October 28 2025 15:59:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
KURLAND 1944 - BLUES
1stCL_Fucida
Soukromé vlákno pro modré. Konkrétní informace nutné pro plánování dodám buď ve středu (30.4.), nebo ve čtvrtek 1.5.2008.

Na taktice se můžeme domlouvat dopředu. Předesílám, že velí vedle pbarryho (Bf 109) méně tradiční dvojice Pison (Fw 190) + Kurtis (He 111).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CSL1_Vonty
neslo by udelat jeden stihaci roj CSL (Grun , sharck, vonty)? letadlo je mi celkem jedno a 4tyho bysme dodali, mame nauceny naky postupy a taktiky ...
 
http://www.czletka.zde.cz/
1stCL_Fucida
Myslíš jako jestli se někdo z 1stCL vzdá svého letadla? Pochybuji. Maximálně dát vás nějak k sobě. Ale tohle máte hlásit už při přihlašování, že jste z jedné letky.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CSL1_Vonty
mozna zeby nekdo od CL letel radsi we FW a nas soupnout do Bf nebo naopak, ale jestli k tomu nebude vuule nic se nedeje, 4tyho mit nutne nemusime
 
http://www.czletka.zde.cz/
1stCL_Fucida
Nevím nevím.. když si to s někým domluvíte, tak v tom nevidím žádný problém. Ale piloti, co jsou teď v Bf, obecně preferují Messerschmitty a naopak - krom Blackknighta, u něj nevím.
Možná ještě dvojice Fajlow - Willi by nepohrdla Focke-Wulfem.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 30-04-2008 11:07
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Briefingy pro jednotlivé skupiny:
Bf 109
Fw 190
He 111


Mapa k plánování a vytištění:
Ke stažení ZDE

[i]modrá - plně operační letiště Luftwaffe
zelená - záložní letiště Luftwaffe (lze použít k dotankování)
červená - známá operační letiště VVS[/i]

Podrobný rozpis základního plánu Luftwaffe ze štábu FührungsGruppe Ost:


Plán pro Bf 109: (zodpovídá Oblt. 1stCL/pbarry)
- start z Labiau (E1), německý týl.
- doprovod He 111
- přistání Libau-Grobin (F18)
- obrana města Libau
- před koncem operací přelet na letiště Windau (J29)
- čekání na noční část operace

Plán pro Fw 190: (Zodpovídá Fw. 1stCL/Pison)
- start Cirava (H21)
- bitevní útok vedený proti velkému vykládání zásob z vlaků v Tukkum (R24)
- návrat Cirava (H21)
- Freie Jagd v oblasti O-R; 22-17
- návrat Cirava (H21)
- čekání na noční část operace

Plán pro He 111: (zodpovídá Fw. 1stCL/Kurtis)
- start z týlového německého letiště Cranz (A1).
- Přelet nad obklíčeným městem Warnen (M10) buď v maximální výšce 3000 m + "Odhoz zásob" v podobě čtveřice kontejnerů (k tomu nám poslouží AB500). Nebo přistání na tamním letišti a 10ti minutové ruční vyložení.
- Přistání Libau-Grobin (F18)
- Zásobovací let na Windau (J29), žádný odhoz, vyložení proběhne na letišti
- čekání na noční část operace


----!!* noční část bude utajena až do konce denní akce, plán bude řešen operativně, plán druhého dne bude uveřejněn po skončení těchto bojů *!!----

"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
czs_scharck
Tak jestli Fajlow a Willi mají zájem o A-6 tak můžeme. 606_Blackknight prý souhlasil s přesednutím do G-6 místo Vontyho k pbarrymu.
Já, Grun a Vonty bychom tedy přesedlali do G-14 k BlueLovi.
Pokud by to tedy bylo možné takto "překulíkovat" . . . . tak děkujeme. Úsměv
Upravil/a czs_scharck dne 06-05-2008 17:38
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
1stCL_Fajlow
Pánové, nerad bych prosazoval trhání party, ve vašem případě ve složení Sharck, Grun, Vonty, nicméně bylo by vhodné podotknout, že jako tým byste mohli být v jistém směru oslabeni vůči plnění úkolů v misi. Pro všeobecné blaho bych raději navrhoval "přivaření se" k ostatním Lionům, kteří jsou v jistých místech více slétaní. Nezpochybňuji samozřejmě tak Vaší schopnost kooperace. Pokud byste i přes to trvali na jednotnosti a zároveň měli na vědomí tyto rizika, tak nemáme s Willim absolutně žádný problém se přesunout do FW.
Upravil/a 1stCL_Fajlow dne 06-05-2008 18:15
 
czs_scharck
1stCL_Fajlow napsal:
ve vašem případě ve složení Sharck, Grun, Vonty

. . . Zamračený . . to je podruhé co mne Lion obral o mé první céééé Zamračený . . . Šklebící seŠklebící se

No nic, žerty stranou . . uznávám, že "všeobecné blaho" by mělo být pro úspěch mise na prvním místě. Zárověň si však ale myslím, že "víc odstínů" modré by nemělo být bráno automaticky jako problém, za předpokladu že bude fungovat komunikace mezi Liony a námi, co jsme "přivaření".
Je mi jasné že by se vám to letělo o dost lépe pouze s "vašimi" - co si budeme nalhávat . . . . . ale holt to bylo prezentováno jako free4all, tak nás tady máte Pff
(crrr . . . ahoj, jsem strýc Baloun, mám vás rád a budu u vás bydlet Šklebící se )

K těm strojům - všichni 3 máme blíž k FW-190 než k BeFku, jenže takhle to holt "vyšlo" - (kdysi se tu někde řešilo že by se měl každý přihlašovat do specek osobně a nezabírat víc letadel).
Jelikož nám to tedy nevyšlo všem do FW tak jsme za přispění 606_Blackknighta (díky) připraveni pustit 2 FW a sejít se v G-14-tce. Myslím, že BlueL s námi nebude mít závažné problémy - létáme už nějaký ten rok a v průměru je nám odhadem okolo 33-ti let - ne že by věk byl 100% zárukou obrany před "telecími" nápady . . . . Pff
Tak nás, pokud vám to nekazí nějaké vaše plány, prosím přesuňte.
Dík.
Upravil/a czs_scharck dne 06-05-2008 20:46
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
1stCL_Fajlow
Dobrá, chápu to tak, že se cítíte schopni na to, být vedeni "cizím" člověkem. Nuže, my se s dovolením Pisona přesouváme s Willim do třetího a čtvrtého FW jeho skupiny.
 
Kurtis
No vzhledem k tomu, že se k počítači pořádně dostanu až v neděli, chtěl bych dopředu poprosit borce v Heinkelech o jednu maličkost:
Vyzkoušejte si aspoň 5x vzlet a přistání z/na letiště M10 - podle štábního plánu.
Je to letiště postavené na silnici a i když není nic složitého na něm sednout, přesto má svá specifika - ty stromy kolem silnice totiž mohou bolet ...

Předem díky, další info pro bombry bude v neděli.
 
1stCL_Pison
Plán akce pro skupinu II./JG54

Achtung,achtung!Na základě informací od zpravodajského oddělení byl vypracován letový plán grupe II./JG54 (FW 190).Jak jistě víte z briefingu akce naše pozemní jednotky byli odříznuty a obklíčeny v oblasti města Warnen.Rusové chystají masivní útok na tyto obklíčené jednotky.Nastává naše chvíle,musíme zachránit jejich zablácené zadky.
Hoši z KG53 na He-111 za doprovodu JG51 na Me 109 poletí zásobovat naše obklíčené jednotky.Cílem naší JG54 bude zásobovací uzel a překladiště u města Tukkum.Naši zpravodajci zjistili ,že se zde nachází letiště z kterého ivani startují k náletům na naše obklíčené kamarády.Momentálně zde rusové vykládají z vlaků zásoby a munici potřebnou k dalším útokům jejich bombardovacích a bitevních letounů.
Naším úkolem je provést na toto překladiště rychlý a překvapivý útok.Útok provedou tři skupiny FW 190 po čtyřech strojích.Celkem 12 strojů.Všechny naše letadla budou operovat z letiště u města Cirava v sektoru H21.Cílem je překladiště u města Tukkum v sektoru R24.

První skupina (Cover) bude startovat spěšně jako první a přesune se nad cíl rychlým,stoupavým letem tak,aby dosáhla cílového prostoru v letové hladině minimálně 3000m.Po příletu do cílové oblasti provede rychlý průzkum,zajistí prostor proti nepřátelským stíhačům a pokusí se určit nejvhodnější kurz k útoku zbylých dvou skupin.

Druhá a třetí skupina (Jabo1,Jabo2)startují hned po první s nákladem pum.Po vzletu a seskupení budou obě skupiny pokračovat v rychlém nízkém letu k cílovému prostoru.Po přiblížení skupin Jabo 1 a 2 k cílové oblasti skupina Cover upřesní pozice konkrétních cílů,náletový kurz a pokusí se krátce před útokem skupin Jabo navázat a zaměstnat případný flak v oblasti.

Po útoku se všechny letadla Jabo skupin odpoutají na západ (270) a pokračují k bodu přeskupení,který bude určen operativně s ohledem na momentální situaci v oblasti.První útok bude proveden pouze jako pumový,o případném útoku palubními zbraněmi,nebo druhém pumovém bude rozhodnuto operativně během akce.

Po skončení všech Jabo-operací se všechny tři skupiny vráti na základnu (Cirava H21) k přezbrojení a dotankování.Po přebalení startují všechny stroje k hlídkovému letu (volný lov) do určených sektorů :O-R,22-17.Po skončení všech operací návrat na letiště Cirava (H21).

Doufám v úspěšné zvládnutí všech operací.

Poznámka:případné změny nebo doplňující informace k akci budou na konci tohoto příspěvku



S pozdravem místní operační velitel Fw. Herr Pison

Shrnutí:
1.část
- start Cirava H21
- cíl Tukkum R24 (překladiště)
- přistání Cirava H21
2.část
- start Cirava H21
- hlídka o-R,22-17
- přistání Cirava H21


Roster:
sk.1- Cover
1)FW 190-A5 1stCL/Fucida ----
2)FW 190-A5 1stCL/Punkey ----
3)FW 190-A6 1stCL/Wedge ----
4)FW 190-A6 (E)CL/Vincent ----

Sk.2 - Jabo1
5)FW 190-A6 1stCL/Bumik SC500
6)FW 190-A6 1stCL/Paulie SC500
7)FW 190-A5 1stCL/Pospa SC500
8)FW 190-A5 1stCL/Petras SC500

Sk.3 – Jabo2
9) FW 190-A6 1stCL/Pison SC500
10)FW 190-A6 (E)CL/Merten SC500
11)FW 190-A6 (E)CL/Bertifox SC500
12)FW 190-A6 (E)CL/Willi SC500

[img]http://img396.imageshack.us/img396/5433/letplnkopiezs4.gif[/img] is not a valid Image.

Doplnění: před startem by jsme měli mít od zpravodajců foto z průzkumného letounu
Upravil/a 1stCL_Pison dne 15-05-2008 22:15
 
1stCL_Fucida
Pisone, budeme mít nějaký ten cvičný trénink?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Pison
Omlouvám se,málem bych zapoměl,tréning skupiny II./JG54 bude 11.5. tedy zítra od 20:00 ts lion,mapa nachystána,případně ji upravím pro tréning i dalších skupin.Byl bych pro,aby se zaletěla ještě generálka ve středu nebo čtvrtek to je 14.a15.5.
 
Tajpan
KG53. 1.5.1944 bola celá skupina evidovaná v rámci 6.armády na východnom fronte. zučastnila sa slavného náletu na Poltavu a potom bola na jesen prevelaná do Reichu a prezbrojená a vycvičená na strelbu s Fi103 na Londýn. 14.1.1945 bola celá KG53 rozpustená , z dôvodu nedostatku benzínu.
Ale je evidovaná 10.1.1945 zabudnutá 7.letka KG53 v počte 4 (štyri) kusy. asi len ako náhradné diely,letuschopný bol len jeden stroj.
Doporučujem zmenu na KG4. Tá posobila v rámci 6.armády na východe až do konca vojny.
Mohla teda zasiahnuť aj nad oblast Komando LW Kuronsko.
Aby náhodou nejaký "redák" nepikatchoval. Mrknutí
 
1stCL_Fucida
Tajpane, jen pro klid duše: Když si přečteš první briefing, tak zjistíš, že ty He 111 právě přelétají z Reichu Úsměv Ono je to trochu alternativní historie..k žádnému obklíčení, jaké je naznačováno nedošlo, jsou to jiné situace za použití dobových jednotek, které byly jakž takž k dispozici, nebo přímo v oblasti nasazené.
Žádné změny nebudou, protože se mi nechce předělávat briefing Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tajpan
oki.
dalšia vec: zásobovanie.
aby letecké zásobovanie malo nejaký efekt tak sa muselo previeť dvoma spôsobmi.
1. bud pristáť v zásobovacej zone
2. zhadzovať zásoby minimálnej výšky na otvorenie padáku.

Ak by sme zhadzovali z 3000m a + , dopadlo by to podobne ako ked Spojenci zásobovali Waršavu, Arnhem, Vercors.
Vzhladom na počasie a na výšku zhodu , dopadlo to mimo zásobovaci zonu. Mrknutí

takže ,ak budme prvu misiu zhadzovať zásoby na padáku, tak by bolo ideálne: vystupať do 3000m a + , počkať ako cover vyčistí danu oblasť a potom mierny klesaním na rýchlosti dostať sa do optimálnej výšky na zhod cca 500metrov a previesť zhod zásob. a na nabratej rýchlosti vzdialiť sa.

 
1stCL_Bumik
Ja jsem spis zmathen, odkud vlastne startujem.

Zda z letiste jak je PSANO, tedy Cirava H21 nebo z letiste jak je NAKRESLENO, tedy Neuhausen J22 Zamračený
 
1stCL_Fucida
No jo, teď na to koukám - Bumík má oko bystré a pozorné Úsměv Pisone, je nutný jít z Ciravy. Na neuhausenu nejsou bomby, tam lze jedině dotankovat. A i tak bychom tam museli přeletět, protože na Ciravě začínáme. Chce to upravit plán.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Pison
1stCL_Bumik napsal:
Ja jsem spis zmathen, odkud vlastne startujem.

Zda z letiste jak je PSANO, tedy Cirava H21 nebo z letiste jak je NAKRESLENO, tedy Neuhausen J22 Zamračený


....teď na to čumim,nicmáně letový plán je v pořádku,jen mapa je na prd,chybyčka se vloudila,spěchám to napravit,díky za upozornění chlapci Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,398,135 návštěv