Co tam chceš prekladať? Je jedna finta na štartovanie motorov - štartuj ich po jednom, nie naraz. Označ si 1. motor (2. sa ti označí), stlač E a keď otáčky dosiahnu cca 4000, spusti Engine Ignition (ME 262) - je to RSht+E. TREBA DRŽAŤ dokiaľ motor nenaskoci a vráti sa na 3000 otacok. Potom POMALY pridávaj plyn na 15 % a AŽ POTOM VYPNI Engine ignition. Odporúčam namapovať na nejaký spínač. Motor ti beží, tak znovu stlačíš 1, tým ho odznačíš a stlačíš 2, čím aktivuješ ovládanie druhého motora. Postup je potom rovnaký ako u motora 1. Keď ti bude bežať aj druhý motor stlačíš 1 a máš obidva motory pod kontrolou. Hotovo, môžeš začať rolovat.
Nevím jak to máš v natavení, Engine Ignition - žhavení (ME 262) - mám RSht+num1 či num2
This lesson teaches you how to perform an in-flight restart for your engine after a flameout in the 262 as well as how to recover from an engine fire caused by a bad engine restart.
Po tom upgrade zase problem s časom.Na TAW zaostavam za kolegom ,rýchlosť rovnaka - pozeram na stopky a nejak sa vleču. Beriem mobil ,porovnavam: za skutočnu minutu, mne v mezku prejde 42 sekund. Treba to nahrať a niekam poslať? Alebo radšej odinštalovať?
Po tom upgrade zase problem s časom.Na TAW zaostavam za kolegom ,rýchlosť rovnaka - pozeram na stopky a nejak sa vleču. Beriem mobil ,porovnavam: za skutočnu minutu, mne v mezku prejde 42 sekund. Treba to nahrať a niekam poslať? Alebo radšej odinštalovať?
Po tom patchi se těch kdysi odstarněných chyb vrátilo více: dilatace času, vypadávání zvuků, nepřihlášení na (neplný) server. Nad to mi hra začala pocukávat... Zase asi sáhli po špatné záloze kódu :D
doteď jsem neřešil separé plynovku, ale blíží se mi třicátiny, a tak jsem si chtěl udělat radost a posunout svůj lítací hártvér o kus zase výš, a to třeba aspoň tím Warthogem throtlem. Pojal jsem ovšem podezření, že by mi tak nějak byl k ničemu co se týká os....myslím si správně, že BoXko neumí mapovat osy pro klapky a trim? Jestli se to tu někdy v minulosti řešilo, tak sorry jako
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
U Bf 109 lze mapovat na osu plovoucí stabilizátor,který funguje v podstatě jako trim výškovky. Na osy lze mapovat také klapky chladičů u většiny letadel.
No tapi ja zkousel dat na packu plynu u Gladiatoru prave ten trim (letel jsem befko) a vubec to nereagovalo (v nastaveni jsem schvalne daval trim nahoru jako osa Z+ a ubirani na Z-). Na klapkach to aspon reagovalo jenze jen jednim smerem. Kdyz se vysunuly, sly uz jen vysunout o dalsi % vys, ale uz ne nikdy dolu smerem k zasunuti
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
No tapi ja zkousel dat na packu plynu u Gladiatoru prave ten trim (letel jsem befko) a vubec to nereagovalo (v nastaveni jsem schvalne daval trim nahoru jako osa Z+ a ubirani na Z-).
Pro "trim"u Bf 109 musíš použít nikoli "Pitch trim up/down", ale "Adjustable stabilizer axis".
omlouvám se, ale vůbec nevím, co mi tím říkáš a v čem mi má tvůj post pomoci...mě zkrátka zajímá, zda BoXko reaguje na vysunutí a zasunutí klapek (obdobně pro nastavení trimu) u os nebo zda tyto funkce jsou ovladatelné pouze na tlačítka. Udělal jsem si vlastní test a nic z toho mi nejde, tak si to tímto ověřuji, zda nedělám něco špatně. Třeba plyn reaguje na osu, jenže u plynu je to jednodušší, protože plyn má v nastavení jednu kolonku. Když se ale podívám do nastavení třeba těch klapek, tak tam jsou dvě kolonky, a to UP a DOWN. Řekl jsem si že vyzkouším před koupí jakékoli externí plynovky funkčnost BoXka na osy. Nastavím tak na jediné použitelné hejble kniplu (doposud plyn) na UP osu joy1_axis_Z a na DOWN joy1_axis_Z-. Říkám si, že zkušebně kašlu na plyn a lezu do quick missions. Po spawnu hned točím kolečkem původního plynu a očekávám reakci klapek. Ty se vysunou na nastavená %, ale už se nikdy nezasunou a jdou vždy jen o % výš. Pak znovu lezu do nastavení a tam je u obou hodnot UP a DOWN stejný "namapovací popisek" joy1_axisZ, tzn. že na zasunutí ani po opětovném ověření, že dávám správně zápornou hodnotu, nejde namapovat jiný směr než kladný vysouvací...
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
Já myslím, že ovládání klapek na osy nelze. Pravděpodobně z důvodu, že by to u letadel, kde se musely vytahovat ručně (př. Bf 109), dávalo hráčům, kteří to mají namapované na osu výhodu rychlejšího nastavení, a to by v multiplayeru nebylo fair-play.
Ale také je třeba dodat, že řada letadel měla klapky pouze dvoupolohové (např. Spitfire) a řada dalších elektricky ovládané tj. ovládatelné z kokpitu pomocí tlačítek nebo přepínačů (př. FW 190, americké stroje).
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.