Ako je na tom v hre Dora oproti K4 napr. v stupavosti?
První létající prostředek, který překonal ve stoupavosti Bf 109 K, představoval program Apollo
Dora má za všech okolností živější křidélka a výrazně méně tuhne na vysokých rychlostech. Z hlediska horizontálních rychlostí záleží na výšce, ale obecně je K-4 rychlejší ve velkých výškách a Dora v těch nižších. V pomalých zatáčkách má K-4 navrch, na rychlosti zase 190. Prostě jako ve starým Šturmovi
Windows/system32 a spustit cmd.exe
A tam zadat příkaz:
bcdedit /deletevalue useplatformclock
nebo když to nic nedělá, tak někomu funguje
bcdedit /set disabledynamictick yes
Safra, to musím vyzkoušet hned jak se dostanu domů. Díky moc!
Zapomněl jsem, že ten cmd.exe musíš spustit jako správce.
A ještě jeden příkaz, který ten čas může opravit
bcdedit /set useplatformclock false
Jen to nevydrží napořád. Chce to po každém restartu PC.
Upravil/a 606_Temp dne 10-12-2019 18:32
Screenshot jsem pořídil s nastavením času 17:00 na mapě Rheinland. Jde o páru z lokomotivy. Není to příliš osvícené (zapadající slunce)? Nebo je to v pořádku? Pokud je to chyba, tak hlásím
Nojo, že BOX je spíš hra na piloty než simulace, to je známo. Nakonec divné chování ať již směrovky nebo výškovky nás provází od počátků. Pochází ještě z ROFka a z roztodivné WW1 implementace. Po čase se ukázalo, že se nejedná o WW1 implementaci, ale že to mají blbě. Svého času dokonce přiznali, že ve směrovce měli cosi opačně a aby se to chovalo alespoň nějak smysluplně, museli to dohánět jiným křivením. Přecitlivělost výškovky a trimováno odezdi ke zdi bylo v BOSku od začátku. Pocit v BOSku, že čumák musí být nahoru, aby to nepadalo, mám u víc letadel.
Je to hra. Priority mají mírně jiné. Zjevně je prioritou držet se plánu a produkovat obsah. Což je legitimní přístup, ale je to důraz na obsah za čas, není to důraz na simulaci na 100%.
Stran směrovky při přistání v obou simech si myslím, že zde hraje roli i zpoždění mezi vstupem a tím, jak se to projeví ve hře. Člověk tíhne k přílišným korekcím taky proto, že nohy jsou pomalejší než ruce. Zde se tedy nemusí nutně jednat jen o nedostatek simulace.
No, k tomu videu, rict, ze ma problemy s akceleraci na zaklade toho, ze se na zemi zacne pohybovat pri jinejch otackach s "vrtuli na plno" mi prijde docela odvazne... Neni trochu malicherne byt zklaman z P-51 v Il2 serii, kdyz vlastne nejvetsi problem je, ze pri pristani musi pouzit vic trimu nez v realu?
A presto, ze ty poznatky budou na 99,9% spravne a v DCS je to blize nez v Il2, ten mustang, se kterym to porovnava neni uplne tak stejnej, jako ten co mame v il2/DCS, ze... Este aby to v DCS nebylo blize realite, kdyz ho vyvijeli tak, jak ho v DCS vyvijeli. Nekdy pred lety sem o tom cetl clanek na foru. V zasade asi pres 5-15 iteraci to vzdycky dali realnymu pilotovy mustangu a on jim to vracel s poznamkama, co je spatne tak dlouho, dokud nerek "takle lita mustang" Vyvoj trval roky....
Hot Dogu, on krom otáček potřebných pro pojíždění (900 vs cca 1500) přímo zmiňuje akceleraci při startu za stejného plnícího tlaku. Vysloveně tam říká že v reálu musí (ne může ale musí) stoupat strměji, aby stihl zatáhnout podvozek před dosažením max. rychlosti pro podvozek dole..... Nás samozřejmě ale primárně bude zajímat něco jiného, ne to jak éro zrychluje na zemi, ani to jak zrychluje s vytaženým podvozkem, ale jak zrychluje z cruise režimu při přechodu na combat, v divu atp. Nicméně je vidět že v některých oblastech je IL-2 dost mimo ....
Ano, Zdeněk to vnímá přesně. Pokud to letadlo blbě pojíždí a blbě akceleruje, pak je víc než jisté, že to dělá blbě i zbytek letové dynamiky. Blbě nemusí nutně znamenat hůř úplně vždy, ale ukazuje to na to, že ten matematický model vychází ze špatných údajů. A tedy aby to dohonili výkonnostně ve smyslu maximálek a stoupavosti, musí tyto blbé výchozí předpoklady dohánět někde jinde nějak jinak. Tedy mají tam někde rovnák na vohejbák.
Blbé je, že u BOSka se pravděpodobně nepočítá s precizací FM v míře obvyklé v DCS a tedy se tohle nebude korigovat. Náprava totiž není v něčem triviálním, náprava by byla v podstatném zpřesnění FM a to by bylo drahé.
právě že po zasunutí podvozku, klapek atp. prostě v dogfightu je možná všechno úplně v pořádku....možná...nebo možná ne. nevíme...Co víme je že na zemi, po startu a při přistání je to blbě (s podvozkem / klapkami dole)....
We have decided to release a bugfix update to prepare for the coming winter holidays - it doesn't bring new content, but its fixes are important enough. The most of them are AI improvements - we have spent a lot of time this month to improve dogfighting algorithms and we'll continue to improve AI further. There are also important fixes for the player controlled ground vehicles and our friend =Luke FF= worked on improving the Career mode. The full list of changes is following:
AI improvements
1. AIs finish a ground attack run by pulling up harder, which should improve their survivability rate in hilly terrain;
2. AI bombers drop the bombs better;
3. Advanced AIs won't 'stuck' in an endless circle during dogfight anymore;
4. AIs perform "Low Yo-Yo" and "High Yo-Yo" maneuvers better;
5. Detailed AI tanks engage the nearest targets by default like simple AI tanks do;
6. AI drivers of self-propelled artillery and other ground equipment with a fixed main weapon now face the target to aim if the priority of the mission command being executed is LOW;
7. Ground vehicles won't 'jump' on steep slopes;
8. Ground vehicle AIs won't turn their engines off immediately after stopping;
9. AI ground vehicles have a variable exhaust effect when moving;
10. The steam locomotives won't turn on the lights during the day;
11. AA guns and machine guns mounted on trains follow mission command priority;
Aircraft improvements
12. The game won't crash when repairing a dirty airplane canopy;
13. Fixed excess clicks of triggers in the cockpit for missing weapon groups;
Player controlled tanks improvements
14. There is a turret ventilation sound in Pz.III Ausf.M, Pz.IV Ausf.G, Pz.VI Ausf.H1 and T-34-76UVZ-43;
15. The master switch is turned on not only when the engine is turned on, but also when the headlights, lighting, signal, tower control with electric trigger or fan are turned on;
16. Fixed the "loss" of the camera when switching from a gunsight to the normal view;
17. Detailed tanks gunsight adjustments are displayed in technochat;
18. Opening and closing of various hatches is displayed in technochat;
19. Startup procedures, the operation of turret and gun systems of the Tank Crew tanks are displayed in technochat;
20. Sub-caliber armor-piercing rounds now lose their stability and ability to penetrate further armor barriers after breaking through the first one;
21. On SU-122, the problem with displaying the commander’s sight in VR was fixed (the second eye was not deactivated);
22. On SU-122, when choosing the DG-460A HEAT shells, the slider of the scope scale is now correctly set to the third scale;
23. Added gunsight settings for firing using a gunner’s sight to the description of SU-122;
Career mode improvements
24. Awards in career mode adjusted to better reflect the historical reality for all nations;
25. Awards text descriptions updated;
26. US careers: medals are awarded according to the criteria set forth by the US 9th Air Force in 1944;
27. German careers: new AI pilots in the squadron with previous flight time now have the possibility to have campaign awards from earlier battles (Eastern Front Medal and Kuban Shield);
28. Soviet careers: new AI pilots in the squadron with previous flight time now have the possibility to have the Medal 'For the Defense of Stalingrad' from December 22, 1942;
29. Soviet careers: Order of the Patriotic War 2nd Class, Order of the Patriotic War 1st Class, Red Wound Stripe, and Yellow Wound Stripe no longer erroneously awarded during the Battle of Moscow;
30. British careers: Mentioned in Despatches can now be awarded multiple times;
31. More stock aircraft skins added to all phases of career mode;
32. German fighter and attack pilots will now fly an airfield attack strafing mission on January 1, 1945, in career mode;
33. Aircraft weapon loadouts and modification restrictions updated for all phases of career mode;
Other improvements
34. Loaders in player controllable tanks, Ju-52 Co-Pilot and A-20 Navigator are invulnerable if Invulnerability difficulty option is turned on;
35. All aircraft GUI previews updated to have a similar style;
36. Simple AI vehicle sounds completely overhauled (all large artillery guns, tanks and assault guns, GMC-CCKW, WillysMB, M16-AA, 72K).
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.