4xAA co je ve hře, moc výkonný není. Jediné co lze udělat, je
a)použít navíc supersampling v nVidia nastavení ("Antialiasing transparency" nastavit na nějaký typ supersamplingu a "Antialiasing mode" nastavit na "Enhance aplication settings" ), ale nároky na výkon GK jsou pak enormní.
b ) Jinou cestou, také extrémně zatěžující, je využít DSR (také viz nVidia nastavení), které zajistí renderování scény ve vyšším rozlišení než má tvůj LCD a následný downsamplink na nativní rozlišení LCD a tím dojde k vyhlazení hran.
Můžeš zkusit oba způsoby, ale obávám se, že ti to na tvojí sestavě příliš srazí FPS.
Hot_Dog napsal:
Ohledně BoX a window modu, vývojáři psali, že máme používat window mode, že full screen způsobuje škubání a nemá žádnou výhodu...
Je pravda, ze zrovna nesenim u obrazovky launcheru, ale pokud si pamatuji dobre, kdyz najedu kursorem mysi na checkbox "Full Screen", tak se objevi tooltip sdelujici, ze pri fullscreeenu se zlepsi beh hry na stejnem hardware o 15%, ale ze muze zpusobit potize pri prepinani do desktopu. Mohu se mylit.
Ta hláška tam je od dřívějších dob a ještě jí nesmazali. Řeší se to celé v tom vlákně co sem postoval, včetně toho, proč tam ta hláška je, když už neplatí, stačí si to pročíst. Od toho března 2018 už ta hláška asi neplatí, ale jelikož sou to "Čučkaři", tak se nenamáhali asi s tím jí změnit/smazat. V tom vlákně nikdo nepíše, že by jim full screen zvýšil fps ale spousta lidí tam píše, že díky window přišli částečně nebo úplně o micro stutering... Je pravda a pamatuji si, že s vydáním BoK (ten patch kde byla cobra, Fena, G6tka a yak 7) změnili graficky spoustu věcí a najednou to bylo skoro nehratelné z hlediska cukání... Na to Jason reagoval tímhle postem, já to nastavil dle něho a situace se zlepšila...
Ale není nic jednoduššího, než si to vyzkoušet sám, je to práce na pár minut... Já netvrdím, že je to takle dobré pro každého, že to každému zlepší plynulost. Nikomu své nastavení nevnucuju... Byl jsem požádán abych postnul svoje nastavení, k tomu jsem poté na dotaz i vysvětlil proč to mám takle nastavené, jak jsem k tomu přišel a poslal odkazy na zdroje informací. Kdo to chce vyzkoušet může, kdo nechce nemusí
4xAA co je ve hře, moc výkonný není. Jediné co lze udělat, je
a)použít navíc supersampling v nVidia nastavení....
b ) Jinou cestou, také extrémně zatěžující, je využít DSR...
Můžeš zkusit oba způsoby, ale obávám se, že ti to na tvojí sestavě příliš srazí FPS.
Osobně používám pouze in-game 4xAA.
Zkusím Tapi... jak tohle, tak i tip od petsild - Nvidia profile inspektor
Některé věci se prostě nemění. Taková konstanta konstant BOSka je základní axiom BOX. A ten zní "My Pešky máme ocelové ptáky". Jsem zas po čase našel dost odvahy, abych vlezl na nějaký server. TAW to bylo. No a lítám v Bf 109F2 kolem letiště. Především abych nezabloudil a pak taky, abych případně vyskočil nad vlastním územím. No samo že letiště přitahuje červené. Několikrát vidím na mapě, že je letiště pod útokem, ale prostě nenajdu žádný útočníky. Sice vidím, kam šilou dělostřelci, ale nejsem ve formě. Až najednou koukám, kus podemnou je klubko šrapnelů. A v něm cosi. No střílej po tom naši, neváhám. Peška. Aji jsem se trefoval. Viděl jsem takhle okometricky několik zásahů kanonem. Rozkouřená byla z obou stran, puštěné nádrže taky. Podle záznamu jsem na něm visel 13 vteřin a slušně se trefoval. Sám jsem přežil, protože střelec dostal zásah za 59.65% a za chvilku za 40.35%. To mě potěšilo. Ale Pešku samotnou jsem podle záznamu jen volizoval. Mám tam asi stránku a půl zásahů. Většinou pod 1% poškození. Sbírka dokonce 0.01% poškození. Taky ty 0.01% chápu, že to byly kulomety do nevitálních částí. Z toho lze spočítat, že by bylo potřeba 10 000 kulometných zásahů, aby to dalo 100%. No tolik většinou nevozím. Takže jsem si přiznal porážku a sednul zpět na letiště a Peška mi zamávala křídly a někam letěla dál na výlet.
Některé věci se prostě nemění. Taková konstanta konstant BOSka je základní axiom BOX. A ten zní "My Pešky máme ocelové ptáky". Jsem zas po čase našel dost odvahy, abych vlezl na nějaký server. TAW to bylo. No a lítám v Bf 109F2 kolem letiště. Především abych nezabloudil a pak taky, abych případně vyskočil nad vlastním územím. No samo že letiště přitahuje červené. Několikrát vidím na mapě, že je letiště pod útokem, ale prostě nenajdu žádný útočníky. Sice vidím, kam šilou dělostřelci, ale nejsem ve formě. Až najednou koukám, kus podemnou je klubko šrapnelů. A v něm cosi. No střílej po tom naši, neváhám. Peška. Aji jsem se trefoval. Viděl jsem takhle okometricky několik zásahů kanonem. Rozkouřená byla z obou stran, puštěné nádrže taky. Podle záznamu jsem na něm visel 13 vteřin a slušně se trefoval. Sám jsem přežil, protože střelec dostal zásah za 59.65% a za chvilku za 40.35%. To mě potěšilo. Ale Pešku samotnou jsem podle záznamu jen volizoval. Mám tam asi stránku a půl zásahů. Většinou pod 1% poškození. Sbírka dokonce 0.01% poškození. Taky ty 0.01% chápu, že to byly kulomety do nevitálních částí. Z toho lze spočítat, že by bylo potřeba 10 000 kulometných zásahů, aby to dalo 100%. No tolik většinou nevozím. Takže jsem si přiznal porážku a sednul zpět na letiště a Peška mi zamávala křídly a někam letěla dál na výlet.
V single hraní padají celkem přirozeně, ale mám na ně 110 s tou konzolí na břiše
Ano, s Peškou jsem už lítal. Dokonce mnohokrát a svého času často. Mám ji rád. Jen nemám moc v oblibě ten náklad, co vozí. Ju 88 je jinde.
Jinak ano, i já mám za sebou sadu takových událostí, kdy jsem s Peškou nakoupil a doletěl. Rozhodně ne vždy a ani ne většinou. Ale je to nějaké ne nevýznamné procento. Zatímco s Ju 88, He 111, Ju 87, Bf 110 ... jakmile mě trefí stihač, šance na cokoli připomínající návrat je téměř vyloučena. Většinou vzápětí hořím, skáču, uletí křídlo, nebo jsem mrtvý. Asi nikdy se mi nestalo, že bych to dotáhnul na letiště s poškozenými oběma motory u dvoumotoráku jiného než zrovna Pe 2. Podobně jen s Pe 2 se mi daří třeba limitovaně vzdorovat stihači. Sice nakupuji, ale nějak to většinou letí a střílí a chvíli to vydrží.
Hele za mě je to jen takový povzdech, že ani po letech se moc nezměnilo. Peška je tím světoznámá.
Ano Zdendo, tak tos promluvil v podstatě jako vědec BOS nebo tak něco velikýho. Předpokládám, že stejně jako většina tobě podobných nemáš nic víc, co bys řekl, než to své přesvědčení o vlastní velikosti. Nebo snad chceš říct, že bys byl schopnej, byť třeba jen letem světem naznačit, cos vlastně chtěl říct? Tak já se vsadím, že na to nemáš a že to nedáš.
Hele svět čeká na tvoje moudra, to se ti často nestává.
Dělat jakýkoliv závěry ohledně výdrže letadel a účinnosti střelců z počtu situací menší než 10 ale spíš tak aspoň 20 až 30 nemá smysl, protože se to fakt liší případ od případu. Jednou si stíhač ani neškrtne, podruhý rozstřílí za ani ne vteřinu... Taky je dobrý vědět něco o tom, jak jsou třeba na jednotlivých serverech nastaveni střelci...
Jelikož disponuji takovým a dokonce i větším počtem situací zažitých v poslední době, soudě jak nejobjektivnějc dokážu, myslím si následující... Výdrž pešky je adekvátní, tomu co bych čekal od středního dvojmotorového bombardéru a nijak zásadně se neliší výdrži dvojmotorových oponentů na druhé straně...
Poslední dobou se šíleně rozmohla PKčka... Předpokládám, že tím netrpí jen červená strana, ale i modrá jakbysmet.. S tímhle něco udělali v poslední době rozhodně, PKčka mám častěji, než všechny ostatní typy sestřelů a když to náhodou není PKčko, tak stejně chcípnu, protože nedokážu vyskočit díky nové fyziologii... Množství PKček je IMHO naprosto přehnané...
Střelci na pešce jsou zlo, o tom žádná, ale úplně stejný zlo jsou střelci ve 110tce, 88čce či 111ce. Stejně jako modří maj strach útočit na pešku, tak my červený máme strach útočit na cokoliv, co má střelce, případů, kdy nám střelec 110tky vypnul motor první dávkou na vzdálenost 1000 metrů a možná i více (ano vím jak byla daleko díky gyru) máme za poslední dobu opravdu také mnoho... A během posledního roku taktéž došlo k posílení střelců nějakým způsobem...
Hot_Dogu, lítal jsem oboje a můžu klidně říct, že střelec pešky se nedá srovnat s ničím. Snad trochu s Ju-87. A výdrž pešky to stejný. V reálu to byl nehoráznej křáp, co hořel po zásahu kulometem. Tady je to lítajíci ingot. Napsal si, že výdrž pešky je adekvátní a že se neliší od oponentů? Tak ti musím napsat, že nemáš pravdu. Já se o to nechci vůbec přít. Zrovna tohle se rozebíralo tisíckrát a je to známá vlastnost zdejší pešky přeci. Srovnej Pe-2 a A-20. Včem má A-20 jiný střelce, že z padesáti útoků na ní, se jednou trefí do mojeho motoru a u Pe-2 je ten poměr obrácenej? V čem má pevnější konstrukci, že pomalu vždycky odlítá domů? Proč se piloti nebojí klidně jít na cíle sólo?
Upravil/a RH_Killer dne 08-12-2019 01:40
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
Hot_Dog napsal:
Jelikož disponuji takovým a dokonce i větším počtem situací zažitých v poslední době, soudě jak nejobjektivnějc dokážu, myslím si následující... Výdrž pešky je adekvátní, tomu co bych čekal od středního dvojmotorového bombardéru a nijak zásadně se neliší výdrži dvojmotorových oponentů na druhé straně...
No a to je právě tak nějak ono . On totiž Pe-2 není střední, nýbrž lehký (byť dvoumotorový) bombardér. Jeho vzletová hmotnost je na nějakých 60% vzletové hmotnosti Ju 88, nebo He 111.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.