September 20 2025 23:42:07
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 18

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
magot
Zvýší útok čeho? Úsměv
 
1stCL_pbarry
magot napsal:

doporučuju přečíst toto, ohledně výkonů. Mám za to že to je to v BOX příliš podmotorované ..
images.gr-assets.com/books/1441740769l/4316972.jpg


Když se vrátím k tomu Henschelu. Jestli to mají dobře nebo ne půjde asi snadno vydedukovat. Nepíšou v té publikaci Magote, jestli to zvládlo letět na jeden motor? Protože ve hře - i v čistý konfiguraci - při letu na jeden motor (a druhý vypraporovaný) spadne..
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
magot
To je jednoduché, požadavek LW byl, že musí umět letět a doletět na jeden motor v případě poškození.
Prototyp (verze A0) s motory Argus to skutečně nedokázal, byl to totální propadák a tato verze byla zrušena a nepřešla do sériové výroby.
Byla navržena nová verze B s větší plochou křídel a odlišným úhlem, lepšími motory Gnome-Rhome a tato minimální požadavky splňovala. A jeden z požadavků byl let na jeden motor..
Škoda že se Hs-129 nikdy nedočka motorů co měl fockewulf ač tato verze byla plánována ..

Ať tak a nebo tak ta příšernost co je nyní v BOXu odpovídá příšernosti verze A0 .. rozhodně ne B2. (to samozřejmě nepočítám komižlání či jiné nereálné chování)
Upravil/a magot dne 22-05-2018 16:44
 
1stCL_pbarry
Ok, díky. V tom případě máš pravdu a je to podmotorované.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Baron
No Magote, schvalne som si dal let na Hs na jeden motor. A islo to. Ze som letel pomalsie ako dochodca medzi regalmi v potravinach je ina vec.
Hals - und Beinbruch!
 
magot
A ještě jedna věc, Hs-129 létal i v severní africe a tam ty výkony motorů byly všeobecně ještě o něco slabší daný teplotou a vlhkostí.
Byl-li by programován vliv okolního prostředí na chod a výkon motorů tak Henschel na teoretické mapě severní afriky v této kondici jako je v BOSu, tak se ani neodlepí od země. Nemluvě o letu na jeden motor ..
Čili na východní frontě musí Henschel ve verzi B2 létat jako víno.
Upravil/a magot dne 22-05-2018 19:50
 
1stCL_pbarry
Baron napsal:

No Magote, schvalne som si dal let na Hs na jeden motor. A islo to. Ze som letel pomalsie ako dochodca medzi regalmi v potravinach je ina vec.


Ne neletí, rychlost ztrácí pomalu, ale pořád ztrácí až do úplného pádu. Dokážeš tak uletět možná 20km, spíš míň při té malé rychlosti. Nic o čem by šlo hovořit jako o "letu na jeden motor".
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
1stCL_Fucida
Souhlasím s Magotem, ten Hs 129 vypadá ve stávající podobě přehnaně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Farky
1stCL_pbarry napsal:

...

Když se vrátím k tomu Henschelu. Jestli to mají dobře nebo ne půjde asi snadno vydedukovat. Nepíšou v té publikaci Magote, jestli to zvládlo letět na jeden motor? Protože ve hře - i v čistý konfiguraci - při letu na jeden motor (a druhý vypraporovaný) spadne..


Pegg v té publikaci nepíše nic o tom jestli to zvládalo let na jeden motor, nebo alespoň já jsem tam na to nenarazil. Je tam docela dost přímých zkušeností od pilotů a žádná z nich pokud vím nemluví o tom že by to někdy dotáhly domů jen s jedním funkčním motorem, naopak je tam minimálně jednou napsáno že po zastavení motoru šel pilot raději na nouzák i když byl nad nepřátelským územím.

magot napsal:

To je jednoduché, požadavek LW byl, že musí umět letět a doletět na jeden motor v případě poškození.
Prototyp (verze A0) s motory Argus to skutečně nedokázal, byl to totální propadák a tato verze byla zrušena a nepřešla do sériové výroby.
Byla navržena nová verze B s větší plochou křídel a odlišným úhlem, lepšími motory Gnome-Rhome a tato minimální požadavky splňovala. A jeden z požadavků byl let na jeden motor..
Škoda že se Hs-129 nikdy nedočka motorů co měl fockewulf ač tato verze byla plánována ..

Ať tak a nebo tak ta příšernost co je nyní v BOXu odpovídá příšernosti verze A0 .. rozhodně ne B2. (to samozřejmě nepočítám komižlání či jiné nereálné chování)


Pegg o žádném takovém požadavku nepíše, nebo ano?

magot napsal:
Byl-li by programován vliv okolního prostředí na chod a výkon motorů tak Henschel na teoretické mapě severní afriky v této kondici jako je v BOSu, tak se ani neodlepí od země.


Celkem odvážné tvrzení, v létě u Stalingradu se to odlepí od země relativně v klidu, v Africe by to až takový rozdíl ve výkonu nebyl.

--------------------
Já nevím jestli je Hs 129 v BoX špatně nebo ne. Je fakt že i piloti co na tom lítali to letadlo označovali za podmotorované a pomalé, jestli to ale bylo takhle podmotorované nemám tušení.
 
1stCL_pbarry

Pegg v té publikaci nepíše nic o tom jestli to zvládalo let na jeden motor, nebo alespoň já jsem tam na to nenarazil. Je tam docela dost přímých zkušeností od pilotů a žádná z nich pokud vím nemluví o tom že by to někdy dotáhly domů jen s jedním funkčním motorem, naopak je tam minimálně jednou napsáno že po zastavení motoru šel pilot raději na nouzák i když byl nad nepřátelským územím.


ok, potom to je v pořádku, protože přesně tak se to chová Úsměv Na východě by určitě nikdo nepřistával, kdyby vyloženě nemusel.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
magot
Zkusím to dohledat. Bylo tam popisováno to testovací období a proč "zrušili" verzi A0. (Případně to bylo v Aircraft Profile Hs-129/ UK, předrevoluční vydání)

Celkem odvážné tvrzení, v létě u Stalingradu se to odlepí od země relativně v klidu, v Africe by to až takový rozdíl ve výkonu nebyl.

To proto že to BOX engine nepočítá. Ani starej šturm a netuším zda DCS ..
 
Vladis
Farky napsal:

1stCL_pbarry napsal:

...

Když se vrátím k tomu Henschelu. Jestli to mají dobře nebo ne půjde asi snadno vydedukovat. Nepíšou v té publikaci Magote, jestli to zvládlo letět na jeden motor? Protože ve hře - i v čistý konfiguraci - při letu na jeden motor (a druhý vypraporovaný) spadne..


Pegg v té publikaci nepíše nic o tom jestli to zvládalo let na jeden motor, nebo alespoň já jsem tam na to nenarazil. Je tam docela dost přímých zkušeností od pilotů a žádná z nich pokud vím nemluví o tom že by to někdy dotáhly domů jen s jedním funkčním motorem, naopak je tam minimálně jednou napsáno že po zastavení motoru šel pilot raději na nouzák i když byl nad nepřátelským územím.


V inej publikacii "Squadron/signal publications" pisu ze mohol letiet na jeden motor...
 
Farky
magot napsal:

Zkusím to dohledat. Bylo tam popisováno to testovací období a proč "zrušili" verzi A0. (Případně to bylo v Aircraft Profile Hs-129/ UK, předrevoluční vydání)

Celkem odvážné tvrzení, v létě u Stalingradu se to odlepí od země relativně v klidu, v Africe by to až takový rozdíl ve výkonu nebyl.

To proto že to BOX engine nepočítá. Ani starej šturm a netuším zda DCS ..


V BoX minimálně teplota prostředí vliv na výkon motoru pokud vím má.
 
magot
Krom rychlejšího přehřívání/ zamrzání jsem jiný vliv nezaznamenal. Ale třeba máte jiné zkušenosti ..
A pak ruské léto a saharské klima přeci jen nebude úplně totéž.
 
Zifi
.https://www.uloz...29-mbi-pdf. Třeba se tam něco dočtete...spíš, ale ne
 
Hot_Dog
magot napsal:

Krom rychlejšího přehřívání/ zamrzání jsem jiný vliv nezaznamenal. Ale třeba máte jiné zkušenosti ..
A pak ruské léto a saharské klima přeci jen nebude úplně totéž.


Chyba Magote, ta simulace vlivu okolní teploty tam skoro jistě je, a je docela výrazná... Třeba v P-40 spolehlivě poznám, podle toho jak se to odlepí od země a dál stoupá, jestli je +20°C nebo -20°C, jenom díky pocitu... Zkus si vzít libovolný letadlo a nastavit si na stajný mapě za stejných pdmínek na stejnej režim motoru různý teploty prostředí... Zjistíš, že ty letadla letěj v levelu jinou rychlostí...

A do teď sem teda žil v domění, že to bylo simulovaný i ve starym Il-2 1946.?!?!
 
magot
Ve starým šturmu to bylo velmi spartánské toto .. tzn. bylo to děláno velmi zjednodušeně ten vliv teplot/ tlak a neodpovídalo to realitě ani přibližně.
Zkusím si udělat nějakou misi s extra pařákem ve Stalingradu a otestuju to a dohledat chování A-20 nebo P-40 v Alžíru/ Egyptě Úsměv
 
olda Olde maly
Tak jsem se kouknul do Letadla Luftwaffe od Muravskiho a co se týče výkonů verze A-0, A-1 je na tom stejně. Piloti z Lehrgeschwader 2 plně potvrdili: "Hs 129 disponuje příliš nízkým výkonem motorů (Argus As 410 A-1, 342 kW (465 k) v poměru k vlastní hmotnosti, je náročný na obsluhu i pilotáž, velmi nebezpečný při manévrování v malé výšce a let s jedním motorem je prakticky nemožný". Toliko citace.
 
magot
Ano, Oldo verze A. Ale verze B byla v mnohých aspektech odlišná výkonově i aerodynamicky.
 
olda Olde maly
Tak to je jasný Radime. Pakliže to v BoX blbě lítá, tak je to A-0, potažmo A-1. B-2 měla o 50% víc výkonu.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,061,987 návštěv