Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Baron |
Přidané 06-11-2019 14:42
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Hot_Dog napsal:
Barone souhlasím, když mě němec dostatečně dlouho nechá, nakonec ho uspím nebo mě musí pustit, vydržím více... Jen mi subjektivně přijde opravdu malý rozdíl proti nim, čekal bych prostě větší. Nalítáno toho mám za poslední měsíc opravdu docela dost, v takovéhle situaci sem byl nespočetněkrát, není to postřeh z jednoho nebo dvou případů.
Na druhou stranu, je to subjektivní pocit, někteří modří mají zase subjektivní pocit, že by zase oni měli vydržet ještě víc než aktuálně vydrží, takže ve výsledku to možná je docela dobře... Mě osobně současná implementace nijak neuráží a přijde mi OK, můžu říct, že sem s ní i spokojen...
PS: Díky Barone, místo na disku připraveno, doufám, že patch nebude mít 30GB, pak bych začínal mít problém:-D
Myslím si, že lepšie to asi nasimulovať nepôjde. Každý reálny pilot mal iný limit, a my sa pohybujeme vo virtuálnom svete, kde sedíme za kompom, nie v reálnom kokpite, kde pôsobí hromada ďalších elementov. Nikto z nás v akejkoľvek počítačovej hre nemôže zažiť strach zo smrti, bolesť zo zranenia, nervové vypätie keď ti padá spolubojovníkov v plameňoch k zemi a nemôže vyskočiť a ty sa môžeš iba pozerať. Plus miliarda ďalších veci. Toto všetko vplýva na výdrž, a to ešte nespomínam fakt, že niektorí mali za sebou 3 až 4 bojové lety za deň. Domnievam sa, že to čo je v hre je vcelku rozumný kompromis - osobne som bol prekvapený, že sa na to odvážili, mení to totiž úplne spôsob boja. Inak povedané, nielenže musíš dokonale poznať svoj stroj aby si vedel, do čoho sa môžeš odvážiť, ale súčasne musíš myslieť dopredu.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 06-11-2019 14:44
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Hele, Barone, ale ten náklon pevné VOP (adjustable stabilizer) třeba u švalbiny na osu jde. Takže tuto výjimku má jen stodevadesátka?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 06-11-2019 14:52
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Fw ma v settingoch priamo značené klávesy na AS. Namapovanie na osu by sa malo týkať iba strojov, čo tu osu na trim mali. Plus-mínus.
Upravil/a Baron dne 07-11-2019 09:37
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 06-11-2019 14:52
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
S testovanim jeden za druhym opatrne, je treba opisovat stejnou drahu. To se typicky nestane, kdyz se za nekym 'visi', tam se vetsinou ve snaze udrzet ho pred sebou snizuje polomer zatacky a gecka pribyvaji.
S G toleranci je to hodne slozite, individualni rozdily mezi lidmi jsou prilis velke, nez aby se dala vytahnout uplne presna cisla. Chcete tam mit meleho pilota s vysokym krevnim tlakem. Druhy velky vliv je, jak rychle ta gecka na pilota nalozite. Obecne receno mam duveru, ze vliv pretizeni bude dobre nasimulovan pro nejakeho standardniho pilota vcetne toho vlivu rychle zmeny G. Necekam namodelovany vliv geometrie sezeni ani anti G oblek (protoze tyto dva vlivy neprinasely vyhodu sovetskym strojum).
Co si pamatuji, a pisu to po pameti, takze to berte tak, ze vzpominam na nepresna cisla :-), tak:
-posez s nohama nahore asi +0.8G. Tady je treba podotknout, ze Britove tou zmenou pedalu dohaneli naskok Nemcu, ne, ze by si vytvorili tak velkou vyhodu. Pokud vubec nejakou. Je to rozdil oproti sezeni "na zidli", predtim a potom.
-sklopeni operadla v uhlu zhruba jako ma FW <0.1G. Tady to neni uplne trivialni, protoze kdyz letadlo leti pomaleji, tudiz na vetsim uhlu nabehu, tak se cele i se sedackou sklapi dozadu a pridava a zvysuje dany efekt. Nicmene zmena vysky mozku/oci nad srdcem je kazdopadne prilis mala.
-anti G oblek (tehdejsi) +1.5G |
|
|
|
Art |
Přidané 06-11-2019 15:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Barone a je to teda dělané jen pro piloty USA a nebo i třeba piloti 190 to mají jinak počítané? |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-11-2019 15:55
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Co mas na mysli? AntiG obleky?
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Art |
Přidané 06-11-2019 16:09
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Myslím posazení německých pilotů, jestli je to také zohledněno a nebo to mají pouze amíci. |
|
|
|
Mira |
Přidané 06-11-2019 17:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Dal jsem si jednoduchý testík. 400l, 1000m, 400km/h a jednoduchý Split S. V P51 jsem na hranici uspání ztratil nějakých 450m výšky. V K4 tak cca 550. No a v Tempestu jsem se uspal dřív než jsem to stačil zjistit dělám si srandu. Ale musel jsem na to mnohem opatrnějí než v K4. Ztráta činila něco kolem 600m. To je ale poznatek velice,velice amaterského virtuálního pilota, spíš jsem si to zkusil tak ze zvědavosti. Taky jsem nastavil Low Latency na Ultra, skočil na chvilku na KOTA a jelo to v klidu, ale byli jsme tam jenom tři. Uvidíme večer.
Upravil/a Mira dne 06-11-2019 17:21
|
|
|
|
Baron |
Přidané 06-11-2019 18:05
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Art napsal:
Myslím posazení německých pilotů, jestli je to také zohledněno a nebo to mají pouze amíci.
Myslím, že zle kladies otázku. Porovnávas totiž pilota s AntiG oblekom a bez neho. Ale áno, program ráta aj s posadením pilotov. Nielen nemeckých.
Upravil/a Baron dne 07-11-2019 09:35
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 06-11-2019 18:24
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Tak misto na disku furt pripraveno, nevim Barone, jestli sem ten tvuj post nepochopil prilis optimisticky |
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 06-11-2019 19:15
|
Uživatel
Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
udelal jsem si takovej rychlej testik
Poznatky:
Piloti chodi do blackoutu porad stejne...jen se postupne prodluzuje doba pro probuzeni
Fw190-A5 G: 6,3-7,7
Bf-109 G2 G: 6,1-6,5
La-5 G: 6 - 6,5
Spitfire Mk IX G: 10,4 - 10,7
Bf109-G14 G: 6,3 - 7,1
P51 G: 8,2 - 9
Yak1B G: 7,2 - 8,6 (coze kua?)
Upravil/a 1stCL_SaBot dne 06-11-2019 19:48
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 06-11-2019 19:57
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Sabote, je ti jasny, ze tohle neni test, kolik kterej pilot vydrzi, ale kolik ktery letadlo kratkodobe krouti, kdyz za to zarves? |
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 06-11-2019 20:02
|
Uživatel
Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
Hot_Dog napsal:
Sabote, je ti jasny, ze tohle neni test, kolik kterej pilot vydrzi, ale kolik ktery letadlo kratkodobe krouti, kdyz za to zarves?
jaktoze ne?
chodil jsem opakovane do blackoutu. Ty spicky jsou blackouty...pilot pak pusti rizeni a letadlo leti dal podle toho jak je natrimovany (to je pak ten propad)
p.S. ne kazda spicka je blackout...nekdy se to nepovedlo. Ale vetsina blackout je |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-11-2019 20:08
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Hot_Dog napsal:
Tak misto na disku furt pripraveno, nevim Barone, jestli sem ten tvuj post nepochopil prilis optimisticky
Nepísal som, že to bude dnes Bude skoro, veľmi skoro
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 06-11-2019 20:14
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Krivka zavislosti doby potrebne pro blackout na velikosti G neni linearni, ma silně logaritmicky prubeh. Tady si za to zarval a driv, nez se pilot stacil uspat, letadlo toci, co je schopne... Je jasny, ze spit toci nejvic a BF nejmin, to je historicky naprosto korektní... Timhle fakt nemeris nic o vydrzi pilota. Teda ano, ten poznatek o tom, ze se prodluzuje doba nutna pro probuzeni je spravna dedukce, ale rozhodne tim nemeris, kolik G kterej pilot potrebuje, aby se uspal...
Tohle ti tady rekne kazdej, kdo tomu rozumi...
Edit: V BF se proste uspis pri 6G, protoze to letadlo neni na dany rychlosti schopny tocit vic, tak se nemuzes uspat pri vic G. Ve spitu se uspis pri 11G, protoze spit na ty rychlosti je schopnej 11G a driv nez pilot usne, tak se tam na vterinu treba toho pretizeni dosahne...
Edit2: Tady sou ty křivky závislosti velikosti G potřebného pro uspání na čase, přímo podle těchto křivek to vývojáři dělali. Z nich pochopíš, že tvůj test nedává výsledky, jaké si myslíš, že dává...
Upravil/a Hot_Dog dne 06-11-2019 20:49
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 06-11-2019 20:27
|
Diskutující
Příspěvek: 2487
Založený: 30.05.07
|
Pánové mi jde jedině o to jestli je zde zohledněna (nasimulována) ta výhoda konkretně BF-109 a FW-kdy měl pilot nohy výše, tudíš vydržel více géček. Mělo by to tak být! Zdá se mi, že ano. Ale uplně jistě- nevím. Jaký by potom mělo smysl pro tuto hru dát amíkum výhodu antig obleků které právě měly eliminovat právě tu výhodu německých pilotů. Pokud tedy BF a FV zde nemají výhodu snášení větších géček tak to by pom zde měli amíci dvojnásobnou výhodu. To by NEDÁVALO SMYSL!
Čili Barone ANO nebo NE.
Dá se to nějak zjistit? |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 06-11-2019 20:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Ajvn napsal:
Pánové mi jde jedině o to jestli je zde zohledněna (nasimulována) ta výhoda konkretně BF-109 a FW-kdy měl pilot nohy výše, tudíš vydržel více géček. Mělo by to tak být! Zdá se mi, že ano. Ale uplně jistě- nevím. Jaký by potom mělo smysl pro tuto hru dát amíkum výhodu antig obleků které právě měly eliminovat právě tu výhodu německých pilotů. Pokud tedy BF a FV zde nemají výhodu snášení větších géček tak to by pom zde měli amíci dvojnásobnou výhodu. To by NEDÁVALO SMYSL!
Čili Barone ANO nebo NE.
Dá se to nějak zjistit?
Dyť už Baron psal o tom, že to zohledněno je... Stačí si přečíst jeho příspěvek o pár řádků výše... A z mého pozorování ve hře odhaduju/dedukuju/potvrzuju, že má Baron pravdu...
Baron napsal:
Ale áno, program ráta aj s posadením pilotov. Nielen nemeckých.
Upravil/a Hot_Dog dne 06-11-2019 20:45
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 06-11-2019 20:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2487
Založený: 30.05.07
|
UF tak fajn.
Někak mi Baron ušel.
Opravdu vidím, že je to nasimlé. Zjistil jsem že jsem s lavinama a jakama v péérdeli.
Ale o WWII mi nešlo.
CHtě jsem vědět: ANO-NE protože:
Mi jde o FC. ( ještě FC nemám) Jak jsou hodnoty přetížení ošefovány tady. Při tak malých rychlostech. Byli vůbec piloti hadráků schopni zažít "zatmění"?
Nikde jsem o tom neslyšel. Mám ale obecně o VV přečteno téměř prd.
No fakt by zajímalo jaká byla skutečnost. Mohl by mi někdo postnout odkaz na nějakou literatůru, kde by tahle probletika byla popsána?
A nebo Tapi nechceš to skusit na svém skvělém blogu? |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 06-11-2019 21:03
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
První věta Tapiho článku "Anti-g obleky pro piloty 2. sv. v." na jeho Blogu
Cituji:
"S black-outem a dokonce i se ztrátou vědomí v důsledku vysokých pozitivních g se poprvé setkali už piloti stíhacích letadel za 1. sv. v. a v meziválečném období se proto tato problematika stala předmětem výzkumu."
Upravil/a Hot_Dog dne 06-11-2019 21:04
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-11-2019 21:03
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ano ano. Takové SE5a byly schopný točit 6g. Camel asi taky. Závěrečnoválečný Fokkery jakbysmet. Rychlosti byly sice malé, ale taky ty hadráky udělaly 360 stupňů kolem snad 6 vteřin. To už je nějakej kolotoč. |
|
|