November 25 2024 16:02:13
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 1
Paulus

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Palba 1938 - ČSL vs. Luftwaffe
313_Vity

Stíhací letouny


Arado-65 - dvouplošník smíšené konstrukce, dva kulomety, šest 10kg pum. Letoun druhé kategorie, pouze jako bitevní
Arado-68 - dvouplošník smíšené konstrukce, dva kulomety, šest 10kg pum. Stále letoun první linie, B-534 jej překonával ve všech ohledech

Messerschmitt Bf-109 - pouze verze B, C a D, maximální rychlost 450-515 km/h, dolet 550-650 km, dostup 8100-8900 m. Výzbrojen dvěma až čtyřmi kulomety. Bez pumových závěsníků.
Messerschmitt Bf-110 - první dodávky až na jaře 1939.
Fiat CR-32 – zařazeny do služby po anšlusu Rakouska, výzbroj dva kulomety, rychlost 376 km/h dolet 850 km. Ke střetnutí s B-534 došlo v březnu 1939 v konfliktu s Maďarskem, zde si vedl úspěšně.
Heinkel He-51 - dvouplošník smíšené konstrukce, dva kulomety, šest 10kg pum. Stále letoun první linie. B-534 jej deklasovala ještě více než Ar-68.

Heinkel He-112 – celokovový dolnoplošník, vyzbrojen dvěma kulomety a dvěma kanony, rychlost 510 km/h, vyzbrojena jedna letka. Zřejmě nejlepší německá stíhačka té doby.
Bombardovací letouny

Kromě moderních typů (Do-17 E, F, P, He-111B, D, E) byly všechny ostatní typy v pohodlném dosahu B-534.

Bitevní letouny

Henschel Hs-123, Junkers Ju-87 A, B


a hele :


Slabiny Luftwaffe v roce 1938:


Nedostatek munice a pohonných hmot. Operační jednotky na letištích dostaly pouze 100 tun pum (jen trhavé SC-10, SC-50 a SC-250). Zápalné pumy, kulometné střelivo, paliva a maziva stačily na týdenní provoz. Luftwaffe v té době neměla téměř žádné strategické zásoby pohonných hmot a pumy se začaly narychlo vyrábět až po Mnichovu.
Katastrofální nedostatek náhradních dílů, zejména pro nové letouny a motory, chybělo i speciální nářadí.
Nedostatek posádek. Je sice pravda, že Luftwaffe měla celkem vysoký počet moderních strojů, často pro ně však chyběl personál. Jak pozemní, tak letecký. Kádry ze Španělska se zkušenostmi na Bf-109, respektive na moderních strojích vůbec, se ještě nestihly vrátit.

Upravil/a 313_Vity dne 20-08-2010 14:11
 
WT_Horrido
Když alternativní historie tak pořádně:

http://althistory...Gr%C3%BCn)
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_pbarry
606_Tempik napsal:
To tedy LW neměla moc Befek. Může tu sem někdo hodit početní stavy na rok 38? Odpadli by tu tyhle debaty
Proti 110kám nic nemám. Těch ale asi taky nebylo zas tak moc, ne?

Fučida už by mohl hodit alespoň nějaký předběžný planeset. Všude po netu se jen debatuj co asi tak, ale od vršku to spí.



ale kouty mluvil právě o 110kách Zamračený ...

viz http://cs.wikiped...itt_Bf_110


Tady máš počty pro Bf
http://cs.wikiped...itt_Bf_109
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 20-08-2010 14:17
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
606_Temp
tam jsou počty vyrobených bez dat. Těch 340 Béček je v poho, ale těch 60 Céček1 bylo vyrobených do kdy? A počty dalších Céček tam nejsou Smutný
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Stoupa
Párek skinů:
Avia B-71 od 312_StrycekFido
Avia B-71

Avia B-534 od Roba mnou upraven
Avia B-534

Skiny nejsou vhodné pro použití označení "Czechoslovakia". Neseděly by znaky na křídlech...pro nějaký filmeček, který by pak mohl vzniknout by to nebylo hezký.

Stáhnutí: Standartně právé tlačítko a uložit jako.
Upravil/a Stoupa dne 21-08-2010 02:25
 
Bobo
606_Tempik napsal:
Miku, nesmíš se moc divit. Oni kluci zjistili, že Berty jsou moc náchylné na motor a jejich výzbroj je dokonce horší než Avií. Očekává se od nich, že zvítězí na plné čáře, tak si to přece musí pojistit :Šklebící se


ale no, stymi 2 gulometmi(resp. 3) nema nikto problem, lenze stym motorom sa fakt neda lietat, mozno sa mylim a niekto moze spracovat prirucku ako lietat s Bf109B-2 a neznicit motor do 5 minut
 
1stCL_Fucida
K počtu Bf 109 u Luftwaffe asi tolik:

již na podzim 1938 se jednalo již o páteřní stroj Luftwaffe. Pokud je mi známo, tak do konce roku zůstala na dvouplošných stíhačkách pouze jediná (!) Gruppe. Popravdě řečeno pochybuji, že by v listopadu 1938 bylo dvouplošníků u stíhačů více. Oblíbený argument při diskusích na téma "Ubránili bychom se?" tkví v nízkém počtu Bf 109 a vysokém počtu dvouplošníků podřadných v porovnání s B.534. Jenže situace již na podzim 1938 byla odlišná, stíhací dvouplošníky u Luftwaffe de facto skončily.

Nosným typem byl na podzim 1938 Bf 109 verze D, která zůstala ve výzbroji až někam do počátku roku 1940. Verze C byla z prvních Bf 109 nejvýkonnější díky motoru Jumo 210 Ga (s přímým vstřikováním paliva), nicméně výroba byla poměrně brzy ukončena ve prospěch varianty D se starším, ale za to snadno dostupný a "přemnoženým" motorem Jumo 210 Da (stejný měly i Bf 109 Cool. Rozdíly mezi verzemi B, C a D nebyly moc velké, především zesilovaná výzbroj a pak už jen detaily (pomineme-li fakt, že u B-1 byla ještě pevná nestavitelná vrtule).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Bobo, neni to tak těžký Úsměv Zkus stáhnout vrtuli na 90% otáček a před delšími lety střemhlav ji stahuj ještě na míň. Jen na to nesmíš zapomenout.. Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
Bobo napsal:
606_Tempik napsal:
Miku, nesmíš se moc divit. Oni kluci zjistili, že Berty jsou moc náchylné na motor a jejich výzbroj je dokonce horší než Avií. Očekává se od nich, že zvítězí na plné čáře, tak si to přece musí pojistit :Šklebící se


ale no, stymi 2 gulometmi(resp. 3) nema nikto problem, lenze stym motorom sa fakt neda lietat, mozno sa mylim a niekto moze spracovat prirucku ako lietat s Bf109B-2 a neznicit motor do 5 minut


Včera po té co jste odešli jsem dělal "toho zlého" a vzal si Bertu. Stačilo v dajvu stahovat vrtuly a nepouštět motor přes 100%, když je přehřátej. Nebylo to uplně jednoduché, ale svůj první let v Béčku jsem absolvoval výrazně déle než 5 minut a honil se se dvěma Aviemi.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Bobo
vrtula bola v dive stiahnuta na 0, plyn tiez, ale po vyrovnani sa to zacalo prehrievat, potial to berem(este som mal dost rychlost a som to asi prehnal trocha), znova som stiahol, tvarilo sa to ok ale po chvili sa znova zacal prehrievat a v podstate okamzite zhasol, predpokladam, ze to nebolo sposobene gulometom v ose vrtule ktory v reale sposoboval prehriatie, to tam asi namodovane nieje
 
1stCL_Fucida
Nejspíš jsi ten motor přetočil, otáčky by neměly jít nad 2700. Schválně sleduj otáčkoměr Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
olda Olde maly
1stCL_Fucida napsal:
Nosným typem byl na podzim 1938 Bf 109 verze D


Fuči z čeho prosím Tě čerpáš o stavech a vyzbrojenosti LW? Podle M. Murawskiho varianty Bf-109C-2 až C-4 existovaly pouze v prototypových exemplářích a nebyla zahájena jejich sériová výroba. Verze Bf-109D měly stejnou výzbroj jako Bf-109C1 (čtyři kulomety). Podle Frause bylo do července 1938 vyrobeno na 200 ks Bf-109D. Že něco bylo v určitém počtu vyrobeno do určitého data, ještě neznamená, že to bylo u útvarů v takovém počtu. Přesné stavy jednotek k danému datu by mě zajímaly. Nejsem odborník na LW, přeci jenom to není můj oblíbený šálek čaje Úsměv
Co se týče BF-110B-1, tak první opouštěly výrobní linku v červenci 1938 (Murawski). Kolik se jich dostalo do listopadu k jednotkám a s jejich operačním zprovozněním toť otázka.
LW už tak bude mít výhodu v He-111P2 a Ju-87B-2, které na podzim 1938 neexistovaly.
 
Ajvn
Pánové
Nešla by aspoň tady dát do Avie správná munice tj zápalná atd. Nechci to dál rozvíjet, jak to měli namixováno před válkou a nebo jak v Rusku.
Do beefek POCHOPITELNĚ taky.
Nešlo by to nějak převexlovat s išakú sem?Šklebící se
Střílet s těchto kurevsky špatně nasimulovaných vzduchovek je děs.


PS
Vyhýbám se VŠEM spojeneckým letadlum vyzbrojeným pouze kulomety jako čert křížu.
Je to škoda i když v tandráku jsou možná už místo vzduchovek perkusní pistole, možná.
Ale jak to tak pozoruju s touto fatální degradací západní spojenecké výzbroje nepočítá žádný ofis či neofis patch kdo ví v čem je zakopaný pes?!
Ale tohle patří do jiného vlákna tohle je specialka. Takže jindy jinde...Mrknutí
 
LesniHU
57_OTU ajvn napsal:
Nešla by aspoň tady dát do Avie správná munice tj zápalná atd. Nechci to dál rozvíjet, jak to měli namixováno před válkou a nebo jak v Rusku.
Avie ma paskovani normalni-AP-zapalny. Jestli mas dokumentaci o nejake jine sekvenci, klidne to rozved.
 
TozziFan
... Pak zapnout pomocí jsgme mod CsvsGermany1938 (pozor trvá to dlouho, mod má necelý 1GCool. ...

Pardon, že nequotuju komplet, ale chci se zeptat, proč v tom balíku je tolik letadel. Stačilo by jen to co bude schváleno v planesetu a hned by to bylo menší. Sry za OT.
 
Robo
Bobo napsal:
vrtula bola v dive stiahnuta na 0, plyn tiez, ale po vyrovnani sa to zacalo prehrievat, potial to berem(este som mal dost rychlost a som to asi prehnal trocha), znova som stiahol, tvarilo sa to ok ale po chvili sa znova zacal prehrievat a v podstate okamzite zhasol, predpokladam, ze to nebolo sposobene gulometom v ose vrtule ktory v reale sposoboval prehriatie, to tam asi namodovane nieje


Pretocil si motor a nasledne prehrial a uvaril. Ta Berta je podla mna dost zle namodelovana v UP, kedze budiky neukazuju spravne teplotu oleja ani chladiacej kvapaliny.
 
MaP
Tak teď snad na dlouhou dobu poslední iterace (Holt jsem zvyklej na ten spirálový životní cyklus projektu Úsměv ).
Takže sosejte a zkoušejte:

http://ulozto.cz/...8-beta.exe
http://ulozto.cz/...-patch.exe

Pozor, bez patche je nutné mít aktivovaný mod warbirdsofprey.

Změny:
-zmenšení na třetinu (vyházení nepotřebných kokpitů)
-úprava air.ini podle abecedy
-samorozbalovací archív

Teď si myslím, že všechno by mělo být tak jak má, takže nějaké změny budou jen v případe chyb, či přidávání (či spíše ubírání) vlastností.

Instalace:
-smazat v v adresáři jsgme starý mod CSvsGermany1938 (nejsřív samozdřejmě deaktivovat).
-spustit soubor a nastavit adresář ila

Odpovědi:
kokpity jsou samozřejmě "low res" - původní jsou cca 3x větší. Každý má ale jiný názor co to "low res" znamená. Zmenšit by šli zmenšením textur, ale to není práce pro mě.

Pro zajímavost jaké jednotlivé části zabírají místo:
-cz voicepack - 9MB
-vozidla - 89 MB
-bf 109 - 61 MB + 59 MB kokpit
- He-51 - 26MB
- Ju-52 - 14MB
- Avia B-534 early - 30 MB
- BK-534 - 0,06 MB
-Letov - 5,5 MB
- Skiny - 50MB

Teď záleží na vás, o čem se dohodnete, že tam má v konečné verzi.

Teď práce pro vás:
-otestovat (já jsem testování zjistil tyhle mušky - Avia B-534 early nemá bombovou výzbroj, JU-52 nemá pumovnici - bomby se z něj sypou jen tak)
-vytvořit vhodné skiny
-domluvit se, co tam má být a co ne
Upravil/a MaP dne 22-08-2010 22:23
 
Ajvn
Nikde jsem nic nehledal, zápalnou munici měli už v 1 světové válce.
Měli ji rusové v čajkách a išacích.
Prvorepublikové Československo vyrabělo dobré zbraně.
Prostě nemužu uvěřit že Avia B-534 která byla na urovni polikarpovú gladiatorů, fiatů, a všech ostatních dvouplošníků te doby NEMĚLA zapalnuo munici!
NEVĚŘIM.

Že by jim s 1. světové nezbyla?Úsměv
 
LesniHU
Ale vzdyt to prece pisu, ze ma v pasech sekvenci normalni-AP-zapalny.
 
1stCL_pbarry
Díky MaPe, vyzkoušeno. Instalace bez problémů!

Stěžejní jsou především Š.328 a He-51 jako bitevníci.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,041,979 návštěv