December 11 2018 08:01:09
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,609
· Nejnovější pilot: 606_ThomasPV
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
BLOG Luftschraube
Saburo
Minimálně Allisony V-1710, Packardy V-1650 (Merliny obecně), ty všechny měly karburátor před kompresorem (tím mechanickým).

Ale u Německých vybavených přímým vstřikem to bylo pochopitelně jinak.
 
LesniHU
alfik napsal:

Vida vida, Lesů Pane. To je i pro mě novinka - myslel jsem, že je to jako jinde, tedy že je karbec (vč. ovl. klapky) až za dmychadlem, před rozvidlením do jedn. válců.
Má to (kromě konstr. jednoduchosti) ještě jiný důvod?
Asi ma, protoze je to tak i u Merlinu, Griffonu a Sabru a nejspis vsude mozne. Jen nevim, jaky presne je ten duvod :-). Snad jen to, co by se dalo uhodnout, vyparne teplo ochlazuje a kompresor lepe stlacuje chladnejsi smes, plus homogenita smesi po protoceni v dmychadle.
 
1stCL_Fucida
Saburo napsal:
Ale u Německých vybavených přímým vstřikem to bylo pochopitelně jinak.


Jsem si právě říkal, že mi to nějak neštimuje Šklebící se
forum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bos_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bok_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bobp_gold_en.png
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt.
 
310_Snakes
LesniHU napsal:

alfik napsal:

Vida vida, Lesů Pane. To je i pro mě novinka - myslel jsem, že je to jako jinde, tedy že je karbec (vč. ovl. klapky) až za dmychadlem, před rozvidlením do jedn. válců.
Má to (kromě konstr. jednoduchosti) ještě jiný důvod?
Asi ma, protoze je to tak i u Merlinu, Griffonu a Sabru a nejspis vsude mozne. Jen nevim, jaky presne je ten duvod :-). Snad jen to, co by se dalo uhodnout, vyparne teplo ochlazuje a kompresor lepe stlacuje chladnejsi smes, plus homogenita smesi po protoceni v dmychadle.


Vypůjčeno z výborného článku na Palba.cz http://www.palba....ilit=lkala

...Další důležitá výhoda souvisí s umístěním karburátoru před kompresor. V případě použití karburátoru, ve srovnání se vstřikováním u leteckých motorů z druhé světové války, je často zmiňována údajná „zaostalost“ konstrukcí které používají karburátor. U tvorby směsi ve válci je možno s tímto do značné míry souhlasit. Zcela pomíjena je ovšem skutečnost, že zařazení karburátoru před dmychadlo poskytuje také značnou výhodu. Při vytvoření směsi ještě před vstupem do kompresoru je po kompresi výsledná směs velmi dobře promíšena, což má výhody v oblasti spalování. Hlavní výhodou je ovšem účinnější komprese na výstupu z kompresoru. Ta je způsobena snížením teploty směsi v důsledku odpaření paliva, které odebírá teplo. Výsledkem je její vyšší komprese, než v případě čistého vzduchu....

www.311raf.com/images/signature/sigsmall_Snakes.jpg
 
alfik
Ooo díky - na to jsem zapomněl Šklebící se Ještě že vás mám.
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
Tapi
Na tomhle videu autor ukazuje (viz 11:40), že když jede u země vše na max (2700 RPM, plný plyn, turbo i WEP) dělá Jug 567 km/h. Když ale pouze sníží otáčky na 2500 RPM, stoupne rychlost u země na 580 km/h. Umíte někdo vysvětlit proč?
YouTube Video



_____________________________________
http://www.luftsc...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Saburo
a má tento test i nějaký reálný základ nebo je to jen "vlastnost"* hry?

* vlastnost=chyba

podle jedné starší debaty na il foru, ta 47 jede rychleji na menší otáčky do nějaké konkrétní výšky, už si nepamatuji jaké
 
Tapi
Autor videa popisuje jen a pouze P-47 ve hře. Tak by mě právě zajímalo, zda je to tak i v reálu nebo pouze v simu. V tom videu ke konci autor zmiňuje, že ve velkých výškách je to naopak (vyšší RPM = vyšší rychlost).
_____________________________________
http://www.luftsc...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
alfik
Jen hádám, ale:
Možná je to tím, že u země, při vyšších otáčkách, konečky na přední (sací) straně vrtulí překračují místně rychl. ztvuku. Tzn. vyšší odpor, nižší tah na tom místě, atd.
Jaký má průměr vrtule? Z toho se dá vypoč. obvod, krát otáčky, a nemělo by to být nad dejme tomu 0,8 až 0,85M, protože pokud má koneček cca tuto rychlost jako celek (tzn. je to průměr mezi rychlostí ofukujícího větru na přední a na zadní straně), tak na té sací - podtlakové straně vrtulového listu (na přední) bude ta rychlost nad 1M. Začnou tam vznikat malé rázové vlny, a je zaděláno. Přidáš "plyn" a zpomalíš... Úsměv
Samozřejmě, se zvyšující se výškou se to bude zmenšovat až do vymizení.
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
Tapi
Diky, takové vysvětlení vypadá rozumně.
_____________________________________
http://www.luftsc...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Saburo
neklesá s výškou rychlost pro M číslo?
nemělo by to být tedy spíše naopak?
dráha kterou urazí vrtulový list je stejná, ta se s výškou nemění
 
Rumcajs
Jen k tý debatě o karburátoru před kompresorem přidám, že ono to nemá jen výhody, ale i nevýhody. Jsem někde četl, že to promíchání paliva a vzduchu platí jen pro vysoké zatížení. Při částečných zatíženích se může projevit opak. Tedy že se za kompresorem formují kapičky paliva a to pak motor jede nepravidlně. Taky karburátor před kompresorem potřebuje vyhřívání, bo vypařování paliva odvádí teplo z již tak studeného vzduchu a tak se může formovat led. Je to už dlouho, co jsem to četl, tedy si už nepamatuju, kde to bylo.
 
LesniHU
Tapi napsal:

Autor videa popisuje jen a pouze P-47 ve hře. Tak by mě právě zajímalo, zda je to tak i v reálu nebo pouze v simu. V tom videu ke konci autor zmiňuje, že ve velkých výškách je to naopak (vyšší RPM = vyšší rychlost).
Je to chyba ve hre. Kdyby se tak chovalo nejake skutecne letadlo, videli bychom popis takoveho chovani v dobovych testech.
Vzhledem k tomu, ze se jedna o tu cast obalky, kde proteka vrtulovym diskem nejvice vzduchu (husty vzduch v male vysce a rychle), da se cekat, ze je blbe tah/ucinnost vrtule pri nejmensim uhlu nabehu listu. Kdyby slo o rychlost zvuku, projevovalo by se to ve vysce, kde je TAS letadla vetsi, tedy i sroubovice, co opisuje konec listu, vice natazena a tedy rychlost konce listu vyssi.
 
alfik
LesniHU napsal:

Tapi napsal:

Autor videa popisuje jen a pouze P-47 ve hře. Tak by mě právě zajímalo, zda je to tak i v reálu nebo pouze v simu. V tom videu ke konci autor zmiňuje, že ve velkých výškách je to naopak (vyšší RPM = vyšší rychlost).
Je to chyba ve hre. Kdyby se tak chovalo nejake skutecne letadlo, videli bychom popis takoveho chovani v dobovych testech.
Vzhledem k tomu, ze se jedna o tu cast obalky, kde proteka vrtulovym diskem nejvice vzduchu (husty vzduch v male vysce a rychle), da se cekat, ze je blbe tah/ucinnost vrtule pri nejmensim uhlu nabehu listu. Kdyby slo o rychlost zvuku, projevovalo by se to ve vysce, kde je TAS letadla vetsi, tedy i sroubovice, co opisuje konec listu, vice natazena a tedy rychlost konce listu vyssi.

Jj rozumím, mělo by to tedy být naopak než jsem napsal.
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
AJaromir
Když jste u těch otáček motoru a vrtulí, na lepší dokumentární video zaměřené na vrtule jsem nenašel.
https://youtu.be/...
Upravil/a AJaromir dne 06-12-2018 12:28
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
Tapi
Ještě jeden příspěvek na téma How to fly P-47D:
http://www.luftsc...cz/?p=4298
_____________________________________
http://www.luftsc...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Přejít na fórum:
Předvánoční sraz 2018
Rezervace na Předvánoční sraz 2018
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

28-11-2018 15:18
https://forum.team
speak.com/threads/
128681-Channel-Cha
tting-not-working-
in-some-channels

28-11-2018 09:43
Já hlavně nevím, jak se to dělá.

25-11-2018 17:55
Nemůže. Bo spam je věčný. Šklebící se

25-11-2018 15:01
Může už někdo povolit v TS posílání odkazů?! DÍKY

22-11-2018 17:27
BoS na Steamu 66% sleva

13-11-2018 21:40
Hurá!

02-11-2018 11:51
Ninjo, podívej se, jestli ho máš přeplý na PS3, je to 2 polohový přepínač zezadu, jakoby před pákou joye na základně, má polohy PS3 a PC.

01-11-2018 17:40
teď Bitva o Midway na NovaCinema

30-10-2018 01:20
Ahoj. Nefunguje mi nově zakoupený joystick Thrustmaster na PS3 ve hře Il 2 wings od prey. Neví někdo co je špatně? Děkuji za odpověď.

22-09-2018 10:06
Tak jsem se díval a je to jiný systém než co jsem myslel. Tam jsem... taky nikdy nebyl Úsměv Jako v Salcburku Šklebící se

10,358,839 návštěv