Pokud nebude letadlo při pojíždění zrovna rotovat kvůli geni(t)ální fyzice podvozku, tak s tím vzlítne a přistane kdejakej jouda.
Tak jo, geni(t)ální fyzika podvozku, tohle video sem si už víc jak rok schovával pro vhodnou příležitost, a ona je tady... Kdo nechce vidět celý, pustí si zhruba od času 2:20. A pak srovnejte jakou rychlostí ten Thunder roloval a jakou popojíždíme ve hře my... ale chyba je samozřejmě ve hře YouTube Video
A výňatek z pátého dílu článku o Texanu od českého pilota:
"Směrová řiditelnost ve výběhu je velice dobrá, o nějaké neúčinnosti směrovky se nedá mluvit. Jediné, na co je třeba dát pozor a co jsem zmínil již na počátku při pojíždění, je poměrně těžký ocas. Pokud tedy vlivem naší nepozornosti začneme cítit, že nám ujíždí ocas (chce předběhnout zbytek letadla), je potřeba použít diferencované brzdění, a pokud ani to nepomůže, stabilizovat letoun plynem. A pokud ani to nepomůže, nebo jsme zareagovali příliš pozdě, uděláme hodiny. U tohoto letadla nikoliv ojedinělé."
A mimochodem důvod, proč dneska téměř každej reálnej pilot jakýhokoliv warbirdu de nejdříve na Texana, a hodiny nalítaný na Texanu jsou braný jako potenciální brána zalítat si někdy v životě s něčim silnějším je hlavně ten podvozek....
Upravil/a Hot_Dog dne 28-11-2019 15:32
No, fakt je, že některá éra uměla nějakou dobu pěkné kousky. Třeba vzlet i přistání s migem trojkou býval fakt zážitek (který člověk většinou nepřežil a ne vždy to byla jeho chyba). Ale záhy to opravili...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Art napsal:
Nejlepší by pro nás bylo kdyby si je vzal pod křídla Microsoft propůjčil byl jim ten nový engine a dal jim menší finanční injekci. Jóo to by bylo
Proc by to proboha delal? Jako ze by delal Microsoft konkurencni produkt svemu Flight simulatoru?
Jakou konkurenci? FS je čistě civilní simulátor. O druhé světové tam nebyla ani zmínka. Navíc Micro. slíbilo podporu módů.
Ano, jsou to rozdilne zamerene letecke simulatory, ale lide co litaji, litaji jeden z nich majoritne, to znamena, ze ten druhy letaji mene. I priznivci IL2 mohou letat FS.
Dravé mládí máte na WT a dalších skoro simulátorech v hojném počtu. A proč? Protože je to pro mladí cenově dostupné a "úser friendly", než BoX. A tu komunitu si mladí umí udělat taky i bez staříků.
Nemyslím si, že to je čistě o financích. Většinou ti pitomci do toho vrazí ještě víc než kdyby si koupili čtyři AAA tituly za 2000 Kč ... Dle mého jim jde spíše o to pohodlí a "jednoduchost" nemusíš nic řešit klikne cvakneš a držím a ničíš .. pak se najde skupinka, kterou to přestane bavit ta jednoduchost a to pohodlí a začnou se pídit po něčem jiném, ale těch je bohužel málo.
Rudidlo
Jasný, ale ten můj příspěvek ohledně podpory FS a jeho engínu byl spíše bláhový než-li reálný ))
Hot_Dog napsal:
A pak srovnejte jakou rychlostí ten Thunder roloval a jakou popojíždíme ve hře my... ale chyba je samozřejmě ve hře
Nevím jakou rychlostí jezdíš ty ve hře, ale já normální. Btw ten thunderbolt popojíždí a obrací se zcela korektně. BOX vytvářel jiné rotační eskapády.
Ale to je jen nuance. Na to sral pes
Nelietam to zatial ale mam BOK/M. Neviem ako to funguje ako funguju spawny ci je to multicrew. Ale viem ze Po-2 aj dvojmotorove bf110 su. Noc sa v sime nachadza. Po2 je dokonca v paradnej zlave.
Nocne carodejnice... to by mohla byt specka.
Do stareho ila mam rozrobeny utok na Dakar (operacia Menace), aj naky Biscaj s eskortnymi lietadlovkami, aj utok na Rabaul, aj Jamamoto 2 by siel spravit. Sfotrovatel som, no. Chyba emocia. Cakal som ten pacific, ale ten zostane nadlho v rukach stareho iloj. A tam je velmi slusne pokryty.
Dravé mládí máte na WT a dalších skoro simulátorech v hojném počtu. A proč? Protože je to pro mladí cenově dostupné a "úser friendly", než BoX. A tu komunitu si mladí umí udělat taky i bez staříků.
Nemyslím si, že to je čistě o financích. Většinou ti pitomci do toho vrazí ještě víc než kdyby si koupili čtyři AAA tituly za 2000 Kč ... Dle mého jim jde spíše o to pohodlí a "jednoduchost" nemusíš nic řešit klikne cvakneš a držím a ničíš .. pak se najde skupinka, kterou to přestane bavit ta jednoduchost a to pohodlí a začnou se pídit po něčem jiném, ale těch je bohužel málo.
Rudidlo
Jasný, ale ten můj příspěvek ohledně podpory FS a jeho engínu byl spíše bláhový než-li reálný ))
Jo vrazíš, když tě zaujme, proto je systém jaký používají třeba WT tak úspěšný. Je zadarmo a přece z něj dostaneš mnohem víc prachů. Dnes už si online ukradenou hru jen tak nezahraješ, jako kdysi. Student si dobře rozmyslí, jestli si raději zahraje masovou hru zadarmo s dobrou reputací, do které počase začne vrážet prachy protože ho baví a nebo si koupí předražený BoX o kterém nic neví a který má velice rozporuplné recenze.
A online komunita se pak vytvoří ve hrách, kde jsou tisíce hráčů a věřím, že bude po několik let stejně produktivní a úspěšná jako staré letky ve šturmu. BoX to nedokázal, WT jo.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 28-11-2019 16:50
Prosím, jak se pozná, že je SW předražený? Dost by mě to zajímalo, jaké parametry do té předraženosti vstupují a jak se vyhodnotí třeba míra předražení.
Skutečně rád bych se k takové informaci dostal a budu vděčný za jakýkoli smysluplný návod.
Prosím, jak se pozná, že je SW předražený? Dost by mě to zajímalo, jaké parametry do té předraženosti vstupují a jak se vyhodnotí třeba míra předražení.
Skutečně rád bych se k takové informaci dostal a budu vděčný za jakýkoli smysluplný návod.
Pozná se to podle toho, že si to myslím, dle své životní zkušenosti, kdy jsem v jiných hrách za méně dostal podstatně více.
Sekundárně to poznáš i podle míry zájmu konzumentů o daný produkt. Ale primárně se řiď mým názorem, děkuji.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 28-11-2019 17:25
Já to vidim asi takhle:
Je mi patnáct a když například někomu ze spolužáků ukážu video z BoS, odpověď je, že to má špatnou grafiku a je to drahý. Dokonce jsem měl nedávno na inforamtiku prezentaci o historii leteckých simulátorů (téma bylo libovolné). Když přišlo na dotazy, zaznělo od jednoho spolužáka: "Nemohl by sis, Matěji, příště připravit prezentaci na něco, co osatní zajímá?". Takže to je přístup nové generace. Oni nejsou zvyklí se něco učit. Do her jako je LoL, Counter Strike atd. proniknou během čtvrt hodiny, ty hry jsou zdarma a je v nich akce. Dneska prostě děti nechtěj sedět hodinu u počítače, z toho jen deset minut opravdové akce. Chtěj prostě všechno hned a teď. Jinak Invazi jsem nezažil, ale aby se dalo něco podobného realizovat, tak by ten server musel pojmout asi tak 4x tolik hráčů, ne?
Já to vidim asi takhle:
Je mi patnáct a když například někomu ze spolužáků ukážu video z BoS, odpověď je, že to má špatnou grafiku a je to drahý. Dokonce jsem měl nedávno na inforamtiku prezentaci o historii leteckých simulátorů (téma bylo libovolné). Když přišlo na dotazy, zaznělo od jednoho spolužáka: "Nemohl by sis, Matěji, příště připravit prezentaci na něco, co osatní zajímá?". Takže to je přístup nové generace. Oni nejsou zvyklí se něco učit. Do her jako je LoL, Counter Strike atd. proniknou během čtvrt hodiny, ty hry jsou zdarma a je v nich akce. Dneska prostě děti nechtěj sedět hodinu u počítače, z toho jen deset minut opravdové akce. Chtěj prostě všechno hned a teď. Jinak Invazi jsem nezažil, ale aby se dalo něco podobného realizovat, tak by ten server musel pojmout asi tak 4x tolik hráčů, ne?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Já to vidim asi takhle:
Je mi patnáct a když například někomu ze spolužáků ukážu video z BoS, odpověď je, že to má špatnou grafiku a je to drahý. Dokonce jsem měl nedávno na inforamtiku prezentaci o historii leteckých simulátorů (téma bylo libovolné). Když přišlo na dotazy, zaznělo od jednoho spolužáka: "Nemohl by sis, Matěji, příště připravit prezentaci na něco, co osatní zajímá?". Takže to je přístup nové generace. Oni nejsou zvyklí se něco učit. Do her jako je LoL, Counter Strike atd. proniknou během čtvrt hodiny, ty hry jsou zdarma a je v nich akce. Dneska prostě děti nechtěj sedět hodinu u počítače, z toho jen deset minut opravdové akce. Chtěj prostě všechno hned a teď. Jinak Invazi jsem nezažil, ale aby se dalo něco podobného realizovat, tak by ten server musel pojmout asi tak 4x tolik hráčů, ne?
No prosím, to je názor uvědomělého 15ti-letého... Se pod to klidně podepíšu, vidím to stejně...
Jinak pro odlehčení situacem, Che Guevara zvládl invazi v počtu 82 mužů, takže ve hře máme ještě dva sloty volné (pro němce a nebo pro ženy)
Já to vidim asi takhle:
Je mi patnáct a když například někomu ze spolužáků ukážu video z BoS, odpověď je, že to má špatnou grafiku a je to drahý. Dokonce jsem měl nedávno na inforamtiku prezentaci o historii leteckých simulátorů (téma bylo libovolné). Když přišlo na dotazy, zaznělo od jednoho spolužáka: "Nemohl by sis, Matěji, příště připravit prezentaci na něco, co osatní zajímá?". Takže to je přístup nové generace. Oni nejsou zvyklí se něco učit. Do her jako je LoL, Counter Strike atd. proniknou během čtvrt hodiny, ty hry jsou zdarma a je v nich akce. Dneska prostě děti nechtěj sedět hodinu u počítače, z toho jen deset minut opravdové akce. Chtěj prostě všechno hned a teď. Jinak Invazi jsem nezažil, ale aby se dalo něco podobného realizovat, tak by ten server musel pojmout asi tak 4x tolik hráčů, ne?
Přístup nové generace mi příjde uplně v pořádku. "Nová" znamená "jiná" a ta "jiná" žije ve světě, který poznala a pro který se přizpůsobila, takže všechno OK.
Jsi Matěji možná jeden z mála, který to cítí jinak, ale to je taky OK.
Třeba jsi to zrovna ty kdo dokáže nadchnout pár desítek lidí láskou k leteckým simulátorům pro dalších patnáct let.
PS: A kdybys potřeboval tip i na nějakou tu fotrovskou klidnější retro hudbu tak třeba AC/DC, Depeche Mode, Olympic atd.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.