1)K té P-47, no ona P-47 ve stoupání na nominál a P-47 ve stoupání na combat režim jsou dvě naprosto jiná letadla... Ve skutečnosti se asi stoupalo na combat, a pak tomu věřím, jak je to namodelované, to, že tady nikdo na combat nestoupá, aby si neukrajoval z 15 minutového času je jiná věc...
2)Všechno víše popsané beru plus mínus za OK, co ale není OK je ten DM u P-47. Barone, já vím, už několikrát si říkal, že je to jen early acces, jenže oni na to nešáhli už skoro 8 měsíců co je P-47 venku, přesto, že je to do očí bijící a ze zkušenosti (viz. třeba P-39 a plochá vývrtka) se bojim, jak to dopadne, až to nebude early acces Dyť to bije do očí, co ten JUG i P&W R-2800 nevydrží oprtoti všemu ostatnímu, co je ve hře, a mělo by to být přesně naopak, tak proč už na to dávno neudělali nějakej hotfix...
1)Proto říkám (že ne Thunder), jsou tady letadla která tyto režimy ze záhadných důvodů nemají a proto stoupají dvakrát rychleji ač mají +- stejně výkoné motory.
2)Nepřijde mi, že by P-47 byla nějak hrozně moc slabá. Oni do ní totiž taky nestřílejí zbraně z 41, ale z 45 a stoosmičkám neodolá ani B-17, natož P-47. Damage model ta hra má celkově bídnej, to rozhodně není problém jen P-47.
A že s ní nezabíjíte Němce jako ve 44? Je Vás třicet a Němců pět ušmudlaných Bf-109 G6(AS), když létáte P-47?
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 05-06-2019 21:14
Mam dojem, že do výraznejších zmien DM a FM u spojeneckých strojov sa pustia až s Mustangom a Tempestom. Momentálne je všetko zamerané, alebo aspoň väčšina, na testovanie Me 262.Niekedy sa cítim ako pilot v Rechline Ovšem Schwalbe vyzerá byt veľmi vydarená. Testy ešte stále prebiehajú, v novom patchi bude hodne veľa zmien, nemôžem sa o nich veľmi rozpisovať, snáď len toľko ze tie čo sú v teste sú k prospechu veci. Netýkajú sa iba Me 262, tých zmien je fakt veľa.
Mam dojem, že do výraznejších zmien DM a FM u spojeneckých strojov sa pustia až s Mustangom a Tempestom.
A nechtěli by se do toho pustit z gruntu u všech letadel? Třeba ten ustřelený ocase u befek, když vidím jak z nich furt létají obě náběžky výškovek ještě spojené tyčí (vypadá to hnusně). Neschopnost poškození hydrauliky. Zásah granátem do pravého křídla znamená těčky po celém pravém křídle a po půlce levého křídla...Ustřelený výškovky (křidélka) neubírají na obratnosti strojů. Většina letadel má tak 10-20 typů dírek a upadlých "končetin", furt je to stejný, je to okoukaný...a je toho zatraceně málo.
A že s ní nezabíjíte Němce jako ve 44? Je Vás třicet a Němců pět ušmudlaných Bf-109 G6(AS), když létáte P-47?
S tímhle problém nemám, většinou s tím lovím pozemáky. Ale prostě je to zatím takové divné.
Baron
Hele já neříkám, že se mi to nelíbí, z koníčků jsem zatím víc vrazil jen do Living history, takže důvěra by byla. Jen některé věci jsou takové všelijaké. Ale mapy jsou nádherné. Nejraději stejně lítám Šturma z ´41.
CSW_Cassius Chaerea napsal:
A nechtěli by se do toho pustit z gruntu u všech letadel? Třeba ten ustřelený ocase u befek, když vidím jak z nich furt létají obě náběžky výškovek ještě spojené tyčí (vypadá to hnusně). Neschopnost poškození hydrauliky. Zásah granátem do pravého křídla znamená těčky po celém pravém křídle a po půlce levého křídla...Ustřelený výškovky (křidélka) neubírají na obratnosti strojů. Většina letadel má tak 10-20 typů dírek a upadlých "končetin", furt je to stejný, je to okoukaný...a je toho zatraceně málo.
Po pravdě, to kolik mám teček na křídle a jakým způsobem se to dělí na kousky mi nepřijde zásadní. Obratnost po ustřelení řídících ploch, záleží jak u čeho, něco hned vrtá něco vydrží. Devítka spit letí řiditelně s třetinou ustřeleného křídla, dá se přistát. Ustřelená půlka klapky při přistání je sakra problém.
Když befku ustřelíš výškovku, čekal bych že jeho obratnost klesne o 50%, ne že bude dál kroutit zatáčku líp jak Jak. Jinak random systém zásahu a vykreslování teček, je pro něco co si hraje na něco více než War Thunder prostě dost špatné...
... Momentálne je všetko zamerané, alebo aspoň väčšina, na testovanie Me 262.Niekedy sa cítim ako pilot v Rechline Ovšem Schwalbe vyzerá byt veľmi vydarená...
Hm, tak už to vidím Schwalbe bude nejobratnější, nepolapitelná, nesestřelitelná, nezničitelná a …
... Momentálne je všetko zamerané, alebo aspoň väčšina, na testovanie Me 262.Niekedy sa cítim ako pilot v Rechline Ovšem Schwalbe vyzerá byt veľmi vydarená...
Hm, tak už to vidím Schwalbe bude nejobratnější, nepolapitelná, nesestřelitelná, nezničitelná a …
Není třeba se 262 bát. Třeba Dora je online v počtu 4 kusů na mapu. Kolik tam bude 262? Jedna? Dvě? Na normálnějších serverech. Nějaký Berlogy a tak, snad nikoho nemůžou bavit. A P-47? Ta je fakt k smíchu. Snad jí tedy opraví. Na druhou stranu takovej střelec v Pe-2 je taky dobrá zhovadilost. Je toho dost na obou stranách.
Upravil/a RH_Killer dne 06-06-2019 15:24
Spousta pilotů se se švalbe rozplacla o zem, musela se pečlivě hlídat rychlost při klesání, jednak to razantně nabralo rychlost a za jistou mezí už nešlo nic dělat. U starého Šturma je tohle zjednodušené a jsem zvědav jak to nyní dopadne.
Dopadne to tak, že sa rozplacnes. A urobí to veľke Bum.
... docela sa teším na to množstvo spálených motorov pri starte a kvrdlani s plynovkou Jop, so Schwalbe to nebude také jednoduché ako si tu niektorí predstavujú
Upravil/a Baron dne 06-06-2019 18:03
Keď sme pri tom, mal to už EAW a WW2 fighters Teda v rámci možností, ktoré vtedy boli. Škoda preškoda že sa tieto simy ďalej nevyvijali (ak teda nerátam módy).
Dopadne to tak, že sa rozplacnes. A urobí to veľke Bum.
... docela sa teším na to množstvo spálených motorov pri starte a kvrdlani s plynovkou Jop, so Schwalbe to nebude také jednoduché ako si tu niektorí predstavujú
Když befku ustřelíš výškovku, čekal bych že jeho obratnost klesne o 50%, ne že bude dál kroutit zatáčku líp jak Jak. Jinak random systém zásahu a vykreslování teček, je pro něco co si hraje na něco více než War Thunder prostě dost špatné...
No Cassi, stim ustrelenim to funguje správně ( podle mého skromného nazoru) celej stabilizátor ti prave vyrovnává kladný Klopivy moment. Tím pádem když mu ustrelis půlku, tak se dá predpokladat ze ten kladnej moment na křídle naroste. Tím pádem na kladných násobcích to má tendenci tocit i snad lépe . Často sem toho i na wingsech využíval
Tak to sem rád barone, že znáš EAW a WW2 Fighters, to sou simy, na kterých sem jako 12-15 letý ucho začínal na našem prvním a druhém PC, eště pak MS CFS2 pacifik, samozřejmě pouze offline... Pak následovala několikaletá pauza daná jinými zájmy a zastaralým HW, načež sem se k simum vrátil kolem roku 2009, tenkrát šel na ČT ten "super dokumentární seriál" letečtí stíhači v boji, já dostal ve druháku na Vejšce nový notebook, zjistil že existuje nějaké fórum svět virtuálních křídel, no a asi během týdne sem dokonvergoval k Il2 a rovnou online, zejména asfaltoví holuby... To jen trocha nostalgie:-) Když sem se po deseti letech online nakonec rozhodl "na starý kolena" přidat v rámci BoS k letce, tak nikdo moc o EAW a WW2 Fighters netušili, když sem to na TS zmínil:-)
Když befku ustřelíš výškovku, čekal bych že jeho obratnost klesne o 50%, ne že bude dál kroutit zatáčku líp jak Jak. Jinak random systém zásahu a vykreslování teček, je pro něco co si hraje na něco více než War Thunder prostě dost špatné...
No Cassi, stim ustrelenim to funguje správně ( podle mého skromného nazoru) celej stabilizátor ti prave vyrovnává kladný Klopivy moment. Tím pádem když mu ustrelis půlku, tak se dá predpokladat ze ten kladnej moment na křídle naroste. Tím pádem na kladných násobcích to má tendenci tocit i snad lépe . Často sem toho i na wingsech využíval
Zajímavé, mě když v Jaku upadne výškovka, tak mi letadlo potlačuje, nikoli přitahuje. Do přitažené výškovky se opírá vzduch, proto točí, když padesát procent výškovky odebereš, nevím proč by to mělo točit lépe...
Tak to sem rád barone, že znáš EAW a WW2 Fighters, to sou simy, na kterých sem jako 12-15 letý ucho začínal na našem prvním a druhém PC, eště pak MS CFS2 pacifik, samozřejmě pouze offline... Pak následovala několikaletá pauza daná jinými zájmy a zastaralým HW, načež sem se k simum vrátil kolem roku 2009, tenkrát šel na ČT ten "super dokumentární seriál" letečtí stíhači v boji, já dostal ve druháku na Vejšce nový notebook, zjistil že existuje nějaké fórum svět virtuálních křídel, no a asi během týdne sem dokonvergoval k Il2 a rovnou online, zejména asfaltoví holuby... To jen trocha nostalgie:-) Když sem se po deseti letech online nakonec rozhodl "na starý kolena" přidat v rámci BoS k letce, tak nikdo moc o EAW a WW2 Fighters netušili, když sem to na TS zmínil:-)
Jooo brácho, už nás veľa nie je, čo si tieto nádherné simulačné hry pamätajú... Pritom WWIIF bol na svoju dobu jednoducho geniálny. Čo mali tieto staré hry spoločne, bola fantastická atmosféra... Chjo, až mi slza ukápla Mam ich doteraz pietne odložené spolu s Their Finest Hour I. - III., Pacific Fighters, AoP, AoE, Spitfire, Dambuster, Tomahawk, USAF, Knights of the Šky, Red Baron, Flying Corps, Overlord, WW1 Fighters a ďalšími skoro zabudnutý i klenotmi.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.