March 28 2024 10:08:19
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 1
Hans-Assi

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Kingdom Come: Deliverance (spoiler alert)
magot
tys nekoukal na to DVTV?
12:29 - 13:00
 
magot
clone9cz napsal:

Fakticky, co bys jiného čekal na základě využití mechanik. Hádám, ža to bude na německé téma, což by dávalo největší smysl. Dokonce bych se i vsadil, že nepůjde o indiány, i když to nedělám.
Zbývá tedy jen anglie a pak nějaký kazachstán, ale tam mají v legendách draky.

Já bych čekal husity, Žižku, Jakoubka ze Stříbra, Tábor (ovšem né ten v Israeli) a vozové hradby.
Jákl a s anglánama už na tom makaj
Upravil/a magot dne 16-02-2019 07:40
 
310_cibule
magot napsal:

tys nekoukal na to DVTV?
12:29 - 13:00


Nekoukal (už je to konkurence ;-) Mrknu. Dík.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Tyler Durden
YouTube Video



Když máš dostatek mýdla, můžeš vyhodit do vzduchu celý svět.
 
petsild
Objective completed Úsměv bezva...
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
clone9cz
magot napsal:

clone9cz napsal:

Fakticky, co bys jiného čekal na základě využití mechanik. Hádám, ža to bude na německé téma, což by dávalo největší smysl. Dokonce bych se i vsadil, že nepůjde o indiány, i když to nedělám.
Zbývá tedy jen anglie a pak nějaký kazachstán, ale tam mají v legendách draky.

Já bych čekal husity, Žižku, Jakoubka ze Stříbra, Tábor (ovšem né ten v Israeli) a vozové hradby.
Jákl a s anglánama už na tom makaj

Blbost, musí to cyklovat po vzoru úlet, mainstream. Ve smyslu inovace udržení pozornosti, jako forza horizon a forza motorsport, aniž bych něco vlasnil. Pak dojde k přesahu žánrů jen z důvodu zvědavosi/zážitku a dvojímu revenue. Jistě, můžeš přemarketovat konkurenta, ale proč nemít 2 žánry a vyluxovat půlku trhu.
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
Takže by v půli patnáctýho soletí mohli přistát ufouni agresivního typu někde proti proudu Sázavy a tam by se s nima tamní "řitíři" vypořádali po svém. Utloukli by je lazebnicema?
A finální scéna by byla samozřejmě někde na Melmeku severně od Pluta ..

btw tohle je podle FM7 Praha!
YouTube Video



Upravil/a magot dne 18-02-2019 20:30
 
clone9cz
Co je to za blbou trať, vždyť nemá žádný unikový zóny. Celý by se to mělo předělat.
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
Máte někdo to dlc Band of Bastards? Kolik tam je maximum řitířů na bitevním poli? Napočítal jsem 13 správně?
Je to maximum co z toho enginu vymačkali?

husiti by nezaplnili ani jeden vůz Šklebící se
 
saldy
Přesně, je to problém, při větších bitvách se bojuje vepředu, ostatní stojí vzadu jako stafáž, Dan o tom někde mluvil, že z původních 100 sesekávali až na myslím 20.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
alfik
V jedné z přednášek (na nějaké škole - najdu-li to na Trubce dám sem link) se Vávra prokecl, že to museli velmi skrouhnout kvůli konzolím.
Původně byly bitvy s cca stovkou lidí, ale když to pustili na konzolích, kleslo FPS pod jedna Úsměv
No a jak postupně ty NPC chytřely a bojovaly lépe a lépe, tak byl postupně snižován jejich počet na těch souč. 40, z čehož vždy bojuje jen 20, a z toho ještě musí být polovina lukostřelců. A další se zapojují až když ti první už cuknou nohou Úsměv
Takže není vyloučeno, že na PC by jich mohl být vyšší počet - otázka je o kolik. Já byl tipl tak 1,5 až 2 krát víc, dle svých vl. zk. s konzolemi.
Jako simulátoristi víme přece dobře, že ta technika má svá omezení... jakkoli jde vpřed "mílovými kroky" Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
AJaromir
Console parity........
 
pSipi
magot napsal:

Máte někdo to dlc Band of Bastards? Kolik tam je maximum řitířů na bitevním poli? Napočítal jsem 13 správně?
Je to maximum co z toho enginu vymačkali?

husiti by nezaplnili ani jeden vůz Šklebící se


Myslim ze je ich tam o nieco viac. 15 az 17.
 
Ajvn
Do prdele i s celýma posratýma konzolema.Vyděšený
 
magot
No dnes jsou konzole průměrné pc.
Xbox není nic jiného než pc s widlema.
Výkony xone x odpovidá zhruba i5 na 3 ghz, osmi jádro s gtx 1050 + -. Ps4 pro je ještě krapet slabší.
Nicméně stejně většina lidí nejsou Jaromír a mají průměrné pc s podobným výkonem.

Všeobecně vzato spíš vidím problém v jejich samotném enginu ktetej na to jaksi nebyl optimalizován.
 
clone9cz
Když musí AI neustále myslet na sejvování v hospodě, tak to má těžkej každej úder.
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
Přiznej se, tys to nehrál? Šklebící se
 
alfik
magot napsal:

No dnes jsou konzole průměrné pc.
Xbox není nic jiného než pc s widlema.
Výkony xone x odpovidá zhruba i5 na 3 ghz, osmi jádro s gtx 1050 + -. Ps4 pro je ještě krapet slabší.
Nicméně stejně většina lidí nejsou Jaromír a mají průměrné pc s podobným výkonem.

Všeobecně vzato spíš vidím problém v jejich samotném enginu ktetej na to jaksi nebyl optimalizován.

Já sice nevím, čemu odpovídá konzole (a věřím ti že nekecáš), ale vídám hry na slabých, průměrných i nadprůměrných PC a na konzolích. A nejen simulátory (nebo "simulátory - např. WT Úsměv ), ale i takové jako právě KCD, Ass. Cr. Odyssey apod.
A mohu zodpovědně odpřisáhnout, že to co je vidět (a jak se to dá hrát) odpovídá spíše hooodně podprůměrnému PC. A ty hry to samozřejmě musí akceptovat.
Sám jsem ovšem o konzoli uvažoval, tzn. nejsem apriorní odmítač, v době kdy jsem nevěděl jak to se mnou bude, zda budu mobilní apod. Ale na konzoli bych nespustil hry, které hraju, od simulátorů, až po třeba Dwarf Fortress. Tento typ her na konzoli nepojede vůbec, a popravdě já hraju nejvíc právě takové úchylárny Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
AJaromir
Trochu offtopic. Nevím, jestli si vzpomínáte Console parity kauzu u hry Watch Dogs, kde na E3 měla hra relativně skvělou grafiku, ovšem na konzolích a na PC už ne. Pak kdosi ve hře objevil, že jde v PC verzi hry zapnout něco jako předváděcí mód, po jehož zapnutí hra vypadala stejně, jako na E3. Důvod byl zřejmý, aby konzolisti nebrečeli.

https://youtu.be/...
 
magot
alfik napsal:

magot napsal:

No dnes jsou konzole průměrné pc.
Xbox není nic jiného než pc s widlema.
Výkony xone x odpovidá zhruba i5 na 3 ghz, osmi jádro s gtx 1050 + -. Ps4 pro je ještě krapet slabší.
Nicméně stejně většina lidí nejsou Jaromír a mají průměrné pc s podobným výkonem.

Všeobecně vzato spíš vidím problém v jejich samotném enginu ktetej na to jaksi nebyl optimalizován.

Já sice nevím, čemu odpovídá konzole (a věřím ti že nekecáš), ale vídám hry na slabých, průměrných i nadprůměrných PC a na konzolích. A nejen simulátory (nebo "simulátory - např. WT Úsměv ), ale i takové jako právě KCD, Ass. Cr. Odyssey apod.
A mohu zodpovědně odpřisáhnout, že to co je vidět (a jak se to dá hrát) odpovídá spíše hooodně podprůměrnému PC. A ty hry to samozřejmě musí akceptovat.
Sám jsem ovšem o konzoli uvažoval, tzn. nejsem apriorní odmítač, v době kdy jsem nevěděl jak to se mnou bude, zda budu mobilní apod. Ale na konzoli bych nespustil hry, které hraju, od simulátorů, až po třeba Dwarf Fortress. Tento typ her na konzoli nepojede vůbec, a popravdě já hraju nejvíc právě takové úchylárny Úsměv


Na konzolích tytéž hry, které běží na pc umějí pěkně "ošidit" aby to nebylo moc poznat. Specielně např. pohled do dálky, pozadí, vše co je na pc ostré, je na větších vzdálenostech záměrně rozmazáno aby to nežralo výkon. Některé hry ale mají kupodivu třeba jednoduché nastavení kvalita vs výkon, např. Shadow of the Tomb Raider, kde si hráč může zvolit lepší kvalitu na úkor toho že to nebude mít 60 FPS.
Sám mám xone-x, hrával jsem ještě na x360 (firemní Šklebící se) a na ps4 a ps4 pro občas taky u bratra atd. takže to tak nějak znám ty bedýnky Úsměv

Všeobecně si ale myslím že KCD není vhodná hra na konzole i kdyby hypoteticky byly konzole 2x výkonější.
Upravil/a magot dne 21-02-2019 12:47
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,595,653 návštěv