Pán ve videu zmiňuje, že v kocourovi se bez pedálů pěkně nadřete. Že prý hodně sklouzává a v ostrých manévrech s AoA nad 17 jde bez pedálů snadno to vývrtky. Optimální, udržitelná zatáčka je při AoA 15-17 a nejlepší okamžitá zatáčka se pohybuje kolem AoA 22-25. Vše samozřejmě ovlivňuje na hmotnost a náklad. Při manévrech s AoA více jak 15, byste měli vynout stabilizační kanál křidélek, díky čemuž by měla mít směrovka zvýšenou autoritu. Taký říká, že dostat se z vývrtky je hodně o štěstí, než o zkušenostech, že je prakticky řešení se katapultovat. Jinak můžete zkusit pedály proti rotaci, páku plně potlačit, naplno sklopit křídla, nastavit velké "rozkročení" motorů, jeden motor do volnoběhu, druhý na plný výkon, který tlačí letadlo proti směru rotace v ploché vývrtce.
Líbí se mi, jak RIO před dopadem na zem zvolá: "Řekněte ženě, že ji miluji" YouTube Video
á .. nástává doba kdy se blíží release rozdají modul mudrcům z lidu a youtube zaplaví videa nadbytečných samozvaných recenzentů ..
počkej Jaromíre na ty svoje pedály, kdo ví jak s tím ten umělec kvedlá ..
[img]http://www.aerospaceweb.org/question/dynamics/yaw/aileron.jpg[/img] is not a valid Image.
A co to teda je, když ne obrázek.... http://www.aerosp...ileron.jpg
Ono jinak v manuálu od F-14 jsou celkem dost zajímavé komplikace. Třeba že při tankování za letu by jsi měl vypnout vzduch z motoru na straně sosáku, aby při odpojení nedošlo k možnému nasátí paliva do vzduchových cest.
Upravil/a AJaromir dne 05-01-2019 11:14
že by to nebralo jpg obrázky http?
To s tím nasátím vzduchu je asi šumák jestli to nastavíš nebo ne, páč DCS nesimuluje únik paliva při tankování (neúplné připojení) ..
Jo Jaromíre ještě si povšimni že v tom videu má na začátku naloženo 6 x phoenix = s tím se fakt nějaké divoké manévry nedělaly Upravil/a magot dne 05-01-2019 11:32
Jo, o tom už mluvili i ve videu, které jsem posílal předtím. Pozitivně hodnotil detail, že ve zrcadle vidí sám sebe v moc pěkném rozlišení, a že taky se hlava pilota otáčí ve dvou osách.
Další otravná základní vada HUDU skla, která se táhne od vydání toho křápu, ED mi blokuje příspěvky na tenhle artefakt. Opravu mám vytvořenou, ED nemusí na nic hrábnout.
Základní textura s vadou přechodu barev.
[img]https://img15.rajce.idnes.cz/d1503/11/11057/11057247_45659f63d9764a3a52746cec332994fd/images/Screen_190106_095406.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://img15.rajce.idnes.cz/d1503/11/11057/11057247_45659f63d9764a3a52746cec332994fd/images/Screen_190106_105852.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak je to správně.
[img]https://img15.rajce.idnes.cz/d1503/11/11057/11057247_45659f63d9764a3a52746cec332994fd/images/Screen_190106_121058.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://img15.rajce.idnes.cz/d1503/11/11057/11057247_45659f63d9764a3a52746cec332994fd/images/Screen_190106_114713.jpg[/img] is not a valid Image.
Jabbers říká, že je tomcat těžkej na ovládání a snadno padá do vývrtky, Magz říká, že je jednoduchej a musíš bejt blbej aby si do vývrtky spadnul tak já nevim
jedna z nich je psiréna
[img]https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTJiZjJlYTctOTM4MC00NGNmLWI4ZWYtZDBlNzk5OTM0MzY3XkEyXkFqcGdeQXVyMTgyMzEyNDY@._V1_.jpg[/img] is not a valid Image.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.