Když s AI začneš kroužit, tak se mu pořád nedrž na šestce. Zkus mírně vybočit z roviny kroužení (alepoň jít do low jojo nebo high jojo) a uvidíš, že AI hned přestane stupidně kroužit a začne reagovat jinými manévry.
Zkouška maximálky, při 950 km/h začne klesat příď, přítáhnu a držím páku, pomůžu si stabilizatorem, přípusť jsem nestahoval jinak hrozí ve vyšších výškách vysazení, v nižší výšce se stroj sám lehce zpomalí, stačilo jemně vyrovnávat. Myslím, že 0,86 M to dalo určitě. YouTube Video
K tomu bych si dovolil lehkou citaci z Brackeho A sklidili bouři: "Kromě toho Me 262 vykazoval nebezpečnou náchylnost k tomu stát se neřiditelným, jakmile se jeho rychlost přiblížila k rychlosti zvuku. Řídící páka se sice dala pomocí převodu seřídit jak pro vysokou, tak i pro nízkou přistávací rychlost, aby se tlaky v řízení mohly podle potřeby snižovat nebo zvyšovat, ale extrémně vysoké střemhlavé rychlosti vedly k tomu, že knipl byl jako zabetonovaný a nedalo se s ním pohnout ani oběma rukama. Za této situace se vyrovnání klesajícího stroje dalo dosáhnout pouze pomocí vyvažovacího trimu. Nebylo-li vyvažovaní pomalé a pečlivé, vypadlo ovládání kormidla úplně. Porozumění a cit pro techniku se u proudové stíhačky uplatnily v obzvláště velké míře. Jak velké nebezpečí vzniklo, když byl Me 262 silně potlačen do střemhlavého letu a přitom se vymkl kontrole, se často poznalo až příliš pozdě. Ze začátku se důvěřivě prováděly různé akrobatické figury, jako například výkruty a přemety. ale to všechno jen do té doby, dokud se neoplakávaly první ztráty."
Ke střemhlavému letu dále uvádí případ pilota Hofmanna, který po po válce na příkaz Američanů přeletět Me 262 z Lechfeldu do Cherbourgu: "...Cestou mu ale náhle vysadil jeden motor a Hofmannův stroj ihned přešel do střemhlavého letu. Přes vynaložení veškeré síly se mu nepodařilo padající stroj výškovkami opět vyrovnat a dostat ho tak do normální letové polohy.Odpor v řízení byl příliš velký. Avšak Hofmann letěl dostatečně vysoko, takže se mu s velkou námahou podařilo odhodit kryt kokpitu a seskočit padákem. Stal se tak prvním pilotem, jenž mohl o této nehodě přesně vypovídat. Objasnění předchozích pádů se smrtelnými následky bylo nyní prosté: ve výstupním otvoru motoru Jumo 004 byla vestavěná součást proudnicového tvaru - u Messerschmitta ji nazývali "cibule" - pomocí které mohl pilot zpočátku ručně později regulátorem zmenšovat nebo zvětšovat průměr výtokového otvoru plynů. Když se toto těleso utrhlo, zapadlo dozadu a uzavřelo výtokový otvor. Takto zapříčiněná neprostupnost motoru znamenala velmi velký odpor vzduchu, který ihned dostal letadlo do silně vychýlené polohy a pak do pádu. Pokud se vychýlení stroje rychle vyrovnalo plným protipohybem směrovky, mohla se také téměř normálně ovládat i výškovka. Ale když se letadlo nechalo ve vychýlené poloze, zůstaly výškovky zacloněny ve větrném stínu, což spolu s jejich negativním nastavením způsobilo přechod stroje do střemhlavého letu, ze kterého už ho nedostala žádná síla."
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
Saldy, kde jsi vzal skin se svastikou? Nikde žádný nemohu najít.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ani ne, testuju ; ) Zrovna se mi podařilo nejen nastartovat, vzlétnout, ale i naprosto korektně přistát. Sám sobě se divím
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Barone, měl bych pár otázek všechny ze stejný oblasti, kdyby se ti chtělo a mohl jsi odpovědět, stačí bude/nebude/nevím případně hodně hrubej časovej horizont typu měsíc/rok/roky/14 dní:-) Za případné jakékoliv odpovědi budu velmi vděčný
-Již několikrát slíbené ovládání palivovejch systémů + přídavný nádrže
-Ovládání dalších věcí na letadle, jako třeba magneta, topení, vyhřívání zbraní, zapínání zaměřovače atd, atd, atd, prostě abych si měl s čím cvakat a co přepínat. Ideálně i se startovací procedurou trochu složitější než zmáčknutí jednoho tlačítka.
-poladění současnýho ovládání, kupříkladu na spojeneckejch letadlech cyklovat 8 možností kombinace formačních světel jedním tlačítkem a spousta dalších špeků je fakt žůžo...
-Profily ovládání nastavitelné pro jednotlivá letadla zvlášť
-Radar AN/APS-13 pro mustanga
Je mi jasný a naprosto chápu, že simulace typu DCS by v tomhle ohledu byla z mnoha důvodů neproveditelná a nežádoucí ikdyž mě zrovna by se to líbilo, ale třeba něco někde mezi současným stavem a DCS by bylo super...
símtě na takový hovadiny nemaj čas .. teď je nutný zkopírovat P-51, P-47, Spita, Fw-190A, Bf-109G6 a Ju-88.
Jo a hlavně zkopírovat mapu Normandie aby vypadala přes jako Belgie. Textury, budovy a tak .. za 90 USD to je tak akorát aby měli na chleba a máslo ..
Barone, měl bych pár otázek všechny ze stejný oblasti, kdyby se ti chtělo a mohl jsi odpovědět, stačí bude/nebude/nevím případně hodně hrubej časovej horizont typu měsíc/rok/roky/14 dní:-) Za případné jakékoliv odpovědi budu velmi vděčný
-Již několikrát slíbené ovládání palivovejch systémů + přídavný nádrže
-Ovládání dalších věcí na letadle, jako třeba magneta, topení, vyhřívání zbraní, zapínání zaměřovače atd, atd, atd, prostě abych si měl s čím cvakat a co přepínat. Ideálně i se startovací procedurou trochu složitější než zmáčknutí jednoho tlačítka.
-poladění současnýho ovládání, kupříkladu na spojeneckejch letadlech cyklovat 8 možností kombinace formačních světel jedním tlačítkem a spousta dalších špeků je fakt žůžo...
-Profily ovládání nastavitelné pro jednotlivá letadla zvlášť
-Radar AN/APS-13 pro mustanga
Je mi jasný a naprosto chápu, že simulace typu DCS by v tomhle ohledu byla z mnoha důvodů neproveditelná a nežádoucí ikdyž mě zrovna by se to líbilo, ale třeba něco někde mezi současným stavem a DCS by bylo super...
- wip
- start zmacknutim jedneho tlacitka zostava, zvysok wip, resp. predmetom diskusie
- vid predchadzajuca odpoved
- wip
- pokial je mi zname, tak nie. Neviem ci P-51D-10 tento radar pouzivali
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.