March 29 2024 01:02:50
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Post Scriptum – The Bloody Seventh
kouty
http://postscript...
Hrajete někdo?
YouTube Video



 
magot
já to plánuju ale zatím to byl nějakej beta nedodělek, čekám na plnou verzi ..
 
clone9cz
Šrek nenosil k98 a rozhodně nenabíjel za pohybu. Zase nějaká lol hra.
 
http://www.wwii-illusion.net
Mira
Squad je furt o krok napřed
 
Baron


Ano, ja. Hodne dobre, ak je dobry tym, nesmierne atmosfericke. Tym co maju radi taketo hry, rozhodne odporucam. Az sa proti vam vyvali z krovia Tiger, pochopite co znamenalo Tigerschreck Úsměv A je uplne jedno, ze mate protitankovy kanon - ak je to spredu, tak mate smolu. Zvlast ak je nasledovany dalsim Tigrom (alebo StuGom) a doprovod mu robia Hakle s hodne nasratou posadkou esesakov Úsměv. Ano, je to dobra hra.

P.S. Na maximalne detaily krasa, ale chce to silne zelezo. No zelezo... Hlavne silnu grafaren.
Upravil/a Baron dne 13-08-2018 20:57
Hals - und Beinbruch!
 
kouty
Mám Gtx1060 6gb a grafika je upřímně hnusná. 30fps, padá to, ale jak říká Baron, má to ohromnou atmošku a jestli to vyladěj bude to paráda.
Slezem se někde Barone, potřebuju řidiče/střelce do Sdkfz 222 Cool
 
clone9cz
Vy si ze mně děláte srandu, jako kdyby nikdo v životě nikdy neviděl WWIIONLINE. Tam logicky potřebujete piloty stíhaček, piloty bombardérů, střelce, řidiče do haklu, řidiče do tanku, pěchotu, paragány, pilota Ju52, kormidelníka, řidiče náklaďáku, dělostřelce, pilota štuky, operátora FlaKu, řidiče tahače děla ... děte se bodnout Úsměv

Potřebuju řidiče do SdKfz, to je slabý kafe oproti WWIIOL Šklebící se
 
http://www.wwii-illusion.net
Baron
kouty napsal:

Mám Gtx1060 6gb a grafika je upřímně hnusná. 30fps, padá to, ale jak říká Baron, má to ohromnou atmošku a jestli to vyladěj bude to paráda.
Slezem se někde Barone, potřebuju řidiče/střelce do Sdkfz 222 Cool


Jasan Kouty, uz som sa ako pesiak naumieral az az Šklebící se

EDIT: Prave sme dobojovali u Arnhemu. No, Anglani sa branili dobre, ale proti tankom nemali vela sanci. PIATy su sice obrnencov fajn, ale na tanky nestacia a na tazke tanky uz vobec nie. Ale bola to sranda, most presiel z ruk do ruk asi 20 krat Úsměv No pjekne to bolo Mrknutí
Upravil/a Baron dne 14-08-2018 00:01
Hals - und Beinbruch!
 
saldy
Ten anglický tank neprostřelil dřevěný plot.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Mira napsal:

Squad je furt o krok napřed

Co do toho motáš nějakou modernu? Tady jde o WWII ...

Jediná konkurence byla Hell let loose .. ale myslím že to zkrachovalo
a letité FH2 které zatím nebylo překonáno ve variabilitě a zábavnosti. (Bohužel už si ho ani lidé nemohou nainstalovat protože zmizeli originálky BF2)
 
magot
Baron napsal:
PIATy su sice obrnencov fajn, ale na tanky nestacia a na tazke tanky uz vobec nie.

Piaty jsou velmi efektivní proti pěchotě, v FH2 jsem se s tím naučil ostřelovat pozice ala minomet, čistit místnosti případně vyhánět krysy za rohem Úsměv
Prej na tanky .. ale jo jsou relativně přesné oproti bazooce Úsměv
 
magot
Jo a ...
Open letter from Periscope Games
10. SRPNA - =BOB=BREIZHOO
We want to write this open letter to our followers, fans and the most recent customers of Post Scriptum to update on the current situation of the project and address concerns about the game’s launch.

We apologize beforehand for the honest mistake (and we can't sincerely stress this enough) that the outdated information on our Steam page has caused some customers to feel mislead. Despite being such a small team, we had imposed upon ourselves a rigorous schedule up until release which, inevitably lead to some unfortunate errors. Some minor, but also others quite serious like the current case.

In response to this we aim to rectify the situation as soon as possible and update information accordingly across all of our social media. We have also discussed internally about taking big strides to improving communication with our player base. We have realized through your feedback that the consistency and regularity of our communication isn’t good enough.

We understand that those who have already purchased the game may feel cheated by this situation. As our apology to every single one of you, we will be asking Valve to open up refunds for the game to any customer regardless of hours played for the next week. (Until Friday 17th)

We are also aware of the complaints regarding what the full release version would be and that was mainly caused by the outdated information of our Steam page. We understand, once again, that you may feel mislead by this. A major part had to do once again with - which seems obvious now - poor management of our social media and propagation of information. While we have always been clear in every statement we have made in our official Discord and Facebook, we relied on the Roadmap announcement that was released to the player base prior to the Beta release. We took that as general knowledge that customers would absorb, however this was not the case and it should have been on our Steam page. It clearly states in the announcement what would be the order of things to come and therefore relay the appropriate information that the game won’t have all of the listed content at the set release date. In retrospect, we also didn’t communicate properly as we did initially believe that the main bulk of the content would be released in the full version and then the US faction (and all that comes with it along with Sandbox game mode) sometime after. Our view of the full release version is what effectively was launched yesterday. There is a disconnection of information between what we know and what we transpired to outside of the team, but once again, we didn’t present that well enough and only we are to blame.

The rest of the negative feedback that we have read is about overall performance and section cohesion. While we can’t offer a miracle instantaneous solution for the first, we will continue to make progress in that regard and it’s a matter that will require patience.
As far as the latter goes...it requires a new chapter of disclosure to better clarify not only what changes may happen to the spawning system but as well as of other features to come.

For all the tough parts above, we’re still planning to move full steam ahead with continuing development of the game and we’d like to encourage everyone to stick along with us for the ride. We believe there is a lot of good stuff to come and we’ll elaborate on that herein with a roadmap we’re updating and releasing.

First of all, we’d like to step up our game when it comes to communication, in addition to the discord, twitter and livestream engagement we already have, we’re going to start making sure we take things to the next level with regularly scheduled live roundtables.

To address the issue of section cohesion and as a whole make teamwork more accessible, we are currently developing a new feature currently dubbed the “Regroup Call”. The basic idea is that there will be a new soldier class carrying a radio, and when the Section Leader is within a close range of this radio, he can issue a regroup call. This then turns the SL into a spawn point for the next 60 seconds that members of his Section can spawn on. In addition to this, Commanders will only be able to call in airstrikes when standing near a radio operator. There are certain things that will need to be fleshed out, like for example the spawn being disabled if the SL runs into an objective radius, but we plan to work out the kinks with testing.

Beyond that gameplay change, we’ll be making sure we’re continually making improvements to the replayability of the game. In the very short term we can expect new layers for Doorwerth, in addition to the new 8*8km city map Arnhem, which we will begin releasing in incremental 8x2km pieces shortly.

Beyond that we’ll have the American Airborne faction releasing in the coming months, along with 3 new maps, Grave, Veghel and Velmolen. The Environments team has also been putting a lot of work into improving the visuals of our maps, including ground shaders, foliage and lighting.

A new game mode “Armored” will focus heavily on tank combat. There will also be some other game modes coming that are currently being pitched internally. Our plan is for our community to always have a different gameplay experience every time they play.

Lastly, we will provide to the community with the SDK allowing you to map and mod Post Scriptum. The SDK will come in the future once the game is in a more stable state and the above issues are fixed.

Overall we apologize to all of our paying customers that many of the things above were not made clear in the past, but we hope we can rebuild confidence moving forward by continuing to pour our hearts into the development of the game, and by consistently improving the experience we are building.

Sincerely,

Romain “BreizhoO” Ferchat,
Studio Director for Periscope Games.


za mě tak 6 měsíců až rok, pak by si to mohlo sednout aby to bylo hratelný a stabilní .. pokud to nezkrachuje jako HLL
 
Mira
magot napsal:

Mira napsal:

Squad je furt o krok napřed

Co do toho motáš nějakou modernu? Tady jde o WWII ...



Myslel jsem jako v porovnání stadia vyvoje hry, když už jde o identický engine..I když Squad je na světě už o něco dýl..Ale co mně nejvíc fascinovalo na PS..zvuky naletájících letadel, explozí minometných granátů a celkově ta atmosféra. Ale ještě to chce počkat.
 
Baron
magot napsal:

....

za mě tak 6 měsíců až rok, pak by si to mohlo sednout aby to bylo hratelný a stabilní .. pokud to nezkrachuje jako HLL


Vsetko je mozne, aj ten krach. Zatial to tak nevyzera, zabava vynikajuca. Hlavne ked je plne obsadeny tank. Obzvlast ked tvorite tankovu posadku spolu s Japoncom a Cinanom, ako sa mi podarilo vcera Šklebící se Multikulti v praxi Cool Uz ste poculi niekoho v japoncine a cinstine nadavat? CoolCoolCool
Hals - und Beinbruch!
 
alfik
Já to nechápu. Tohle je slabý odvar WWIIOL. Nad tímhle se rozplýváte. A do WWIIOL nikoho nedostanu ani heverem?
Tak to mi budete muset vysvětlit...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Mira
Grafika ??
Měsíční platby ??

Já sám kdysi WWIIOL hrával. Koncept výborný, ale to už dneska asi nestačí..

Mimochodem : jak je na tom vubec dneska s hráčskou základnou ?
 
Baron
Alfik - hraval som WW2 Online hodne intenzivne. Nejak ma ale prestal bavit, nemam na to ziadne racionalne vysvetlenie. Ovela viac ma oslovuje RedOrchestra, Rising Storm a Post Scriptum. No a pre mna absolutny top v tomto zanri je Rising Storm 2 Vietnam.

To Mira: grafika neurazi, na max detailoch pekne. Ako som uz pisal, chce to ale sakra vykonnu grafaren. Ma to byt ale vyladene, zatial je vsak stav taky aky je. Mesacne platby nie su.
Upravil/a Baron dne 14-08-2018 13:00
Hals - und Beinbruch!
 
magot
Baron napsal:
Vsetko je mozne, aj ten krach. Zatial to tak nevyzera, zabava vynikajuca. Hlavne ked je plne obsadeny tank. Obzvlast ked tvorite tankovu posadku spolu s Japoncom a Cinanom, ako sa mi podarilo vcera Šklebící se Multikulti v praxi Cool Uz ste poculi niekoho v japoncine a cinstine nadavat? CoolCoolCool


Četl si ten open letter? Ten vývojový team dělá dost hrubé chyby při prodeji a reklamě a hodně lidí chtělo vrátit peníze ..
To můžou zkrachovat velice snadno ač to může být sebe-zábavnější ..

Mám z toho dojem velmi čerstvého start-upu, kdy se pár lidí naučilo dělat s UE4 editorem + nějaké to programování a rozkoukávají se ..
Nicméně to má velký potenciál WWII bitev na solidní úrovni na hony vzdálené tupým odrhovačkám typu WT ..
A rozhodně to není srovnatelné s WWIIOL - tohle jen jen malé lokální divadlo.

Ale chybí mě k tomu nějaké ucelené info, co je hotovo, co není. Co hra obsahuje - mapy, ovladatelné jednotky (AI taky?), zbraně, mody.
Co člověk dostane za peníze - na steamu jsou nějaký tři verze. Kdy bude plná verze ..
Má to offline mod, online kolik pobere hráčů atd ...
Prostě maj zmatenou reklamu a webovou stránku z kterej jsem se dozvěděl jen kusé neucelené informace - chybí jim tam prostě nějakej Clone kterej by jim v tom udělal ordnung Šklebící se
Upravil/a magot dne 14-08-2018 12:33
 
Mira
Barone, to s tou grafikou a platbama bylo myšleno na WWII online Úsměv. Já PS měl, vyzkoušel ale dal refund.
 
Baron
magot napsal:

Baron napsal:
Vsetko je mozne, aj ten krach. Zatial to tak nevyzera, zabava vynikajuca. Hlavne ked je plne obsadeny tank. Obzvlast ked tvorite tankovu posadku spolu s Japoncom a Cinanom, ako sa mi podarilo vcera Šklebící se Multikulti v praxi Cool Uz ste poculi niekoho v japoncine a cinstine nadavat? CoolCoolCool


Četl si ten open letter? Ten vývojový team dělá dost hrubé chyby při prodeji a reklamě a hodně lidí chtělo vrátit peníze ..
To můžou zkrachovat velice snadno ač to může být sebe-zábavnější ..

Mám z toho dojem velmi čerstvého start-upu, kdy se pár lidí naučilo dělat s UE4 editorem + nějaké to programování a rozkoukávají se ..
Nicméně to má velký potenciál WWII bitev na solidní úrovni na hony vzdálené tupým odrhovačkám typu WT ..
A rozhodně to není srovnatelné s WWIIOL - tohle jen jen malé lokální divadlo.

Ale chybí mě k tomu nějaké ucelené info, co je hotovo, co není. Co hra obsahuje - mapy, ovladatelné jednotky (AI taky?), zbraně, mody.
Co člověk dostane za peníze - na steamu jsou nějaký tři verze. Kdy bude plná verze ..
Má to offline mod, online kolik pobere hráčů atd ...
Prostě maj zmatenou reklamu a webovou stránku z kterej jsem se dozvěděl jen kusé neucelené informace - chybí jim tam prostě nějakej Clone kterej by jim v tom udělal ordnung Šklebící se


Cital som. Nejak ma to nevyviedlo z miery, kazdy raz nejak zacinal Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,599,278 návštěv