September 21 2025 10:21:43
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Bierglass
Hoši z ničeho nic mi nejde spustit hra.Nepomohla ani přeinstalace.Hra nabíhá spustí se ta černá obrazovka Il 2 a bele ble bele a pak žuch zpátky na plochu.Antivir vypnutý.Nevíte někdo co s tím?
 
magot
Zkus zrušit fullscreen a dát spustit v okně.
 
Bierglass
Dik zkusím,jinak už fakt nevím
 
Mira
Otázka na ty co choděj na WOL. Myslíte si, že je na tomto serveru upraveno chování letadel ve smyslu jednoduššího FM? Bylo mi toto totiž sděleno a nějak se mi tomu nechce věřit..začal jsem tam chodit učit se sovětské stroje ( protože němců je všude dost Úsměv ) tak jestli to není spíš chyba..
Upravil/a Mira dne 27-02-2017 13:42
 
Baron
Nie.
Hals - und Beinbruch!
 
Rumcajs
Co máš na mysli pod jednodušším FM?
Existují volby, které jsou dostupné obecně. To jsou nastavení, který máš k dispozici třeba v rámci Quick Mission pod čudlíkem Realismus. Je tam i volba "Simplified Physics". Ale to si myslím, že bys asi poznal. Třeba se to projevuje tak, že je skoro nemožné urvat letadlo do vrtáku. ... Ono to asi jde, ale to už se fakt musíš snažit. Tedy tohle si nemyslím, že by WOL používal. Dál existuje volba "Simplified controls". Ale to by asi taky bylo hned poznat. Myslím, že pak se nemusíš trápit s chladičema, vrtulí a tak podobně.
Jinak termín "bylo mi sděleno" je jednoznačně příznak nekorektnosti. Kým ti to bylo sděleno? Na základě čeho? Jaké informace zdroj poskytnul na podporu toho tvrzení? Pocity? Rozuměj, pocitů máme všichni plno. Pocity se mění každým okamžikem.
Non est specifica
 
CSW_Cassius Chaerea
Máš tam jen ikony na mapě, aby se každej Lojza hned našel a mohl si zavolat pomoc.
 
Mira
Mně by tohle nenapadlo.Říkal mi to jeden kolega, který lítání na WOL považuje za arkádu. Že se tam používá upravený letový model, právě pomocí volby "Simplified Physics". Taky jsem si říkal, že bych to snad mohl poznat, ale za otázku člověk nic nedá..byť je sebevíc hloupá Úsměv
 
Baron
Nieco pre milovnikov Pacifiku: https://forum.il2...ts-midway/
Hals - und Beinbruch!
 
Mira
Vím, že je na to ještě brzo, ale jen ze zvědavosti..Co očekáváte od Jaku7B..bude v něčem lepší než současný Jak1(69)? Snad výhled dozadu..Úsměv
To samo od Spita a Aircobry..
 
Zifi
Porovnání Spitfiru V vs FW-190 je asi všem známé. Devítka by se hodila více
 
Ajvn
A potom ,že by nešel udělat na pacifik nějaký dobrý planeteset(y).
 
Mira
No jde o to, že já jsem vlastně nikdy starého Ila ( ani žádný jiný WW2 sim ) nelítal. BoS je vlastně moje první větší setkání se světem WW2 simů, tak jsem jen zvědavej co můžu od těchto letadel očekávat ohledně výkonů, obratnosti..nějaký porovnávání s protivníkem mně ani moc nezajímá, protože rozhodující faktor sedí před monitorem Mrknutí Je mi jasný, že letadla se nebudou chovat identicky jako v puvodním Sturmu, ale tak ty základní vlastnosti snad zůstanou zachovány..
 
310_cibule
Tak třeba aircobra. Velmi kvalitní stroj v nižších výškách, obratný, vcelku rychlý, dobře vyzbrojený. Ve větších výškách ale své dobré vlastnosti rychle ztrácel. Proto jej američtí a britští piloti neměli rádi - na západě Evropy a v Tichomoří se letecká válka odehrávala o dost výše než na Východě. Mezi sovětskými piloty byl naopak velmi oblíbený, řada leteckých es na něm nasbírala nemálo svých sestřelů. Ve srovnání se sovětskými letadly měly navíc samosvorné nádrže, což bylo obrovské plus. Navíc přes americký perspex bylo vidět. A ne žlutě :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Farky
Já od Airacobry očekávám to samé jako v "Il-2 klasik" - ne úplně masově oblíbené letadlo se kterým nebude snadné létat, s výborným výhledem dozadu a silnou výzbrojí. Opět se bude spousta lidí bát ploché vývrtky a nepůjde jim střelba. Bude to chtít Airacobře věnovat hodně tréninkového času aby s tím člověk mohl bojovat opravdu dobře, ale když ji člověk zvládne tak se minimálně vyrovná všemu co potká.
 
Ajvn
No to jsem na ten pertinaxŠklebící se moc zvědav.
Třeba už nebudu muset lítat z vodpáleným skleníkem.Šklebící se
 
Zifi
Ještě bych u Airacobry vyzdvihl stoupavost
 
jirik
U P39tky očekávám hoooodně citlivé řízení a značný řev virtuálních letců kvůli tomu. A Spitfire, to by měla být radost z letu, ikdyž výkonově úplně stíhat nebude. Úsměv
 
Zifi
jirik napsal:

U P39tky očekávám hoooodně citlivé řízení a značný řev virtuálních letců kvůli tomu.


No ovládalo se to pohybem páky jeden palec na všechny strany. To bude teprve komižláníčko
 
Baron
Pokial je mi zname, Cobry nepatrili k stabilnym lietadlam. Nespominam si uz, ktory sovietsky pilot to povedal, ale lietanie s Cobrou prirovnal k Rate. Vraj aj preto s nou radi sovieti lietali. Ze to nebola masina pre kazdeho je ina vec. Mna pobavilo, ked som cital ako sa Reckalov, Pokryskin a dalsie esa vytesovali z predneho podvozku a stahovacich bocnych okien. Co vsak zvlast ocenovali, bola tazka vyzbroj Cobry a jej obratnost v malych vyskach. Som zvedavy, ako sa s nou popasuju v 777.

K Yaku 7 - vyvojom z neho vznikol Jak 9, takze ocakavam sakra dobru masinu. Celkovo bola 7cka u VVS hodnotena vysoko, vyssie ako Jak 1.
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,066,541 návštěv