October 19 2018 02:29:24
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,606
· Nejnovější pilot: Coffin Corner
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Nalezeno na Internetu 2017
alfik
57thMH_Edison napsal:

Uppps, že by se někdo trošku netrefil !!!!!!

... a tomuhle se, milé děti, říká, zpotit se aj na řiti!
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
Hoper
Jedna z prvních věcí, co mne učili na prvních sletech ve Flankeru byla ta, že když vjíždím na dráhu, mám se podívat, jestli něco nesedá.
Tenhle pán asi na flankeří slety nechodil.

A za video Edi děkuji, už takhle přemýšlím, na co vše může člověk v letadle umřít.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
home.tiscali.cz/cz470266/hamster.gif
 
57thMH_Edison
No osobně bych řekl, že před každým křížením dráhy je potřeba včas zavolat nebo zastavit a zeptat se TWR jestli mám přejezd povolen a tady to byl kontinuální pohyb bez komunikace.
Takže palec nahoru tomu dobrodruhovi. Tady bylo velký štěstí, že to bylo hned v 1/4 dráhy a bylo to ještě před dosednutím. Stát se to v 3/4 a po dosednutí, mohl to být úplně jiný obrázek.
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
magot
Úterní start a přistání New Shepard od Blue Origin s prosklenou kapslí
YouTube Video



 
magot
parní traktor versus John Deere
YouTube Video



 
alfik
Magote - pěkné, ale předpokladatelné Úsměv Nafťák potřebuje pro přetahovanou udržovat vysoké otáčky, takové v nichž má max. krouťák, ale pára (a elektro) "táhne vocpoda", má max. sílu při nízkých otáčkách. A pak už jen zahraje pro páru schopnost přenést ten krouťák na půdu, což při nízkých otáčkách jde, ale při vysokých to začne hrabat... Úsměv
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
Rumcajs
Hledáš v tom Alfíku duchy. Nejde o nic takového. Je to prostý souboj vah. Ten parní stroj může mít klidně n-násobek váhy toho John-Deera. Navíc je tu ta drobnost, že mají závěsy v jiné výšce a tedy Deera to táhne trochu nahoru - zvedá ho to a snižuje mu tak záběr. Ale to je menší část problému. Prostě ten parní krám je mnohem težší.
 
Vladis
alfik Tak scasti mas pravdu, ale nieje to len v polozeni krutiaku motra, je to v hmotnosti a s toho vyplivajucej schopnosti adheznosti povchu, stycnej plochy atd....

predpokladam: priklad keby mala para iba "zabrzdene", john by stym nepohol, ma silu ale hrabal by a zahrabavalba sa, aj keby pouzil akekolvek redukcie, proste je lahky (hlavne vzadu) ........ opak keby john mal zabrzdene, para ho bude tahat, smicit. a tu vtomto pripade vobec nehra rolu krutiak motora.....je to hmotnost + stycna plocha.

samozrejme ak by boli rovnake hmotnostne kategorie a s podobnym vykonom a podobnou stycnou plochou, tu uz bude hrat rolu technika jazdy .....redukcie, prevody a co spomynas ty....

edit Rumcajs ma predbehol Mrknutí
 
magot
váha a převody parního stroje jsou stěžejní imho
 
clone9cz
Parní stroje mají výhody i v letectví. Zejména při střemhlavém letu. To ale neznamená, že jsou lepší.
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
v letectví třeba parní katapulty ještě nedávno neměli konkurenci, až s příchodem elektromagnetických (EMALS) se zdají být druhořadé ale ty jsou stále příliš drahé ..
 
AJaromir
U nás v práci se "spotřebuje" cca 50 tun páry za hodinu.
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
magot
btw v r. 1933 Besler postavil funkční parní letadlo, dokonce STOL Šklebící se
YouTube Video



Upravil/a magot dne 19-12-2017 10:13
 
Uzin
Historie parních strojů v letectví je překvapivě bohatá:

https://en.wikipe...m_aircraft
 
alfik
Máte pravdu oba. Já jsem to nechtěl psát moc dlouhé Úsměv tak jsem vybral to co mi osobně přišlo nejúsměvnější.
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
Killer
YouTube Video


 
Rumcajs
Když jsem se díval na to video, co postoval Killer, skočilo mi na YouTube tuhlencto. Je to dost tématické, tuhle to tu řešil Lesník, jak se krásně rozhlížíme kolem sebe na 8mi G a jsme v pohodě v těch našich simech. Tak tohle jsou záběry na lidi, kteří skutečná Géčka zažívají. Dost poučné to je. No a ukazuje to, jak moc nerealistické jsou ty naše mnoha Géčkový přesný míření a sestřely a kroucení hlavou a vůbec.

YouTube Video


 
Hoper
AJaromir napsal:

U nás v práci se "spotřebuje" cca 50 tun páry za hodinu.

u "nás" v kasárnách se párou třebas i čistily kotce (mmj)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
home.tiscali.cz/cz470266/hamster.gif
 
AJaromir
Tak my párou vyrábíme celkem důležitou přísadu do Becherovky! Úsměv
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
AJaromir
Rume, na těch videích to ale vypadá, že nemají anti-G hadr. Bez něj člověk sotva vydrží 4G.
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

22-09-2018 10:06
Tak jsem se díval a je to jiný systém než co jsem myslel. Tam jsem... taky nikdy nebyl Úsměv Jako v Salcburku Šklebící se

22-09-2018 10:05
Ale houbec, nejdřív musíte zapálit Cyno, když chcete pořádně skákat Úsměv

21-09-2018 20:10
S tím rozhodně ne. Ideálně bych volil ASP Explorer, který má jeden z největších doskoků. Jestli vůbec není na prvním místě.

21-09-2018 14:29
Tak já na tu s planetu s jakem teda nepoletím..

20-09-2018 23:50
To je jedna z těch se spešl zbožím? Na tu lítám taky, někdy Úsměv Njn, 3/4 hodiny, no... uděláš si quaffe... protože bez quaffe prostě kosmický pilot nelítá! Šklebící se

20-09-2018 22:30
Byl tam kšeft za půl mega. neber to..

20-09-2018 22:07
No ale tos přece musel vidět už na skenu, ne? Ápropos, na cos na tu planetu potřeboval letět? Šklebící se

20-09-2018 14:12
Jsem po dlouhé době zkusil elite: dangerous

20-09-2018 11:47
jaromíre, nepotřebuješ už pauzu od toho lítání Úsměv

19-09-2018 19:07
Vyhněte se planetě V1090 Herculis C 1 C A. Je to přes 1 000 000 Ls daleko od hyperskoku.

10,187,393 návštěv