Teď jsem si jen tak otestoval 262 offline a zvuk totalně v řiti. Co je ale horší, nedrží energii a je líná jako prase. Jsem zvědavej, na jaký další takzvaně neupravený věci narazím. Nejde mi o 262, jde o to, že je to další správná nepsaná úprava něčeho.
IImproved visibility distance of planes and ships. All this is impossible to model having only a black dot. The distant planes flying at high altitudes will have contrails and ships will have visible wakes. It is also important to have more or less equal terms for owners of different monitors. Having completed all these tasks, we'll increase the maximum visibility distance for planes and ships from 10 to 100 km and the resulting visibility distance will realistically correspond to the lighting and weather conditions.
Já jsem zvědavý na tu simulaci únavy, to by mohlo být zajímavé.
To je na tom to nejlepší, oni si sou sami vědomi, že to podělali a tak naplnili ten DD docela slušnou řádkou zajímavejch informací, aby všem zavřeli ústa. Výsledek je, že v diskuzi zas všichni chválili, všechno je super, růžový a vývojáři sou nejlepší tým... Tak sem jim tam tu pohádku trochu narušil svym názorem v očekávání, že dostanu banána a ani toho sem se nedočkal
Jinak ano, simulace únavy/fyziologických schopností člověka zní zajímavě, ale trochu se bojim, jak to pojmou... Sami píšou, že to změní způsob vedení leteckých bojů, což opět považu za správný, ale znova se bojim jak to doapdne... Známe třebas tu jejich únavu motorů, že. No naštěstí to při nejhoršim půjde vypnout, ikdyž to by muselo bejt ultra debilní aby to měla většina důležitejch full real serverů vypnutý.
Pro mě to teda žádná radost není, já su z těch keců snad nasranější jak u té minulé aktualizace. A vůbec na konci září kteryho roku?
A ty zbývající letadla jsou složitější všecky dohromady nebo každy jednotlivy zvlášť např. oproti tak jednoduchymu letadlu jako je šwalbina.
Jsem si zase poplakal, doufám, že mě někdo z opačnyho tábora napíše něco pěknyho na uklidnění.
Mě se dostalo odpovědi, že na ty čtyři letadla mají velmi málo vstupních dat a jejich rekonstrukce je velmi namáhavá...
Kurnik Mustang je v americe pomalu v každý vesnici, Mitchel v okresním městě akorát ta 38 je až v rakousích. Tempest, ok, ten fakt na každým rohu neni. Ale popisů jeho výkonů se pár najde a manuál bych možná vyhrabal v archivu ...
Přesně Ringlette, chytaj takovou tu Ruskou naturu, vsechno poprit, zamaskovat, prekroutit, hlavne nic nepriznat. Delali to vzdy, ale posledni dobou pritvrzujou, viz Killer a zmenenej FM 262 bez jedinny poznamky, viz odstraneni prispevku z fora z oznameni BoK, kde bylo spousta slibu, ktery se nepovedlo implementovat, viz trapna vymluva, ze na P51 se shanej data blbe, ale 262 nebo dora, to staci zajit na letiste a zeptat se, jak to lita... Jak rikam, delali to furt, ale prijde mi, ze posledni dobou stale vic a vic...
Tak to je legrace. Pokud mají problém sehnat data k Mustangu, tak by mě vážně moc zajímalo kde sehnali data k Jugovi. Ona jim totiž nejprve vyhořela továrna včetně dokumentace a co neshořelo skartoval nový majitel. U konkurence používají FlowVision CFD, aby to FM u Juga za něco stálo. Chápu, že BoX jsou nějaký ofuky u zádele, stačí se uskriptovat do kómatu, ale i tak se musím dotázat, dle čeho se v BoX dělal FM pro P-47?
JO pánové, ono to vypadá spíš na přístup jistého polského vydavatelství technické a historické literatury, tohle nevíme, tak si to vycucáme z prstu, pěkně tak aby zákazník udělal "ÁÁÁCHHHHH tak takhle to opravdu bylo"
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.