September 21 2025 13:07:30
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 30

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
606_Druindin
V kontextu všech těchle hlubokejch úvach si budu muset vyměnit fotku v letadle, co tam kuci modří máte? Úsměv
 
1stCL_Fucida
Hot_Dog napsal:

1stCL_Fucida napsal:

Pilot v Befku se neuspí, protože má zatuhlý řízení Mrknutí


Asi to myslíš jako vtip Fuči, samozřejmě v reálu by to tak bylo a pilot 109tky se prostě neuspal, protože to nedokázal utáhnout. Problém je, že ten test o kterym se tady píše se dělal tak, že befko se spitem letěli vedle sebe křídlo na křídlo na berloze hned po spawnu (né za sebou, kde by se dala vznést námitka že nemuseli mít stejnou trajektorii) a spit prostě dělal to samý co zvládlo befko... A přesně v tom okamžiku dochází ke skutečnosti, že spit je na hranici totálního blackoutu, kdežto befko je bez náznaku... Jasně, dá se namítat, že ikdyž letěj křídlo na křídlo, tak křivka není uplně stejná, ale test byl opakován mnohokrát včetně prohození pilotů obou strojů, vždy se stejným/podobným výsledkem, a ten rozdíl je tak markantní a to už prostě směrodatné je, takže že má spit ve hře menší toleranci na G než Befko je prostě fakt...

A teď se můžem bavit o tom, jestli je tento fakt reálný... Já sem si jist že není, protože eště bych uznal, že pokud na tý vejšce nohou teda opravdu tak záleží (zatim mi nikdo neposlal ten článek, kterej sme tady probírali, že prej až 0.8G, já tomu nevěřím), tak pak bych bral že rusáci točej hůř, protože tam seděj hůř... Jenže když si dá pilot spitu/tempestu ty nohy nahoru, tak na tom má bejt úplně stejně jako ten pilot befka/fokáče... a není...

A teď čistě subjektivní poznatek zkoušený z 95% na spojenecký straně a ze zbytku na německý... Fokáč, befko, 110 sou na tom zhruba +- stejně jako P-51, P-47 a P-38, tedy letadla s G-oblekem, rozhodně mezi sebou maj daleko menší rozdíl než německá letadla a cokoliv spojeneckého bez G-obleku... Já si nestěžuju, jen to je prostě blbě. A důvody proč tomu asi tak je popsal už Druindin... Kdo nevěří tak si to vyzkoušejte. Letět křídlo na křídlo a utahovat při tom není tak těžký...


Pokud myslíš, že je to špatně, zabojuj na oficiálním fóru. Nicméně naději tomu nedávám. Nám zase u Fw 190 odejde motor na vyšším výkonu po 10 minutách a při nižším po 3 minutách...a ani takovouhle ptákovinu jsem nedokázal uargumentovat.

Jestli si pilot RAF v boji dával nohy výše, a jestli to mělo efekt, to netuším. Nikdy jsem o tom nikde nečetl, ale možná to byla taková samozřejmost, že to nezmiňovali. Reálně rozdíl v odolnosti přetížení pilotů jednotlivých strojů snad nikdo nikdy neměřil, protože na hranici blackoutu se reálně prostě dlouhodobě létat nedá a nelétalo. Stejně tak netuším, jakej vliv měl celkovej sklon zad.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
606_Druindin napsal:

V kontextu všech těchle hlubokejch úvach si budu muset vyměnit fotku v letadle, co tam kuci modří máte? Úsměv


V Emilovi rafinovanou Veronique z Francie, ve Friedrichovi vášnivou berberku Zamundu, v Antonovi křehkou Rusku Natašu, v Doře Dánku Caroline a v Me 262 Gertrudu z Lipska, která je sice Gertruda, ale za pětileté čekání si to zaslouží! Úsměv

...a vy? Mrknutí
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CSW_RH_Killer
606_Druindin napsal:

V kontextu všech těchle hlubokejch úvach si budu muset vyměnit fotku v letadle, co tam kuci modří máte? Úsměv



Jsem s tou mojí už patnáct let. Mám tam její fotku a to nemáš šanci mít krev dole. To je jedna část anti-g. Ta druhá jsou ty trenýrky. Jen mě sere, že už si je do anglánů vezmete taky. Je po výhodě. No ale aby to bylo dokonalý, tak vlastně tu fotku musím změnit sakra! Zamračený
Upravil/a CSW_RH_Killer dne 28-01-2020 17:03
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
Mira
Když je to tedy tak, asi hrabnu hodně hluboko do skříně, pro poctivý, hezky upnutý, 90tkový slipy Šklebící se
 
Hot_Dog
1stCL_Fucida napsal:
Pokud myslíš, že je to špatně, zabojuj na oficiálním fóru. Nicméně naději tomu nedávám. Nám zase u Fw 190 odejde motor na vyšším výkonu po 10 minutách a při nižším po 3 minutách...a ani takovouhle ptákovinu jsem nedokázal uargumentovat.


Já vím Fuči, když si proklikáš tohle vlákno do doby, kdy vydali A8, tak sem byl dokonce první, kdo se tady na to ptal, jestli to náhodou není blbost a tys to pak docela dlouze vysvětloval. Takovejch blbostí je v tý hře ale víc, to je nám oběma jasný a na naprostý většině z nich se i shodnem, ale to nejdůležitější na čem se shodnem je, že je určitě zbytečný o těch blbostech bojovat s vývojáři... Takže já bych klidně i zabojoval, ale vím že to nemá cenuŠklebící se

A jako jo, ten test odolnosti křídlo na křídlo sem nedělal já, jen prostě těm výsledkům věřím z toho, co online zažívám... A propo, nemám problém ten test s tebou na TS zopakovat, a nebo klidně s nějakým jiným modrým pilotem tady, samotnýho by mě to zajímalo... Akorát by bylo dobrý, aby daný pilot a)dokázal ovládat spita a mustanga b )měl zájem o seriózní test bez předsudků, kterej nebude za 5 minut hotovej c)dobře rozuměl tomu o čem tady debatujem. Takže jestli má někdo zájem prosím, sem k dispozici... Když se nikdo nepřihlásí, asi si to uděláme sami v rámci CSW, ale to nám tady půlka lidí nebude věřit výsledkyVyděšený
Upravil/a Hot_Dog dne 28-01-2020 18:02
 
606_Temp
Fuči, je jedno, jestli jsi před befkem nebo za befkem. Usneš dřív než on. Jsem tak nějak zvyklej ze starýho ila dělat spíš opožděnou zatáčku za nepřítelem a i když jedu větší kružnici, tak se uspím. Mají ty jiný géčka u různých letadel opravdu nasimulovaný.
 
http://no606.ic.cz/
Fishbed64
Hot_Dog napsal:

A taky při utažený zatáčce hlavně nemyslete na ženský!!! Krev se vám nahromadí v uplně jinejch místech, než v hlavě, někteří jedinci tam maj obrovskou zásobárnu a to ste pak v pr... blackoutu hnedŠklebící se

Podle této teorie museli též letci z Tuskagee daleko více trpět na G limity, pokud zároveň při utahování mysleli na ženy, než zbylé typické anglo-americké etnikumCool

PS: a vzhledem k pověstné kráse německých žen, je jasné že piloti befek a fokáčů na ženy běžně nemysleli, kdežto takovej čech ve spitu musel bejt uplně v pr... blackoutuŠklebící se


Takova hruza to s tema nemkama snad nebyla...Šklebící se

i.imgur.com/ckb07Z0.jpg
 
606_Druindin
1stCL_Fucida napsal:

606_Druindin napsal:

V kontextu všech těchle hlubokejch úvach si budu muset vyměnit fotku v letadle, co tam kuci modří máte? Úsměv


V Emilovi rafinovanou Veronique z Francie, ve Friedrichovi vášnivou berberku Zamundu, v Antonovi křehkou Rusku Natašu, v Doře Dánku Caroline a v Me 262 Gertrudu z Lipska, která je sice Gertruda, ale za pětileté čekání si to zaslouží! Úsměv

...a vy? Mrknutí



Fuči to je takový neurčitý, to chce fotky Úsměv

Já zkusim holly Šklebící se

[img]http://sjura.sweb.cz/custom_photo%20---%20holly-v3_50.jpg[/img] is not a valid Image.
 
606_Temp
Po nějaké době jsem si tenhlensim zase pustil. Stáhla se nějaká aktualizace a rozbila mi Forcefeedback. Pořád mi třepe kniplem, jak.kdybych střílel, nebo ta to moc tahal. Prostě mi s tím třepe furt. V singlu jde vypnout shake na nulu a aspoň se s tím dá lítat. Online to třepe i přes vypnutý Shake.
Nějaký tip co s tím? Jako začíná mě tenhle SIM štvát. Nějak pořeším jeden problém a když pak dostanu chuť si zalitat, tak najednou zase něco.
 
http://no606.ic.cz/
rudidlo
Fishbed64 napsal:
Takova hruza to s tema nemkama snad nebyla...Šklebící se


Konecne tu nekdo pise prispevky o necem Úsměv
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
LesniHU
Hot_Dog napsal:
A teď se můžem bavit o tom, jestli je tento fakt reálný... Já sem si jist že není, protože eště bych uznal, že pokud na tý vejšce nohou teda opravdu tak záleží (zatim mi nikdo neposlal ten článek, kterej sme tady probírali, že prej až 0.8G, já tomu nevěřím), tak pak bych bral že rusáci točej hůř, protože tam seděj hůř... Jenže když si dá pilot spitu/tempestu ty nohy nahoru, tak na tom má bejt úplně stejně jako ten pilot befka/fokáče... a není...
To jsem byl ja a zatim jsem to nenasel. Myslim konkretni popis puvodniho testu, pokud staci kniha, tak treba tady. Problem je, ze z jakehokoliv hledani o poloze nohou vylezou prace ze padesatych+ let, kdy se resilo, jestli nezvednout nohy jeste vys, treba az to urovne hlavy.
 
606_Druindin
LesniHU napsal:

Hot_Dog napsal:
A teď se můžem bavit o tom, jestli je tento fakt reálný... Já sem si jist že není, protože eště bych uznal, že pokud na tý vejšce nohou teda opravdu tak záleží (zatim mi nikdo neposlal ten článek, kterej sme tady probírali, že prej až 0.8G, já tomu nevěřím), tak pak bych bral že rusáci točej hůř, protože tam seděj hůř... Jenže když si dá pilot spitu/tempestu ty nohy nahoru, tak na tom má bejt úplně stejně jako ten pilot befka/fokáče... a není...
To jsem byl ja a zatim jsem to nenasel. Myslim konkretni popis puvodniho testu, pokud staci kniha, tak treba tady. Problem je, ze z jakehokoliv hledani o poloze nohou vylezou prace ze padesatych+ let, kdy se resilo, jestli nezvednout nohy jeste vys, treba az to urovne hlavy.


No vida zvyšuje to odolnost nejméně o 1G Úsměv
Díky za odkaz LesníHU.
 
1stCL_Fucida
606_Druindin napsal:
No vida zvyšuje to odolnost nejméně o 1G Úsměv
Díky za odkaz LesníHU.


Nám ve škole říkali, ať si informace ověřujeme z více zdrojů Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Druindin
Tak hledejmeš dál Šklebící se
 
Hot_Dog
1stCL_Fucida napsal:

606_Druindin napsal:
No vida zvyšuje to odolnost nejméně o 1G Úsměv
Díky za odkaz LesníHU.


Nám ve škole říkali, ať si informace ověřujeme z více zdrojů Úsměv


No přesně tak Fuči... Samozřejmě díky LesniHU za tenhle odkaz, našel sem díky tomnu na netu i několik dalších kolujících zmínek, který ale vypadá to vznikly na základě stejného zdroje, jako tato, protože se nápadně podobají i stylem věty, který je použit... A jak píše LesniHU, nějaký původní článek sem k tomu taky nedoholedal, ikdyž trávil sem tím včera max tak 20 minut a nevím, jestli sem pro to měl správný klíčový slova... Někde se píše "okolo 1 G", někde se píše "nejméně 1 G" ale zejména to druhý mi přijde docela přitažený za vlasy, když si uvědomíme, že u anti G obleku se udává 1 až 2 G a tady stačilo zvednout nohy o 6 inčů. Co by pak asi udělalo zvednout ty nohy o 9 inčů... Ale ano, je to můj pocit, který nemám ničím podpořený než mým pocitem, že mi to přijde trochu moc (na základě biomedicínsko-technického vzdělání) a na druhou stránku jak píšu, všechny ty zmínky vypadaj, že dou do nějakého společného zdroje, který se nedaří dohledat

Ale to je vlastně všechno úplně jedno, co sem napsal nahoře, protože ať to udělá 0.5 G, víc jak 1 G a nebo třeba 10 G, furt by na to měl bejt spitfire a tempest zhruba tak stejně jako befko a fokáč, no ne??? A nebo se pletu?

A argumentace, že je otázka jestli to Britští piloti ve skutečnosti používali a dávali si ty nohy skutečně nahoru, nebo na to půlka před bojem zapoměla, OK, klidně mi dejte do spitu a tempestu nové tlačítko v obládání "Legs 6 inch UP", který budu muset před soubojem stisknout, abych měl větší toleranci na GŠklebící se Já budu jedině rád, aspoň bude zase co mačkat...
Upravil/a Hot_Dog dne 30-01-2020 13:04
 
311_Mart
OK, Amík má AntiGatě, Brit si může dát nohy hore, Němec už v tom pro jistotu leží, Sovět by měl být obecně odolný, protože mu to politicky myslí a co Sergio v Makině? Cool
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
Hot_Dog
Sergio je Ital, pravidelným pitím červeného vína, sexem s Marianou Piccole a procházkami po písčitých plážích Sicílie dbá na stav svých cév, a celého krevního řečiště, díky čemuž netrpí křečovými žílami a podobnými neduhyMrknutí
 
606_Temp
Ital samozřejmě pije kávu a jeho srdce pumpuje krev vyšším tlakem.
 
http://no606.ic.cz/
606_Druindin
ještě jsme nezapočítali faktor vysokého podpatku, tam by západ moh bejt o něco dál, teda vejš Šklebící se
[img]https://img.cncenter.cz/img/18/full/879196_.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,067,998 návštěv