Vypadaji hezky, zprazovani krasne, ale rekl bych, ze jim chybi to podstatne. Posuv pedalu a ne jen jejich naklon. Ono je to totiz pak uplne jine :sm16:
Zalezi na co jsi zvykly. Nektera letadla maji pantograf (posunovani nohou), nektera naklapeni. Ja jsem napriklad z Eurostara zvykly na naklapeni.
Dokonce jsem u jednoho historickeho vetrone vydel naklapeni, ale zavesene obracene. Pedal zaveseny za spicky a slapani patama. To mi teda prislo taky neprirozene, ale holt to tak tehdy ten konstrukter vymyslel. Konstrukcne to bylo jednoduche, lanka sla hned pod podlahu a nebylo potreba je stahovat dolu.
Proste bych netvrdil, ze naklapeci pedaly jsou spatne ci neprirozene. Tech systemu je proste vic a vyber si ktery ti vyhovuje, ci kterym letadlem se chces ridit pri jejich navrhu.
Vypadaji hezky, zprazovani krasne, ale rekl bych, ze jim chybi to podstatne. Posuv pedalu a ne jen jejich naklon. Ono je to totiz pak uplne jine :sm16:
Jak píše Čutora, třeba skoro všechny výkonné větroně mají spíše jen naklápění nikoliv posun. Já jsem z Blaníika sice zvyklej na šlapání jak do varhan, ale myslím že by mi nedělalo větší problém si zvyknout.
Omlouvám se všem co se vám nezobrazují obrázky u mého návodu a prosím, kdo víte čím to je o radu, jak to spravit. :confused:
Stránku jsem dělal ve Microsoft FrontPage a FireFox ji zobrazuje správně, tedy s obrázky a IE bez obrázků. Jiné prohlížeče nemám takže to nemohu otestovat. Právě jsem pro jistotu kontroloval a na webu mám jak malé náhledové obrázky tak velké obrázky.
Za případnou radu předem děkuji.
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.