Co mi doporučíte za komponenty do deseti tisíc? CPU+MB+RAM. Moc se mi nechce přes tu desítku jít. Upgraduju z i5 3570K 4.4 GHz. Přemýšlím o Ryzen 5 3600, ale je tady i i5 9600K. Primárně to má být na BOX a DCS
6c/6t u Intelu vs 6c/12t u AMD, které narozdíl od Intelu nabízí k CPU i chladič.
Označení MAX je edice, která má od výrobce v BIOSu přímou podporu pro Ryzen řady 3000.
Když to o litr přeženu, tak mi to nevadí, když to bude mít opodstatnění. Jenže ty vlákna navíc jsou nejspíš stejně k ničemu v BOX a DCS. Naproti tomu bude mít Intel nejspíš větší vykon na jádro
"Let's return to the urbanized areas - we're happy to announce that we were able to create a tech that allows displaying buildings three times farther than before. Rendering at such distances because of the enormous amount of buildings visible at the same time required heavy use of multi-threaded tech to prepare the data. We have made this feature optional for simmers that have a weaker PC. For such a map as Rheinland with many cities and towns, it really improves the perspective and the overall feel. Of course, it is useful for other maps too - for instance, it allows bomber pilots to spot their targets significantly sooner."
V herních testech Ryzen 5 3600 s i5 9600K prohrává
Prohrává a to tak, že naprosto brutálně. Hlavně v 1440p. Tam jsou ty rozdíly gigantický. Už pouze zbývá si k tý sestavě do desítky koupit 2080ti a nějakej ten monitor co zvládá alespoň 120Hz a jeden pozná i rozdíl na ukazateli FPS.
Nebo si prostě kup tohle. Kupodivu pokud jsi blízko serveru, tak nerozeznáš latenci. YouTube Video
Je to hezký. Jen tohle bude potřebovat slušnou konetivitu. Slušnější než zde má většina uživatelů. Mluví tam o bitrate 50 - 70Mbit/s. No tak jaká konektivita to spolehlivě unese? 100Mbit/s? Takže tedy optiku. Taky se to celkem rychle prodraží. 35$ za měsíc by asi lecjakého našince odradilo. Ale věřím, že za pár let to může být celkem běžné. Nakonec stejnak budeme potřebovat optiku, abychom mohli honit novej Microsoftí Flight Sim. Ten vlastně bude používat taky techniku, že bude částečně viset na cloudu, ale asi to bude technologicky poněkud jinak. Tedy spíš tak, že to na klientské straně bude potřebovat furt slušné PC, cloud bude poskytovat data pro terén a objekty a vykreslování bude stále klientské.
Jo a těch 91ms celková latence, to možná nebude pro špičkové ostrostřelce. Věřím, že na skutečně herním PC se dostanou níž. Krom toho taky lokální PC odlišuje vlastní pohyb od pohybu ostatních. Vlastní pohyb nemusí jít po síti na server, aby se promítnul. Takže to není úplně stejných 91ms, co tam naměřil, ale to už je možná příliš složité.
Zifi, trochu jsi mi vsadil brouka do hlavy . Já bych v případě, že bych chtěl taktovat, vzal Intela. Ale pokud bych taktovat nechtěl, koupil bych AMD, abych podpořil jejich business a ve výsledku konkurenční prostředí .
I7-8700K @ 4,9 GHz, 32 GB RAM, z druhé ruky koupená GTX 1080 a nějaký rychlejší 480 GB M2 SSD + nějaké datové úložiště na porno, protože jsem tradicionalista a streamovanou perverzi odmítám .
Rumcajsi, pokud budou chtít přenést obraz v plné, nekomprimované kvalitě, tak fakt nevím, jak to udělají. Dejme tomu 8bpc 2560*1440 60fps. To máme cca 4,94gbps. neboli 0,618 GB/s jen pro přenos obrazu.
Díky Všem co se rozumě zapojili do diskuse. Ale moc to nechápu. Je tady tolik témat, kde může každý polomuž ukojit svou potřebu vyslovit svých x tisíc slov za den. Ale musíte to vyblít tady, když se snažím něco vyzvědět. To byla moje poslední slova tady.
Oni to budou přenášet nějak komprimovaně. Obraz se většinou komprimuje s velkým poměrem mezi bitovou mapou a výsledným komprimovaným tvarem. Navíc zjevně použijí ztrátovou kompresi. Tedy obraz na cílovém stroji nebude tak úplně přesně to, jak to renderuje originál. Bude to poněkud méně detailní. Taky si myslím, že klientský stroj stále nechají dělat alespoň kus práce. Nedělám v grafice ani přenosu videa, ale třeba streamování O2 televizky žere cca 300kbps. To není tak moc. Asi to není ani HD, ale dívat se na to dá.Film pak baštil mezi 400 až 800 kbps. Takže celkem věřím, že když tam říkali, že na full HD potřebují 50 - 70Mbps, že to bude pravda.
Ostaně zkus si připojit k jinému PC přes RDP a pustit na něm video. Normálně to poběží. Dost možná RDP přímo používají.
Snad jen povím, že tyhle protokoly nejen komprimují, ale taky přenášejí jen změny mezi frejmy. Co všechno to umí, to fakt nevím. Ale rozhodně to není přenos bitmapy každého frejmu ze zdroje k cíli.
Ovšem těch jejich 91ms úplně nevěřím. Jednak hra sama o sobě je od vstupů oddělená sítí, tedy mezi vstupem a počátkem zpracování je jednoduše další latence. Pak taky, co ukazovali jako ten test, je čistě teoretická věc. Byl to blik bílé obrazovky. Jako bílou obrazovku přenesou v několika bajtech. Třeba takto.{rectangle(0,0,1920,1080,Color.White)}. Taky o celé bílé nemusí nijak přemýšlet, zatímco u skutečného obsahu to musí projet tím kompresním aparátem. Podobně na cílové straně je dekomprese a tvorba dalšího frejmu. Takže měřit bílé blikátko je něco jiného než na tom jet skutečný obsah.
Jako jo, časem určitě. Až budeme mít doma ty optiky a latenci v jednotkách ms a rychlosti ve stovkám Mbps, pak to tak třeba bude. Ale to aby byl člověk věštec, kdy se to stane běžné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.