Na klávesnici to bohatě stačí
Šlo mě o to, jestli se to dá na volantu na asfaltu dá ve smyku ve vyšších rychlostech uřídit. Mě přijde že se to na joypadu na 100% nedá, ta osa je příliš krátká.
Na šotolině je to ok.
Upravil/a magot dne 05-03-2019 23:24
Tak po trablech s Alzou, kdy po zaplacení zboží předem (skladem ihned) se rychlé vyzvednutí ve finále protáhlo na 3 dny. Po instalaci a základním namapování volantu,
se mi v rychlém závodě auto divně ovládalo. Kouknu na případné asistenty řízení a všechny vypnuté, tak se podívám na další nastavení volantu a default deazone na hodnotě 20% všech os.
To byla ta jednoduší část, pak přišlo na řadu nastavení ffb https://steamcomm...1663123655, na můj vkus mi přišel fekt dosti nevýrazný.
Přitom jsem narazil na docela zásadní komplikaci https://steamcomm...642131870/ při jeho používání. Pokud se aktivuje funkce ffb dochází ke stejnému stutteringu jako má BOX.
Dnes jsem DRII trochu víc projel a zas tak dobře se mi nedařilo, moc jsem nechápal proč AI zajíždí časy o 10s lepší než já.
Zjistil jsem... že pud sebezáchovy funguje spolehlivě i ve virtuálním světě. Nejspíš jezdím závody opatrně ve stylu řidiče slečny Daisy a to má za následek velice pomalé časy.
Na první pohled je DR2 na řízení velice těžký simulátor, ale to vůbec není špatně.
Budu muset věnovat auto závodům zase nějaký ten čas, abych se dostal do formy, když existuje konečně tak propracované rally.
No vidiš já to kupoval v czc, dopol jsem to objednal a odpol už jsem to měl
Já už jsem se dostal z fáze testování co ty všechny auta dokážou a snažím se naučit jezdit Alpine. Ale moc mě to nejde, nějak se výrazně umísťovat v první desítce
Jo a s fabkou se teda jezdí luxusně, velmi dobře se ovládá.
Ještě jsem ladil antialiasing, který v DR2 není moc účinný. Buď je vše pořád extrémně zubaté, nebo naopak strašně rozmazané TAA šíleností.
Lepších výsledků docílím přes Reshade 4.2 a jeho MSAA + FXAA filtru, navíc bez ztráty výkonu.
Já se rád projedu, jenže na Argentině pořád jezdím otřesné časy.
Mám dotaz ohledně efektů ffb, na mém volantu vnímám pouze, kam se vůz stačí (proti síla) a takové drbnutí,
pokud projedu dřevěnou brankou. Mi přijde docela málo na tak členitém povrchu.
Už jsem našel chyby a pročítáním Codemasters fóra jich bude docela hodně.
Snad to dá Dev brzy do nějakého funkčnějšího stavu.
Já se rád projedu, jenže na Argentině pořád jezdím otřesné časy.
Mám dotaz ohledně efektů ffb, na mém volantu vnímám pouze, kam se vůz stačí (proti síla) a takové drbnutí,
pokud projedu dřevěnou brankou. Mi přijde docela málo na tak členitém povrchu.
Už jsem našel chyby a pročítáním Codemasters fóra jich bude docela hodně.
Snad to dá Dev brzy do nějakého funkčnějšího stavu.
No tak Argentinu jezdit nebudem Jaký máš nick na Steamu? FFB je zatím na prd alespoň na G 27. Po týdnu ladění volantu jsem celkem spokojený ale kvality FFB v DR1 té pořád nedosahuje. Co máš za volant?
Koukám ve skutečnosti je trať ještě brutálnější než ve hře. Mě nejdou o nic moc lépe ostatní lokace, tam alespoň dokážu dojet do cíle no.
Mám úplně první volant co kdy vyšel s ffb funkcí - Microsoft Wheel SideWinder Force Feedback.
[img]http://d2ydh70d4b5xgv.cloudfront.net/images/6/5/microsoft-x08-59087-sidewinder-force-feedback-gaming-steering-wheel-pedals-b9a6b4fdb19c6aa858985526cc39dc15.jpg[/img] is not a valid Image.
Mno,tak k tomuto volantu ti mnoho rad nedám.Jen všeobecně.Přiřaď hru do profileru volantu.Hru potom spouštěj jen přes profiler aby se ti volant vždy správně načetl. V profileru si nastav 540 st. a porovnej jestli ti otočení volantu odpovídá otočení volantu ve hře,popřípadě uprav. 900 st. ve WRC je nesmysl.Akorát si zamotáš ruce. V profileru si nastav spring effect a damper effect na 0. Overal nechej na 100.Povol centrování a nastav na 30.Povol Use special game settings a Allow game. Zkontroluj zda ti v profileru odpovídá nastavení v Specific game seting s nastavením Global device seting.Z nějakého důvodu se mi to hádalo i když třeba v Projektech,Assetě nebo DR1 s tím problém nebyl.Jo důležitá věc ve složce device zkontroluj zda tam najdeš svůj volant.Popřípadě ho přiřaď a přepiš viz příspěvek kdesi shora. Na G 27 to pak vypadá takhle .name="lg_g27" priority="100" type="wheel" ffb_force="8.0" ffb_friction ="8.0" /> Upravením čísel FFB force a FFB friction se pak dá přizpůsobit nastavení.Moje nastavení ti pravděpodobně nebude vyhovovat je u každého volantu značně rozdílné.Je to o zkoušení.Samotné nastavení FFB přímo ve hře je pak závislé na nastavení řádku ve složce device. Codemasters
zkomplikovali nastavení FFB simulací devastace tratě. FFB se mění i při změně auta.Jde o to najít nějakou rozumnou hranici aby jsi to nemusel pořád předělávat.Z tohoto důvodu neexistuje žádný universální návod na nastavení FFB ve hře.Jinak jsou cítit otřesy na umetené šotolině a jinak na trati co je samá brázda.Jinak je cítit FFB u auta s motorem v předu a náhonem na přední kola a jinak u auta s motorem v předu a náhonem na zadek.Je to hra jen pro trpělivé nadšence,kteří neváhají prosedět desítky hodin jen u testování a nastavování Hodně zdaru.Jestli se chceš dozvědět něco více tak přijď na TS
Address:85.135.44.186 chlívek Dirt Rally kde k večeru bývám.
Tolika informací najednou moc děkuju, myslíš vytvořit volant profil na Steamu?
Můj volant má úhel pouze 240 st. v souboru device_defines.xml jsem zadal hodnotu 2.5 což mi přijde lepší.
Nejvíc postrádám boční efekty ve driftu při tolika výmolech co přejíždím.
Na TS určitě rád přijdu.
Obsah Dirt Rally 2.0 Season one
1. týden: ŠKODA Fabia Rally, Citroën C4 Rally
3. týden: Monte Carlo Rally, Special Livery
5. týden: BMW M1 Procar Rally, Opel Manta 400, Special Livery
7. týden: švédská rallye
8. týden Ford Focus RS Rally 2007, Subaru Impreza, Special Livery
9. týden: německá rallye
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.