Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Richi |
Přidané 06-02-2020 15:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 449
Založený: 20.02.18
|
To řeší Joy se zpětnou vazbou, kvůli tomu se dělaly.
Co pamatuji IL2, tak některá letadla klepou s klackem skoro pořád a musíš s nimi létat docela jemně.
Netvrdím ovšem, že to měli nebo mají autoři správně. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 07-02-2020 06:25
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Jakožto nováček mám další otázku na znalce hry.
V popisu letadel jsem si všiml, že je uvedená i tzv. Max Dive Speedo.
Každé letadlo to má jinak.
Zajímala mne hlavně západní letadla a Spitfire IX to má suverénně nejméně. A to vcelku výrazně.
No abych měl i praktickou část, tak jsem si to i zkusil všechno pustit.
109, 190, Tempest, Mustang i Thunder se dezintegruji shodně při 580MPH IAS.
Spitfire při 530 MPH IAS.
Ted co tedy znamenají čísilka v popisu hry a proč se Spit rozpadá jako jediné letadlo jinak a všechny ostatní naopak stejně? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-02-2020 08:42
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Z těch si nedělej hlavu, ta jsou jen hrubě orientační . I když je zajímavý, že zrovna Spit, který byl v téhle disciplíně reálně celkem dobrej, v ní ztrácí. Já tohle nikdy detailně netestoval.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-02-2020 08:46
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Přeci tenkrát po válce to jeden pilot Spitu nechtěně testoval a vynalezl šípovitá křídla. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 07-02-2020 08:51
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Že by Thunder byl na tom stejně jako Mustang?
|
|
|
|
311_Mart |
Přidané 07-02-2020 09:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1636
Založený: 22.08.10
|
Nedoplácí Spitfire na nižší hodnotu v manuálu? Má tam do 20 000 ft 450 MPH, a poté se to snižuje.
Jen střelba od boku...
hodnota v manuálu x bulharská konstatnta = rest in pieces
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 07-02-2020 10:38
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
To by pak musely být befka a fokáče taky podle manuálu.
Rumcajsi sice mu vylitalo pár nýtů, ale na druhou stranu dosáhl dost vysoko k machovu číslu a mám pocit to je rekord vrtulových strojů dodnes. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-02-2020 11:25
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak těch nejtů bylo asi víc. Navíc opravdu ohnul křídla trochu vzad.
https://www.bbc.c...nd-barrier
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-02-2020 11:28
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
"Musely"? . Takhle snadné to nikdy v žádném simulátoru nebylo. V BOXu je obrovský množství chyb, manuály nemanuály.
Rumcajsi sice mu vylitalo pár nýtů, ale na druhou stranu dosáhl dost vysoko k machovu číslu a mám pocit to je rekord vrtulových strojů dodnes.
Jo, ale ten Spitfire byl, pokud vím, upraven. Nejednalo se o standardní bojové letadlo.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 07-02-2020 11:35
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Jak byl upraven? Pokud víš? :-)
Tak pokud někdo napíše, že je to u spitu podle manuálu, tak by tak měly být souzený všechna letadla.
Kolik tedy snesla ostatní letadla? O tolik víc jak v Boxu? |
|
|
|
Baron |
Přidané 07-02-2020 11:36
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
606_Tempik napsal:
To by pak musely být befka a fokáče taky podle manuálu.
Rumcajsi sice mu vylitalo pár nýtů, ale na druhou stranu dosáhl dost vysoko k machovu číslu a mám pocit to je rekord vrtulových strojů dodnes.
Pokiaľ je mi známe, rekord drží P47.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 07-02-2020 12:34
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Barone podél se s námi o tuto informaci blíže prosím. Já narazil při hledání opět jen na Spitfire. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-02-2020 12:57
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Baron má asi na mysli XP-47J. 505 mph alias 813km/h. Ale tam šlo o vodorovný let. My taky tlacháme na téma maximální dosažené rychlosti v dajvu a strukturální odolnosti draku. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-02-2020 13:20
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Rekord ve střemhlavém letu má Spitfire. Sice mu u toho tak nějak trošku upadla vrtule, odpadlo pár plechů a ohlo se křídlo, ale jinak to dal úplně v pohodě . Mnimálně ten Spit nenesl zbraně - náběžné hrany jsou hladké jak dětská prdelka, ale těch změn bylo jistě více.
Nikdo nikdy nezměřil, při kolika m/s se to které letadlo rozpadlo. Na to měly dané letecké továrny moc málo pilotů. Navíc maximální rychlosti ve střemhlavém letu už nejsou jen o indikované rychlosti, ale i o té skutečné. Obtékání jednotlivých částí stroje jde do supersonických oblastí a to sebou nese další problémy. Přichází taky flutter, nebo reverz kormidel. Nic úplně hezkýho. Fw 190 byl testován kamsi k 950 km/h TAS střemhlavým letem z 10 km a s dosažením maximální rychlosti někde v 6 km. Ale tahám to z hodně hluboké hlavy z dokumentu s testovacím pilotem Fw, který ale nemám k dispozici. Zmiňoval, že za tenhle typ testů dostávaly na tehdejší poměry extrémní finanční bonusy.
Dalším faktorem je to, že letadla ani nemusela dosáhnout rychlosti, při které by se sama rozpadla. Byla stavěna na podzvukové lety a aerdoynamický prostor u nich v transsonické oblasti prudce rostl. Horší to bylo s těmi ostatními vlivy zmíněnými výše.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 07-02-2020 13:30
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
O reálu mám asi celkem rozumnou predstavu, ale a zpátky k BOXu. Proč má tedy ve hře Spitfire nejméně ze všech?
Asi bych herně pochopil, kdyby měl Thunder, Tempest a Fokac víc, než Spitfire a befko. Ale neznám důvod proč má jediný spit méně a všichni ostatní stejně. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-02-2020 13:35
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Já bych v tom nehledal nic jiného než uměleckou licenci autorů simu. Nebo snad někdo znáte spolehlivá data desintegrace draků těch aparátů? Já jsem nikdy nic takového neviděl. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-02-2020 13:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Jsem rád, že máš rozumnou představu o reálu, ale 190 ve střemhlavém letu nebyl nijak významně rychlejší, než 109 To, že Bf 109 tuhnul neznamenalo, že nedokázal letět rychle.
Proč je Spitfire nejpomalejší nevím a nevíme to tady nikdo. To by ti možná řekli na oficiálním fóru. Mimochodem: Jakou metodiku měření jsi použil? Ať to zkusím doma opakovat.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 07-02-2020 13:39
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Informácia o P47 je uvedená v knihe Vojenská letadla 3, autorom je Václav Nemeček. Ak si dobre spomínam, uvádza sa tam, ze upravený P-47 (neviem aké mal označenie) dosiahol machovo číslo v strmhlavom lete a tento rekord drží doteraz. Tiež tam autor uvádza spomienky pilotov, ktorí tvrdili že v strmhlavom lete dosiahli rýchlosť 1000 km/h. V ich prípade išlo o sériové stroje a bojových pilotov. Priznávam, že som knihu čítal už veľmi dávno, a podrobnosti si nepamätám. Pôvodné vydanie vyšlo ešte za socializmu, po revolúcii bolo vydané upravené vydanie. (Ja mam ešte to socialistické, kde je všetko zo Sovietskeho zväzu úplne superuberextraturbomega bohovské).
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 07-02-2020 13:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Potvrzuji, i já si to takhle pamatuji, že P-47 měla z Amerik daleko nejbezpečnější maximální rychlosti.
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 07-02-2020 13:54
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Testoval jsem na zimní mapě Stalingradu.
Vzdušný start ve výšce 6000m. Výkon motorů 60% a sestup pod úhlem cca 40°.
Po přesáhnuti 500MPH jsem si zpomalil čas na 1/4 a sledoval křídla kdy upadnou křidélka.
Já bych právě herně pochopil, kdyby měl fokac a Thunder víc, než befko se spitem kvůli ovladatelnosti na vyšších rychlostech. I když by to s realitou nesedělo. Je mi jasné, že ta letadla by klidně mohla mít destruktivní rychlost vcelku podobnou. Ale ten spit tam nějak nesedí. |
|
|