September 21 2025 18:37:26
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 22

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Farky
LesniHU napsal:

A u vsech grafu lavocky a jejiho motoru tohle chybi, ten odskok dolu kvuli otackam. Coz znamena, ze se bud pri testu Lavocky tocil motor na 2500 minimalne do zmeny prevodu kompresoru, tedy vyrazne vyse nez 2km, nebo nekdo v grafu premaloval zmerena data o ten metr+ za sekundu stoupavosti. A ze ten graf vykonu motoru je lajdacka prace, kde nesedi vykony pri ruznych otackach.


Ve všech těch grafech/testech se motor točil na 2500 rpm až do změny převodu kompresoru. Forsáž totiž nebyla zakázána nad výškou 2000 m, 2000 m byla prostě kritická výška pro 1180 mmHg/2500 rpm (alespoň podle toho konkrétního manuálu). I když překročím kritickou výšku pro forsáž a plnící tlak klesne řekněme na 1100 mmHg při 2500 rpm, pořád jsem v režimu forsáž (tedy maximální bojový výkon).

Z pohledu pilota - pokud chci stoupat co nejrychleji, na startu použiju režim forsáž a budu na tento režim stoupat dokud to bude výhodné. Vrazim plynovou páku úplně dopředu a navolím maximální otáčky, dostanu plnící tlak 1180 mmHg a 2500 ot/min. Po překročení kritické výšky (podle jednoho z manuálů těch 2000 m) mi začne klesat plnící tlak ale nastavení pák zůstává pořád stejné a pořád jedu na režimu forsáž. Ve chvíli kdy se výkon na forsáži vyrovná výkonu který mi dá nominální režim na 2. "stupeň" (ve skutečnosti rychlost) kompresoru, tak přepnu kompresor a nastavím nominální režim (1000 mmHg/2400 rpm).
 
LesniHU
Coz stale nijak nevysvetluje, proc jsou v tom grafu vykonu motoru cary 1 a 4 na jedne lince.
 
Tapi
Pro odlehčení od nervy drásajícího tématu La-5FN Úsměv :
kdo se těší na Airacobru, může mrknout na instruktážní video (1942) s českým popisem: http://www.luftsc...cz/?p=3113
WARBIRDS-BLOG.CZ
http://www.warbir...
 
1stCL_Novotny
IL-2 Facebook:
Dear Pilots!

Our forum maintenance is progressing and should be finished later today. Fingers crossed. We also need to take down the website so we can migrate it to a new server. This should just take an hour or two. Thanks again for your patience.

Jason and the Team
 
1stCL_Jiricek
Tak už je to tady - balí kufry! :)
 
1stCL_Novotny
1stCL_Jiricek napsal:

Tak už je to tady - balí kufry! Úsměv


IL-2 Facebook:
The Sturmovik website and forum should start coming back online for you. It will take a little while for all to be able to see it.
 
Mira
Tak a tady to máme černý na bílým..add. La5 FN :

Note 4: climb rates and turn times are given for Boosted power.
 
TozziFan
https://forum.il2...ent=580271

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_2018_03/3.jpg.3481e4a37f23ff542ca261c9f8569a98.jpg
 
310_cibule
No, hlavně tam píší, že BoK by mohl být venku za čtrnáct dní :-) až tři neděle.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
a má to stahovací okénka na kličku?
 
Baron
Ano.
Hals - und Beinbruch!
 
Baron
Mira napsal:

Tak a tady to máme černý na bílým..add. La5 FN :

Note 4: climb rates and turn times are given for Boosted power.


Vase postrehy ohladne La-5FN som posunul vyvojarom vratane tabuliek.
Hals - und Beinbruch!
 
olda Olde maly
To by mě teda zajímalo, proč mi z nabídky hry zmizela možnost online a mám tam jenom offline. Naštvaný
 
Baron
Mozes byt trochu konkretnejsi? Myslis v prihlasovacom menu alebo kde
Hals - und Beinbruch!
 
olda Olde maly
Ano, v přihlašovacím menu.
 
magot
Oldo, jakože tam nemáš tlačítko "Enter" ale jen tlačítko Offline v tom hlavním přihlašovacím menu?
 
olda Olde maly
Enter tam je, ale pod ním jenom možnost offline. Ještě tam byla možnost online.
 
magot
Enter = online Úsměv
 
saldy
Další letoun z Pacifiku a to je jenom dobře Úsměv
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
1stCL_Fucida
Baron napsal:

Mira napsal:

Tak a tady to máme černý na bílým..add. La5 FN :

Note 4: climb rates and turn times are given for Boosted power.


Vase postrehy ohladne La-5FN som posunul vyvojarom vratane tabuliek.


To by mě zajímalo, jak jsi tu místní diskusi interpretoval, když nedošla do svého konce a tedy konsenzu Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,071,743 návštěv