May 22 2024 01:13:06
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Derail Valley
magot
abych nezasíral VR vlákno

jak na americkou páru typu 2-8-2 Úsměv
YouTube Video



 
Shadowdeath
Typek je celkem vtipnej Úsměv tak jsem si to koupil.. je to docela zabavne Úsměv

ale ovladani (presneji receno keybindingy na ovladacich ke G2) mne prijdou hrozne neintuitivni a ani asi po dvouch hodinach se s tim nemuzu szit a neustale vystupuju zajizdy z vlaku, poustim predmety na zem, atd.. a takove zmatky, kdyz se clovek blizi k vyhybce... Jak to zmenit netusim, je to vubec mozne? stacilo by mne, kdyby ta teleportace sla dat alespon na pohyb mini joysticku dopredu, jak je to v Alyx.. jsem na to zvykli a uz jsem asi moc starej se to ucit jinak Šklebící se

a jeste jedna vec, nejde mne nijak rozumne nastavit vyska, je sice nejaky offset ve hre, ale neni dostatecny.. chci to hrat v sede, ve stoje se me dela blivno Šklebící se ale nejak steam pozna, ze sedim, a i kdyz dam vycentrovat pohled, tak jsem stale hrozne nizko a pak ani z vlaku poradne nevidim Smutný Mozna si priste zkusim k tomu lehnout a pak posadit Šklebící se
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
magot
Naprosto stejné věci ve VRku taky řeším.
Pouštění věcí na zem, primárně pak následovné jejich hledání.
Specielně vysílačky na výhybky.
Sezení už jsem nějak dořešil, ale taky to samé, moc nízko, moc vysoko.
Teleportace jsou sice proti blití, ale i tak je to na poblití.
Např. tu parní lokomotivu, to už ve VR nestíhám obsluhoval, ještě výhybky a to vše okolo. Takže monitor to jistí Šklebící se
 
AJaromir
Kuci, to roztopení lokomotivy je teda až moc zjednodušené. Viz:
https://youtu.be/...
 
magot
Jojo, tam je to už "předtopený" Úsměv
 
AJaromir
Taky v tom videu dělá jednu zásadní chybu. Přeplňuje kotel vodou. Moc vody=málo páry. A s tím regulátorem to taky brutálně přehání. Ve skutečnosti se to malinko otevře třeba jen na sekundu a hned zavírá. Ono ve skutečnosti s tím ani nešlo takhle plynule hýbat.
 
magot
Však tam nad tím meditoval proč se to má plnit jen max. na 75%, tak to naplnil úplně celé v domnění že to pak nebude muset delší dobu řešit Šklebící se
 
AJaromir
Hele, a přitom já to ani nemám. Ty znalosti mám z jiných simů. Šklebící se
 
magot
řízení parní lokomotivy snadno vygeneruješ z jiných zaměstnání, např. kuchař bude mít jisté znalosti s papiňákem Šklebící se
 
Mira
Před dvěma dny jsem nechal na kolejích soupravu..dnes jsem ji potkal v protisměru Šklebící se totálně jsem nečekal že se to tak všechno ukládá. No, nezbylo mi nic, než začít znova, protože situace do které jsem se dostal se stala neřešitelnou Šklebící se
 
magot
likvidace cisternových souprav Šklebící se
YouTube Video



 
LesniHU
Proc by melo moc vody znamenat malo pary?
 
alfik
LesniHU napsal:

Proc by melo moc vody znamenat malo pary?

Magot to napsal.
Jako je u papiňáku předpis že se má plnit "jen po čárku", aby nad tou kapalinou (polífkou, guláškem...) byl dostatečný prostor pro páru, protože jen tak dosáhneš těch cca 1,9 at a cca 120 stupňů, tak i pro kotel parní lokotky platí totéž.

Málo vody = nebezpečí propálení trubek.
Moc vody = málo páry (čili malá rezerva při odběru), nedostatečný tlak / teplota (v lokomotivě se po těch 200 letech vývoje užíval systém na "ostrou" páru, a třístupňový systém válců: vysoko- středo- a nízkotlaký, pára postupně šla z jednoho do dalšího).
Oboje špatně Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
LesniHU
Jo vy myslíte málo jako malou zásobu, ne jako malá rychlost generování nebo malý tlak. Tak to pak ano.
 
alfik
Přééésně Úsměv
Tlak či samotná existence vypařené vody tam bude. Ale bude jí málo na provoz.
U papiňáku i u parního kotle.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
LesniHU
Jako technicka, bude ji dost na provoz. Kdyz ma para v kotli tlak, tak ma voda teplotu vyssi nez 100°. Kdyz ma voda takovou teplotu, tak ihned po snizeni tlaku, cti po vyuziti casti pary nad hladinou, se odpari dalsi kus vody. Tak to bude pokracovat dal a dal a teplota vody bude postupne klesat, pokud ji nebudeme dodavat energii z vnejsku, a tlak pary tim padem klesat. Kdyz zacnes s mensim mistem pro paru, zacnes misto toho s vetsim mistem pro prehratou vodu :-)
 
alfik
LesniHU napsal:

Jako technicka, bude ji dost na provoz. Kdyz ma para v kotli tlak, tak ma voda teplotu vyssi nez 100°. Kdyz ma voda takovou teplotu, tak ihned po snizeni tlaku, cti po vyuziti casti pary nad hladinou, se odpari dalsi kus vody. Tak to bude pokracovat dal a dal a teplota vody bude postupne klesat, pokud ji nebudeme dodavat energii z vnejsku, a tlak pary tim padem klesat. Kdyz zacnes s mensim mistem pro paru, zacnes misto toho s vetsim mistem pro prehratou vodu :-)

Ale jistě - a zase, tohle zná každá hospodyňka Úsměv - když potřebuješ "odpustit" papiňák, tak na těch nových je na to otočný ventil, u těch starých jsi pod ten ventil strčil vidličku nebo vařečku. Vypneš přívod energie (tepla), a odvzdušníš.
No a co se stane? No stane se to, že otočíš (počprajcneš) a syčí a syčí a syčí... a ty čekáš a čekáš... protože každá uniklá molekula páry sníží ten tlak, tím sníží teplotu přechodu k varu, a tím zvýší množství páry.
U kotle je to "jen" nebezpečí opaření. Je v něm jen voda. U tlakového hrnce je také nebezpečí, že ta unikající pára začne strhávat nudličky apod. a vymaluje ti kuchyň Úsměv
Mch, mojí mamce kdysi, v 70. letech, chlístl papiňák, právě takový ten starý, hliníkový, s tím gravitačním ventilem. No a ten se ucpal, asi právě proto, že tam měla moc vody a pára strhla nějakou část té polívky a ucpala ten ventil.
Na tom hrnci je ještě tavná pojistka, ze slitiny která cca u 150 stupňů ztratí pevnost v tahu natolik, že ten tlak ji profoukne a pára ujde tím otvorem.
Naštěstí, otec byl technicky vzdělán a mamce znemožnil hned k tomu jít Šklebící se Jinak bych asi vyrůstal bez ní...
Když to "dosyčelo", tak šel vypnout kamna, a začal si chystat věci na malování Vyděšený
Pro to píšu? Protože na stropě byl přilepený kus masa, asi tak 5 dkg. Prošel tím otvorem v té tavné pojistce.
Ten otvor má zhruba dva milimetry...
Dnes bych asi dokázal spočítat i to, jakou rychlostí asi tak mohl vyletět - ale raději to ani neudělám Vyděšený
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
magot
Gacek vs spojené lokomotivy Úsměv
YouTube Video



 
alfik
Hele, neztěžuje to ta hra nad rámec normálnosti?
Přece když má dvě lokomotivy s tahem vyšším než potřebným, tedy s maximální povolenou hmotností převyšující tu hmotnost vagonů, tak by se neměly motory přehřívat, ne? To by tam ta max. hmotnost ani nemusela být, ne?
Stoupání na železnici není nic moc, i na tom zdejším "slezském semmeringu" je to v exponovaných úsecích 14 promile...
Podle mě by neměly ani mít potřebu podsypávání. Ale chápu že aspoň něco tam dát museli.
Ale přehřívání když splňuje maximální hmotnost? Není těch sester naopak až moc, Antone Pavloviči? Šklebící se
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
magot
Je to "jen" šíbovací lokomotiva na posun vagonů . Není určena k převozu velkých nákladů na velké vzdálenosti. Proto zřejmě blbě chladí ..
btw jedná se o českou lokomotivu řady 621 "Žutka" made in Česká třebová, ale určenou ale pro Srbsko.
U nás jich asi moc neuvidíte. Spíše 709 , která je jako její sestra Úsměv

621 v Srbsku
i.imgur.com/ty2uKSn.jpg

setra 621 - 709, notoricky u nás známá
i.imgur.com/Z2uE6h6.jpg

Gacek ještě neví že potřebuje pořádnou diesel-elektriku z emeriky vyrobenou pro afriku Šklebící se
i.ytimg.com/vi/qKM6VToJYwE/maxresdefault.jpg
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-05-2024 07:41
Zkusil bych se zeptat na fóru 310raf.com

19-05-2024 10:25
Akutní máte někdo fotku Spitfiru 313.SQN s invazními pruhy? A mohl bych ji vidět? Nemám jedinou ...

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

34,918,580 návštěv