September 26 2017 20:04:13
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 2
310_JD, Zifi

· Registrovaní piloti: 2,579
· Nejnovější piloti: Dansam
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
Playman
Oficiální distributor
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Playman
Oficiální distributor
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kampaně
 Vytisknout diskuzi
Rumburak v Číně
saldy
V červenci 1933 bylo otevřeno velvyslanectví Čínské republiky v Praze. Jeho činnost, stejně jako činnost čs. zastupitelských úřadů v Číně, byla ukončena po roce 1939, v souvislosti s okupací Československa. Až do té doby tvořily podstatu vzájemných vztahů obchodní styky, které se rozvíjely v duchu přátelské a obchodní dohody uzavřené v Nankingu v roce 1930.
Dne 4.10.1949 Československo uznalo Čínskou lidovou republiku jako jedna z prvních zemí a navázalo s ní diplomatické styky.

Neoficiální spolupráce však počala již o rok dříve materiální pomocí komunistům v jejich úsilí porazit západem podporované nacionalisty. Tato pomoc však přerostla ve vyslání vojenské mise. Dohodu podepsal s protistranou ministr národní obrany L.Svoboda při jednání s čínským protějškem v Moskvě.

ČS letecký pluk Rumburak tzv. dobrovolníků pod velením majora Vomáčky, dorazil do Číny na jaře 1949 (Pilot Vomáčka však navázal kontakty s Čínou už v během mnichovské krize, kdy sem unikl z republiky na svém stroji Avia B-534). Jednalo se o 12 do té doby školních strojů Jak-15 (Letka 1), které byly osazeny výzbrojí a 12 modernějších Mig-9 (Letka 2) včetně pozemního zajištění. Skupina sdílela základnu v Quanzhou s čínským stíhacím a bombardovacím plukem. Spadala tak pod velení 65th IAD. Úkolem Migů byla ochrana bodových průmyslových cílů především ve středních výškách. Méně výkonné, ale obratnější Jaky převzaly obrannou úlohu vzdušného prostoru v nižších hladinách. Ačkoli tou dobou maovi komunisté vítězili v pozemní válce a Kuomintang už byl zatlačen na Formozu-dnešní Tchaj-Wan, letectvo PLAAF bylo v defenzivě a nacionalisté posíleni americkým druhoválečným letectvem, dále napadali města, logistiku a průmysl. Rumburak zde působil na hlavní průnikové trase nepřátelského letectva CNAF.

20. 5. 1949 navštívil letiště v Quanzhou generál Tchang společně s hlavním šturmanem a zástupcem velitele 65.IAD majorem Sungem. Rozhodli, že československá jednotka, tvořená dvěma letkami bude schopna zahájit operační činnost 22.5 v 04.30 hodin. Pro zajištění součinnosti na frontě přidělilo velitelství divize čínského důstojníka do čela operačního oddělení jednotky. Od této chvíle byla skupina připravena přijímat bojové úkoly.

Letectvo PLAAF bylo tou dobou vybaveno směsicí starších japonských a ruských stíhaček, k tomu nejlepšímu patřily La-9. Stalin dodal Číně větší počet vyřazených Mig-9 o rok později, krátce na to i Mig-15. Bojová Aktivita Čechoslováků byla ukončena v polovině roku 1950 s počátkem korejské války. Československo však pokračovalo i nadále s materiální pomocí v tomto konfliktu...

To by byla hlavní zápletka nový kampaně pro příznivce prouďáků první generace Jak-15 a Mig-9. Úsměv
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Ale PLAAF měla taky mustafy kde z počátku lítali po boku Migů-15 Úsměv
Paradoxně si mohli v Koreji zabojovat mustafové proti sobě ...
 
310_cibule
A co na to Vencour?
www.311raf.com/images/signature/sigsmall_Cibule.jpg

„Ceterum autem CoD abactio est"
 
saldy
Ve hře se budou dít velký věci a konečně se dozvíte jak to celé dopadlo s Vomáčkou.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
1stCL_Fucida
A co Vomáčkova B-534? Úsměv
forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/bos_gold_en.png
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt.
 
clone9cz
Saldy, ty seš pitomec.
Celou cestu domu jsem se v MHD břiblble culil.
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
clone9cz napsal:
Celou cestu domu jsem se v MHD břiblble culil.

Takže žádná změna Šklebící se
 
saldy
1stCL_Fucida napsal:

A co Vomáčkova B-534? Úsměv


Slavná Avia se každopádně ztratila v chaosu války. Pátrači během hledání dokonce narazili i na stopu po neméně významné hrobce prvního císaře, ale pátrání je jinak bohužel stále bezvýsledné.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
beztak na ní pak nějakej soudruh zkoušel lítat, rozflákal ji u nedaleké vesnice kde si pak na ní opekli buřty ..
 
CSL_Lekk
saldy napsal:

1stCL_Fucida napsal:

A co Vomáčkova B-534? Úsměv


Slavná Avia se každopádně ztratila v chaosu války. Pátrači během hledání dokonce narazili i na stopu po neméně významné hrobce prvního císaře, ale pátrání je jinak bohužel stále bezvýsledné.


ale houby ztratila...byla použita jako vzorový letoun pro založení tajného čínského leteckého prumyslu - bylo to první čínské originální letadlo "bez licence" , které pod názvem "Jiàng huǒyàn" - v překladu "Vomáčkový plamen" založil nyní již všem známou tradici nakup, rozeber, okopiruj, rozbij.
Taktika byla natolik úspěšná, že nyní jsou zde "mig-raptoři" 5 generace pod názvem "J-31" https://cz.sputni.../93831613/

První serie Jiàng huǒyàn měla bytostnou potřebu vybavení talismany proti duchům nebes. Proto byl originální stroj rozřezán na kousky a ty zabudovány do trupu nových letadel. Bohužel se jednalo o válečnou sabotáž a uvedená montáž v ocasní sekci byla prováděna tajnými infiltratory Kuomintangu. Záhy po prvním vzletu se uchycení porušilo (co taky čekat od rýžového lepidla) a talisman zablokoval ovládání směrovky nebo výškovky...někdy obého.
Z puvodní serie tak nezbyly po pul roce žádné stroje ani piloti.
Činský letecký prumysl proto musel zařídit novou zápujčku strojů ...což bylo v době okupace Japonci problem, protože Hirohito jim nic pujčit na hraní zadarmo nechtěl a bohužel slíbené Mandžusko a ještě osobní zástava samotného čínského císaře k tomu japoncům nestačila. Čínský letecký prumysl proto musel počkat na osvobození a zahájit vyjednávání o zápujčce s víteznou nástupnickou stranou.

Šklebící se
Upravil/a CSL_Lekk dne 25-08-2017 12:48
 
magot
Ten sputniknews to je velice vypečený plátek. Vlastně je to takový měřák IQ ...
 
CSL_Lekk
jj přesně...proto tam je..k tématu se hodíŠklebící se
 
Aces_Wild
Když byl ještě kapitán...
 
310_cibule
Jj, touhle story se tu kdysi krátce po Palbě dokládaly schopnosti B-534 ve srovnání s mezky http://vwings.net...start=2340
www.311raf.com/images/signature/sigsmall_Cibule.jpg

„Ceterum autem CoD abactio est"
 
saldy
Velký dík pro batoha, že nám udělal skiny pro CNAF

www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2239/cnaf.jpg

mm nám poslal zakázkový skiny pro Jak-15, podle předlohy Jak-17, takže taky díky. Další jeho tvorba je zde http://www.mi-psi...

www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2241/faeter.jpg

www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2242/faeter2.jpg

a ještě přímo z fronty

www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2243/rumburak04.jpg

www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2237/rumburak02.jpg
Upravil/a saldy dne 30-08-2017 12:35
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
saldy
Jak-15

Je to stroj, který přišel až s 1946 verzí hry společně s mnoha jinými exoty, je obecně známo, že to je pouhá úprava draku Jak-3. Jakovlev v zásadě jen odřízl motor a zavěsil sem RD-10 což byla kopie Jumo-004B. Spojením tak rychle vznikl hybrid, který měl překlenout čas než příjdou plnohodnotné prouďáky a sloužit pro výcvik. Potvrdilo se co bylo předem zřejmý, drak nebyl vhodný na příliš vysoké rychlosti, jaké mohl RD-10 poskytnout, odbornější literatura hovoří jasně-povolená maximálka byla omezena na 700 km/h. Takovou rychlostí sice dorovnal ty nejrychlejší pístové stíhačky, ale nic víc. Stroj ve hře dosahuje této maximálky a při klesání snese asi 800km/h. Ve hře se dostane maximálně do středních výšek a tak jsem avizovaný mizerný dostup nezkoumal. Abyste mohli nějak solidně po startu stoupat, je třeba nejprve nabrat vysokou rychlost v nízkém letu. Jak-15 si díky draku sice zachovává obratnost, ale při ztrátě rychlosti je akcelerace mimořádně mizerná, což je daň všech reaktivních motorů první generace. Kdo má rád tento pohon s jeho klady i zápory a líbila se mu třeba kampaň pro He 162, příjde si na své, oproti tomuto letounu je sice poměrně o dost pomalejší, ale nabídne vyšší odolnost draku a větší palebnou sílu.

Mig-9

Vývoj stroje spadal už do roku 1943, ale proces se významně nakopnul po konci války kdy se do SSSR dostaly kořistní motory BMW003A. Protože lepší k dispozici nebyly, proběhla klasická kopírovačka a Fargo tak dostal tyto dva motory pod označením RD-20. V rychlosti už znatelně překonává klasické stíhače a myslím že ve výšce 5000m jsem se s ním dostal k hranici 850 km/h. Palivo je třeba hlídat a teploty motorů nesmí přesáhnout 800 C°. Je zde pojistka proti nešetrnýmu zacházení s plynovkou. Hořící motor lze uhasit při střemhlavém letu, pak vyvalí bílý kouř a je klid. Poškození se projevuje stejně jako v případě Me 262. Výkyvy v otáčkách, úplné zhasnutí nebo motor přestane reagovat na přípusť, čehož si hned nemusíte všimnout. Ve výzbroji jsou 2x 23mm a 1x 37mm kanon. Ten se nesmí používat ve výškách nad 4000m ale stalo se mi i níže. Rozdíl teplot při nasátí střelných plynů způsobí vysazení motorů. Na čínském nebi 1949 nemá konkurenci, ale v závěru může poměřit síly s P-80, což je jediný západní prouďák v nabídce hry. Mig-9 vylepšené verze na rozdíl od Jak-15 skutečně v Číně od roku 1950 působil, avšak do boje se nikdy nedostal. V čs letectvu sloužil pouze jediný Jak-17 pro cvičné úkoly.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Hoper
clone9cz napsal:

Saldy, ty seš pitomec.
Celou cestu domu jsem se v MHD břiblble culil.

a teď na sebe pánové práskněte, kdo se při tom čtení přiblble neusmíval :)
Upravil/a Hoper dne 04-09-2017 19:13
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
home.tiscali.cz/cz470266/hamster.gif
 
saldy
Teď něco offtopico pro příznivce těhle ruských "balalajek". Ve hře jsem zaznamenal, že existuje Lagg-3RD.....létatelný! Předem říkám že stroj nebude v této kampani. Dost mě to překvapilo, vyhledal jsem si starou diskuzi a zlí jazykové ho častovali "to bude další ufolet". V ofiko popisu tvůrců 1946 addonu najdeme jen strohé info, že letoun podle současných výpočtů nemohl dosahovat rychlosti 700km/h, ale je aspoň rychlejší než mid-ww2 stíhačky, jako příklad uvedli stroj La-5.

Pojďme se podívat o co se jedná, google nic neví, protože tento letoun prostě nikdy neexistoval a tak jediným zdrojem mého info je kniha Leonarda Herberta o sovětském vývoji stíhaček v době ww2.

Konstruktér motorů A.M. Ljulka pracoval počátkem 1943 za velmi obtížných podmínek s vypětím všech sil na vývoji proudového motoru, současně zachraňoval raketový motor z programu BI. Jenže vybavení, které měl Ljulka k dispozici mu už neumožnilo aby se mohl posunout dál. Setkal se proto s dalším konstruktérem Gudkovem a zjistil, že mají podobné názory. Dohodli se, že se společnými silami pustí do projektu "úplně první proudové stíhačky" (o prvenství Heinkelu nic nevěděli). Gudkov velmi dobře znal Lagg-3 a tak tento stroj posloužil jako základna. Navrhli novou příď kam usadili Ljulkův motor RD-1 o tahu 400kp. Existovaly 2 varianty, mimo nám známého stroje ze hry ještě verze s usazením motoru více vzadu. Celá nová část měla duralový potah. Přepracován byl i tvar křídel. Pozor nejednalo se o maketu či dokonce prototyp, ale o předběžnou studii. Gudkov se rozhodl, že obejde síť byrokratických procedur NKAP a svůj projekt představil přímo svému nadřízenému Šucharinovi. Herbert v textu knihy naznačuje, že projekt se tak mohl stát obětí rivality mocenských struktur, podobně jako k tomu docházelo i v jiných zemích.

Nedlouho poté v dubnu 1943 byl celý návrh přezkoumán komisí NKAP, přímo odpovědnou za konstrukci experimentálních leteckých motorů. Oficiální rozhodnutí bylo nejednoznačné, o projekt nebyl z nejvyšších míst zájem. Je pravdou, že RD-1 nebyl ještě dostatečně vyvinut. Lagg-3RD tak nemohl postoupit do dalšího stádia, zůstal jen na papíře a projekt byl opuštěn.

Protože mám zrovna Jak-15 zažitý, těšil jsem se až usednu do Laggu a porovnám si suběktivní dojmy. O kolik by byl výkon RD-1 (motor byl asi 2x slabší oproti Jumo004) vyšší ve finální podobě, nevíme a vše je tak v tvůrčí licenci. Už na rozjezdu je znát citelně slabší výkon, letoun jsem tlačil silou vůle, stejně tak stoupavost je oproti Jaku horší. Maximálka v 5000m je zhruba o 100-120km/h nižší. Lagg-3RD dosahuje maximálky 580-600km/h při 90% tahu. Pokud by šlo vše dobře a stroj byl nasazen na konci války, bylo by to pro něj hodně špatný. Nejenže by nestačil ani na pístové letouny, takový He 162 by kolem něj mohl kroužit.

www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2244/lagg3rd.jpg

Lagg-3RD je pěkně zpracován, včetně mnoha kvalitních skinů, všimněte si viditelného přechodu mezi překližkovým povrchem a duralovou přední částí. Letoun je však asi nejvíce zbytečným strojem v planesetu.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

25-09-2017 14:55
Clone, pro případné stížnosti. Smazal jsem dva příspěvky, obsahující přímé odkazy na On-line automaty. Případné problémy nechť jdou za mnou.

22-09-2017 20:14
Co se týče vrchu, tak jednoznačně vede VKB. Má tak luxusní páku, že i warthog je oproti tomu slabota.

22-09-2017 20:14
No, co se týče spodku, tak každý má své pro a proti. třeb VKB má tu výhodu, že se u něj dá nastavit tuhost páky. Virpil zase v setu vaček dodává vačku s nulovou aretací středu. Co

22-09-2017 14:22
Mám podobný držak vyrobeny samodomo pro WH, vedle židle na pravou ruku. Nemam ho na stole. Takže v tomhle by problém nebyl. Co je lepši / kvalitnejši ? VKB nebo virpil?

20-09-2017 15:31
Ta základna je totiž moc vysoká, takže se to na stůl vůbec nehodí. Pokud jej tedy chceš mít na stole, tak raději vol VKB

20-09-2017 15:30
VKB má taky spodek kompatibilní s Warthogem. U Virpilu ovšem si musíš takyo dokoupit stojan na základnu, protože samotná základna je hodně nestabilní a ten stojan se šroubuje na kraj stolu

20-09-2017 14:22
www.virpil.by

20-09-2017 09:12
Koukám že se bude dát objednat i samostatný spodek.. Nevíte kolik bude asi stát ? Je to kompatibilní s warthogem, tak bych premyšlel o upgradu. Úsměv

19-09-2017 14:34
Ta moje by měla být příští týden vyexpedována :-)

18-09-2017 10:15
páky od VIRPIL budou dostupné na Amazonu, https://www.amazo...rd
s=virpil

8,384,409 návštěv