Petsilde. Jenom taková drobnost. Ten soubor "autoexec.cfg" se ti přepíše s každou aktualizací nebo opravou hry. Správný postup je třeba pomocí programu notepad++ vytvořit prázdný soubor "autoexec.cfg", s kódováním UTF-8 bez BOM a uložit jej do složky "C:\Users\<YOUR-LOGIN>\Saved Games\DCS\Config\autoexec.cfg"
Do tohoto souboru pak píšeš ony řádky. Třeba:
options.graphics.maxfps = 30 pro omezení FPS na danou hodnotu
options.graphics.ScreenshotQuality = 75 pro úpravu kvality screenshotů
options.graphics.render3D = false pro vypnutí 3d renderování
Nebo ten tvůj parametr:
options.graphics.ScreenshotExt = "jpg"
Nebo
table.insert(options.graphics.VFSTexturePaths, "c:/Users/<LOGIN>/Saved Games/DCS/MyTextures") pro přidání vlastních textur
Protože tam se ti to při aktualizaci nepřepíše.
Já používám postimg.cz a tam mi zatím šlo všechno.
Upravil/a AJaromir dne 30-12-2019 18:43
petsild napsal:
Nechci radit… já mít RTX 2080 Ti, tak raději na 4k monitoru používám GPU Upscaling, mírně říznutý image Sharpeningem. Získám tak obraz, kvalitou něco mezi 2K-4K s více fps a zároveň to pořeší i antialiasing.
Na SVK je formát PNG marný!
Změnit lze přidáním řádku v souboru autoexec.cfg uložený hry:
options.graphics.ScreenshotExt = "jpg"
jj no já vždycky zapomenu na ty špeky tady s tím png .. jinak to jedním klikem můžu dát do jpg. (už je to změněno)
v tom configu to záměrně neměním, právě kvůli těm updatům .. ale to je stejně jen taková blbost
No ono je to v tom 4K dobře hratelné, ale chtěl jsem naznačit že už je to ale na hraně dnešního hw.
Ten upsacling by asi výkon řešil lépe, já ale radši kvalitu Pokud by to padalo někam na 30 FPS tak bych to přepnul na 2K a fertig ..
Petsilde. Jenom taková drobnost. Ten soubor "autoexec.cfg" se ti přepíše s každou aktualizací nebo opravou hry. Správný postup je třeba pomocí programu notepad++ vytvořit prázdný soubor "autoexec.cfg", s kódováním UTF-8 bez BOM a uložit jej do složky "C:\Users\<YOUR-LOGIN>\Saved Games\DCS\Config\autoexec.cfg"
Do tohoto souboru pak píšeš ony řádky. Třeba:
options.graphics.maxfps = 30 pro omezení FPS na danou hodnotu
options.graphics.ScreenshotQuality = 75 pro úpravu kvality screenshotů
options.graphics.render3D = false pro vypnutí 3d renderování
Nebo ten tvůj parametr:
options.graphics.ScreenshotExt = "jpg"
Nebo
table.insert(options.graphics.VFSTexturePaths, "c:/Users/<LOGIN>/Saved Games/DCS/MyTextures") pro přidání vlastních textur
Protože tam se ti to při aktualizaci nepřepíše.
Já používám postimg.cz a tam mi zatím šlo všechno.
Můžete také zkusit:
- pokud nechcete ukládat záznamy z online (velký soubory a stejně zpětné přehrání spíš nefunguje):
disable_write_track = true
- pokud chcete zakázat detekci zařízení při hotplug událostech (někomu znatelně snižuje stuttering):
Since the release of DCS World, the sole free map has been the Caucasus Map. Although a great map and the recipient of a huge update in DCS World 2.5, we are happy to announce a second, free map for DCS World! For this new map, we want to use our latest map technologies and provide a very different combat environment in a new part of the world. The map must have the following features:
• A very large ocean area with a few islands. Ideal for carrier operations.
• Islands that are situated such that airfields have natural red, blue, and contested locations.
• Home to at least one modern-day USAF base.
• Feasible for US, Russia, and China operations in the Pacific.
• Take advantage of the Chinese Assets Pack.
Taken as a whole, there is only one natural choice: the Mariana Islands. It will initially be a 400 x 400 km map with the option to expand further in the future. Home to one of the largest USAF air bases in the region, Andersen AFB on Guam serves as an anchor of US forces in the Pacific region, but it is within reach of both Chinese and Russian Pacific forces to the north. The same island chain also served as the backdrop of the World War II battles of Guam, Saipan, and Rota, as well as the carrier vs. carrier Mariana Islands battle.
At release, the following islands will be included and modelled at an extreme level of accuracy using our latest map and graphics technologies:
Guam
• Andersen AFB.
• Weapons storage bunkers northwest of Andersen AFB.
• Ordnance Annex in south-central next to Santa Rita.
• Antenna array installation on the west coast.
• Antonio B. Won Pat International Airport.
• Abandoned Northwest Airfield in the northeast corner of the island.
• Abandoned Orote Airfield at Crote Pointe.
• US Naval station and Guam Port Authority at Apra Habor / Sumay.
• Fort Soledad and Fort Juan Muna.
• Urban areas of Talofofo, Yona, Tumon, Yigo, Maggilao, Asbeco, Dededo, Inarajan, Santa Rita, Agat, Piti, Asan, Hagatna, Barrigada, Magilao, and Adacao, Agana Heights, Asan-Maina, Chalan-Pago-Ordot, Mongmong-Toto-Maite, and Umatac.
• The University of Guam.
• Leo Palace Resort.
Saipan
• Saipan International Airport.
• Port of Puerto Rico.
• Urban centers of Kagman, San Roque, Tanapag, Garapan, San Vucente, Dandan, Chalan Kiya, Susupe, Chalan Kanoa, Afetna, and Chalan Kiya.
• Golf courses at Agingan, Kagman, and along the eastern coast.
• Memorial at the east end.
Tinian
• Tinian International Airport.
• The abandoned airfield at the north end of the island.
• Urban areas of San Jose / harbor and Marpo Heights.
• Antenna array along the central west coast of the island.
Rota
• Rota International Airport.
• Urban areas of Sinapalu, Songsong, and Teneto Village.
• Golf course on the northern coast of the island.
• Abandoned weapon storage area on the east end of the island.
oni tam maj bejt nějaký opuštěný letiště, jestli to nebudou ty původní WWII .. nicméně ty ostrovy budou mít moderní zástavbu, což by stejně kazilo WWII design ..
Jinak to vypadá nádherně ten pacifik.
Mohli by ED ještě udělat tu WWII sub-verzi
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.