September 22 2025 05:47:06
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Kampfgruppe na Východě
1stCL_Jiricek
FCU na těsný cover je samozřejmě logické. Doplní tedy jedna dvojice CL. Skupina C se nejspíš výškově diverzifikuje, ale jinak ok.

Osobně si myslím, že High cover při boji stejně skončí v jedné mele s Close coverem, takže bych je osobně dal na jeden kanál. Ale je to na vás.

Ad TS zvaž model, kdy nemáte šeptání jen mezi vedoucími (ostatní neslyší, vše se musí tlumočit) ale šeptáte na celý kanál + na vlastní kanál. Všichni všechno slyší. Až dojde na jednu melu, dá se komunikovat. Já to mám tak, že kombinace kláves "1" a "2" šeptná na kanály 1 a 2 atd., jednoduché, málo kláves...
 
Mira
Jo tak to bylo myšleno, já to blbě napsal..s tím šeptáním..určitě ne jen na vedoucího, ale všem v určeném kanálu..
 
1stCL_Jiricek
Zúčastnilo 17 pilotů (3 bombardéři, 10 stihačů bezprostředního krytí, 4 stihači předsunutého krytí). Podnikli jsme dva nálety, ztatili jeden Heinkel (flak). Ke svazu se pokusili proniknout tři sovětské stroje, všechny byly spacifikovány.

Stíhači musí poděkovat bombardérům za vysokou, motivující úroveň jejich formace. No předsunutí stíhači nám musí věřit, že to všechno za to stálo :) Jejich čištění cesty a zejména dokonalé hlášení situace před svazem bylo bezchybné.

Pánové díky za účast. Ponecháváme při životě přihlašovací tabulku. Měla by fungovat tak, že kdo chce světu sdělit, že daný den a daný týden (nikoli trvale) by byl schopný / ochotný se zúčastnit, sám se připíše či zase smaže. Prosím, pište se, aby zejména bombardéři věděli, zda pro ně má smysl se organizovat nebo ne. A zejména bombardéry srdečně zveme k účasti, neboť množství stihačů bylo minule na hranici smysluplnosti, zatímco počet bombardérů by šlo znásobit.
https://docs.goog...edit#gid=0
 
lochness
Bylo to super. Jen nevim, proc si vzdycky vybrali za cil me Úsměv
Zkusim kontaktovat vsechny bombardaky co znam, jestli by se nekdo nepridal. Kdyz uz je takova pocetna eskorta.
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
Mira
Kluci, FCU se po dobu trvání kampaně na TAW bude primárně orientovat na létání tam. Jsme za axis..
 
1stCL_Jiricek
Asi nás drobně omezí nedostatek Emilů (BoM-ek) v 1stCL, ale minimálně v omezeném počtu jsme s vámi Úsměv
 
Mira
Kluci Lionáčtí, když jdete na TAW okupujete vaše TSko?
 
1stCL_Punkey
Ne, TS SVK - BoS, byli jsme ve složení: Punkey, Jiříček, Hien, Losik, Loch později ještě pbarry. Pro nedostatek BoMkařů jsme nakonec zvolili WoL.
 
1stCL_Jiricek
Na dnešek prozatím pozitivní vyhlídky:

5x bombardér
6x cover 1
4x cover 2

https://docs.goog...edit#gid=0
 
Deschain
1stCL_Jiricek napsal:

Na dnešek prozatím pozitivní vyhlídky:

5x bombardér
6x cover 1
4x cover 2

https://docs.goog...edit#gid=0


přepsal sem se do bombardéru a na taw, WoL nemám rád a nebudu ho tedy podporovat :/

edit: a pozor změnil se planeset heinkel není pouze ju 88 (popřípadě bych klidně letěl i stuky Úsměv )
 
1stCL_Jiricek
Deschain napsal:

přepsal sem se do bombardéru a na taw, WoL nemám rád a nebudu ho tedy podporovat :/

Dnes určitě TAW, pokud se vlezeme všichni.

a pozor změnil se planeset heinkel není pouze ju 88 (popřípadě bych klidně letěl i stuky :) )

Tak jestli poletíte Ju88, tak proti těm Išakům snad ani cover nebudete potřebovat... Vlastně idkyby, tak mu asi uletíte :) Část Emilů by taky mohla vzít bomby...
 
Baron
Pribudol dalsi stihac I./JG1_Nechy.

...ked bude potreba, vleziem aj do bombarderu. Mozno by bolo fajn mat viac bomberov, bol by to fajn nalet v 10tich Junkersoch Úsměv

EDIT: Nechy zial nepride, cestuje a vrati sa az o niekolko dni. Ospravedlnujem sa za nespravnu informaciu.
Upravil/a Baron dne 03-11-2016 19:19
Hals - und Beinbruch!
 
Baron
Všerajšia coopka fajn, len navrhujem na ďalší polet iný server, TaW nezvláda väčšie skupiny lietadiel.
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Jiricek
Tak včera to žádný úspěch nebyl, co si budeme namlouvat...

Poučení z krizového vývoje:

1) 80% neúspěchu jde za brutálním nestíháním serveru a z toho plynoucími lagy a poloviční rychlostí všech reakcí. V důsledku samozřejmě došlo k rozbití formace bombardérů takovou měrou, že už to nešlo smysluplně coverovat.

2) Pak tam byla nějaká špatná rozhodnutí a pochybení. Jakmile se bombry roztahaly a nebylo v jejich silách se spojit, mělo dojít a) k rozdělení těsného coveru mezi obě skupiny nebo b) k přivolání předsunutého coveru k posílení těsného. To se sice spontánně stalo, ale mělo se to stát dříve z popudu bombrů nebo těsného coveru.

3) Bombardéry měly jeden otočný bod nad našim frontovým letištěm, toho času potenciálním cílem rusů. A taky že se ukázalo, že při letu tam i zpět to bylo kritické místo, vždy tam doslo k napadení. Zaprvé je dle mého chybou vést trasy takto rizikově. Zadruhé když už se takto vedou, bylo chybou předsunutého krytí, že nejdříve nehlídkovalo zde a až po vykřižování bombardérů se nepřesunul nad finální cíl (resp. další kritický bod)

4) Nad cílem byly spatřeny 4 MiGy právě se chystající ke vzletu. Rozhodnutí (předsunutého krytí, toho času těsného coveru zadního voje) přitlačit na rusy při startu ještě než začnou bombardéry dostoupávat považuju v dané situaci (rusové na výkonnějších mašinách než my) za správné. Nicméně šílenosti způsobené nestíháním serveru způosbily, že jsme tam dostali pěně na zadky. Např. já po dajvu z 3000 na úrovni prahu dráhy jsem nedohnal Ivana, který se právě odlepoval od země na opačném konci dráhy. V útoku na bombardéry jsme jim však zabránili (tuším jeden zničený a dva poškození rusové).

5) Od cíle jsem doprovázel Tistara letícího na jeden motor. To jsem si moc užil - těch 500 metrů nad terénem, 250 km/h na rychlměru a 30 km v Rusku. Díky Tistarovi za vytrvalost. Jakmile jsem zaslechl, že bombry sedají, dotázal jsem se, zda by nás volní stihači nepřiletěli podpořit. Představoval jsem si, že vedoucí těsného coveru vyčlení plonkovní stroj(e) a pošle nám ho. Tady došlo zřejmě vlivem kompetenčního nedorozumění k tomu, že "uposlelchli" všichni. Nešlo a nemohlo jít o rozkaz - šlo o prosbu jiné, nezávislé a své úkoly plnící jednotky. Mělo být v kompetenci velitele těsného coveru posoudit situaci a třeba i nevyhovět. Dlužíme bombarďákům panáka.


Díky všem za účast. Nenechme se odradit technickými problémy. Mapa před i po neměla problém a pokaždé byl server plný lidí. Nejpozději za týden naviděnou. Tabulka je při životě https://docs.goog...edit#gid=0



Baron napsal:

Všerajšia coopka fajn, len navrhujem na ďalší polet iný server, TaW nezvláda väčšie skupiny lietadiel.

Nemyslím, že to bylo naší skupinou, ostatně jsme byli 10 letadel roztahaných na 10 km. To není nic hrozného. Na následující mapě jsem byl v oblasti, kde bylo víc letadel na menším prostoru bez nejmenšího problému. Dle mého šlo o neodzkoušenou mapu nebo se jim na sevreru stahoval antivir :D
 
pSipi
No problem bol sa vobec na ten server dostat.
A pomer 47 : 15 tiez nie je idealny aj ked bol v nas prospech.
 
saldy
Poletíte někdy něco od soboty do pondělí? Chci se přidat do He 111H-6, nic jinýho teď ani neumím Úsměv aspon 3 bombry abysme dali dohromady, co?
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
1stCL_Jiricek napsal:
Nicméně šílenosti způsobené nestíháním serveru způosbily, že jsme tam dostali pěně na zadky. Např. já po dajvu z 3000 na úrovni prahu dráhy jsem nedohnal Ivana, který se právě odlepoval od země na opačném konci dráhy.

To už "simulace" dostává docela na prdel, když se člověk nemůže spolehnout na fyziku ..
 
Mira
Za ten (ne)poměr sil si kluci na TAW můžou tak trochu sami..tím historicky orientovaným planetsetem..zajímavé je, že i přes ten šílený nepoměr, který vládl i první mapě, rusové vedou..
Důvody proč tomu tak je si může každý domyslet..stačí se podívat na počty zničených tanků, na které tu první mapu vlastně modří projeli..a předpokládám že projedou i tu druhou.
 
Baron
No, ja to vidim takto - zatial co sa modra strana tlaci do stihaciek (a potom je vidiet napr. jeden He-111 doprevadzany siedmymi Bf-109E-7), cervena strana sa naopak tlaci do ILov a Pe-2 (zvlast Pe-2, vcera nam obidva bombardery zostrelili prave Pesky). Sturmas toci ako stihacka, pri defaulte ma skvely vyhlad na vsetky strany + jeho kanony znicia prakticky cokolvek, Peska je cosi medzi stihackou a bombarderom s tou vyhodou, ze ma dopredu pevne strielajucu vyzbroj (navyse vydrzi ako B-29 ale to je na inu debatu Šklebící se ). Skoda, ze Ju-88 nema dopredu urobenu vyzbroj, bol by to rovnako dobry stroj ako Pe-2. Takze zatial co cerveni bombarduju, modri sa zenu za zostrelmi. No a tym vyhravaju mapy. Iba nazor.
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Jiricek
... a proto se tadyhle snažíme vymyslet a naučit se, jak na mapě něčeho docílit a zároveň při tom okamžitě nechcípnout. Věřím, že modré bombardéry se létají málo proto, že pilotům nenabízejí dostatečnou šanci na život.
Protože alou omegou je fakt, že červení jsou schopni přežít v oblasti cíle mnohem déle než my. A tedy tam mnohem více zaúřadovat. Mám za to, že celé snažení v tomhle vlákně je pokus to zvrátit koordinovanou soustředěnou silou. Jestli má někdo nápad - jiný než sebevražednou misi - jak na frontě zničit stejné množství techniky jako to dovedou rusové, sem s ním.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,079,952 návštěv