No vida, takže až po původních cenách. Jiná doba, jiná síla financí, jiné ceny. Takže vlastně nic nevídaného ohledně cen. Představ si že ty blbci dnes chtějí za auto, ano auto klidně o 500000,- víc než dřív! A oni to kupujou!!!
Cenu bych asi vážně nechal spát, je to hodně scestné.
Novi...opravdu? Opravdu? Kolik si za těch asi 20-30 map a asi 150 letadel celkově tedy zaplatil? A proč tedy ti blbci dneska nekupují BoX? To je to tak špatná hra, když to není o ceně? A hlavně se nevymlouvejte na úzkou skupinu fanoušku simulátorů...
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 27-11-2019 21:55
Prima, dík. Říkal jsem si, jestli do úplně neusnulo.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
ale to se hádáte úplně o nepodstatných věcech co s tím nemají nic společného
musíte si nejdříve položit tyto otázky:
Jakou smlouvu měl Oleg/ Ilya a jeho tým s ubisoft?
Kolik měl Oleg developerů?
Jaké měli mzdy developeři Olegova týmu v rublech? A jaký byl poměr vůči dolaru?
Kolik dotoval Ubisoft IL2?
A pro IL2 BOX si položte stejné otázky akorát pro 1C.
No vida, takže až po původních cenách. Jiná doba, jiná síla financí, jiné ceny. Takže vlastně nic nevídaného ohledně cen. Představ si že ty blbci dnes chtějí za auto, ano auto klidně o 500000,- víc než dřív! A oni to kupujou!!!
Cenu bych asi vážně nechal spát, je to hodně scestné.
Novi...opravdu? Opravdu? Kolik si za těch asi 20-30 map a asi 150 letadel celkově tedy zaplatil? A proč tedy ti blbci dneska nekupují BoX? To je to tak špatná hra, když to není o ceně? A hlavně se nevymlouvejte na úzkou skupinu fanoušku simulátorů...
Třeba protože to nové generace nebaví, nemají k tomu ten vstah co mi? Protože věčina lidí co jsem znal/znám má jiné věci na práci a už mají jiné priority.
K ceně. Nevím jak Ty, ale pro mne v době kdy 7000-12000 Kč bylo vše co člověk měl a platil nájem a splácel co k životu potřeboval, to bylo víc než dost. Cassi oba si tu dobu pamatujeme, ale každý z jiné strany barikády. Říkám že je to opravdu scestné téma. Stejně jako tou dobou bylo téma "Jak nemáč čas a musíš vstávat do práce??!!". A dnes jste dospělí uvědomělí človíčkové.
No vida, takže až po původních cenách. Jiná doba, jiná síla financí, jiné ceny. Takže vlastně nic nevídaného ohledně cen. Představ si že ty blbci dnes chtějí za auto, ano auto klidně o 500000,- víc než dřív! A oni to kupujou!!!
Cenu bych asi vážně nechal spát, je to hodně scestné.
Novi...opravdu? Opravdu? Kolik si za těch asi 20-30 map a asi 150 letadel celkově tedy zaplatil? A proč tedy ti blbci dneska nekupují BoX? To je to tak špatná hra, když to není o ceně? A hlavně se nevymlouvejte na úzkou skupinu fanoušku simulátorů...
1)Třeba protože to nové generace nebaví, nemají k tomu ten vstah co mi? Protože věčina lidí co jsem znal/znám má jiné věci na práci a už mají jiné priority.
2)K ceně. Nevím jak Ty, ale pro mne v době kdy 7000-12000 Kč bylo vše co člověk měl a platil nájem a splácel co k životu potřeboval, to bylo víc než dost. Cassi oba si tu dobu pamatujeme, ale každý z jiné strany barikády. Říkám že je to opravdu scestné téma. Stejně jako tou dobou bylo téma "Jak nemáč čas a musíš vstávat do práce??!!". A dnes jste dospělí uvědomělí človíčkové.
1)Dnes letadýlka léta +- to samé množství lidí, jen v jiných hrách. Starý šturm neměl konkurenci, ale neměl ji dlouho taky proto, že dokázal uspokojit i tu méně hardcore populaci.
2)O jaký barikádě tu soudruhu mluvíš? Šturma jsem si kupoval když jsem už makal.
Ale zabíháš do osobní roviny v tématu předražené hry, kterou nikdo nehraje, protože je buď blbá, nebo drahá a nebo kombinace obojího.
Noví hráči? Někdo píše jako důvody slova mapa, letadla, bugy, SP, MP, cena atd.
Když ale píšete o nových hráčích, co takového si pod tím slovním spojením vlastně představujete?
Jako uplného nováčka? Tedy desetiletého kluka, který si koupí pedály, joy, plynovku a začne louskat manuál jak se ovládá konkrétní letadlo aby vůbec vzlítnul a pak dokázal přistát.
Samozřejmě bavím se o primitivních letadlech z WW1 nebo 2. O tom, že by ten klučina chtěl zkusit něco současného a musel se nejdříve naučit víc než tisíc stran, to už považuji za velký problém.
Ta nesporná a vítaná kvalita leteckých simulátorů je zároveň také důvodem tak malého zájmu.
Cassi . . . když má kůň na očích klapky, je mávání rukou z jeho strany pouhou ztrátou času.
Asi zabýhám někam jinam. Takže k tématu cena původního Ila, za 2tis??? Kecáš.😁
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 28-11-2019 05:02
Chlapi, asi jsem mimoň, ale nechápu, jak tady můžete řešit, co jak stálo, co jak stojí. Není to přeci jedno? Kdo dnes chce, tak si to koupí, komu se to nelíbí, tak to nekoupí. Je to tak jednoduché. Já jsem z BoBp zklamaný hlavně z mapy. To je tragedie. Skoro jako CFS 1 od Microsoftu. Nicméně jsem se rozhodl koupit ještě BoN. Pokud BoBp ještě opraví, bude to jen dobře. Pokud pos..ou ještě BoN tak se hodně zamyslím, jestli jim někdy něco ještě pošlu. Na druhou stranu. Nic jiného tu není
Noví hráči? Někdo píše jako důvody slova mapa, letadla, bugy, SP, MP, cena atd.
Když ale píšete o nových hráčích, co takového si pod tím slovním spojením vlastně představujete?
Jako uplného nováčka? Tedy desetiletého kluka, který si koupí pedály, joy, plynovku a začne louskat manuál jak se ovládá konkrétní letadlo aby vůbec vzlítnul a pak dokázal přistát.
Samozřejmě bavím se o primitivních letadlech z WW1 nebo 2. O tom, že by ten klučina chtěl zkusit něco současného a musel se nejdříve naučit víc než tisíc stran, to už považuji za velký problém.
Ta nesporná a vítaná kvalita leteckých simulátorů je zároveň také důvodem tak malého zájmu.
Ale prd. Ke starému šturmu někdo četl manuál? A co umí Box, co šturm ne? Na hraní šturma ti stačil Joy a zkušenost přišla sama. Jenže dnes nováčkové hrajou War Thunder a jiné hry, které dokážou být user friendly. Ale už nepřechází na harcore do jiné hry, která nabízí tak málo, za tak draho.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 28-11-2019 07:22
Včera stačilo Burnesovi na discordu pomoct s nastavením ovládání a hned šel na WoLko vyzkoušet jak chutná online Ani nevím, jak dopadl. Takže semtam, se nějaký nový hráč najde.
Upravil/a Mira dne 28-11-2019 08:18
Včera stačilo Burnesovi na discordu pomoct s nastavením ovládání a hned šel na WoLko vyzkoušet jak chutná online Ani nevím, jak dopadl. Takže semtam, se nějaký nový hráč najde.
Ahoj považovat mě za nového hráče, no tak... možná tak nového v téhle hře, ale já hraju sim tak cca 20 let a jak jsem dopadl, no věru neslavně a to: dvakrát jsem sebou plesknul o zem při útoku na nějaké auto a dvakrát mě sundal enemák a poté mě od compu vyndala manželka že to prej stačí.
A k tomu nastavení ještě jednou DĚKUJU za pomoc, ten sim je na ovládání dost náročnej a novej hráč raději sáhne po hrách jako je WoWP , WT a nebo jim podobné protože je to jednoduchý a hlavně ZADARMO a za pár let zjistí že na mikroplatbách jim tam poslal nekolik ( možná i desítek ) tisic.
Tapi, zkusil jsi v TIRu vypnout smoothing? Mně to hodně pomohlo.
Fuci, prosimte kde se to vypina?
Litas jeste? Kde je mozne te najit?
No, Rudidlo...v říjnu jsem letěl, jen to nebylo v roce 2019, ale 2018 Tehdy jsme s Wedgem nechutně vykostili nějaké celkem početné snaživé hochy v Jacích a já z toho dobrého pocitu žiju už přes rok . Mám tříletou dceru, tříměsíčního syna a do toho ještě finišuju studija na druhé VŠ (maličko bojuju s diplomkou), takže je to trošku náročnější. Ale v létě bych se chtěl zase proletět
K tvému dotazu: Když spustíš TrackIR, tak vlevo vybereš záložku "Camera" a tam je to myslím poslední položka. Jestli si vzpomínám, tak se to jmenuje nějak "Precission Smoothing Coef." nebo tak něco. Tady je vhodné nastavit nulu. Naopak se mi (a nejen mně) osvědčilo ve hře, v nastavení kamery (v rámci menu je ta položka myslím vpravo úplně nahoře) smoothing na 70%. Jak jsem vypozoroval, tak smoothing TIRu se nemá rád se smoothingem BOSka, ale když použiješ jen jeden, tak je to mnohem lepší. U mě microstuttering v podstatě úplně odezněl a je pro mě nepozorovatelný (ale mám 1080 a rychlý G-Sync monitor). Jo a ještě jsem nastavil zámek FPS na 120, což někde někdo doporučoval. Sám očima rozdíl mezi 120 a 144 Hz už nepozoruju.
Marte nemám nic proti V1 jako takové, ale jsem toho názoru, že veškerá energie a peníze šlo využít lépe. Jelikož ta střela poletí z místa A do místa B, tak je tu šance, že někoho trefí Hlavně pokud neopraví mizející doty a celkově vykreslování.
No necháme se překvapit.
Nejlepší by pro nás bylo kdyby si je vzal pod křídla Microsoft propůjčil byl jim ten nový engine a dal jim menší finanční injekci. Jóo to by bylo
CSW_Cassius Chaerea napsal:
1)Dnes letadýlka léta +- to samé množství lidí, jen v jiných hrách. Starý šturm neměl konkurenci, ale neměl ji dlouho taky proto, že dokázal uspokojit i tu méně hardcore populaci.
Chtěl jsem s tebou nesouhlasit, ale když to promýšlím ze všech stran, tak vlastně docela souhlasím. Když přišel Šturm, tak se do něj přesunula velká část lidí z WarBirds, AcesHigh a CFS + přišli noví. Z pohledu ČS komunity vznikaly letky, kterým minimálně část jejich osazenstva věnovala šílené množství času. Když si vezmu, jak jsem ze skoro úplné nuly piplal Pepana, Valheru, nebo třeba předního českého expoerta na letecké simulátory, Bumíka, tak by mi skoro až slza ukápla. A piplali jsme nejen letky a lidi samotné. Piplali jsme komunitu. Nač falešnou skromnosti: Na tom, že byla ČS komunita 3. nejpočetnější na světě, jsem měl dost velký podíl. Jenže jsem se tomu věnoval v podstatě na full time. Podílel jsem se vzniku (a udržení) jednotného komunitního webu, vytvářel jsem populární dedikovaný server a hodně jsem se podílel i na jednu dobu nejpopulárnější online war. Přišel jsem s myšlenkou speciálek, z nichž jsem většinu dával dohromady. Postupem času jsem kolem sebe postavil největší letku na světě (pomineme-li volné a hlouběji neorganizované uskupení ROSS). Ono to bylo vlastně docela snadný, když měl člověk elán a kolem sebe osobnosti, jako SaBota, Jiříčka, pbarryho, Pisona, nebo Falkona, LesniHU, Čutoru s Vogonem a samozřejmě i vládce světlé strany síly - Messíka, Rampu a třeba i TEBE Cassi.
Jenže musí přijít někdo další, kdo se toho nebude bát a bude mít chuť stavět letky, stavět speciálky, stavět servery, provozovat weby a to všechny ideálně na full time. My, kluci s rodinami, jimi už budeme těžko. Naše doba už byla. A následníky jsme si nevychovali. Ono je pak docela jedno, kolik lidí má rádo letadla, když jim nedokáže komunita nabídnout nic víc, než jen hloupatou soutěž o to, kdo má víc bodů za sestřelení jiných letců z české kotliny.
Mimochodem: Je úplně jedno, v jakém simulátoru se zrovna nacházíme.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.