September 20 2025 13:53:38
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Sopwith Dolphin
LEON
Cituji z http://www.chmeln...-jsem-vas/
Po úspěšném zalétání na jaře 1917 bylo objednáno 500 kusů těchto strojů pro RFC. První tyto stroje obdržely 19. Squadron a 79. Squadron RFC, které je ihned nasadily do frontových bojů, namísto původních Spadů. Počátky jejich ostré služby na frontě byly poznamenány několika incidenty, ve kterých belgičtí ale i samotní britští piloti útočili na toto letadlo v domnění že se jedná o nepřátelský stroj. Někteří piloti po prvním seznámení se stroji vyjádřili určité obavy z možného poranění hlavy a krku při převrácení letounu při přistání. Z tohoto důvodu se na stroje nouzově namontovaly trubkové ochranné pylony, ty byly časem po prokázání z neodůvodněnosti této obavy odstraněny a byly ponechány pouze u několika cvičných strojů.

Podle tohoto článku se obavy z poranění hlavy při převrácení Dolphinu nakonec nepotvrdily. V Rise of Flight ovšem končí převrácení tohoto letounu většinou smrtí pilota, na rozdíl od ostatních letadel. Kde je tedy pravda, je to špatně namodelováno v ROF, nebo má autor článku chybné informace?
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
1stCL_Novotny
Možná jen špatná pilotáž v RoF . . . . možná.
 
LEON
Neměl jsem na mysli, že by se Dolphin převracel na boudu častěji, než ostatní letouny. Spíš mi šlo o to, že když už se převrátí, tak to pro pilota téměř vždy končí smrtí, kdežto u ostatních letounů převrácení na záda nekončí zdaleka tak často smrtí pilota.
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
Baron
Skus Roland a zmeníš názor Šklebící se Z vlastnej skúsenosti ti môžem povedať, že u Dolphina to nie je nijak tragické a ak si nezranený, tak v pohode prežiješ. Ale osobne odporúčam pristáť na podvozok a nie na kabínu Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
LEON
Pokud má člověk při přistání funkční motor, tak samozřejmě může sednout jak do peřinky. Pokud už musí jen plachtit a je navíc zraněný, tak se občas nějakému žabákovi nevyhne. Zatímco u ostatních letadel umřu při otočení na boudu méně než jednou z 10-ti případů, tak u Dolphina zemřu odhadem 8x z 10-ti případů a to vnímám jako podstatný rozdíl. Dnes jsem navíc narazil na ten článek o Dolphinovi, proto jsem se nad tím pozastavil.
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
Baron
Leo, vo všeobecnosti stroje, ktoré mali pilota NAD krídlami, majú väčšiu šancu pilota zabiť ako tie, ktoré ho majú "schovaného" po krídlom. To jednoducho vyplýva z konštrukcie toho-ktorého stroja, a myslím, že ROF nemá nijak zvlášť prepísknutý počet úmrtí pri Dolphinovom nepodarenom pristátí. Iste, môžeme o tom diskutovať donekonečna, a dokazovať, kto má pravdu, to ale nie je mojím a ani tvojim úmyslom. Ber to tak že Dolphin je taký aký je - jedno z najlepších lietadiel na strane Entente (ak nie vôbec najlepšie), s ktorým málokto lieta. Na šťastie pre centrálne mocnosti Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
LEON
Ano, proto jsem se Barone na to ptal v souvislosti s tím článkem, kde se píše, že ty obavy z vyššího počtu zranění hlavy se v praxi ukázaly jako neopodstatněné:

Po úspěšném zalétání na jaře 1917 bylo objednáno 500 kusů těchto strojů pro RFC. První tyto stroje obdržely 19. Squadron a 79. Squadron RFC, které je ihned nasadily do frontových bojů, namísto původních Spadů. Počátky jejich ostré služby na frontě byly poznamenány několika incidenty, ve kterých belgičtí ale i samotní britští piloti útočili na toto letadlo v domnění že se jedná o nepřátelský stroj. Někteří piloti po prvním seznámení se stroji vyjádřili určité obavy z možného poranění hlavy a krku při převrácení letounu při přistání. Z tohoto důvodu se na stroje nouzově namontovaly trubkové ochranné pylony, ty byly časem po prokázání z neodůvodněnosti této obavy odstraněny a byly ponechány pouze u několika cvičných strojů.

Ale pokud ostatní hráči na rozdíl ode mě u Dolphinu nepociťují zvýšený počet úmrtí pilota při otočení na budku, klidně se spokojím i s tím, že jsem pouze tou statistickou vyjímkou potvrzující pravidlo :-)
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
TozziFan
Ale proč neopodstatněné ? Protože když se překlopili, tak se většinou nic nestalo, nebo se jen tak často nepřeklopili?
 
LEON
Tak to je Tozzi dobrá otázka Šklebící se
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
LEON
Tak jsem po letech našel odpověď na svoji otázku. Řešení mého problému se jmenuje "Crash pylon", je to modifikace pro Dolphina chránící pilota při převrhnutí. Bohužel soudruzi ze 777 Studia pozapomněli tuto modifikaci pro Dolphina přidat mezi ostatní polní modifikace, hned bych si ji koupil, nebo ji klidně vyměním za přídavné křídelní kulomety Šklebící se
warbirdtails.files.wordpress.com/2015/07/sw-d-c3778_01.jpg

warbirdtails.files.wordpress.com/2015/07/sw-d-c3778_02.jpg

https://warbirdta...he-dolphin
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
Powerty
Nevím jak to mají vyřešené 777. Jak píše Baron toto letadlo jsem létal jen výjimečně, ale četl jsem kdysi monografii Dolphina (myslím že v L&K), kde se zcela jasně psalo, že převrácení na záda mělo jen jeden smrtelný případ za celé bojové nasazení tohoto typu.
 
Rumcajs
Powerty napsal:

Nevím jak to mají vyřešené 777. Jak píše Baron toto letadlo jsem létal jen výjimečně, ale četl jsem kdysi monografii Dolphina (myslím že v L&K), kde se zcela jasně psalo, že převrácení na záda mělo jen jeden smrtelný případ za celé bojové nasazení tohoto typu.
Tak to ale v L&K nelítali ROFko! Pff
Non est specifica
 
LEON
V ROF končí smrtí prakticky každé převrácení Dolphina na boudu. Osobně to pokládám za další bug ve hře...

EDIT: Problém vyřešen. Stačí při překlopení na boudu sehnout hlavu před monitorem Šklebící se Že mě to nenapadlo dřív...
Upravil/a LEON dne 22-01-2017 10:51
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
petsild
Skrčení v kokpitu opravdu zachrání život Úsměv, jen se musí pilot krčit po celou dobu než ukončí let v menu.
img33.rajce.idnes.cz/d3301/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3301/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
TozziFan
Simulaci k dokonalosti dovede už jen otocene menu Šklebící se
 
LEON
...ale je příjemný, že ROFko ještě i po tolika letech dokáže stále něčím překvapit Šklebící se
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,055,752 návštěv