606_WinteR napsal:
Chtěl bych poděkovat za Příkladnou pomoc při přípravě tétos specialky 310_OTU_Mamutakovi a navrhnout S/L 310ky-Ikarovi aby ho přesunul z OTU do normalní letky.
mno, Mamutak je samozrejme jeden z velmi perspektivnich a v boji platnych pilotu 310te sq.. Zaroven bych chtel upozornit ze u nas je OTU soucasti sq. a nepovazujeme ji za nenormalni
pokud vím tak OTU znamená Operační výcviková jednotka
ano to je pravda ktera na tom co jsem napsal nic nemeni
oki samozdřejmě podle mně má mamutak sanci to dotahnout daleko
606_WinteR napsal:
Chtěl bych poděkovat za Příkladnou pomoc při přípravě tétos specialky 310_OTU_Mamutakovi a navrhnout S/L 310ky-Ikarovi aby ho přesunul z OTU do normalní letky.
mno, Mamutak je samozrejme jeden z velmi perspektivnich a v boji platnych pilotu 310te sq.. Zaroven bych chtel upozornit ze u nas je OTU soucasti sq. a nepovazujeme ji za nenormalni
pokud vím tak OTU znamená Operační výcviková jednotka
ano to je pravda ktera na tom co jsem napsal nic nemeni
oki samozdřejmě podle mně má mamutak sanci to dotahnout daleko
[img]http://grafika.profitux.cz/images/smiles/183.gif[/img] is not a valid Image. [img]http://grafika.profitux.cz/images/smiles/148.gif[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Mamutak dne 11-06-2006 00:30
Pokud se speciálka ( no definice speciálka by chtělo upřesnit ) vyhlásí na 20:00 ,mělo by se letět ve 20:00 ... s mírnou !!!! tolerancí.
Mise musí být předem odzkoušena ( odladěna ) aby se letadla ne jako včera rodila ve vodě nebo do jiných objektů.(ve vodě to bylo u jiné mise...)
Server ,na kterém se letí chce zabezpečit s dostatečnou rezervou včetně verze 4.04 popř. 4.05,protože coop jako včera byl NELÉTATELNÝ ...kdo nevěří,ať se koukne na NTRK.To co tam předvádí některé objekty stojí za to !!!!!!!
Velitelé jednotlivých letek MUSÍ znát své úkoly před letem a ne se domlouvat co,kdo ,jak kde,kdy až po narození na stojánce !!!
Myslím,že to platí obecně pro všechny COOP - SPECIALKY ,protože jinak je to docela vyhozená práce a po včerejší zkušenosti takhle podobnou misi opravdu radši ne ...
Omlouvám se za mojí kritiku ,ale musel jsem to sem prostě napsat.Lítám takovéto akce rád,ale včerejší polet bych nerad opakoval :cry:
P.S. Prosím někoho znalého aby přesně specifikoval rozdíl mezi COOP misí a misí s názvem SPECIÁLKA ..... Děkuji :sm5:
já považuju za speciálku dlouhodobě plánovanou složitou coop akci . Ale včera to byl fakt tak trochu úlet. Winter, když něco podobnýho děláš, tak tomu musíš věnovat i trochu toho svého volna a ne jen zkoušet "ty okolo" aby to dodělali za tebe do létatelné podoby. Včera to byl maximálně organizovaný dogfight.
Z mého pohledu: byli jsme rozděleni do kanálů stylem: jděte do podkanálů. Tak jsem odvelel naše Bf 109 do "Berty" a čekal na věci příští. Bez jakéhokoliv upozornění mise najednou odstartovala. Čekali jsme ve strojích na stojánce, vydal jsem alespoň rozkaz k rolování na dráhu a čekal na briefing. Nic. Ptám se, kam máme letět a jako odpověď dostávám, jestli už jsme ve vzduchu. Zkouším navázat kontakt s bombardéry, kteří se právě vyhodili vlastními bombami do vzduchu. I oni jsou zmatení a nevědí, co vlastně mají bombardovat.
Abych udržel alespoň nějakého bojového ducha, tak nechávám své piloty odstartovat a všichni letíme směrem k Angličanům - stejně z toho nic nebude, dáme si Freie Jagd. Všechny Bf 109 vyrážejí v široké bojové formaci k nepřátelským břehům. Jsme střídavě napadáni Spitfiry, ale daří se nám bránit a semtam některého i zahnat pod nás. Já sám se stal terčem útoku možná 10x. Mnohokrát létaly kulky jen těsně kolem mého Messerschmittu, ale zasažen nebyl ani jednou. Nakonec přilétly na scénu bombardéry, kterým hned začaly věnovat pozornost Hurricany. Do těch se pustila část našich stíhaček a já zůstal ve větší výšce nejdříve se třemi a po malé chvilce s párem Spitfirů. Emil byl pěkně ovladatelný, dalo se bojovat docela vyrovnaně. Nakonec se mi podařilo od jednoho z nich odpoutat a mohl jsem si to s posledním rozdat na férovku. Po krátkém manévrovém boji jsem zasáhl Spitfire do motoru a ten začal lehce pokuřovat..nicméně vím, že to nefunguje, jako u Bf 109 - Spitfire může takhle klidně letět a bojovat i několik desítek minut. Spitfire jsem měl dost na lopatě, jenže pak se kolem mě nihl stín, já zpanikařil a odbreaknul - byl to He 111, oslněn sluncem jsem volil jistotu a zmizel před vlastním bombardérem. Spitfire se dostal na koně - ač poškozen, začal dotírat. Souboj ukončilo až vysazení Merlinu a nouzové přistání do moře.
Pánové, trochu zchovívavosti, každý nějak začíná, učí se...Za ten rok co létám on- line už jsem zažil větší maléry...
Ohledně coopu a speciálky: Coop je podle mne druh multiplayerové hry v ILovi. Je to jedna předem naplánovaná mise pro předem daný počet lidí, která se letí na jeden život.
Speciálka je dopředu připravovaná akce určená pro přihlášené piloty, ve větší či menší míře řízená autorem(autory). Svým pojetím vybočuje z našeho každovečerního obvyklého blbnutí na DF serverech popřípadě různých virt. válkách.Vyznačuje se zcela zvláštní atmosférou, která láká jak nováčky, tak i ostřílené veterány virt. létání, pro které je mnohdy ono obyčejné poletování víceméně svým způsobem nuda či ztráta času, za tím co na zajmavě vyhlížející akci tohoto typu se slézají jako švábi na pivo. Mnohdy piloti obou stran věnují speciálce rozsáhlou přípravu spojenou s plánováním a nezřídka i tréningy zaměřenými na konkrétní úkoly.
Ke včerejší akci:
Start směrem k ostrovu se záměrem odchytit a vázat předpokládaného hlídkujícího nepřítele. Nad ostrovem kontakt nenavázán, proto jsem odveleni k návratu zpět a hlídkování jižně od Le Havre. Po příletu do určeného prostoru odvoláni zpět nad ostrov na pomoc bojující druhé skupině. Po příletu do bojového prostoru se rozdělujeme na dvojice, jsme napadeni Spity. Po chvíli dostáváme rozkaz přerušit boj a sklesat do 5000m. Po provedení rozkazu spatřuji formaci našich bombardérů pod útokem. Spolu se svou dvojkou útočíme z převýšení na jednoho hurricana. Má dvojka jej zasahuje do motoru, jelikož však Hurricane stále útočí, zasazuji mu další dávku ze všech palubních zbraní. Nepřátelský stroj okamžitě vzplanul a řítil se k zemi. Anglický pilot vyskočil a později byl zajat naší námořní záchrannou službou. Mezi tím svádí má druhá dvojice souboj se Spitem, který nakonec dopadá tuším nerozhodně. Návrat na základnu po dvojicích. Můj Schwarm beze ztrát.
1stCL_Jamamoto napsal:
Pánové, trochu zchovívavosti, každý nějak začíná, učí se...Za ten rok co létám on- line už jsem zažil větší maléry...
Ohledně coopu a speciálky: Coop je podle mne druh multiplayerové hry v ILovi. Je to jedna předem naplánovaná mise pro předem daný počet lidí, která se letí na jeden život.
Speciálka je dopředu připravovaná akce určená pro přihlášené piloty, ve větší či menší míře řízená autorem(autory). Svým pojetím vybočuje z našeho každovečerního obvyklého blbnutí na DF serverech popřípadě různých virt. válkách.Vyznačuje se zcela zvláštní atmosférou, která láká jak nováčky, tak i ostřílené veterány virt. létání, pro které je mnohdy ono obyčejné poletování víceméně svým způsobem nuda či ztráta času, za tím co na zajmavě vyhlížející akci tohoto typu se slézají jako švábi na pivo. Mnohdy piloti obou stran věnují speciálce rozsáhlou přípravu spojenou s plánováním a nezřídka i tréningy zaměřenými na konkrétní úkoly.
Ke včerejší akci:
Start směrem k ostrovu se záměrem odchytit a vázat předpokládaného hlídkujícího nepřítele. Nad ostrovem kontakt nenavázán, proto jsem odveleni k návratu zpět a hlídkování jižně od Le Havre. Po příletu do určeného prostoru odvoláni zpět nad ostrov na pomoc bojující druhé skupině. Po příletu do bojového prostoru se rozdělujeme na dvojice, jsme napadeni Spity. Po chvíli dostáváme rozkaz přerušit boj a sklesat do 5000m. Po provedení rozkazu spatřuji formaci našich bombardérů pod útokem. Spolu se svou dvojkou útočíme z převýšení na jednoho hurricana. Má dvojka jej zasahuje do motoru, jelikož však Hurricane stále útočí, zasazuji mu další dávku ze všech palubních zbraní. Nepřátelský stroj okamžitě vzplanul a řítil se k zemi. Anglický pilot vyskočil a později byl zajat naší námořní záchrannou službou. Mezi tím svádí má druhá dvojice souboj se Spitem, který nakonec dopadá tuším nerozhodně. Návrat na základnu po dvojicích. Můj Schwarm beze ztrát.
Bohužel moje invence byla žalostná...napřed 20 minut na uplně jiným TS slotu...bombardáckym:-(..breefing a info jsem tím pádem neslyšel...
Po startu a několikaminutovém kroužení jsme se odpoutali a šli nad mraky na moře směr východ.Bohužel at jsem dělal co jsem dělal vedoucí trojku jsem nedohnal a až nad Le Havrem jsme se jaks taks spojili..problém ovšem nastal díky tomu, že jsem neměl vlastně dvojku. Další free spit byl Eliteforce...ovšem nějak nereagoval na mé návrhy (poté pokyny:-) ke spárování ...pak mi došlo proč..on je anglicky mluvící. Po přechodu na na aj. to už bylo o fous lepší..ale porád jsme se navzájem ztráceli.
Po pár kruzích nad LH jsme byli odveleni zpět nad ostrov, kde se konaly execírky befek a hurici jenom koukali. takže jsme tam vlítli..za stálého stoupání a totálního zmatku naší dvojky..jsme vlítli doprostřed vertikáních bojů...a víc už nevím...po pár dávkách na nějakýho befkáče...jsem podcenil jeho zvrat a při odstoupávání jsem parknul na dálku za druhý befko...krátká salva na dálku sice umístila jeden Hispano zásah ..ale bylo to někam kde se to nepočíítá...no a když už to bylo na pořádnou salvu..tak dříve podceněné befko mě sejmulo čistou palbou do kebule...trenky přes hlavu..
Po krátkém oznámení Lekk is death ba sniper shoter pbarry...jsem najednou viděl jak to barryho kiklo out..a s pocitem dobře neodvedené práce jsem se odpojil. Sestřel enemy - žádnej.. poškození enemy - žádné, osobní pocit z vlastního výkonu - mizernej.
Tak ještě Kurtis.
Letěl jsem jako vedoucí druhé dvojice Jamamotova schwarmu s Fajlowem. Jediné, co mohu dodat k již napsanému, je nárok na jednoho Hurricana, tuším že Vogela.
Spadnul na mého wingmana z převýšení a posléze se nechal vtáhnout do boje. V okamžiku, kdy si to uvědomil, bylo již pozdě. Během strmého stoupání jsem jej trefil do kokpitu. Pilota to ohlásilo jako mrtvého.
Jamamotem zmíněný souboj se Spitem dopadl skutečně nerozhodně, Spit přidal a uletěl.
Nad ostrovem se za meho vedouciho povesil Spit,ktereho jsem kratkou davkou donutil zmizet(poskozeni nevim,ale asi nic moc,protoze v pohode brejknul)se za me povesil dalsi a davkou z dalky me poskodil leve kridlo.Opustil jsem sefa a tesne nad hladinou dotahl domu a v poho pristal.Pokud nepocitame urvany podvozek.:rolleyes:
1stCL_Fucida napsal:
Z mého pohledu: byli jsme rozděleni do kanálů stylem: jděte do podkanálů. Tak jsem odvelel naše Bf 109 do "Berty" a čekal na věci příští. Bez jakéhokoliv upozornění mise najednou odstartovala. Čekali jsme ve strojích na stojánce, vydal jsem alespoň rozkaz k rolování na dráhu a čekal na briefing. Nic. Ptám se, kam máme letět a jako odpověď dostávám, jestli už jsme ve vzduchu. Zkouším navázat kontakt s bombardéry, kteří se právě vyhodili vlastními bombami do vzduchu. I oni jsou zmatení a nevědí, co vlastně mají bombardovat.
Abych udržel alespoň nějakého bojového ducha, tak nechávám své piloty odstartovat a všichni letíme směrem k Angličanům - stejně z toho nic nebude, dáme si Freie Jagd. Všechny Bf 109 vyrážejí v široké bojové formaci k nepřátelským břehům. Jsme střídavě napadáni Spitfiry, ale daří se nám bránit a semtam některého i zahnat pod nás. Já sám se stal terčem útoku možná 10x. Mnohokrát létaly kulky jen těsně kolem mého Messerschmittu, ale zasažen nebyl ani jednou. Nakonec přilétly na scénu bombardéry, kterým hned začaly věnovat pozornost Hurricany. Do těch se pustila část našich stíhaček a já zůstal ve větší výšce nejdříve se třemi a po malé chvilce s párem Spitfirů. Emil byl pěkně ovladatelný, dalo se bojovat docela vyrovnaně. Nakonec se mi podařilo od jednoho z nich odpoutat a mohl jsem si to s posledním rozdat na férovku. Po krátkém manévrovém boji jsem zasáhl Spitfire do motoru a ten začal lehce pokuřovat..nicméně vím, že to nefunguje, jako u Bf 109 - Spitfire může takhle klidně letět a bojovat i několik desítek minut. Spitfire jsem měl dost na lopatě, jenže pak se kolem mě nihl stín, já zpanikařil a odbreaknul - byl to He 111, oslněn sluncem jsem volil jistotu a zmizel před vlastním bombardérem. Spitfire se dostal na koně - ač poškozen, začal dotírat. Souboj ukončilo až vysazení Merlinu a nouzové přistání do moře.
Tak teda ten spit jsem byl já. Z mého pohledu se pokus o zachycení, nepřátelských letadel odehrával asi následovně: Spity odstartovali neuspořádaně, ve zmatku a trošku moc brzo, což společně s chybným šetřením palivem (prakticky žádným) mělo za následek že mi uprostřed souboje (když jsem byl připraven pálit) s fučidou, došlo palivo. Po dlouhé debaťe, kdo s kým kam vlastně letí jsme vytvořili s AH_vinkym dvojici a stoupali jsme, úpo cestě jsme občas zpozorovali několik nepřátelských stihačů, kteří nás nezajímali, neb jsme byli víše a hlavním cílem byly bombery. Když jsme měli nastoupáno a byli jsme připraveni zachytit nepřátelské bombery přišlo hlášení že jsou již nad ostrovem. Proto jsme dostali příkaz kke klesání a volnému stíhání. Po cestě domů k obraně ostrova jsem nízko pod sebou zahlédl fučiho, který by zajisté ani nevěděl, od kud to přišlo, nebýt mé školácké chyby, zapoměl jsem spomalit, což mělo za následek blackout při konečném přiblížení. To také pomohlo fučimu, aby se dostal takřka na koně on. začal souboj, při kterém se podařilo fučimu, jestli se nepletu, jedinkrát vystřelit, přičemž mi lehce poškodil motor. Po jeho drobném zaváhání jsem se na Koně dostal opět já, leč jak jsem napsal dříve, když už to bylo takka jasné, došlo palivo a já byl nucen nouzově přistát. Budiž Fučimu ke cti připsáno, že mě nechal nerušeně přistát na vodě, ačkoliv zajisté měl příležitost mě dorazit. Příště uvidíte :sm6: :sm23:
Výzvědná služba Jejího Veličenstva zjistila, že někde v Normandii rollují na dráhu He-111. Řízení RAF tedy rozhodlo o vzletu roje Spitů a roje Hurricanů. To také obě formace udělaly, zatímco němečtí stíhači čekali na povolení ke startu.
Jednotka Commandos však již večer před akcí dala do jednoho Heinkela několik časovaných bomb. Tyto vybuchly těsně před vzletem a zničily všechny naše bombry. Jakmile se tato nešťastná zpráva dostala k naší letce, odstartovali jsme alespoň na volný lov nad Dover.
Zde se stala zajímavá věc. Místo, aby začlo docházet palivo Emilům, došlo Spitům.
V následujícícm, ze strany Luftwaffe spořádaném, ze strany RAF neuspořádaném, chaosu sestřelili němečtí stíhači dva Spitfiry a dva Hurricany. Sami při tom přišli o jeden stroj (? termín "kiklo ho to" není optimální pro zaznamenání do kroniky) a jeden Emil byl poškozen.
OTTO napsal:
leKKu, ale přistával stoprocentňe v Hurrim
To už nevim..ale v roasteru ve hře měl spita...a když jsme se dosatli nadohled nad LH tak byl ve spitu a blikal na mě když jsem mu řekl..takže ???:confused:
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.