Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Rumcajs |
Přidané 08-12-2019 19:44
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jsem žil vždy v domění, že Japonci jsou důkazem toho, že válka se nevyhrává obratností letadel. Že jde o počty, o rychlost náhrady ztrát, kvalitu výcviku, kvalitu špionáže atd. Možná se pletu, třeba to bylo jinak, ale stejně si myslím, že ta obratnost Zer vlastně tak moc neznamenala. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 08-12-2019 19:59
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Nevím, zkus to říct těm, co japonce podcenili a do těch manévrovacích soubojů ze začátku šli. Dokonce to měli pak i zakázané.
Tady nejde o to, že by něco znamenala. Tady jde o to, že dělali ještě utaženější zatáčky než třeba Wildcaty (ale i třeba utaženější, než Spitfiry). Tedy že to šlo. Ale zase nejsem odborník na fyziologii asiatů. Možná snesli větší přetížení a tak mohli ovládat svoje obratnější letouny. |
|
|
|
magot |
Přidané 08-12-2019 20:20
|
Fusioner
Příspěvek: 17622
Založený: 19.06.08
|
že by 160 cm žaponec vydržel víc než 180 cm blonďák? |
|
|
|
jirik |
Přidané 08-12-2019 21:02
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Třeba jo. Jestli opravdu trénovali stání na hlavě a podobné vylomeniny. |
|
|
|
CSW_Rannisokol |
Přidané 08-12-2019 21:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 489
Založený: 26.06.18
|
Nevydržej Kramarenko psal, že když dělal instruktora Severokorejcům, tak právě hůř snášeli přetížení než Rusové. Vyřešili to tak, že Korejce začli krmit ruskym jídlem místo tý jejich rejže |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-12-2019 22:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
CSL1_Talbot napsal:
Je normalne ze pocas hry mam okolo 70-80FPS a ked som zacal nahanat BF110 ktora dymila z obidvoch motorov,tak som mal 33FPS a pravdaze nehratelne?Nech robim co robim,hned ako zacnu napr nejake dymiky ,tak FPS v prdeli?
PC :
i7 2700K OC
GTX970
Nastavenie HIGH a kopu veci ako dohladnost na min.aby mi to vobec islo okolo 60-70FPS
No, asi tě nepotěším, protože jsem si to (s GTX 970) zažil také. V 1200p to bylo ještě úplně výjimečné, ale ve 1440p už naprosto běžné při vyšší komplexitě scény, zvláště, pokud se probudily flaky a objevily se všechny možné kouře. Ne že bych získal úplně 100% potvrzení, ale s pravděpodobností hraničící s jistotou se jednalo o problém při přetečení do pomalejší části paměti (GTX 970 má "jen" cca 3,5 GB rychlé a pak cca 0,5 GB pomalejší). No a ve chvíli, kdy to přetékalo, tak sice Šturm pořád psal třeba 30+ FPS, ale reálně to padalo třeba na 2 - 5 FPS. Až když komplexnost scény pominula, FPS se vrátila zpátky. Upgradoval jsem celej komp (z 3570K@4,5GHz + 16 GB + pomalejší SSD na 8700K@4,8GHz + 32 GB RAM + rychlé M2 SSD) a rozdíl byl zcela nulový. Šturm se při přetečení stával zcela nehratelným. Laborování s jakýmkoliv nastavením grafiky krom snížení rozlišení nepomohlo. Pomohl upgrade grafiky na GTX 1080.
Krom GTX 970 jsem nikde podobné komentáře nezaznamenal. GTX 960 i 1060 (3GB ) fungují paradoxně v pohodě.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 08-12-2019 23:03
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Hmm,dakujem,len neviem co teraz skor,lebo mi tusim este aj umiera trackir5,naco som zas zacal lietat,same problemy
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-12-2019 23:22
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
606_Tempik napsal:
Nevím, zkus to říct těm, co japonce podcenili a do těch manévrovacích soubojů ze začátku šli. Dokonce to měli pak i zakázané.
Tady nejde o to, že by něco znamenala. Tady jde o to, že dělali ještě utaženější zatáčky než třeba Wildcaty (ale i třeba utaženější, než Spitfiry). Tedy že to šlo. Ale zase nejsem odborník na fyziologii asiatů. Možná snesli větší přetížení a tak mohli ovládat svoje obratnější letouny.
Tak on i v BOX má Spitfire nad 190kou v zatáčkách pořád dost navrch . Jen to musí být "pomalé" zatáčky .
Mně osobně se ta stávající implementace hodně zamlouvá.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 09-12-2019 00:58
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Pe-2 neni lehky bombarder, je to vyskova stihacka :-)
Letadlo neni soucet hitpointu. Skutecne letadlo. Ano, jisteze se zasahy do konstrukce, ktere samy o sobe letadlo na zem nedostanou, mohou setkat takovym zpusobem, ze se sectou. Ale letadlo je plne systemu, ktere jsou potreba k letu (jinak by tam nebyly, ze), a ktere jsou citlivejsi nez nejaky nosnik, co vydrzi vybirani stremhlaveho letu. Takze, posadka, motory, chladice, nadrze, kyslik, munice a tak dal, plus hydraulika, pneumaticke systemy, elektrika a dalsi. V realu nejde o to, aby letadlo spadlo hned a vitez dostal body, staci treba, kdyz spadne az za padesat kilometru.
Pokud jde o testy odolnosti, mam podezreni, ze protoze sovetsky system meril vykon zbrani podle kineticke energie projektilu za sekundu, tak i tvurci her urcuji ucinnost zbrane stejnym zpusobem. Kdyz byly skutecne predlohy optimalizovane podle stejne metriky, netreba se divit, ze i ve hre budou lepsi nez zbytek. Pak se budou zdat i odolnosti zkreslene. Coz je ale jen problem implementace, ktery enmeni nic na tom, jak se to chova v beznem pouziti v bezne situaci - tam je to potreba porovnavat presne timto zpusobem, odolnost proti zbranim nepritele. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 09-12-2019 06:47
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jak Psal Fučida, točivost letadel se projeví v nízkých rychlostech. A tam už o uspání nejde.
Ono je to tak, že asi každá WW2 stihačka bez vyjímky je schopná uspat pilota. Stačí rychlost cca 450 km/h a vzít za páku. Při takovém fofru i ingot jako třeba K4 vytáhne vysoká géčka. Páčto totiž aerodynamika je funkce druhé mocniny rychlosti. Při dostatečné rychlosti uspí člověka i vrata od hangáru.
Legrace s obratností a utaženou zatáčkou je pak otázka klasických simových soubojů, kde se vytáhnou klapky a točí se a točí a točí. To ale probíhá při mnohem nižších rychlostech. Při 250km/h je už zas problém vytáhnout tak vysoká g, aby to člověka uspalo, protože to přeci jen není WW1 a tedy nosná plocha vůči hmotnosti není tak obrovská. Tedy i Zera si zalítají svoje, když jim kucí s Wildcatama skočí na lep a půjdou do těch pomalejch zatáček. Právo rychlejšího je v tom, že na to nemusí přistoupit. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 09-12-2019 07:16
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
@Hu: to je věc, která mě vždy fascinovala. Jsem sloužil ve Kbelích na vojně a když jsem viděl odkrytované ty Anduly a L410, žasnul jsem, kolik všech těch hadic, kabelů, táhel a dalších nesmyslů je uvnitř. To samé pak platí pro vrtulníky. Jednou tam měli i Mig 21 a tam už vůbec nechápu, že by to mohlo snést jakýkoli zásah. Jako jo, když jde člověk do muzea a dívá se na ten Spad VII, tak je jasné, že tím nějaká ta kulka může proletět, aniž by to něco způsobilo. Ale ty modernější konstrukce jsou napěchované vším možným.
Taky je pak poučné se jít podívat na to, jak vlastně vypadá takový zásah z leteckého kanonu či kulometu. Už jen stát někde poblíž je zážitek. I ta pušková ráže udělá čistou díru do kusu oceli. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 09-12-2019 07:52
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Ještě aby ne |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 09-12-2019 08:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
proto se to musí změnit
Die Tschechen sind die lachende Bestien
|
|
|
|
kopeda |
Přidané 09-12-2019 09:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 108
Založený: 13.03.11
|
606_Tempik napsal:
Slow motion během hraní offline kariéry
Opět problém hlášený od r 2016. A opět nejen na slabých strojích. Během letu je čas zpomalený jak kdyby sis nastavil 1/2 zrychlení. Zrychlení na 2x/4x/8x nefunguje vůbec. Tedy píše že je to zrychlené, ale jede to pořád 1/2. FPS ukazuje pořád 60 (Vsync omezuje)
Řešení opět je. Musí se houpnout ve woknech do konzole a nastavit jakási hodnoty pro řízení času systému.
Taky jsem se natrápil s nastavením Track-iru (originál tir3). S forcefeedbackam se to jaksi hádá. Opět problém známý snad od vydání hry.
To jsou technické problémy.
Herně je to taky takové nedodělané. Kampaň u Tempesta (jakou jinou bych taky mohl zkusit nejdřív, že...) je taková úsměvná. Běžně mise, kde 8 Tempestů nahání německou přesilu v podobě 12 Me-262 + 8-16Bf/FW. Takové šité horkou jehlou jen aby tam nějaké kampaň byla. Hrál jsem dřív plno Tempestích kampaní ve starém Ilovi od fanoušků, které byly nejen zábavné, ale i tak nějak historicky OK.
AI v BoS je hodně smutný případ. On je to spíš takový autopilot s náhodným generátorem pohybu.
Ale jinak mi to přijde zatím jako slušný produkt. To ne že ne. Líbí se mi jak to vypadá. Lítá to hezky. Ovládání motorových věcí mě baví, i když to občas zadřu, nebo se mi motor rozletí. DMG model je propracovanější, než u Ila a i s lhce poškozeným letadlem je opravdu lepší zmizet a v boji nepokračovat. Těch dobrých věcí tam je dost. Ale zároveň je to plné chyb. Starých chyb a chyb, o kterých se ví a neřeší.
Jo ten slowmotion mě taky fakt štve. Kvůli tomu jsem taky zase přesedlal na starýho ILa. BoSko mám už jen pro QMB a mulťák. AI už je celkem přijatelný, i když starýmu ILovi se fakt nevyrovná. Další věc je ta že AI je takticky pořád v ww1. Na tomhle by fakt měli zapracovat. |
|
|
|
magot |
Přidané 09-12-2019 10:34
|
Fusioner
Příspěvek: 17622
Založený: 19.06.08
|
A taky vlaky jsou WWI. S tím si vůbec vrásky nedělali ..
Tedy vagóny. No i když ... oni tam v tom rusku možná jezdí do dnes ... |
|
|
|
saldy |
Přidané 09-12-2019 11:08
|
Diskutující
Příspěvek: 3652
Založený: 29.01.09
|
Dejte si kariéru za il-2, točí se tam šablony útoků na děla, kolony, nádraží, letiště...Flaky a enemaci jsou dávkováni rozumně, velitel si to pěkně řídí. Bitevnicit se sturmovikem je prostě zábava. Prošel jsem kus stalingradský kariery a chci zkusit i Kubáň, bude tam i moře a snad i nový věci, útoky na čluny...
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 09-12-2019 13:48
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Otázka na majitele Normandie. Máte po spuštění hry v pravým horním rohu Battle of Normandy, nebo se to tam zatím neukazuje?
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-12-2019 14:16
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
Killer napsal:
Otázka na majitele Normandie. Máte po spuštění hry v pravým horním rohu Battle of Normandy, nebo se to tam zatím neukazuje?
Zatím ji nemám, ale v minulosti se to banner zobrazoval až po vydání nějakého obsahu. Očekávám analogii.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 09-12-2019 21:28
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
kopeda napsal:
Jo ten slowmotion mě taky fakt štve. Kvůli tomu jsem taky zase přesedlal na starýho ILa. BoSko mám už jen pro QMB a mulťák. AI už je celkem přijatelný, i když starýmu ILovi se fakt nevyrovná. Další věc je ta že AI je takticky pořád v ww1. Na tomhle by fakt měli zapracovat.
Na moje win 7 fungovalo:
Windows/system32 a spustit cmd.exe
A tam zadat příkaz:
bcdedit /deletevalue useplatformclock
nebo když to nic nedělá, tak někomu funguje
bcdedit /set disabledynamictick yes |
|
|
|
kopeda |
Přidané 09-12-2019 21:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 108
Založený: 13.03.11
|
606_Tempik napsal:
Na moje win 7 fungovalo:
Windows/system32 a spustit cmd.exe
A tam zadat příkaz:
bcdedit /deletevalue useplatformclock
nebo když to nic nedělá, tak někomu funguje
bcdedit /set disabledynamictick yes
Safra, to musím vyzkoušet hned jak se dostanu domů. Díky moc! |
|
|