Fuči, Tapiho příspěvek jsem četl, ale říkal jsem si, zda nedělám jen něco špatně, když klapky osou vysunout jdou. S tím zasunutím už byl pak ovšem problém, tak...
v tom případě tedy díky všem za osvětlení
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
Na analogovou absenci klapek jsem upozornil při vydání Boska a pořád se nic nezměnilo!
Právě proto bys měl Hybčo alespoň zkusit i DCS World, tam je management ovládacích systémů zmáklej perfektně a zároveň polohování head tracking je tak o 500% lepšejší.
No slibovali to kdysi, 2 až 3 roky zpět... Post ve kterym to slibovali při ozbámení vývoje BoK, součástí kterýho to mělo bejt mimo jiné, radši asi před 10 měsíci smazali při údržbě fóra, aby si tam někdo nepřečet co bylo slíbeno a nebylo dodrženo... Někdy nedávno sem se na to ptal Barona, říkal, že se pokusí optat, zatím asi bez odezvy..
No a tuhle sem na foru našel diskuzi, kde se ten jejich hlavní inženýr AnPetrovich, nebo jak se jmenuje vyjadřoval v tom smyslu, že nevědí, jestli to udělat, bo se bojej, že si lidi namapujou výškovku a trim výškovky na stejnou osu joysticku a budou při pohybu pákou zároveň trimovat, což bude čít, protože tím získají větší rozsah a odezvu zejména na vysokejch rychlostech... Z tohohle důvodu to zatim nedali na osu...
To je sice hezký, ale sou to pak kokoti, nedá se to jinak říct, protože stavitelnej stabilizátor 109tky je na ose odjakživa, takže u 109tky si to člověk takto může udělat a ke všemu, ta 109 je na to sakra náchylná při vysokejch rychlostech, jak má člověk ten stabík nastavenej... Takže nechtěj aby lidi čítovali, ale u letadla kde ten čít dává největší výhodu ho povolej, kokoti jak píšu...
Já osobně už sem ohledně toho skeptickej a vyřešil sem to pomocí tzv rotačního enkodéru, který mám připojený k MMjoy...
Hot_Dog napsal:
Já osobně už sem ohledně toho skeptickej a vyřešil sem to pomocí tzv rotačního enkodéru, který mám připojený k MMjoy...
WTF?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Hot_Dog napsal:
Já osobně už sem ohledně toho skeptickej a vyřešil sem to pomocí tzv rotačního enkodéru, který mám připojený k MMjoy...
WTF?
Takovej specialni rotacni spinac vzhledove podobnej potenciometru, kterym kdyz tocis na jednu stranu, tak generuje jinej signal, nez kdyz s nim tocis na druhou stranu... Mmjoy je arduino deska naprogramovana jako joystick, ktera umi cist tenhle typ spinace... Ve vysledku, kdyz s nim tocim na jednu stranu, jako bych drzel jednu klavesu, kdyz tocim na druhou stranu, jako bych drzel jinou klavesu a to uz BoX zkousne...
Každopádně díky za odpověď, zatím to nechám na kolíbkovým spínači.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Battle of Kuban = 50% Off (First time at this price)
Battle of Stalingrad = 66% Off
Battle of Moscow = 66% OFF
All Collector Planes = 50% Off (Including the U-2VS)
All Scripted Campaigns = 50% Off
All Rise of Flight Content = 66% Off
Cliffs of Dover BLITZ = 66% Off
Okrem mnohych veci ktore sa pripravuju (zvysenie dohladnosti na detekciu lietadiel, unava pilota, (ne)schopnost vyskocit z poskodeneho stroja, atd atd atd) su tu prve obrazky kokpitu Tempesta a foto Pz.IVG, Halberstadt C.II a Bristol Fighter F.2.
[img]https://forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_2019_06/_Brist_1.jpg.05d57e107db39673c14d026794c17a33.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Baron dne 28-06-2019 23:16
Výkon ma dostatočný. Záleží na tom, ako ovládaš motory. Ak lietas iba na automat, potom si na hranici pádu. Ak lietas manuál, potom máš prebytok výkonu. Naš Sipi by o tom vedel rozpravat, - zostrelil s nim Spitfire. Ten sa nestačil čudovať
První let, už to udržím ve vzduchu, rychlost není závratná, ale už se nepropadám. 2 mizerný útoky, za motory se táhne dým, málem jsem se rozflákal o strom, při druhém útoku jsem za to asi nešetrně zabral a jeden motor se poškodil, ale dotáhl jsem to domů. Tohle bude chtít ještě hodně cviku.
První let, už to udržím ve vzduchu, rychlost není závratná, ale už se nepropadám. 2 mizerný útoky, za motory se táhne dým, málem jsem se rozflákal o strom, při druhém útoku jsem za to asi nešetrně zabral a jeden motor se poškodil, ale dotáhl jsem to domů. Tohle bude chtít ještě hodně cviku.
Vobec nechapem ako sa ti podarilo urvat tie motory. Hs 129 sice nie je ziadny rychlik ale vykonu ma dost aj s plnym nakladom.
Pri prelete daj manual a pojde o dost rychlejsie.Pri utoku to prepni na automat a daj plny knedlik.
Konvergenciu aspon na 500m.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.