Pilot v Befku se neuspí, protože má zatuhlý řízení
Asi to myslíš jako vtip Fuči, samozřejmě v reálu by to tak bylo a pilot 109tky se prostě neuspal, protože to nedokázal utáhnout. Problém je, že ten test o kterym se tady píše se dělal tak, že befko se spitem letěli vedle sebe křídlo na křídlo na berloze hned po spawnu (né za sebou, kde by se dala vznést námitka že nemuseli mít stejnou trajektorii) a spit prostě dělal to samý co zvládlo befko... A přesně v tom okamžiku dochází ke skutečnosti, že spit je na hranici totálního blackoutu, kdežto befko je bez náznaku... Jasně, dá se namítat, že ikdyž letěj křídlo na křídlo, tak křivka není uplně stejná, ale test byl opakován mnohokrát včetně prohození pilotů obou strojů, vždy se stejným/podobným výsledkem, a ten rozdíl je tak markantní a to už prostě směrodatné je, takže že má spit ve hře menší toleranci na G než Befko je prostě fakt...
A teď se můžem bavit o tom, jestli je tento fakt reálný... Já sem si jist že není, protože eště bych uznal, že pokud na tý vejšce nohou teda opravdu tak záleží (zatim mi nikdo neposlal ten článek, kterej sme tady probírali, že prej až 0.8G, já tomu nevěřím), tak pak bych bral že rusáci točej hůř, protože tam seděj hůř... Jenže když si dá pilot spitu/tempestu ty nohy nahoru, tak na tom má bejt úplně stejně jako ten pilot befka/fokáče... a není...
A teď čistě subjektivní poznatek zkoušený z 95% na spojenecký straně a ze zbytku na německý... Fokáč, befko, 110 sou na tom zhruba +- stejně jako P-51, P-47 a P-38, tedy letadla s G-oblekem, rozhodně mezi sebou maj daleko menší rozdíl než německá letadla a cokoliv spojeneckého bez G-obleku... Já si nestěžuju, jen to je prostě blbě. A důvody proč tomu asi tak je popsal už Druindin... Kdo nevěří tak si to vyzkoušejte. Letět křídlo na křídlo a utahovat při tom není tak těžký...
Pokud myslíš, že je to špatně, zabojuj na oficiálním fóru. Nicméně naději tomu nedávám. Nám zase u Fw 190 odejde motor na vyšším výkonu po 10 minutách a při nižším po 3 minutách...a ani takovouhle ptákovinu jsem nedokázal uargumentovat.
Jestli si pilot RAF v boji dával nohy výše, a jestli to mělo efekt, to netuším. Nikdy jsem o tom nikde nečetl, ale možná to byla taková samozřejmost, že to nezmiňovali. Reálně rozdíl v odolnosti přetížení pilotů jednotlivých strojů snad nikdo nikdy neměřil, protože na hranici blackoutu se reálně prostě dlouhodobě létat nedá a nelétalo. Stejně tak netuším, jakej vliv měl celkovej sklon zad.
V kontextu všech těchle hlubokejch úvach si budu muset vyměnit fotku v letadle, co tam kuci modří máte?
V Emilovi rafinovanou Veronique z Francie, ve Friedrichovi vášnivou berberku Zamundu, v Antonovi křehkou Rusku Natašu, v Doře Dánku Caroline a v Me 262 Gertrudu z Lipska, která je sice Gertruda, ale za pětileté čekání si to zaslouží!
V kontextu všech těchle hlubokejch úvach si budu muset vyměnit fotku v letadle, co tam kuci modří máte?
Jsem s tou mojí už patnáct let. Mám tam její fotku a to nemáš šanci mít krev dole. To je jedna část anti-g. Ta druhá jsou ty trenýrky. Jen mě sere, že už si je do anglánů vezmete taky. Je po výhodě. No ale aby to bylo dokonalý, tak vlastně tu fotku musím změnit sakra! Upravil/a CSW_RH_Killer dne 28-01-2020 17:03
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
1stCL_Fucida napsal:
Pokud myslíš, že je to špatně, zabojuj na oficiálním fóru. Nicméně naději tomu nedávám. Nám zase u Fw 190 odejde motor na vyšším výkonu po 10 minutách a při nižším po 3 minutách...a ani takovouhle ptákovinu jsem nedokázal uargumentovat.
Já vím Fuči, když si proklikáš tohle vlákno do doby, kdy vydali A8, tak sem byl dokonce první, kdo se tady na to ptal, jestli to náhodou není blbost a tys to pak docela dlouze vysvětloval. Takovejch blbostí je v tý hře ale víc, to je nám oběma jasný a na naprostý většině z nich se i shodnem, ale to nejdůležitější na čem se shodnem je, že je určitě zbytečný o těch blbostech bojovat s vývojáři... Takže já bych klidně i zabojoval, ale vím že to nemá cenu
A jako jo, ten test odolnosti křídlo na křídlo sem nedělal já, jen prostě těm výsledkům věřím z toho, co online zažívám... A propo, nemám problém ten test s tebou na TS zopakovat, a nebo klidně s nějakým jiným modrým pilotem tady, samotnýho by mě to zajímalo... Akorát by bylo dobrý, aby daný pilot a)dokázal ovládat spita a mustanga b )měl zájem o seriózní test bez předsudků, kterej nebude za 5 minut hotovej c)dobře rozuměl tomu o čem tady debatujem. Takže jestli má někdo zájem prosím, sem k dispozici... Když se nikdo nepřihlásí, asi si to uděláme sami v rámci CSW, ale to nám tady půlka lidí nebude věřit výsledkyUpravil/a Hot_Dog dne 28-01-2020 18:02
Fuči, je jedno, jestli jsi před befkem nebo za befkem. Usneš dřív než on. Jsem tak nějak zvyklej ze starýho ila dělat spíš opožděnou zatáčku za nepřítelem a i když jedu větší kružnici, tak se uspím. Mají ty jiný géčka u různých letadel opravdu nasimulovaný.
A taky při utažený zatáčce hlavně nemyslete na ženský!!! Krev se vám nahromadí v uplně jinejch místech, než v hlavě, někteří jedinci tam maj obrovskou zásobárnu a to ste pak v pr... blackoutu hned
Podle této teorie museli též letci z Tuskagee daleko více trpět na G limity, pokud zároveň při utahování mysleli na ženy, než zbylé typické anglo-americké etnikum
PS: a vzhledem k pověstné kráse německých žen, je jasné že piloti befek a fokáčů na ženy běžně nemysleli, kdežto takovej čech ve spitu musel bejt uplně v pr... blackoutu
V kontextu všech těchle hlubokejch úvach si budu muset vyměnit fotku v letadle, co tam kuci modří máte?
V Emilovi rafinovanou Veronique z Francie, ve Friedrichovi vášnivou berberku Zamundu, v Antonovi křehkou Rusku Natašu, v Doře Dánku Caroline a v Me 262 Gertrudu z Lipska, která je sice Gertruda, ale za pětileté čekání si to zaslouží!
...a vy?
Fuči to je takový neurčitý, to chce fotky
Já zkusim holly
[img]http://sjura.sweb.cz/custom_photo%20---%20holly-v3_50.jpg[/img] is not a valid Image.
Po nějaké době jsem si tenhlensim zase pustil. Stáhla se nějaká aktualizace a rozbila mi Forcefeedback. Pořád mi třepe kniplem, jak.kdybych střílel, nebo ta to moc tahal. Prostě mi s tím třepe furt. V singlu jde vypnout shake na nulu a aspoň se s tím dá lítat. Online to třepe i přes vypnutý Shake.
Nějaký tip co s tím? Jako začíná mě tenhle SIM štvát. Nějak pořeším jeden problém a když pak dostanu chuť si zalitat, tak najednou zase něco.
Hot_Dog napsal:
A teď se můžem bavit o tom, jestli je tento fakt reálný... Já sem si jist že není, protože eště bych uznal, že pokud na tý vejšce nohou teda opravdu tak záleží (zatim mi nikdo neposlal ten článek, kterej sme tady probírali, že prej až 0.8G, já tomu nevěřím), tak pak bych bral že rusáci točej hůř, protože tam seděj hůř... Jenže když si dá pilot spitu/tempestu ty nohy nahoru, tak na tom má bejt úplně stejně jako ten pilot befka/fokáče... a není...
To jsem byl ja a zatim jsem to nenasel. Myslim konkretni popis puvodniho testu, pokud staci kniha, tak treba tady. Problem je, ze z jakehokoliv hledani o poloze nohou vylezou prace ze padesatych+ let, kdy se resilo, jestli nezvednout nohy jeste vys, treba az to urovne hlavy.
Hot_Dog napsal:
A teď se můžem bavit o tom, jestli je tento fakt reálný... Já sem si jist že není, protože eště bych uznal, že pokud na tý vejšce nohou teda opravdu tak záleží (zatim mi nikdo neposlal ten článek, kterej sme tady probírali, že prej až 0.8G, já tomu nevěřím), tak pak bych bral že rusáci točej hůř, protože tam seděj hůř... Jenže když si dá pilot spitu/tempestu ty nohy nahoru, tak na tom má bejt úplně stejně jako ten pilot befka/fokáče... a není...
To jsem byl ja a zatim jsem to nenasel. Myslim konkretni popis puvodniho testu, pokud staci kniha, tak treba tady. Problem je, ze z jakehokoliv hledani o poloze nohou vylezou prace ze padesatych+ let, kdy se resilo, jestli nezvednout nohy jeste vys, treba az to urovne hlavy.
No vida zvyšuje to odolnost nejméně o 1G
Díky za odkaz LesníHU.
606_Druindin napsal:
No vida zvyšuje to odolnost nejméně o 1G
Díky za odkaz LesníHU.
Nám ve škole říkali, ať si informace ověřujeme z více zdrojů
No přesně tak Fuči... Samozřejmě díky LesniHU za tenhle odkaz, našel sem díky tomnu na netu i několik dalších kolujících zmínek, který ale vypadá to vznikly na základě stejného zdroje, jako tato, protože se nápadně podobají i stylem věty, který je použit... A jak píše LesniHU, nějaký původní článek sem k tomu taky nedoholedal, ikdyž trávil sem tím včera max tak 20 minut a nevím, jestli sem pro to měl správný klíčový slova... Někde se píše "okolo 1 G", někde se píše "nejméně 1 G" ale zejména to druhý mi přijde docela přitažený za vlasy, když si uvědomíme, že u anti G obleku se udává 1 až 2 G a tady stačilo zvednout nohy o 6 inčů. Co by pak asi udělalo zvednout ty nohy o 9 inčů... Ale ano, je to můj pocit, který nemám ničím podpořený než mým pocitem, že mi to přijde trochu moc (na základě biomedicínsko-technického vzdělání) a na druhou stránku jak píšu, všechny ty zmínky vypadaj, že dou do nějakého společného zdroje, který se nedaří dohledat
Ale to je vlastně všechno úplně jedno, co sem napsal nahoře, protože ať to udělá 0.5 G, víc jak 1 G a nebo třeba 10 G, furt by na to měl bejt spitfire a tempest zhruba tak stejně jako befko a fokáč, no ne??? A nebo se pletu?
A argumentace, že je otázka jestli to Britští piloti ve skutečnosti používali a dávali si ty nohy skutečně nahoru, nebo na to půlka před bojem zapoměla, OK, klidně mi dejte do spitu a tempestu nové tlačítko v obládání "Legs 6 inch UP", který budu muset před soubojem stisknout, abych měl větší toleranci na G Já budu jedině rád, aspoň bude zase co mačkat...
Upravil/a Hot_Dog dne 30-01-2020 13:04
OK, Amík má AntiGatě, Brit si může dát nohy hore, Němec už v tom pro jistotu leží, Sovět by měl být obecně odolný, protože mu to politicky myslí a co Sergio v Makině?
Sergio je Ital, pravidelným pitím červeného vína, sexem s Marianou Piccole a procházkami po písčitých plážích Sicílie dbá na stav svých cév, a celého krevního řečiště, díky čemuž netrpí křečovými žílami a podobnými neduhy
ještě jsme nezapočítali faktor vysokého podpatku, tam by západ moh bejt o něco dál, teda vejš
[img]https://img.cncenter.cz/img/18/full/879196_.jpg[/img] is not a valid Image.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.