Celý ten vývoj DCS na mě dělám dojem že ho netvoří striktně modulárně.
Tzn musej řešit dopady každýho novýho update na milion místech. Už jen ty zprávy z Razbam o spolupráci z ED tomu nasvědčují ..
čili by se dalo predikovat že s každým novým modulem a mapou to bude čím dál větší průser ..
Jak je možné že někdo dokáže naprogramovat modulárně model F-18E na dva různé enginy (FSX a P3D) včetně separátních modulů avionik a zbraní a v obou to funguje stejně a víceméně korektně. Že ty engine jsou grafiky hnusnější nehraje roli ..
mají to v FSX správně? Ta animace vyzdvihne podvozek nad palubu a je uchycen z obou stran (9:50 - 10:05) YouTube Video
Ahoj,
ta "packa" dozadu je něco jako bezpečnostní prvek, když katapult selže a nedá hned ten správný impulz.
Když je všechno OK, tak se to odpojí. Pro každý typ letadla jiná packa.
To že to v některých simech není je spíš o zjednodušení .
tady na tom videu je vidět jak to funguje YouTube Video
Já mám takovou teorii. Ještě než vyšla F-18C, tak jeden vývojář na foru psal, že A/G radar mají hotový, jen musí dodělat výstup na display.
Mám podezření, že při testování zjistili, že jejich stávající engine není schopen zprovoznit A/G radar v takové kvalitě, aby zároveň hra neztratila moc výkonu. Což je pravděpodobně důvod proč začali tak rychle pracovat na implementaci Vulkanu. Ten je prý již hotový, jen se musí dodělat všechny shadery.
Můj tip je, že před uvedením A/G radaru uvidíme první betu s Vulkan API, která by již měla obejít stávající 1 core limitaci.
Je treba si uvedomit to, ze "jenom" vystup na display se vicemene rovna "jenom" vystupu pohledu z kabiny, na coz mame 40 let vyvoje 3D algoritmu a specializovany HW s prikonem stovek wattu. To jenom je dost mnohoznacne, taky to muze byt 90% prace.
Celkove dojmy po dotestovani Horneta:
co je hotove, je bezvadne. To je pozitivni. Neoveroval jsem hruby vykon ani chovani ve smyslu stopek v ruce a vysledku skutecnych testu v ruce druhe, ale nic neukazovalo na nejake chyby. Coz, do urcite miry, zaroven ukazuje, jak je [skutecna] F-18 neslane nemastne letadlo :-).
Problem je to, co hotove neni. Pokud bych nejaky tutorial opravdu cekal, tak tutorial na pristavani na lod. Mise tankovani za letu konci po par minutach tim, ze tanker zacne bezduvodne klesat, az narazi do vody. Stennis je jako Mary Celeste, vlastni letadlo koneckoncu taky. To, co jsem psal, tj. ze chybi obsah, je stoprocentni pravda. Je to prehlidka ztracenych prilezitosti. Napriklad se da cekat, ze vetsina zakazniku to mysli vazne a bude delat par desitek okruhu a pristani na lod jen jako trenink, tak proc tam neni par desitek instant misi jen s drobnymi variacemi kurzu a pozice lodi, pocasi, mraku a denni doby, mozna i provozu okolo? Coz by byla pro nekoho, kdo s editorem umi, prace na hodinu, nehlede na to, ze by to mohl udelat nekdo z fanousku. A tak dal. Uvidime ve finalni verzi, ale moc nadeji tomu nedavam.
Pokud jde o ta pristani na lod, par hodin se s tim stravit da (myslim takovych, ktere nebudete povazovat za ztraceny cas), ale opravdova zabava a romantika prijde az kdyz vypnete obrazovky a pristavate podle mechanickych budiku. A o to vic pak zamrzi, ze je to neslana nemastna F-18 a ne treba F-8. Skoda.
no já mám pár pochyb o chování letadla při forsáži při nízkých rychlostech, je to až příliš positivní.
To samé o velmi velké výdrži podvozku, prostě hladce přistanu při 170 - 180 Mph na letadlovce.
Proč se srát s hornetem při 140 mph a řešit optimální letovou dráhu, když s tím prostě fláknu o palubu ve vyšší rychlosti, zcela stabilně a bez poškození. Celý přistávací systém je pak k ničemu když se na něj můžu vysrat ..
Ano dá se přistávat jako v reálu, ale není to potřeba
Dále, je-li chování AA radaru při ozařování korektní, pak AI Mig-23 (například) má takřka stejné schopnosti ozařování jako hornet.
Tzn. simulace vs "pseudo AI simulace" ...
Lesníku, hornet má zhruba ještě rok vývoje, takže ti naservírovali nedopečený polotovar.
Ale že tam nejsou nějaké mise, to mne osobně vůbec nezatěžuje, snadno si naklikáš v FMB své vlastní za pár minut. (mezitím ti ale spadne dvacekrát DCSko )
Ač jsem nikdy nebyl fanda F-18 tak dogfighty jsou s ním velmi zábavné
A souhlasím s tím že by F-8 byla lepší volbou.
Ano, ten podvozek, to mi vypadlo. Parkrat jsem se podivil, ze ten pad na palubu na nem nemel dusledky, ale vzdy to bylo s prakticky prazdnymi nadrzemi bez podvesu, takze muj odhad je, ze by to v realu vydrzel take. Alespon ve smyslu zakazano, ale vejde se to do bezpecnostnich nasobku. Nicmene, je to bod, ktery vzbuzuje trochu pochyb a stalo by za to udelat nejake sirsi testovani, treba dosednuti v naklonu, tj na jednu nohu, coz je vetsinou zabijak podvozku.
Pristat na letadlovce ve 180 jsem nezkousel, nebyl duvod. Mimochodem, odlepi se z pulky paluby se bez katapultu a taky proto nerekneme, ze katapult neni potreba :-).
Přistávat bezdůvodně na letadlovce na takový rychlosti by pro toho pilota bylo asi poslední přistání a dostal by dovolenou.
Souhlas, že F-8 by byla pro nás lepší volbou, bohužel z obchodního pohledu je IMO pro ED Hornet mnohem výnosnější volba.
Nemá Hornet náhodou podvozek od Safran Landing Systems?
Výdrž podvozku posuďte sami, tady plně naloženýho Horneta pošlou z 20 stop: YouTube Video
A to je přesně ono..Jeden vývojář někde na foru psal...Na Steam foru se jeden z moderátorů dušoval..To jsou všechno takové řeči " ala jedna paní povídala " Tohle jsou přesně ty informace, které bych čekal velkým písmem, někde na uvodní straně. A až je tam uvidím tak tomu i uvěřím Ale abych nebyl furt za škarohlída, musím říct, že výše uvedené video z testu radaru mne potěšilo.
A to je přesně ono..Jeden vývojář někde na foru psal...Na Steam foru se jeden z moderátorů dušoval..To jsou všechno takové řeči " ala jedna paní povídala " Tohle jsou přesně ty informace, které bych čekal velkým písmem, někde na uvodní straně. A až je tam uvidím tak tomu i uvěřím ;) Ale abych nebyl furt za škarohlída, musím říct, že výše uvedené video z testu radaru mne potěšilo.
A jaký informace a na jaké úvodní stránce? Z oficiálního ED fóra jsou to přesně dvě kliknutí myší na vlákno DCS: F/A-18C Hornet FAQ, které tam visí od 12. 4. 2017. Hornet byl uvolněn 30. 5. 2018. Při nákupu Horneta pak všude svítí "Early Access". Na stránkách Hornet modulu je pak jasně napsáno:
DCS: F/A-18C Hornet is initially being released as Early Access, with several features to be added during the Early Access period. This includes several sensors, weapons, and sub-systems.
Myslel jsem třeba ty konkrétní informace zmíněné Jumbíkem ( A/G radar ) a Jaromírem ( práce na dynamické kampani ) . Stačí takhle ? Pokud je to, co kluci píší pravda, tak jsou to třeba podle mne, tak zásadní informace, že by si zasloužily být někde na " titulní stránce " ( dávám raději do uvozovek, aby se pochopilo že jde o nadsázku ) a ne zapadnuté někde ve foru, nebo na steamu.
Upravil/a Mira dne 02-10-2018 14:22
Já když to tady čtu tak mám trochu pocit že někteří od DCS očekávají něco jiného než je.
Podle mě obsah nechybí protože DCS je o těch letadlech. Obsahem je se naučit to letadlo a k tomu je spousta informací. Letová příručka, Chuck's Guide, nebo tady MB2 PauraCZ vytvořil opravdu vynikající příručku pro létání na letadlových lodích. Než jsem si do DCS koupil AV-8B, tak jsem si z internetu stáhl originál letovou příručku a učil jsem se jako ve skutečnosti a o tom myslím DCS je.
Prostě si myslím že DCS není o tom že má být rozsáhlý tutorial kde to říká tady to zmáčkni a čeká až to uděláš. Tak to ve skutečnosti není.
Já si chci koupit F-14 ne F-18, ale musím říci že jsem se ty 3 dny zkoušení F-18 velice bavil a připadalo mě to dodělanější než AV-8B.
Co se mě nelíbilo je ta mapa zálivu, to mě teda nijak neoslovilo. Ale to je věc vkusu.
AH_Kraken napsal:
Než jsem si do DCS koupil AV-8B, tak jsem si z internetu stáhl originál letovou příručku a učil jsem se jako ve skutečnosti a o tom myslím DCS je.
Btw všiml sis jak je krásně funkční IRMV za bílého dne v poušti? V tom manuálu píšou že je to použitelné pouze na velmi krátké vzdálenosti, takže prakticky nepoužitelné ...
Některé věci v DCS jsou krapet mimo mísu .. holt tam nejsou simulovány teploty povrchů tak důkladně.
AH_Kraken napsal:
Než jsem si do DCS koupil AV-8B, tak jsem si z internetu stáhl originál letovou příručku a učil jsem se jako ve skutečnosti a o tom myslím DCS je.
Btw všiml sis jak je krásně funkční IRMV za bílého dne v poušti? V tom manuálu píšou že je to použitelné pouze na velmi krátké vzdálenosti, takže prakticky nepoužitelné ...
Některé věci v DCS jsou krapet mimo mísu .. holt tam nejsou simulovány teploty povrchů tak důkladně.
Nevšiml já jsem na té poušti AV-8B nezkoušel. Ale věřím ti že DCS má proti realitě spoustu nepřesností. Já chtěl jsem jen říci, že DCS je spíš o tom "naučit se letadlo" i když to má proti skutečnosti nepřesnosti, než že bych očekával další obsah.
Jinak k té rychlosti. Mě nenapadlo vůbec zjišťovat rychlost na přistání a vůbe netuším jakou jsem létal. Už někdy od začátku 60 let se létá na úhel náběhu a pro přistání stačí AOA indexer. Ono je to pro to, že optimální rychlost se mění s hmotností ale AOA ne.
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.