PROČ vy parto ouchyláků tady řešíte nějakou rozplizlou fotku?:D
tebe ne-ere, že nevíš co je tam za letadlo? :)))
je to přeci taková malá detektivní práce
606_Temp napsal:
Já bych spíš pátral pro jaké účely tato "fotka" vznikla. Podle mne je to fotomontáž.
Ano, snažil jsem se tím směrem ukázat překladem německého textu, jestli to nám něco nenapoví.
Je mi trochu divné, že by Němci měli fotku V1 s Typhoonem z nad Londýna. Bylo by zbytečně moc riskantní, aby nějaký jejich maník to tam fotil přímo a pak složitě posílal přes Kanál. Takže je možné, že ta fotka v německých novinách je "převzatá" fotka z britského tisku (bristký denní tisk myslím nebylo zase tak těžké získat, třebas přes Švajc).
Druhá možnost ovšem je, že tu fotku takhle namontili v Německu - V1 v letu mít mohli a pak k tomu napasovali nějaké letadlo (není na tom "originále" letadlo svým křídlem podobné spíše befku??).
No a pak, asi třeba po válce, to John Frost Newspapers poupravil na Typhoona. A z nějakého důvodu tam nechal původní vrtuli a má lom na té jedné půlce křídla...
Navíc ke všemu tomu tu fotku u sebe nemůžu najít...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
@alfik, vzepeti muze menit pomer jednoho a druheho kridla. Ano. Ale jen to. Kdyz merime zdalenost mezi konci kridel a mezi konci vyskovky, tak ten pomer se nikdy nemeni. No nikdy ne, jsou exoti jako AD-1, ale jedine, co to muze zmenit u normalniho letaadla, je perspektiva. Coz zde, kde je to ocividne vyrez, tedy z pomerne velke dalky, az tak moc nehrozi.
@Hoper: ubiras se podobnym smerem jako jsem se ubiral ja. Pretisknout do nemeckeho tisku fotku, co vysla v nejakych svedskych novinach, asi neni takovy problem. Ale proc to potom editovat zpet, kdyz potom, zvlast po valce, je dostupnych spousta fotek, jinych, lepsich. Ani nejaka zpravodajsko-politicka hra neobstoji, kdyz si tenhle kousek technologie prisvojily vsechny vitezne mocnosti.
Vzal bych do uvahy jeste jednu moznost, a totiz, ze zeditovano to bylo teprve pred par lety, v dobe internetove, jako hadanka, demonstrace ci pokus nekoho vytrolit. A proto jsem se chtel zeptat, odkud to pochazi, odnekud z hloubi anonymniho internetu? Nebo starsi archiv?
Nejsem v tom nijak vzdělanej. Ale je to skutečně spojenecký letadlo? Opravdu jsou to invazní pruhy?
To, Rumcajsi, se bohuzel dozvime, teprve az to letadlo pozname.
Na spodni strane kridel u trupu to ma sikme tmave dily, jako kdyby to byly kryty zatahovaciho podvozku, na ktere nikdo ty pruhy nenakreslil. Jenze ten tvar mi nesedi k zadnemu letadlu.
[img]https://ijncluny.estranky.cz/img/original/275/img_20210320_223602.jpg[/img] is not a valid Image.
Pořídil jsem novou plynovku a klacek, ale rád bych si ještě nechal pedály ze starého setu G940, existuje redukce na koncovku z pedálů, nebo to vůbec nebude fungovat?
Pozor zde se nejedná o usb připojení ale o net kabel. Nekupuj nic jako RS232 - USB konverzi!
tento prej funguje: http://www.leobod...cts_id=187
Netuším jestli je to někde v té naší vesničce střediskové k sehnání, asi ne ..
no ty letěly do kontejneru, když jsem zjistil že existuje chlapík jménem Happy
takže ty Saiteky nedoporučuju, byť + - fungují a splní účel, používal jsem je na W7 bez problémů, ale mizerná citlivost rozvrzaný plasťáky, co k tomu říct
Tzn doporučuju Happyho pedály - top kvalita za minimální cenu, ale netuším jestli je ještě happy vyrábí. Ty svoje jsem daroval Rannímu Sokolovi, snad slouží dobře https://pedaly-ha...ebnode.cz/
TPR co teď mám doporučuju na WWII i modernu, ale je to zcela jiný systém používání než je klasický Bf-109 systém a 13K kč je dost imho, byť je to hromada kovu
Na cokoliv, co si na ne nadefinujes :-).
Prakticnost zavisi na hre/modulu a tom, jak dotycny prislusnou funkcni naprogramoval, primarne jaky krok to urcuje - napriklad jas HUDu ma typicky nastaveny tolik kroku mezi minimem a maximem, ze musi clovek otacet o mnoho vic, nez musel ve skutecnosti. Ladeni radiokompasu v MiGu 19 je naprosto a totalne nepouzitelny ze stejnych duvodu, nebo alespon bylo, kdyz jsem to napodledy pri free weekendu zkousel. Z BoS mam jeste slabsi pocit, ale to byla vzdycka takova casual hra optimalizovana pro zakladni joy a par klaves, a ja mam mnoho analogovych os, takze jsem nemel duvod moc laborovat.
Hodne zalezi na kvalite a pocitu z otaceni, cim kvalitnejsi mas, ktery chodi presneji, poskytuje vetsi zpetnou vazbu a nepreskakuje polohy sam od sebe, tim vic se daji pouzti pro prepinace ruznych rezimu radaru, navigaci a podobne a jejich uzitecnost dramaticky stoupa. Situace v tomto smeru je bohuzel zla, protoze vsechny komercni veci, u kterych ovaldani takto uspokojive funguje (autoradia apod), to resi stejnou nepresnou dolarovou veci, jakou vsude koupis, a na presnost a dobry pocit z otceni je nad tim bytelna plastova konstrukce, ktera se koupit neda.
Nektere vyuziti jsou prekvapive uzitecna, treba jasy disleju - zda se to drobnost, ale vetsinou se to opakuje na zacatku kazde mise a kdyz je treba upravy v prubehu letu, staci naslepo nahmatnout kolecko a otocit. Prijde mi, ze tyhle drobnosti ziskavaji enkodery nejvic.
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.