Hot_Dog napsal:
pokud máš force feedback joystick a zároveň head-tracking, pak to chce ještě snížit frekvenci obnovování informací o síle v configu...
Co je to? Kde je to?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Takže to moje slíbené nastavení:
[img]http://imgworld.cz/s3/rks5EAGVYU.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgworld.cz/s3/6LUhuKYm1b.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgworld.cz/s3/6UtxQ7B38p.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgworld.cz/s3/ynGM8uPvPl.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgWorld.cz/s3/gE53JgmN98.jpg[/img] is not a valid Image.
Krom tohoto, mám ještě v souboru startup.cfg, který se nachází přímo v adresáři hry změněný ten tučný řádek:
defaultní hodnota je 10.000000, můžete laborovat s hodnotou 1.0 až 10.0, přičemž se jedná o frekvenci, s jakou se updatuje force feedback efekty... Nižší hodnotou sice (mírně?) znehodnotíte force feedback rychlé efekty na joysticku, ale můžete výrazně zlepšit plynulost rozhlížení. S tímto má cenu hejbat pouze v případě že máte ForceFeedback a zároveň TrackIr/Opentrack, což je odpověď na dotaz Arta a Cibuleho...
Alane, zkus to podle tohoto a dej mi vědět, jakej z toho máš pocit, samotného mě to zajímá... Ty máš popravdě v tom Nvidia control panels docela mišmaš, máš tam kupříkladu nastavený 4x anizotropní a 4x antialiasing a do toho 4x antialising jiný ve hře, to je dost zátěž na kartu přesto že grafický přínos docela minimální... Já mám v nvidii všechno nastavené přes global, ale pokud to nastavíš jen pro danou aplikaci, výsledek by měl bejt stejnej...
Jinak jak jsem již několikrát psal, já mám aktuálně i5-2500K @4,6GHz, GTX980Ti OC, 8GB RAM DDR3, systém i hru na dnes již zastaralym SSD, 2560x1440 G-SYNC monitor. Tedy máš o maličký ždibec lepší kartu, já zas o ždibec rychlejší procík ale jedu na dvojnásobném rozlišení, není tedy důvod, aby ti to na FHD rozlišení nechodilo aspoň tak, jako mě... V průměru mám 60-70fps, při pohledu "do nebe" 90-140fps a v kritických situacích 40-50fps ovšem (i díky G-SYNC) pocitově velmi plynulých...
Upravil/a Hot_Dog dne 03-12-2019 21:57
Velké díky... dnes už asi nenastavím nic... řešíme doma 8. třídu a matiku takže se potím.... a to dost. Je neuvěřitelné co všechno člověk zapomene.. ale na nastavení nezapomenu. Tohle mě fakt zajímá. A o moníku s G-Sync budu silně uvažovat.. do 13 000,- snad něco pořídím.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Takže to moje slíbené nastavení:
[img]http://imgworld.cz/s3/rks5EAGVYU.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgworld.cz/s3/6LUhuKYm1b.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgworld.cz/s3/6UtxQ7B38p.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://imgworld.cz/s3/ynGM8uPvPl.jpg[/img] is not a valid Image.
Takové nastavení jsi převzal z nějakého webu, nebo dobral metodou pokus-omyl?
V nastavení Nvidia panelu máš několik vážných chyb, nechci machrovat myslím to v dobrém.
Pokud mám pomocnou G-Sync vychytávku, budu se snažit ji maximálně využít.
Jak bych to viděl Já správně...
Aby fungoval G-Sync musím ho zapnout v Nvidia panelu.
Set Up G-Sync – Enabled, nastavení for windowed and full-screen.
Ovládací panel Nvidia – Globál nebo v profilu hry:
Vertikální synchronizace – OFF (BOX taky OFF)
Preferovaná obnovovací frekvence – Řízeno aplikací v BOX nejdříve zjistit kolik mám v MP průměrných snímků. Pokud se hodnota drží pod 120 fps je zbytečné nastavovat maximálních 165 Hz.
Režim řízení napájení – Preferovat maximální výkon, zamezí zbytečnému škálování boostu grafiky.
Režim malé prodlevy – ON případně při stutteringu OFF, pokud mám Top nejvýkonnější HW s kterým dosahuji 200 a více fps dám na Ultra!
BOX nastavení režim zobrazení na Full screen, tak se dosahuje lepších a konstantních fps u 99% her.
Tohle nastavení platí pro majitele G-Sync/Freesync monitorů, něco jiného je optimalizace detailů samotného Boxu.
Arte, osobně mám landscape "blurred", tedy rozmazaný - aby na něm kontakty působily výraznější. Ale je to hodně individuální.
Bojím se, že jsou také u mě výraznější což mě docela štve, že s zhorším nastavením si člověk vylepšuje viditelnost. Mělo by to být naopak a snad to doladí
Petsilde, dospěl jsem k tomu tak, že ve hře sem nastavil vše na max a v nvidia controlech nechal vše na default, krom toho, u čeho jsem věděl proč a jak to chci měnit...
Takže postupně... G-Sync samozřejmě zapnutý mám, zapíná se na trochu jiném místě a ano, mám ho zapnutý jak pro full screen, tak pro window mode... Vertikální synchronizace on je schválně, protože, v nvidia návodu se píše, že pokud je aktivovaný G-SYNC a zároveň V-SYNC, nejedná se o klasický V-SYNC ale o speciální verzi, která se spouští pouze, pokud fps přesáhne obnovovací frekvenci monitoru. Tedy v mém případě, při FPS 0-144 mi funguje G-SYNC, při FPS 145 a vyšších funguje V-SYNC. Pokud bych toto neměl zapnuté, při frekvenci nad 144 FPS (které ano stejně nedosahuji) bych měl "tearing". Takže mít zapnjutý G-SYNC a zároveň v-SYNC je naprosto OK a rozhodně tím nic nezkazíš a je to přímo dle Nvidie... Jinými slovy, pokud mám zapnutý V-SYNC, nemůžu mít více jak 144FPS. Pokud bych ho ale měl vypnutý, můžu mít více jak 144FPS a co to udělá na 144Hz monitoru je ti snad jasný...
Ohledně BoX a window modu, vývojáři psali, že máme používat window mode, že full screen způsobuje škubání a nemá žádnou výhodu... Je to přímo informace od vývojářů na ofiko foru. Psal to Jason někdy s vydáním BoK, kdy se opět zvýšilo škubání... Takže to, že u 99% her je full screen lepší neznamená že je tomu tak i u BoX.
Režim malé prodlevy, ano vím o co se jedná, vím jak to funguje, rozumím tomu a dané problematice. Ale to je všechno naprosto podružný, protože defaultně je v nvidia nastaveno OFF (2 a více předrenderovaných snímků), když sem to zapnul na ON (1 předrenderovaný snímek) tak sem žádný rozdíl spíš nepozoroval, když sem to dal na ULTRA (0 předrenderovaných snímků), rozdíl byl značný směrem k lepšímu... A v CSW nejsem jediný, kdo to má na ultra a nyní si chrochtá... Holt prostě BoX se nechová podle pouček a na ULTRA nám to šlape lépe, než na OFF či ON... Neříkám že to tak bude u všech, ale u mě i u jiných ano...
Ohledně režimu napájení, ano, tam máš pravdu že karta se v tomto režimu může samovolně podtaktovat, ale vzhledem k tomu, že brzda je u mě CPU a jinak jsem spokojený, neměl sem zatím důvod dávat to na "preferovat maximální výkon" a šetřím kartu...
Takže si nemyslím, že bych tam měl vážné chyby, ale (teď to myslím zcela upřímně a nikterak ironicky) klidně mi zase oponuj, třeba přijdu na to, že tam tu chybu v nastavení skutečně mám. To že máme mít BoX ve window modu a že G-SYNC a zároveŇ V-SYNC je OK klidně dohledám, to že Režim malé prodlevy je u mě nejlepší na ULTRA je prostě fakt stran logiky věci a všem poučkám i faktu, že by to mělo pomoct hlavně když je brzda GPU a ne CPU... Celé je to o tom, že v BoX nezáleží ani tak na FPS, spousta lidí má vysoká FPS a stejně má škubání, microstuttering, atd, atd... Díky tomuhle mám FPS takové, jaké jsem psal, ale jede to krásně hladce... Ten engine má prostě problémy a rezervy, a když vypneš předrenderované snímky, hodně mu pomůžeš...
Upravil/a Hot_Dog dne 04-12-2019 17:58
Mé nastavení pro G-Sync je obecně universální, nutit a přesvědčovat tě nebudu, snad to pomůže ostatním uživatelům.
Petsilde, ach jo:
https://www.reddi...ame_vsync/
Gsync was updated in the middle of year without much fanfare, so most people don't realise the implementation changed a little bit. This is how it now works.
With Gsync on and vsync off then you can exceed your monitors refresh rate and the game will tear.
With gsync on and vsync on the game will cap out at the monitors refresh and not tear (just like it did before the update).
Jen pro upřesnění, když píšou in the middle of the year, myslej tím middle of the year 2016...
https://forum.il2...moothness/
1. In the Settings screen set Vsync On (to prevent screen tears), Full Screen Off (it’s not necessary so long as you set your resolution to the same res of your monitor) and 4K Textures On (likely not notice any difference in performance, but fix a stutter).
5. If you have a G-Sync or Free-Sync monitor turn that On and leave all other settings set to Let Application decide. The only exception is (if available) set the video card power setting to Prefer Maximum Performance, not Adaptive or Low etc.
Mé nastavení pro G-Sync je obecně universální, nutit a přesvědčovat tě nebudu, snad to pomůže ostatním uživatelům.
Petsilde, ach jo:
https://www.reddi...ame_vsync/
Gsync was updated in the middle of year without much fanfare, so most people don't realise the implementation changed a little bit. This is how it now works.
With Gsync on and vsync off then you can exceed your monitors refresh rate and the game will tear.
With gsync on and vsync on the game will cap out at the monitors refresh and not tear (just like it did before the update).
Jen pro upřesnění, když píšou in the middle of the year, myslej tím middle of the year 2016...
https://forum.il2...moothness/
1. In the Settings screen set Vsync On (to prevent screen tears), Full Screen Off (it’s not necessary so long as you set your resolution to the same res of your monitor) and 4K Textures On (likely not notice any difference in performance, but fix a stutter).
5. If you have a G-Sync or Free-Sync monitor turn that On and leave all other settings set to Let Application decide. The only exception is (if available) set the video card power setting to Prefer Maximum Performance, not Adaptive or Low etc.
Tři roky starý příspěvek někoho na reddit co má být?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.