|
DCS WWII
|
| Voyk |
Přidané 29-05-2018 20:33
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 125
Založený: 15.12.11
|
magot napsal:
1x flak 30? Co je to za výzbroj? Rok 1940?
V DCS je jediná mapa ala 1944 ..
No a ty dva štíty za tím? Tam bude po jedny dvacítce. Kdyby to byl rok 1940 bude před věží stát trochu větší lauf. Podobnou konfiguraci vozily VII v roce 43. |
| |
|
|
| magot |
Přidané 29-05-2018 23:39
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
jsem tam viděl single kanony  |
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 03-06-2018 15:02
|

Moderátor

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Jak chtějí dělat ponorky, když Kuzňa pluje takhle ?
[img]https://ovarek.cz/pic/DCS/Screen_180405_173413.png[/img] is not a valid Image.
Ale pravda, to bylo tuším na mapě Kavkazu...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| Tyler Durden |
Přidané 04-06-2018 08:30
|

Diskutující

Příspěvek: 2839
Založený: 07.10.14
|
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 04-06-2018 10:15
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
Hoper napsal:
Jak chtějí dělat ponorky, když Kuzňa pluje takhle ?
Tam jde spíš aby engine počítal s prostorem pod hladinou dnem a objekty v různé fázi ponoření.
Dále pak s celou dynamikou vody a tlaku ...
Hon na ponorky jistě bude zábavný, o to víc když by někdo mohl tu ponorku ovládat v CA, ale jen aby si neukrojili příliš velkej krajíc akademici .. |
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 04-06-2018 18:19
|

Moderátor

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Tak já myslím, že pro příštích deset let bude bohatě stačit, když engine bude umět zanořování ponorky a počítat skripty s "náhodným" výpočtem poškození pro různý druh bomb v různé hloubce. Dynamika vody může přijít v DCS 5.25 ;)
Jen netuším, čím se teda jako budou lovit...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| Trolicek |
Přidané 04-06-2018 19:23
|

Nováček

Příspěvek: 86
Založený: 05.01.18
|
To není dobré znamení, Saburo se obrací na temnou stranu...
 |
| |
|
|
| magot |
Přidané 05-06-2018 23:20
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
Saburo napsal:
i starej Il-2 1946 byl a je v tomto ohledu na míle před "úžasným" DCS worldem...
Nevím jak je na tom DCS s vodou ale starej šturm na tom byl tak že defakto neznal vodu a hloubku.
Pro šturma voda byla jen efekt a žabkování byla jen dynamika téhož pevného povrchu. Šturm neuměl hloubku a nepočítal objekty pod hladinou.
Proto ponorky tam byly jen vynořené objekty a ponořené neměli žádný význam do verze 4.12.
Sám jsem dělal na "fake" logice kdy bylo od verze 4.12 možno poškodit ponorku pod hladinou.. |
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 06-06-2018 07:32
|

Moderátor

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Saburo napsal:
Než tu začnete teoretizovat o tom jak budete potápět ponorky, zvlášť ty ponořené,
;)
Protože lovit ponorky Befkem nebo Ponym je o čem ? Takže za mne veškeré debaty o lovení ponorek končí hned na úvodní otázce "čím ?".
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| 1stCL_Fucida |
Přidané 06-06-2018 20:35
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
magot napsal:
Saburo napsal:
i starej Il-2 1946 byl a je v tomto ohledu na míle před "úžasným" DCS worldem...
Nevím jak je na tom DCS s vodou ale starej šturm na tom byl tak že defakto neznal vodu a hloubku.
Pro šturma voda byla jen efekt a žabkování byla jen dynamika téhož pevného povrchu. Šturm neuměl hloubku a nepočítal objekty pod hladinou.
Proto ponorky tam byly jen vynořené objekty a ponořené neměli žádný význam do verze 4.12.
Sám jsem dělal na "fake" logice kdy bylo od verze 4.12 možno poškodit ponorku pod hladinou..
A co torpéda? Ta mi na souši nefungovala, ale na vodě ano .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 06-06-2018 21:09
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
magot napsal:
Saburo napsal:
i starej Il-2 1946 byl a je v tomto ohledu na míle před "úžasným" DCS worldem...
Nevím jak je na tom DCS s vodou ale starej šturm na tom byl tak že defakto neznal vodu a hloubku.
Pro šturma voda byla jen efekt a žabkování byla jen dynamika téhož pevného povrchu. Šturm neuměl hloubku a nepočítal objekty pod hladinou.
Proto ponorky tam byly jen vynořené objekty a ponořené neměli žádný význam do verze 4.12.
Sám jsem dělal na "fake" logice kdy bylo od verze 4.12 možno poškodit ponorku pod hladinou..
A co torpéda? Ta mi na souši nefungovala, ale na vodě ano  .
Stejně tak bomby nežabkovali po souši. (I když projektily z kulometů a kanonů se odráželi)
Šturm rozeznával samozřejmě dva povrchy vodu a zem. Ovšem voda tam je dvourozměrná. Zbytek jsou jen efekty  |
| |
|
|
| magot |
Přidané 06-06-2018 23:26
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
Není to tam. Jsou tam jen ikony.
Nedejbože tvorba nějaké formace pěchoty to je hotový utrpení ..
Ale jsou nádherné modely a sim jako takový nezatěžují svojí detailností páč vzdálený lody jsou hranatý krabice z abíčka. Určitě tomu časem dodělají ovládání ala CA.
Ale CAčko není ani tak zajímavé ovládáním jednotek ale taktickou mapou kde se vlastně hraje strategická hra na kterou se pak člověk dívá jak na film  |
| |
|
|
| AJaromir |
Přidané 08-06-2018 17:47
|

Diskutující

Příspěvek: 3188
Založený: 01.05.06
|
Jak zapadne slunce, tak jdu na to. |
| |
|
|
| petsild |
Přidané 08-06-2018 17:52
|

Diskutující

Příspěvek: 4221
Založený: 30.11.14
|
Saburo napsal:
tak snad konečně CW!!! a s bombami
o zrcátku nic  ale oni nikdy neřeknou vše..
prej tuten měsíc 
To se mi určitě jen zdá…
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 08-06-2018 18:05
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
Slunce nastavíš v editoru raz dva  |
| |
|
|
| petsild |
Přidané 08-06-2018 18:10
|

Diskutující

Příspěvek: 4221
Založený: 30.11.14
|
Budoucí nádrž je odhoditelná?
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 08-06-2018 18:20
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
Saburo napsal:
ta nová vozítka z posledního patche jsou prý řiditelná?
zkoušel to tu někdo?
já nemám CA, tak to nezkusím...
Nejde to, nejsou ovladatelná.
Btw jagdpanter dá zezadu abramse
Upravil/a magot dne 08-06-2018 18:38
|
| |
|
|
| petsild |
Přidané 08-06-2018 18:53
|

Diskutující

Příspěvek: 4221
Založený: 30.11.14
|
Aha... děkuji za info.
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 09-06-2018 11:37
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
Testoval jsem v jaké stavu je CA WWII, bitvy celkově se účastnilo skupina 60 vojáků (UK/US) 40 shermanů + 4xM12 a 2x minomety 4x jagdpanter, 4x tiger I, 4x kingtiger a jeden brumbar a pozice flaku18 s obranou. (Kdo nemá CA - vše je možné ovládat a zaměřovat přes taktickou mapu.)
útok asi 20 shemanů + 30 vojáků pro dvou kingtigerům, ztráty zhruby 80%



do samotného brumbara klepalo 8 shermanů 5 min! než jim otevřel. Zbyly dva.

obrana flaku + dorazili německé posily



zarytá pozice M12, připraven k střelbě (na přímo) asi 10 km od pozice flaku (měl by mít dostřel až 200km!)

M12 se automaticky zaměřuje kdy pěchota dosáhla visuelního kontaktu s flakem, později se zaměřili i minomety


vylodění a nové čluny


Upravil/a magot dne 09-06-2018 11:54
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 09-06-2018 11:48
|

Fusioner

Příspěvek: 18202
Založený: 19.06.08
|
Dyk jsem to psal už před tejdnem že to spravili a zase rozbili.
Spravili zrcátko a rozbili ho za při otevírání deště. |
| |
|