Jsem rád, že už jsou modří komplet a dokonce s příslibem arada do budoucna. Teď by mě jen zajímalo, kdy bude Mustang, kdy Tempest, kdy Lajťas a kdy dostane západní letectvo pořádnej bombardér?
Rozstřelování A-20cek Šwalbinou bude spíš trapny, než zábavny.
Keine panik 🙂 Na serioznom serveri bude ME 262 ako šafranu, predpokladám tak jedna alebo dve. Ak vôbec.
Ohľadne Mustanga, Tempestu, Lightningu a Mitchella - mali by vyjsť podľa zverejneného plánu. To sa týka aj mapy BP.
Jsem rád, že už jsou modří komplet a dokonce s příslibem arada do budoucna. Teď by mě jen zajímalo, kdy bude Mustang, kdy Tempest, kdy Lajťas a kdy dostane západní letectvo pořádnej bombardér?
Rozstřelování A-20cek Šwalbinou bude spíš trapny, než zábavny.
Keine panik 🙂 Na serioznom serveri bude ME 262 ako šafranu, predpokladám tak jedna alebo dve. Ak vôbec.
Ohľadne Mustanga, Tempestu, Lightningu a Mitchella - mali by vyjsť podľa zverejneného plánu. To sa týka aj mapy BP.
Furt těch Me 262 bude víc, než všech Amerik s názvem začínajícím na B-.
A ten plán je ten rok a půl starý, nebo vydali zase nějaký nový, aby se utvrdili v tom že drží termíny?
Me 262 nemá a nebude mít soupeře. Když si to vezmu kolem a kolem, tak jsem s ním skoro nelétal, je to s úrovní našich zkušeností prostě až moc snadný.
Chlapi s kapkou sebeúcty létají v letech 1944 a 1945 s A-8 a G-6 .
Myslím že hlavní slabina bude v chybném používání Me-262, tzn. neznalej začne zuřivě točit a v tu chvíli se z toho stane jednohubka.
Taky by mě zajímalo jak mají "nasmulováno" chování motoru při chybném používání plynu .. Tzn. při překročení rychlosti přidávání/ ubírání, atd..
Jo a chybí tam manuální startování turbín pozemními techniky, nebo jsem něco přehlédl? YouTube Video
Jo startér tam chybí!!
Btw jak se nahazoval chcíplej motor? Dajvem?
Nechybí... Magote, ten benzínovej motor byl v gondole, ten nebyl externí. Za letu se startoval tak, že jak to letadlo letělo dopředu, tak se mu ty turbíny už točili Nikoliv však dajvem, byla nějaká optimální rychlost, při který to šlo nahodit...
Vepředu té gondoly je táhlo, za které se zatáhlo podobně, jako když startujete sekačku, nebo motorovou pilu. Pak naskočil malej dvoutaktní motor v kuželu, roztočil turbínu, nastříklo se palivo a: vžžžžžuuuum!
Restart těch turbín byl komplikovanej, přesně jak naznačuje Hot Dog. Ona totiž ta rychlost pro bezpečné nahození nebyla úplně vysoká, ale naopak protivně nízká. Jestli si pamatuju správně Brownovy informace, tak třeba 300 km/h, nebo tak něco. Ale určitě bychom to našli přesně.
Toho trabanta buď nastartoval pilot a když to nešlo tak mechanik jako sekačku.
No, ale ono by to mělo při startu teda chvilku prdět. A vono to nějak neprdí. Asi prdlavku vynechali.
Barone,bylo by možné zařídit,aby to hovado co huláká do rádia při quick mission,bylo možno ztlumit a nebo vypnout?
Dytˇdo toho řve jak postřelená svině a nebo vytočenej strojvůdce na sjezdu.
To "hovado co huláká do rádia při quick mission" bolo hlasene niekolkorat uz pocas testu. Tam to bolo este horsie, napr. pri spozorovani delostrelectva to islo dokolecka ( aj po zniceni ciela!) az dokial si sa nevzdialil z dosahu pozorovatela. Trochu to upravili na aspon trochu znesitelnu uroven, ale aj tak to nie je ono. Ci to budu dalej riesit neviem, reportovane to v kazdom pripade maju.
Learn to fly the Me 262 in IL2: Battle of Bodenplatte and be familiar with its cockpit, engine start, takeoff, and landing procedures. Various engine limitations, combat use, important airspeeds, and notes on flying the Me 262 are also included.
YouTube Video
Mohl by to někdo přeložit do srozumitelné řeči? DĚKUJI
Co tam chceš prekladať? Je jedna finta na štartovanie motorov - štartuj ich po jednom, nie naraz. Označ si 1. motor (2. sa ti označí), stlač E a keď otáčky dosiahnu cca 4000, spusti Engine Ignition (ME 262) - je to RSht+E. TREBA DRŽAŤ dokiaľ motor nenaskoci a vráti sa na 3000 otacok. Potom POMALY pridávaj plyn na 15 % a AŽ POTOM VYPNI Engine ignition. Odporúčam namapovať na nejaký spínač. Motor ti beží, tak znovu stlačíš 1, tým ho odznačíš a stlačíš 2, čím aktivuješ ovládanie druhého motora. Postup je potom rovnaký ako u motora 1. Keď ti bude bežať aj druhý motor stlačíš 1 a máš obidva motory pod kontrolou. Hotovo, môžeš začať rolovat.
Upravil/a Baron dne 11-06-2019 23:57
Co tam chceš prekladať? Je jedna finta na štartovanie motorov - štartu ich po jednom, nie naraz. Označ si 1. motor (2. sa ti označí), stlač E a keď otáčky dosiahnu cca 4000, spusti Engine Ignition (ME 262) - je to RSht+E. TREBA DRŽAŤ dokiaľ motor nenaskoci a vráti sa na 3000 otacok. Potom Pomaly pridáva plyn na 15 % a až potom VYPNI Engine ignition. Odporúčam namapovať na nejaký spínač. Motor ti beží, tak znovu stlačí 1, tým ho odznacis a stlačíš 2, čím aktivuje ovládanie druhého motora. Postup je potom rovnaký a u motora 1. Keď ti bude bežať aj druhý motor stlačíš 1 a máš obidva motory pod kontrolou. Hotovo, môžeš začať rolovat.
Jo tak takhle, jak to Baron píše, to jde.... Nastartoval jsem asi na šestý pokus, přičemž jsem upálil asi tři letadla..... Nakonec jsem s tím zvládnul i přistát... Jinak ten trabantí motor je tam slyšet docela hezky, pravda je, že já mám celkovou hlasitost hry danou docela vysoko.....
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.