September 22 2025 11:20:59
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
CSW_Cassius Chaerea
Zifi napsal:

Mě jenom dost provokuje, když ke mě někdo začne být osobní. Potom příjde moje reakce. A hodně lidem potom můžu připadat jako vůl. Co už

"Héj Zifi,..."
 
Baron
Strangy napsal:

Ještě bych měl dotaz. Jak je to s komunikací s věží (vzlet, přistání). To funguje nějak automaticky? Je divný, když nad tím člověk nemá kontrolu, ve starým "šturmovi" to byl standard Zamračený


Strangy, BoS zatial nema implementovanu komunikaciu s vezou, prebieha to automaticky. Pokial je mi ale zname, pripravuje sa kompletna zmena komunikacneho systemu, kde okrem veze na letisku bude mozne komunikovat napr. s pozemnymi jednotkami (privolanie vzdusnej podpory napr. utociacimi jednotkami, alebo braniacimi sa jednotkami, pouzitie pozorovatelov a dalsie veci), bude rozsirena komunikacia s wingmanmi (tzn. budu odpovedat na zadany prikaz, tiez budu upozornovat na aktivitu nepriatela, ked poletis ako cislo, velitel ta posle poskodeneho domov, zatial co flight pokracuje v plneni ulohy, pokyn od velitela na vzdusne krytie tebe a tvojmu wingmanovi, zatial co zvysok bude utocit na ine ciele atd atd atd. Ovsem kedy to implementuju do hry je zatial otaznik. Lenze to bol otaznik aj so 64 bitovou verziou a dostali sme ju ovela skor, ako sa predpokladalo.
Upravil/a Baron dne 05-05-2016 19:50
Hals - und Beinbruch!
 
Strangy
Baron napsal:

Strangy napsal:

Ještě bych měl dotaz. Jak je to s komunikací s věží (vzlet, přistání). To funguje nějak automaticky? Je divný, když nad tím člověk nemá kontrolu, ve starým "šturmovi" to byl standard Zamračený


Strangy, BoS zatial nema implementovanu komunikaciu s vezou, prebieha to automaticky. Pokial je mi ale zname, pripravuje sa kompletna zmena komunikacneho systemu, kde okrem veze na letisku bude mozne komunikovat napr. s pozemnymi jednotkami (privolanie vzdusnej podpory napr. utociacimi jednotkami, alebo braniacimi sa jednotkami, pouzitie pozorovatelov a dalsie veci), bude rozsirena komunikacia s wingmanmi (tzn. budu odpovedat na zadany prikaz, tiez budu upozornovat na aktivitu nepriatela, ked poletis ako cislo, velitel ta posle poskodeneho fdomov, zatial co flight pokracuje v plneni ulohy, pokyn od velitela na vzdusne krytie tebe a tvojmu wingmanovi, zatial co zvysok bude utocit na ine ciele atd atd atd. Ovsem kedy to implementuju do hry je zatial otaznik. Lenze to bol otaznik aj so 64 bitovou verziou a dostali sme ju ovela skor, ako sa predpokladalo.


Díky za objasnění. Je fajn, že mají v plánu s tím něco udělat.
 
lochness
Mira napsal:
... Řekl bych, že tohle byla reakce na to, že v té verzi BoS za ty tři kila, jsou jen dvě letadla a zbytek si člověk musí vylítat, jak tady bylo řečeno...


Pro upresneni - parkrat s nama na TS leteli dva borci (omlouvam se klukum, jmena si ted nevzpomenu), kteri tuto levnou verzi koupili ve stejnou dobu na stejnem web zdroji. Jeden letadla mel, druhy mel jen 2-letadlovy orez a musel vyletavat. Tedy u techto levnych verzi se asi neda stoprocentne tvrdit, jestli bude nebo nebude ekvivalentni standard verzi. Jen si je potreba davat pozor.
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
606_Smis
no ja som si kúpil nazačiatku BoS z mmoboost.cz a bola to len tá štartovná verzia s dvomi strojmi, za 25 euro :-/ takže opačný prípad
 
Al CZ
Musím se přiznat že po upgradu grafického enginu se mi teda víc líbí War Thunder - nemluvě o tom že to je jediná letecká hra, kterou jsem schopný hrát on line a bavit se u toho.

Asi jsem to už zmiňoval, ale BoSko mne nedokáže vtáhnout, pravda dám mu šanci až upgraduju zbytek (sice mám moderní GTX 960 ale 3GB RAM a Q6600), ale to že Fokouš (při pohledu do vitrínky můj nejoblibenější Jagdflugzeug) je k mání jen za prachy a autoři - co teď tady čtu zamrzli někde u MOCKBY tak jako....

Ve WT mám pocit že pokud čenžnu munici, nebo éro, nebo upgraduji zbraně, tak že - záleží i na letové charakteristice - pozná rozdíl. Bohužel hrát na joysticku se mi v WT nedaří... a to sem si kvůli tomu koupil dva Šklebící se

Co jsem pochopil tak sláva BoSka tu začíná pomalu upadat. Asi to je širokou ruskou duší (je smutné že skoro všechny létací hry dnes dělají Rusové) ale teda model s dokupováním modelů, verzí a subverzí letadel mi příjde jako zábava pro lidi co neví co s penězi a jak jsem se již zmínil i samotná ruská fronta (aspoň v dosavaď zpracované kampani) je pro mě nudná. Nemáte tam Gustava Sechs, nemáte tam Airacobru (na které se udělalo nejvíc es)není tam Finsko a vůbec - nejhorší je že jsem ani nezaslech nic o tom že by se chystala západní fronta (kterou mám mnohem radši). Otázka je jestli ta firma na to vůbec má, protože co si budeme lhát do kapsy, západní Evropa je členitější nežli matička Rus (to je prostě rozhlehlá placka, zábavná asi jako moře) a aby to byla skutečně bitvy na západě, tak ve vzduchu musí být stovky, někdy i tisíce letadel naráz. Otázka je jestli to - plus členitá velkoměsta - nějaký HW v současnoti utáhne.
 
CSW_Cassius Chaerea
Al CZ napsal:
Ve WT mám pocit že pokud čenžnu munici, nebo éro, nebo upgraduji zbraně, tak že - záleží i na letové charakteristice - pozná rozdíl.
A pokud si nevezmeš plnou nádrž paliva, tak hrozí že se musíš předčasně vrátit na základnu...Až budeš ve WT hodinu ve vzduchu pak začni tu volovinu srovnávat s BoS.

Al CZ napsal:
Bohužel hrát na joysticku se mi v WT nedaří... a to sem si kvůli tomu koupil dva Šklebící se
Zamračený Bože ty to vidíš...
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 07-05-2016 07:27
 
Rumcajs
Al CZ napsal:

Musím se přiznat že po upgradu grafického enginu se mi teda víc líbí War Thunder - nemluvě o tom že to je jediná letecká hra, kterou jsem schopný hrát on line a bavit se u toho.

Asi jsem to už zmiňoval, ale BoSko mne nedokáže vtáhnout, pravda dám mu šanci až upgraduju zbytek (sice mám moderní GTX 960 ale 3GB RAM a Q6600), ale to že Fokouš (při pohledu do vitrínky můj nejoblibenější Jagdflugzeug) je k mání jen za prachy a autoři - co teď tady čtu zamrzli někde u MOCKBY tak jako....

Ve WT mám pocit že pokud čenžnu munici, nebo éro, nebo upgraduji zbraně, tak že - záleží i na letové charakteristice - pozná rozdíl. Bohužel hrát na joysticku se mi v WT nedaří... a to sem si kvůli tomu koupil dva Šklebící se

Co jsem pochopil tak sláva BoSka tu začíná pomalu upadat. Asi to je širokou ruskou duší (je smutné že skoro všechny létací hry dnes dělají Rusové) ale teda model s dokupováním modelů, verzí a subverzí letadel mi příjde jako zábava pro lidi co neví co s penězi a jak jsem se již zmínil i samotná ruská fronta (aspoň v dosavaď zpracované kampani) je pro mě nudná. Nemáte tam Gustava Sechs, nemáte tam Airacobru (na které se udělalo nejvíc es)není tam Finsko a vůbec - nejhorší je že jsem ani nezaslech nic o tom že by se chystala západní fronta (kterou mám mnohem radši). Otázka je jestli ta firma na to vůbec má, protože co si budeme lhát do kapsy, západní Evropa je členitější nežli matička Rus (to je prostě rozhlehlá placka, zábavná asi jako moře) a aby to byla skutečně bitvy na západě, tak ve vzduchu musí být stovky, někdy i tisíce letadel naráz. Otázka je jestli to - plus členitá velkoměsta - nějaký HW v současnoti utáhne.
BOSko a WT maj dost odlišnou herní náplň. BOSko je klasický sim, kde herní náplň tvoří zejména mise, kampaně a především online verze misí a kampaní. A v tomhle se spoléhají na komunitu. Aby si člověk BOSko užil, je nejlépe, když se člověk stane členem nějakého squadu, který organizovaně lítá. Protože v tom je kouzlo těch velkých map a svobody pohybu. Komunita pořádá pravidelně nepravidelné mise i kampaně. Třeba teď se lítají středeční mise na Moskevské mapě. A to je paráda z mnoha úhlů pohledu. Předtím se lítala "Saturday bomber nights" kampaň. Nebo i normálně mimo organizované eventy lze lítat na veřejných serverech, ale taky alespoň ve dvojici. Solo si to člověk užije jen když je solista. A i solista je překvapenej, jak velká je to legrace, když se někam letí společně. Tohle nakonec platí i pro další simy.

Sláva BOSka nezačíná uvadat. Spíš bych řekl, že postupně počet hráčů narůstá. Je běžné, že ve špičkách bývá přes 200 lidí online. Na začátku jsme byli rádi za čísla kolem 50. Jo, nejsou to dechberoucí čísla, ale na zábavu to stačí.

Obchodní model BOSka je prostě takový, nadává se na to od toho, co to zavedli. Přesto jsem zatím nezaznamenal ochotu, aby tohle předělali. Taky jsem na to neslyšel snad jediný pozitivní ohlas. Těžko říct, co je k tomu vedlo.

Velká města jsou problém finančně. Engine by to asi utáhnul, ale vyrobit velké město je drahé. Udělat Stalingrad šlo, protože to vlastně moc veliké není. Moskvu nedělali, protože by se to nezaplatilo.

Bitvy ve smyslu tisícovek letadel současně ve vzduchu aktuálně možné nejsou. Aktuální online limit je snad 80 hráčů na server a offline je taky limitovanej. Nejsem si jist, zda by se jim vyplatila investice do tvorby řešení, které by tohle zvládlo. Je asi jasné, že by museli hodně zamakat na paralelizaci a serverový engine by asi musel být serverová farma. Napsat takovou věc není zadarmo a otázka je, kolik lidí by to pak využilo. Myslím, že z čistě praktického hlediska se do takového kroku nepustí a že nás maximálně čeká vylepšení stávajícího enginu tak, aby se dostali někam zlehka přes 100 letadel současně. Nakonec stovka letadel současně rozhodně není málo.

Teď někdy by mělo dojít k oficiálnímu vydání Moskvy a následně k oznámení dalších plánů. Třeba se dočkáme změny a místo dalšího ruského scénáře se objeví středomoří.
Non est specifica
 
Baron


Myslim si, ze je absolutne v poriadku ked sa ti paci WT a nie BoS. WT je velmi dobra gamesa. Co dobra - je vyborna. Ovsem porovnavat WT s BoS je velmi, velmi osemetne. WT totiz nie je simultorom v ziadnej zo svojich obtiaznosti. Mozno touto vetou nakrknem zopar hracov, za co sa vopred ospravedlnujem, ale zial je to tak. Primarne je to arkada, a v obtiaznosti Simulacia je to stale arkada s niekolko malo prvkami simulacie. Na nestastie aj tych niekolko malo prvkov je v pripade potreby nahradenych ovladanim AI, takze jedine, co pocas letu potrebujem, je ovladanie plynu (s trochou nadsazky).

Grafiku BoS/BoM si uzijes na vysokych nastaveniach, aktualna zostava, ktoru mas, ti to bohuzial neumozni. 3 GB su jednoducho malo. Totiz - mapy v BoS su oproti WT giganticke. Lety v dlzke viac ako 1 hodinu nie su ziadnou vynimkou (myslene v bombarderoch), a zazil som misiu, kde sme len k cielu leteli okolo 1 a pol hodiny (bolo to v online kampani Friday Nigh Bomber Flight). Adekvatne rozsiahlosti map su na nich stovky objektov statickych i pohyblivych. Samozrejme, zavisi od admina mapy (resp. tvorcu online mapy), co vsetko tam umiestni, ale i v tzv. okresanej forme, su tam desiatky objektov. Pre informaciu - najmensi ciel pre bombardery (fuel depot) obsahuje okolo 50 samostatnych objektov, do toho nie su zaratane animovane flaky alebo gulomety (spravidla 4 a viac) okolo ciela. Ide o najmensi ciel, vacsie ciele ako tovarne, zeleznice, letiska atd. maju cielov podstatne viac. Nie, 3 GB RAM su naozaj malo.

Ohladne upadania slavy BoS - no, o tomto pocuvam/citam od cias erly access BoS, teda od cias kedy BoS este nebol ani vydany. Treba povedat, ze BoS si prezilo pred vydanim velmi zakerne vedenu protikampan, ktora napriek vsetkym predpokladom BoS nezlikvidovala. Je smutne, ze svojim sposobom pretrvava doteraz a obcas sa este objavia prispevky, kde autor odsudi BoS o. i. preto, ze "na rozdiel od Bf109 LaGG nema urobeny trim". Nuz, toto platilo pred rokmi, ked v Early access boli iba Bf a LaGG. Velmi strucne - niektori (a netyka sa to iba hracov treba povedat) by boli nesmierne radi, keby BoS ako taky prestal existovat.

Ad model dokupovania modelov - no, tu som sa trochu pobavil. V BoS/BoM si mozes dokupit spolu 4 lietadla za nejakych 9 € za kus, vo WT nakupujes premiove lietadla za tzv. Goldy, ktore samozrejme musis kupit za realne peniaze. Napr. taky premiovy Spitfire vychadza na nejakych 7 000 goldov. 5000 goldov sa predava za 24.99 €. Takze tvoja veta "ale teda model s dokupováním modelů, verzí a subverzí letadel mi příjde jako zábava pro lidi co neví co s penězi"plati stopercentne pre WT nie pre BoS, pretoze v BoS/BoM si vybavenie nekupis (ak teda nemas premiovu ediciu, tam su uz odomnkute, inak ich musis vylietat) a je tu este jeden rozdiel - zatial co vo WT ti menia taketo veci vlastnosti masiny od vykonu motora, rychlosti, cez palebnu silu az po pevnost a odlnost draku, v BoS/BoM toto jednoducho nenajdes. Ano, su tu modifikacie ako podvesene kanony, pridavne pancierovanie, silnejsie bomby a podobne, ktore si musis vylietat. Mnohe z nich ti po naneseni na masinu znizia rychlost, stupavost, obratnost, a podobne, takze treba pred letom uvazovat, co si zoberiem aby som neposobil ako terc.

Al, ako som uz pisal na zaciatku, War Thunder je vynikajuca hra, ktora tvori hernu spicku. Je vsak zamerana na ine spektrum hracov a ma iny obchodny model ako ma BoS/BoM. Preto ta po case vyjde WT ovela drahsie ako BoS, i ked client ako taky je zdarma. Nie, skutocne sa neda WT a BoS porovnavat.

Prajem pekny den.
Upravil/a Baron dne 07-05-2016 19:18
Hals - und Beinbruch!
 
Al CZ
Já si prémiová letadla nekupuju. Kdysi dávno jsem si akorát asi za devadesát kaček dokoupil goldy abych rychleji upgradoval. Normálně si pomalu expím, s některými typy se to dá rychle (Thunderbolty, Fokouše, Jaky, Lavočky)s některými pomalu - ale je to skvělé.

U mě je problém že nemám plynovku, no, můžu zkusit hrát s cobrou ale radši bych plynovou páku Šklebící se
 
1stCL_Novotny
Uf, je to fajn, ale když se začne řešit expit letadla tak se mi zvedá kufr. Jedni nadávají na to a jiní na to. Ale abych někde vyexpil (třeba Ki-45) tím že jí po jistém náletu dodám nové dmychalo!!!! To kur*a nikoho nesere že nic takového není a hlavně nebylo??!! A tak podobně. . . . . a pak řešit že si někde, jinde musel něco vylétat. No zvracet hadr. Chlapci já to už nechápu a je mi z nové společnosti simulantů na nic. Smutný
 
alfik
Nepatří todle spíš do vlákna o WT?
Nechápejte mě špatně - hraju i WT (dokonče mnohem častěji než BoS), ale WT není a nikdy nebyl simulátor, je to "střílečka na motivy WWII románů a filmů", takže bych s WT neplevelil ve vlákně o simulátoru, jakým bezesporu BoS je.
To pak škodí oběma hrám.
Výjimkou by bylo samozřejmě nějaké kritické zhodnocení rozdílů obou her (nakousl je Baron), ale (jak jsem už napsal) mají společné jen to že jsou to hry, historické zařazení, a ta témata (použité zobrazení - oboje má letadýlka).
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
clone9cz
Musíš ale uznat, že mají obě hry zásadní výhodu oproti filmům. Není v nich žádná romantika, která by odpoutávala od dění.
 
http://www.wwii-illusion.net
Bierglass
Rumcajs napsal:

Al CZ napsal:

Musím se přiznat že po upgradu grafického enginu se mi teda víc líbí War Thunder - nemluvě o tom že to je jediná letecká hra, kterou jsem schopný hrát on line a bavit se u toho.

Asi jsem to už zmiňoval, ale BoSko mne nedokáže vtáhnout, pravda dám mu šanci až upgraduju zbytek (sice mám moderní GTX 960 ale 3GB RAM a Q6600), ale to že Fokouš (při pohledu do vitrínky můj nejoblibenější Jagdflugzeug) je k mání jen za prachy a autoři - co teď tady čtu zamrzli někde u MOCKBY tak jako....

Ve WT mám pocit že pokud čenžnu munici, nebo éro, nebo upgraduji zbraně, tak že - záleží i na letové charakteristice - pozná rozdíl. Bohužel hrát na joysticku se mi v WT nedaří... a to sem si kvůli tomu koupil dva Šklebící se

Co jsem pochopil tak sláva BoSka tu začíná pomalu upadat. Asi to je širokou ruskou duší (je smutné že skoro všechny létací hry dnes dělají Rusové) ale teda model s dokupováním modelů, verzí a subverzí letadel mi příjde jako zábava pro lidi co neví co s penězi a jak jsem se již zmínil i samotná ruská fronta (aspoň v dosavaď zpracované kampani) je pro mě nudná. Nemáte tam Gustava Sechs, nemáte tam Airacobru (na které se udělalo nejvíc es)není tam Finsko a vůbec - nejhorší je že jsem ani nezaslech nic o tom že by se chystala západní fronta (kterou mám mnohem radši). Otázka je jestli ta firma na to vůbec má, protože co si budeme lhát do kapsy, západní Evropa je členitější nežli matička Rus (to je prostě rozhlehlá placka, zábavná asi jako moře) a aby to byla skutečně bitvy na západě, tak ve vzduchu musí být stovky, někdy i tisíce letadel naráz. Otázka je jestli to - plus členitá velkoměsta - nějaký HW v současnoti utáhne.
BOSko a WT maj dost odlišnou herní náplň. BOSko je klasický sim, kde herní náplň tvoří zejména mise, kampaně a především online verze misí a kampaní. A v tomhle se spoléhají na komunitu. Aby si člověk BOSko užil, je nejlépe, když se člověk stane členem nějakého squadu, který organizovaně lítá. Protože v tom je kouzlo těch velkých map a svobody pohybu. Komunita pořádá pravidelně nepravidelné mise i kampaně. Třeba teď se lítají středeční mise na Moskevské mapě. A to je paráda z mnoha úhlů pohledu. Předtím se lítala "Saturday bomber nights" kampaň. Nebo i normálně mimo organizované eventy lze lítat na veřejných serverech, ale taky alespoň ve dvojici. Solo si to člověk užije jen když je solista. A i solista je překvapenej, jak velká je to legrace, když se někam letí společně. Tohle nakonec platí i pro další simy.

Sláva BOSka nezačíná uvadat. Spíš bych řekl, že postupně počet hráčů narůstá. Je běžné, že ve špičkách bývá přes 200 lidí online. Na začátku jsme byli rádi za čísla kolem 50. Jo, nejsou to dechberoucí čísla, ale na zábavu to stačí.

Obchodní model BOSka je prostě takový, nadává se na to od toho, co to zavedli. Přesto jsem zatím nezaznamenal ochotu, aby tohle předělali. Taky jsem na to neslyšel snad jediný pozitivní ohlas. Těžko říct, co je k tomu vedlo.

Velká města jsou problém finančně. Engine by to asi utáhnul, ale vyrobit velké město je drahé. Udělat Stalingrad šlo, protože to vlastně moc veliké není. Moskvu nedělali, protože by se to nezaplatilo.

Bitvy ve smyslu tisícovek letadel současně ve vzduchu aktuálně možné nejsou. Aktuální online limit je snad 80 hráčů na server a offline je taky limitovanej. Nejsem si jist, zda by se jim vyplatila investice do tvorby řešení, které by tohle zvládlo. Je asi jasné, že by museli hodně zamakat na paralelizaci a serverový engine by asi musel být serverová farma. Napsat takovou věc není zadarmo a otázka je, kolik lidí by to pak využilo. Myslím, že z čistě praktického hlediska se do takového kroku nepustí a že nás maximálně čeká vylepšení stávajícího enginu tak, aby se dostali někam zlehka přes 100 letadel současně. Nakonec stovka letadel současně rozhodně není málo.

Teď někdy by mělo dojít k oficiálnímu vydání Moskvy a následně k oznámení dalších plánů. Třeba se dočkáme změny a místo dalšího ruského scénáře se objeví středomoří.


Já si nemyslím,že je to o počtu pilotů na serveru ale spíše o zábavnosti map.Ve starém Šturmovi jsi si hezky zalétal i ve dvaceti lidech.I když bylo lidí 40 tak to pořád nebyl prasomlejn jako v Bosku. Mně mapy ve Šturmovi připadaly větší, cíle od sebe více vzdálené a nedocházelo k takové koncentraci letadel na 1 km čtverečním.Nebo si to jen špatně pamatuji? Šturma jsem již hodně dlouho nelétal.
 
Rumcajs
Velikost map je dostatečná, je to spíš otázka pro tvůrce misí a kampaní, jak moc zahustí cíle. Trend na nejpopulárnějších serverech jako jsou Liberty a DED je ten, že se použije jen výsek mapy a někde v prostředku toho se plácne vysoká koncentrace cílů. To pak nevyhnutelně vede k těm prasomlejnům.
Kontrast k tomu jsou třeba ty pravidelný středeční večerní mise, co se teď lítaj organizovaně. Je to na mapě Moskvy, cíle jsou relativně daleko od sebe a je jich dost na daný počet lidí. Takže člověk kolikrát nepotká nikoho a stihne se vrátit domů dřív, než ho nějaký nadšený stihač rozplácne po obloze. Navíc navigace na zimní Moskevské mapě je ještě větší odvaz než navigace u Stalingradu. Takže zábava mnohem víc s samotným splněním úkolu, trefením tam i zpět a souboje spíš na zpestření.
Non est specifica
 
lochness
1946 se kaslalo na cile a litalo se na znama mista boju. A kdyz nic, tak se kempilo nad letistem nepritele. V BOS se brani, utoci, masomlejnuje i kempi.
V BoS jsou mlejny z dalky mene prehledne, protoze trasirky nejsou vyrazne barevne oddelene, neni hned jasne kdo je nepritel, a tak se padne do mlejna, az pak se zjistuje, jestli to bylo dobre. Navic letadlo (tecka) neni tak dobre videt, snadno se prehledne, proto kdyz uz neco pousti caru, je to jasna vyzva bouchnout si za kazdou cenu aspon do neceho.
Piloti kabrnaci cekaj mimo dohled, sjedou dolu pro rychlou akci a s killem stoupaji do bezpeci v doprovodu kamaradu. Stejne jako kdysi, jen to v BoS vyzaduje vetsi miru discipliny a umeni.

Vsechno je to v lidech Úsměv Vzdycky to bylo a bude v tom s kym clovek leti v parte.
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
310_cibule
Že by dneska vyšla BoM...

http://forum.il2s...-may-18th/
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Aces_Wild
Radši ať koukaj opravit co maj rozbitý než přidávat novej děravej obsah.
 
magot
třeba tam daj unterwasserman fix
 
Fiks
To jako,že vedle Loupežníka tam bude i mr.Česílko ? Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,083,088 návštěv