The Great Battles series has never been more popular and sales have steadily increased since Kuban. However, as I have alluded to above, we have suffered some challenges which I want let you in on here. First, the Marshal feature is way behind schedule. Part of it is that the initial design was revised and expanded (which I approved because it went beyond my original simplistic design), but the work itself became quite difficult unexpectedly. Also, the person behind that work is leaving the company after a very long stint with team to pursue other types of work. So, Marshal will be his swan song. Unfortunately, there are a couple other GUI related features that I had hoped to be completed by now, but I have been forced to set them aside for now. This is a big disappointment for me, but they will come eventually I am certain. The good news is that we are in the final stages of interviewing possible replacements and assuming we find the right guy or gal, work on the GUI will resume. However, there will be a period of training and familiarization. The current situation means big changes to the GUI outside of Marshal will not be coming for a little while.
Also, Career chapter videos for BOBP have been delayed and have taken way, way too long. I hope to have them Q1 of this year. I apologize for this, but the video maker hit a creative brick wall on them half way through. It’s been very frustrating for me as the Producer and I'm sure for regular Career players.
Finally, when I initially announced BOBP, I spoke about Ugra Media making the U-2 (which they did) and then hopefully the Li-2. Ugra did a really nice job on the U-2, but we have decided to not go forward with the Li-2 at this time. I won’t say never though, so I have added the C-47 to Normandy as a first step on the road to an eventual flyable Li-2. Also, I would like to say that the U-2 is a really versatile little plane even if it is slow and I urge everyone who hasn’t purchased it yet to GRAB IT! The more you show love to Ugra built content, the more they can build for IL-2. I plan to add some missions to accompany the U-2 in the not too far future and I am planning to contract with someone to make a female Soviet pilot and gunner model so we can make the fabled Night Witches a reality.
When considering smaller content like the U-2 or Scripted Campaigns please ask this question - If not you, than who? Don't assume your buddies will buy it and everything will be Ok. If there is too much apathy to new ideas or unique content, eventually the ability to consider content like the U-2 or Scripted Campaigns will go away and that would be a bummer.
ZVP Zdenek napsal:
edit: po obnově startup cfg se to vzpamatovalo, sorry za OT... planý poplach
Ahoj, to ten startup.cfg normálně smažu? nebo jenom obsah?
Díky za radu
Pokud ho smažeš měl by se ti stáhnout nový. Ale nemám vyzkoušeno... Já jsem měl po aktualizaci grafiku tak rozbitou že jsem měl občas textury země nad hlavou Takže jsem vlezl do grafického nastavení, zvýšil gamu, zase ji vrátil zpět a klikl accept. startup.cfg měl od toho momentu aktuální datum poslední změny.... jestli se tam něco přepsalo, doplnilo to nevím ale hra se začala chovat normálně....
ZVP Zdenek napsal:
Pokud ho smažeš měl by se ti stáhnout nový. Ale nemám vyzkoušeno... Já jsem měl po aktualizaci grafiku tak rozbitou že jsem měl občas textury země nad hlavou Takže jsem vlezl do grafického nastavení, zvýšil gamu, zase ji vrátil zpět a klikl accept. startup.cfg měl od toho momentu aktuální datum poslední změny.... jestli se tam něco přepsalo, doplnilo to nevím ale hra se začala chovat normálně....
Hoši, já jsem v tom Tempestu imrvére uspanej a to se za to ani nesnaším nějak tahat..tož co dělám blbě
Jo, stále za to moc taháš! Jakmile se ti obr. dostane do černobílé tak povol přitažení či zmenši otáčení, i když ti nepřítel ulétá. Jinak se můžeš uspat nadobro!
Mně současné souboje přijdou mnohem uvěřitelnější než dřív. Uvítal bych určitý prostor pro růst odolnosti proti G, jak v kampani, tak v MP, navázaný na např. počet nalétaných hodin (bez virtuální smrti) nebo dobu strávenou v tom a v tom přetížení. Možná ještě kratší "reset staminy" a menší vliv doby letu - je sice hezké, že s tím počítají, ale nepřijde mi fér, když se potká pilot, který letí už hodinu s pilotem, který během té samé hodiny zvládá už třeba čtvrtý let.
Ale celkově palec nahoru.
Co fakt nedávám je současná viditelnost kontaktů při širokém FOV. Zlaté doty ve starém Šturmovi...
Mně zas přijde divný, jak čtu na foru, že týpci dělali testy a v zatáčce na stejné rychlosti, stejný poloměr, stejné G..defacto letěli spolu ve formaci a tam kde pilot Spitu V už pomalu měl tmu tak v F4 mu to začínalo lehce šednout
Miro, jenže tak je to správné a tak to má byť...myslím, že už se to tu rozebíralo, ale vliv na to má posazení nohou a jejich úhel, který byl v německých érech vyřešen dobře oproti anglánům a rusům. Díky tomu měli němci větší odolnost proti G, což pak vymazal a zcela převrátil misku vah až G oblek. Nicméně se nepovažuji za hodného se více rozšiřovat, protože nevládnu takovými znalostmi. Nechť jiní odborníci promluví
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
Mně zas přijde divný, jak čtu na foru, že týpci dělali testy a v zatáčce na stejné rychlosti, stejný poloměr, stejné G..defacto letěli spolu ve formaci a tam kde pilot Spitu V už pomalu měl tmu tak v F4 mu to začínalo lehce šednout
To by bylo asi OK, nicméně pochybuji, že to tak v simu skutečně je.
Obecně ten, kdo pronásleduje, letí lépe, čistěji a uspává se později a vůbec mu to funguje lépe, než tomu vpředu. Udržet stejnou rychlost a stejnou dráhu je prakticky nemožné, chyba měření je obrovská a výsledky nevypovídající. Plus do toho ještě vliv únavy, který v BOX už také máme, ale nikdo pořádně neví, jak funguje...
Reálné souboje neprobíhaly na tak vysokých přetíženích, jaké děláme na PC. Vzpomenu si teď jen na jediný memoár, kde pilot vyloženě popisuje, jak při ostrém breaku dosáhl black outu. Ono už okolo nějakých 4 - 5 G to není úplně příjemný, ale hlava při nich pořád ještě funguje. Jenže my na PC klině jedeme 7, 8 G a je nám to fuk. Osobně jsem hodně velkým zastáncem stávající revize blackoutů a jen mě mrzí, že nepřišla už před mnoha roky, kdy jsem ještě létal online.
Mně zas přijde divný, jak čtu na foru, že týpci dělali testy a v zatáčce na stejné rychlosti, stejný poloměr, stejné G..defacto letěli spolu ve formaci a tam kde pilot Spitu V už pomalu měl tmu tak v F4 mu to začínalo lehce šednout
Tak to vím zcela přesně. Mnoho lidí si myslí, že němci měli víc položenej posed v letadle (víc jakoby leželi) oproti spojencům, kteří měli posez víc vzpřímenej. Byla to jakási doměnka britského testovacího pilota ukořistěnyho befka. kterej to dal do nějakyho zápisu a tím nám pěkně zavařil V reálu měli spojenečtí piloti na pedálech horní pozici pro zvednutí nohou a tím docilovali podobného efektu. Takže to proč modří piloti vydrží víc géček než spojenečtí piloti (když pominu antiG obleky) musíme hledat jinde. Nejdřív mě napadl modrej lobbing, ale ten nebude mít asi větší vliv jak 0,5G Ten pravej důvod bude ještě jinde. Mám za to, že je to dáno německou uniformou a německým spodním prádlem. V době války měli němci omezené zdroje a museli šetřit kde se dalo, tak měli upnutější uniformy a stejně tak fasovali upnutější spodní prádlo. Původně chtěli ušetřit látku, ale nakonec tím omylem vyrobili předchůdce americkejch antiG obleků. Ten němec v tom byl tak staženej, že se mu v hlavě udrželo víc krve, a dalo mu to třeba tu kritickou 0,5 G navíc
No a jelikož to všecho ti Jasoňovi kucí poctivě programujou, tak to přenesli i do hry, takže ve spitu tě befkař uspí a v mustangu to máš tak na stejno
Pilot v Befku se neuspí, protože má zatuhlý řízení
Asi to myslíš jako vtip Fuči, samozřejmě v reálu by to tak bylo a pilot 109tky se prostě neuspal, protože to nedokázal utáhnout. Problém je, že ten test o kterym se tady píše se dělal tak, že befko se spitem letěli vedle sebe křídlo na křídlo na berloze hned po spawnu (né za sebou, kde by se dala vznést námitka že nemuseli mít stejnou trajektorii) a spit prostě dělal to samý co zvládlo befko... A přesně v tom okamžiku dochází ke skutečnosti, že spit je na hranici totálního blackoutu, kdežto befko je bez náznaku... Jasně, dá se namítat, že ikdyž letěj křídlo na křídlo, tak křivka není uplně stejná, ale test byl opakován mnohokrát včetně prohození pilotů obou strojů, vždy se stejným/podobným výsledkem, a ten rozdíl je tak markantní a to už prostě směrodatné je, takže že má spit ve hře menší toleranci na G než Befko je prostě fakt...
A teď se můžem bavit o tom, jestli je tento fakt reálný... Já sem si jist že není, protože eště bych uznal, že pokud na tý vejšce nohou teda opravdu tak záleží (zatim mi nikdo neposlal ten článek, kterej sme tady probírali, že prej až 0.8G, já tomu nevěřím), tak pak bych bral že rusáci točej hůř, protože tam seděj hůř... Jenže když si dá pilot spitu/tempestu ty nohy nahoru, tak na tom má bejt úplně stejně jako ten pilot befka/fokáče... a není...
A teď čistě subjektivní poznatek zkoušený z 95% na spojenecký straně a ze zbytku na německý... Fokáč, befko, 110 sou na tom zhruba +- stejně jako P-51, P-47 a P-38, tedy letadla s G-oblekem, rozhodně mezi sebou maj daleko menší rozdíl než německá letadla a cokoliv spojeneckého bez G-obleku... Já si nestěžuju, jen to je prostě blbě. A důvody proč tomu asi tak je popsal už Druindin... Kdo nevěří tak si to vyzkoušejte. Letět křídlo na křídlo a utahovat při tom není tak těžký...
Upravil/a Hot_Dog dne 28-01-2020 16:27
A já co to bylo. Trochu jsem přibral a mám škrtící všechny trencle. Včera jsem je tedy sundal a dvakrát jsem chrápal v zatáčce. Musím si je příště nechat a vydržet zaražený prdy. Jasně, koupím si volnější, ale předchůdce obleku je v trapu.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
A taky při utažený zatáčce hlavně nemyslete na ženský!!! Krev se vám nahromadí v uplně jinejch místech, než v hlavě, někteří jedinci tam maj obrovskou zásobárnu a to ste pak v pr... blackoutu hned
Podle této teorie museli též letci z Tuskagee daleko více trpět na G limity, pokud zároveň při utahování mysleli na ženy, než zbylé typické anglo-americké etnikum
PS: a vzhledem k pověstné kráse německých žen, je jasné že piloti befek a fokáčů na ženy běžně nemysleli, kdežto takovej čech ve spitu musel bejt uplně v pr... blackoutu
Upravil/a Hot_Dog dne 28-01-2020 16:36
A já co to bylo. Trochu jsem přibral a mám škrtící všechny trencle. Včera jsem je tedy sundal a dvakrát jsem chrápal v zatáčce. Musím si je příště nechat a vydržet zaražený prdy. Jasně, koupím si volnější, ale předchůdce obleku je v trapu.
Hele to by sis mohl patentovat. Místo aby letcům dávali drahé G kalhoty tak ať si za vlastní prachy koupí o číslo menší trensle a mají vystaráno!
Angličani jsou známi svojí chladnou hlavou. Holt ti gentlemani nemají krve na rozdávání.
[img]https://i.pinimg.com/originals/53/9f/e1/539fe11a30b88d5d052f2824036feb8b.jpg[/img] is not a valid Image.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.