V předběžném přístupu jsou nyní jen 2 hratelné tanky za každou stranu a pár singl misí. Je možné hrát i online kde už se konají solidní rubačky. Pracuje se na tankové mapě Prochorovky, celkem asi 10 tanků/SHD a chybět by neměly i flaky.
Na první pohled vypadá grafika stejně zanedbaně jako základní hra. Zeptám se laicky, co vlastně nabízí Bos plechovky lepšího krom interiéru kabiny, proti takovému Wotku a podobným šílenostem?
To je možné. Ale môžeš si to vlastne vyskúšať aj sam - zalietaj si WT (WoP nemá zmysel), a potom IL2. Alebo naopak. Rozdiel je adekvátny tomu, čo príde v TC. Pripravujú sa okrem animovaných posádok aj ďalšie veci, o niektorých už čiastočne informoval Han. Pre tých, čo si chcú konečne po rokoch užiť simuláciu tankového boja to bude dobra vec. Iba môj názor. Vždy sa nájdu takí, ktorí ofrflu čokoľvek, čo tam bude. A tak to ma byt
P. S. Dovolím si poopraviť Petsilda - aktuálne máme k dispozícii iba 1 tank za každú stranu, a to Kv1S a Tiger. PZ. III a T34 sú ponechané ešte z fázy experimentu, so všetkým čo k tomu patrí. Nová Pz. III je kdesi úplne inde a nová T34 je vo vývoji. Za nejaký čas si už vyskúšate PZ. III sami a uvidíte rozdiel. Docela veľký mimochodom.
Upravil/a Baron dne 09-02-2019 09:10
Když před lety byla zveřejněna upoutávka na chystané tanky v Bosku, hned byl život v nevědomosti veselejší, ale vyzkoušení základu mě zatím nepřesvědčilo, tak snad jak Barone píšeš v budoucnu to bude zajímavější simulátor.
srovnávat to s wot ne bo wt asi nemá význam.
Pokud tam ten rozdíl někdo nevidí pak by si měl zajít k očařoj. Cílové skupiny jsou jasné. wot/wt je pro hyperaktivní miléniály, tatínky co přijdou z nasraný z práce, lezou po nich děti a manželka a vysoký manažery co zrovna dojíždí poslední lajnu kokainu, prostě ti co maj jen 15 minut času.
BOS tanky jsou pro magory co maj mraky času, jsou nudné, nezáživné a prázdné, je to prostě blížší tomu reálu Časem si to asi koupím.
To že se do tanku mohou nacpat 4 lidi, ať už sehraný tým nebo 4 náhodní pomatenci si nejsem jist jestli je dobrý nápad. V post scriptum se ukázalo že 4 náhodní pomatenci není vždy ideální počet. Člověk třeba řídí tank a chce být skryt a neviděn a náhodný pomatenec u kanonu se nudí, tak si občas vystřelí a prozradí pozici.
A tam se taky ukázalo že tank s jedním člověkem (který je přizpůsoben pro 4 lidi) je docela na hovno. Takže problém jsou 4 kamarádi, věrní jako pes.
Prochorovka mě zatím přijde, jako porád stejná opakující se nuda jako byly tanky v BOXu.
Chybí tam to živé bojiště, to co může nabídnout třeba FH2, Post scriptum atd.. Postupující pěchota, pěchota útočící na tanky, kryjící se v zákopech, minová pole, artilerie, minomety které mohou poškodit pásy, proti tankové zbraně od pušek až po at kanony různé průraznosti, variabilní terén od rovných plání pod úzké lesní nebo skalní soutězky, a tak bych mohl pokračovat do nekonečna.
Prochorovka toho nabízí velmi málo na můj vkus a zpracování terénu a vůbec design map je velmi mizerný na tank simulátor. Na letecký sim dostačující.
Na druhou stranu je to jediný tank sim co je na pultu. Jiný prostě není.
Upravil/a magot dne 09-02-2019 12:14
A přitom to stačí jen vypnout, Magote tohle je ošetřeno co RoF-BoS, RoFem-BoSem stojí. A o možnosti náhodné posádky se raději nikdo ani neodvažuje zamýšlet.
srovnávat to s wot ne bo wt asi nemá význam.
Pokud tam ten rozdíl někdo nevidí pak by si měl zajít k očařoj. Cílové skupiny jsou jasné. wot/wt je pro hyperaktivní miléniály, tatínky co přijdou z nasraný z práce, lezou po nich děti a manželka a vysoký manažery co zrovna dojíždí poslední lajnu kokainu, prostě ti co maj jen 15 minut času.
BOS tanky jsou pro magory co maj mraky času, jsou nudné, nezáživné a prázdné, je to prostě blížší tomu reálu Časem si to asi koupím.
To že se do tanku mohou nacpat 4 lidi, ať už sehraný tým nebo 4 náhodní pomatenci si nejsem jist jestli je dobrý nápad. V post scriptum se ukázalo že 4 náhodní pomatenci není vždy ideální počet. Člověk třeba řídí tank a chce být skryt a neviděn a náhodný pomatenec u kanonu se nudí, tak si občas vystřelí a prozradí pozici.
A tam se taky ukázalo že tank s jedním člověkem (který je přizpůsoben pro 4 lidi) je docela na hovno. Takže problém jsou 4 kamarádi, věrní jako pes.
Prochorovka mě zatím přijde, jako porád stejná opakující se nuda jako byly tanky v BOXu.
Chybí tam to živé bojiště, to co může nabídnout třeba FH2, Post scriptum atd.. Postupující pěchota, pěchota útočící na tanky, kryjící se v zákopech, minová pole, artilerie, minomety které mohou poškodit pásy, proti tankové zbraně od pušek až po at kanony různé průraznosti, variabilní terén od rovných plání pod úzké lesní nebo skalní soutězky, a tak bych mohl pokračovat do nekonečna.
Prochorovka toho nabízí velmi málo na můj vkus a zpracování terénu a vůbec design map je velmi mizerný na tank simulátor. Na letecký sim dostačující.
Na druhou stranu je to jediný tank sim co je na pultu. Jiný prostě není.
Magote, všetko čo ti tam chýba je plánované. S výnimkou ovládateľných vojakov a mínových polí.
Chtěl jsem si pohyb ideálně namapovat na pedály, zatáčení je ok. Pohyb vpřed, vzad a brzda by mohla být kombinace stisku pedálů podobně jako u letadel, bohužel na to nastavení kláves u tanků nepamatuje, funkční je bohužel vždy jen jeden z pedálů.
Tak ležel jsem v tom přes víkend, učím se s tím, používat zaměřovač a vůbec jak to celý funguje. Je to teda návykový a i když jsem dostávat hodně po čuni, tak jsem se nemohl odtrhnout. T-34 a Pz III jsou nedodělaný ale fungují dobře. V Alfě občas nějakej bugýček vykoukne, ale jde to, je třeba překousnout nerozbitný domy a většinu překážek, proti letadlům jste bezbraní a samohybný flak bude do budoucna velmi potřeba.
Ještě mám takovou úvahu k zamyšlení protože si ještě dobře pamatuju 20 let starou Panzer Elite. Chybí několik věcí na které jsem byl zvyklý, ale nejsou to teď podstatný věci. Důležitý je jak tvůrci přistoupí na problém každého tankového simulátoru kdy musíte ovládat 2 důležité pozice současně což je fakticky nemožné. Pokud nechají současný stav, jste napůl slepí, nebo přebíháte sem a tam, nebo v budoucnu ideálně seženete sehraného parťáka na TS.
PE to řešil tak, že druhou případně více pozic automaticky přebíralo AI a fungovalo to dobře. Například hráč byl na pozici střelce, měl možnost zároveň ovládat tank a AI velitele mu hlásilo kontakty a přibližnou vzdálenost. Hráč na pozici velitele označoval střelci cíle, rozhodoval o střelivu a neměl možnost přímo ovládat tank, tedy udílel směrové příkazy AI řidiči.
saldy napsal:....PE to řešil tak, že druhou případně více pozic automaticky přebíralo AI a fungovalo to dobře. Například hráč byl na pozici střelce, měl možnost zároveň ovládat tank a AI velitele mu hlásilo kontakty a přibližnou vzdálenost. Hráč na pozici velitele označoval střelci cíle, rozhodoval o střelivu a neměl možnost přímo ovládat tank, tedy udílel směrové příkazy AI řidiči.
Malo by to tak byt aj v Prochorovke ak budes v tanku iba s AI.
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.