February 22 2019 11:31:41
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 1
Kukuloo

· Registrovaní piloti: 2,620
· Nejnovější pilot: FAUST58
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Nalezeno na Internetu 2017
alfik
57thMH_Edison napsal:

Uppps, že by se někdo trošku netrefil !!!!!!

... a tomuhle se, milé děti, říká, zpotit se aj na řiti!
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
Hoper
Jedna z prvních věcí, co mne učili na prvních sletech ve Flankeru byla ta, že když vjíždím na dráhu, mám se podívat, jestli něco nesedá.
Tenhle pán asi na flankeří slety nechodil.

A za video Edi děkuji, už takhle přemýšlím, na co vše může člověk v letadle umřít.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
home.tiscali.cz/cz470266/hamster.gif
 
57thMH_Edison
No osobně bych řekl, že před každým křížením dráhy je potřeba včas zavolat nebo zastavit a zeptat se TWR jestli mám přejezd povolen a tady to byl kontinuální pohyb bez komunikace.
Takže palec nahoru tomu dobrodruhovi. Tady bylo velký štěstí, že to bylo hned v 1/4 dráhy a bylo to ještě před dosednutím. Stát se to v 3/4 a po dosednutí, mohl to být úplně jiný obrázek.
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
magot
Úterní start a přistání New Shepard od Blue Origin s prosklenou kapslí
YouTube Video



 
magot
parní traktor versus John Deere
YouTube Video



 
alfik
Magote - pěkné, ale předpokladatelné Úsměv Nafťák potřebuje pro přetahovanou udržovat vysoké otáčky, takové v nichž má max. krouťák, ale pára (a elektro) "táhne vocpoda", má max. sílu při nízkých otáčkách. A pak už jen zahraje pro páru schopnost přenést ten krouťák na půdu, což při nízkých otáčkách jde, ale při vysokých to začne hrabat... Úsměv
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
Rumcajs
Hledáš v tom Alfíku duchy. Nejde o nic takového. Je to prostý souboj vah. Ten parní stroj může mít klidně n-násobek váhy toho John-Deera. Navíc je tu ta drobnost, že mají závěsy v jiné výšce a tedy Deera to táhne trochu nahoru - zvedá ho to a snižuje mu tak záběr. Ale to je menší část problému. Prostě ten parní krám je mnohem težší.
 
Vladis
alfik Tak scasti mas pravdu, ale nieje to len v polozeni krutiaku motra, je to v hmotnosti a s toho vyplivajucej schopnosti adheznosti povchu, stycnej plochy atd....

predpokladam: priklad keby mala para iba "zabrzdene", john by stym nepohol, ma silu ale hrabal by a zahrabavalba sa, aj keby pouzil akekolvek redukcie, proste je lahky (hlavne vzadu) ........ opak keby john mal zabrzdene, para ho bude tahat, smicit. a tu vtomto pripade vobec nehra rolu krutiak motora.....je to hmotnost + stycna plocha.

samozrejme ak by boli rovnake hmotnostne kategorie a s podobnym vykonom a podobnou stycnou plochou, tu uz bude hrat rolu technika jazdy .....redukcie, prevody a co spomynas ty....

edit Rumcajs ma predbehol Mrknutí
 
magot
váha a převody parního stroje jsou stěžejní imho
 
clone9cz
Parní stroje mají výhody i v letectví. Zejména při střemhlavém letu. To ale neznamená, že jsou lepší.
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
v letectví třeba parní katapulty ještě nedávno neměli konkurenci, až s příchodem elektromagnetických (EMALS) se zdají být druhořadé ale ty jsou stále příliš drahé ..
 
AJaromir
U nás v práci se "spotřebuje" cca 50 tun páry za hodinu.
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
magot
btw v r. 1933 Besler postavil funkční parní letadlo, dokonce STOL Šklebící se
YouTube Video



Upravil/a magot dne 19-12-2017 10:13
 
Uzin
Historie parních strojů v letectví je překvapivě bohatá:

https://en.wikipe...m_aircraft
 
alfik
Máte pravdu oba. Já jsem to nechtěl psát moc dlouhé Úsměv tak jsem vybral to co mi osobně přišlo nejúsměvnější.
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
Killer
YouTube Video


 
Rumcajs
Když jsem se díval na to video, co postoval Killer, skočilo mi na YouTube tuhlencto. Je to dost tématické, tuhle to tu řešil Lesník, jak se krásně rozhlížíme kolem sebe na 8mi G a jsme v pohodě v těch našich simech. Tak tohle jsou záběry na lidi, kteří skutečná Géčka zažívají. Dost poučné to je. No a ukazuje to, jak moc nerealistické jsou ty naše mnoha Géčkový přesný míření a sestřely a kroucení hlavou a vůbec.

YouTube Video


 
Hoper
AJaromir napsal:

U nás v práci se "spotřebuje" cca 50 tun páry za hodinu.

u "nás" v kasárnách se párou třebas i čistily kotce (mmj)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
home.tiscali.cz/cz470266/hamster.gif
 
AJaromir
Tak my párou vyrábíme celkem důležitou přísadu do Becherovky! Úsměv
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
AJaromir
Rume, na těch videích to ale vypadá, že nemají anti-G hadr. Bez něj člověk sotva vydrží 4G.
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
Přejít na fórum:
Předvánoční sraz 2018
Rezervace na Předvánoční sraz 2018
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

12-02-2019 11:38
Tak hlavně aby vydržel minimálně tak dlouho jako Milouš na hradě Úsměv

08-02-2019 15:51
Hurá, sensor přišel. Dneska to poletí! Šklebící se

18-01-2019 08:57
To není DCS vláknem, to je záhada PHP-fusion enginu. Dělává to poslední příspěvek o kohokoliv ..

17-01-2019 16:18
To DCS je tak prokletý, že při pokusu otevřít vlákno, vyskočí chyba 500. Ostatní vlákna jsou o.k.

15-01-2019 16:23
Jedině tak a s migrací na vmWare

15-01-2019 12:10
Tak tam střel zpátky W7, license se možná daj ještě sehnat ..

15-01-2019 01:33
Na TS jsem zrušil WoT kanal. Kdyby si tu někdo chtěl hrát hitpointový jako tanky, tak by měl poslat peníze, jinak zmizte na mumble nebo discord, kterej není třeba platit

15-01-2019 01:24
A to tam mám jen W10 s HyperV, stejně se to podělalo. Co na těch W7 bylo špatnýho, když mně na druhym stroji perfektne fungují.

15-01-2019 01:20
Aha, já proč mám po startu W10 černou obrazovku a kurzor. Asi ty automatický restarty a instalace zakážu na firewall, když už to nejde přes registry.

12-01-2019 21:11
Jako že všechno funguje, to zkazí W10 negativní kritiku.

10,625,048 návštěv