Zdar letci
nějakou dobu jsem měl pauzu a teď koukám a asi je něco špatně. Dříve nebyl problém zadřít motor u Spita když člověk nehlídal teploty a to samé UH1 tak 2-3 minuty v plném výkony na visu a turbína se taky odporoučela. No ale dnes to zapnu a nic. Mate někdo stejný problém? předpokládám že to bude nějaký bug po ubgradu DCS na novější verzi.
U Spitu nyní dochází naopak snadno k podchlazení, přehřátí je téměř nemožné, jde o starou vadu.
Nedávno se na UH-1 kompletně vypiloval limit motorů dle reálných tabulek, jenže poslední patch limity nějak vypnul, motor je aktuálně nesmrtelný.
Samozřejmě se bavíme o letu v horizontu a tam momentálně motor nejde odpravit ani když se snažíte sebevíc což je nereálné a to samé při studeném startu okamžitý vzlet s plným výkonem by Merlin také hodně špatně snášel. cca před dvěma měsíci tedy asi před nějakým patchem mi tohle rozhodně neprošlo.
Rozhodně šlo ukvapeným startem motor zničit velice rychle. Koukám tahle vada vlastně není nahlášena.
Po včerejším dopisování na DCS fóru mi admin NineLine bezdůvodně odstranil hned dva příspěvky. Jo chválu tu vezmou, ale pravda se jim nezamlouvá.
Nejsem vůbec nadšený z jejich pasivity odstraňování vad. Za tuhle špatnou situaci DCS stejně můžou samotní uživatelé… prostě jen málo řvou,
hlavně skalní fandové si nechávají mazat med kolem huby, kdejakým obrázkem z předběžného přístupu a ED díky tomu získá spoustu času.
Nevím co se stalo... stejně nesmrtelný motor má i Káčko, kdy mi drží 1,9 ATA bez MW50 neomezeně dlouho.
Může ještě někdo jiný testnout zátěžák spolu s Dorou dík.
Zeptám se jinak, zkusil jsi držet motor nad limity a po nějakou dobu podle budíků přehřátý nebo silně podchlazený? Pokud je na mapě dostatečně vysoká teplota vzduchu, třeba 30°C, tak to přece není takový problém, jak při 5°C, a proto nemusí při rychlém startu kleknout. To je taky důležité si pohlídat. Jinak, co se dory týče, tu se mi snad ještě nikdy nepovedlo přehřát, ale i tak se občas stane, že po hodinách klidného letu najednou co 5 minut se sekne celej motor.
Tak u mé K-4 odchází motor do motorového nebe přibližně po 10 vteřinách při 1,8ATA bez MW (vypínač zapnut, ale vypuštěná nádrž a tlak MW kapaliny na nule).
To je v pořádku (jestli to má být tolik nebo kolik vteřin neřeším, stejně to nikdo netuší)
Měl jsi určitě vyplé MW když Ti motor běžel bez problému při 1,8ATA?
Na 1,8 ata se motor klepe, jak čivava před smrtí, dám MW50 a vibrace přestanou.
Nechci zakládat nové vlákno. Vypadá to na podivnou chybu: Testuji I-16 Išaka a všiml si, že pozemní posádka nereaguje na žádosti o klíny/napájení/cokoli.
Na fóru DCS jsem nalezl že: Editor mise potvrdil mé podezření: červené koaliční letadlo se spawnuje na modrém koaličním letišti. Změnil jsem letiště na červené a fungovalo to. Není to úplně chyba, jen drobné nedopatření, snad se to opraví.
Ale mně to nefunguje ani na červeném letišti. Má s tím někdo nějakou zkušenost?
Upravil/a Paulus dne 14-06-2022 12:44
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.