April 19 2024 12:06:31
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 1
Tyler Durden

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS World 2017
magot
nj jedinej update jen tenhle prd ..
DCS 2.1.1.11762.287 Update 7
D-BOX compatibility failure fixed

Upravil/a magot dne 23-11-2017 16:10
 
Aces_Wild
magot napsal:
nj jedinej update jen tenhle prd ..
DCS 2.1.1.11762.287 Update 7
D-BOX compatibility failure fixed

A pro 1.5 taktéž:

DCS 1.5.7.11762 Update 6

* D-BOX compatibility failure fixed
* The Georgian War campaign triggers fixed
 
Aces_Wild
Podobně jako Mustang, další původně privátní projekt, Jak-52, pravděpodobně do DCS dorazí jako plnohodnotný modul. Více info snad dorazí později. Mezitím pár obrázků.

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/147/DCS-Yak-52-WIP-01.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/598/DCS-Yak-52-WIP-02.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/f8f/DCS-Yak-52-WIP-03.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/8b1/DCS-Yak-52-WIP-06.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/571/DCS-Yak-52-WIP-07.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/56e/DCS-Yak-52-WIP-08.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/3a2/DCS-Yak-52-WIP-10.jpg

www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/b89/DCS-Yak-52-WIP-11.jpg


Dalším překvapením je pokračování vývoje F-15E od RAZBAM Simulations.

i.imgur.com/QSTHal6.png


Edit: Belsimtek potvrzuje práce na Huey. Multicrew bude trvat ještě pár měsíců díky odlišné implementaci od např. Albíka, nicméně máme pro Huey očekávat změny o kterých nás budou údajně brzy informovat.

i.imgur.com/3J8vr0C.png
Upravil/a Aces_Wild dne 24-11-2017 14:01
 
Aces_Wild
Chizh informuje, že předělaná mapa Kavkazu bude mít kolem 14GB.

i.imgur.com/ztTVjHk.png
 
Aces_Wild
RAZBAM Simulations AV-8B Night Attack

How the nozzle glows in daylight after the daylight factor is included.

i.imgur.com/lNF3BKZ.jpg

The nozzle glow at night

i.imgur.com/1LJlKm3.jpg

i.imgur.com/A7v1tyo.jpg

i.imgur.com/5ylN7Jf.jpg
 
Aces_Wild
DCS 2.3 - AV-8B Harrier over Normandy - Cinematic

Od TheSkyline35.

New little cinematic on DCS 2.3 (Dev version)

YouTube Video


 
Aces_Wild
Deka Ironwork Simulations JF-17 Thunder

* jejich AI balíček čínských jednotek (bude zdarma) již brzy v jedné z nadcházejících aktualizacích (pozn.: seznam vytažen z jiného FB příspěvku z 29.9.2017)
- letadla:
-- J-11A (AI) [dokončeno]
-- JF-17 "Thunder" (AI) [WIP]
- lodě:
-- 052B torpédoborec DDG-168 "Guangzhou" [dokončeno]
-- 052C torpédoborec DDG-171 "Haikou" [téměř dokončeno]
-- 054A fregata FFG-538 "Yantai" [dokončeno]
- zbraně:
-- YJ-83 protilodní střela [dokončeno]
-- YJ-62 protilodní střela [WIP]
-- 9M317 protiletadlový systém [dokončeno]
-- HQ-16 protiletadlový systém [dokončeno]
-- HHQ-9 protiletadlový systém [dokončeno]
-- PL-5EII raketa vzduch-vzduch [dokončeno]
-- PL-8 raketa vzduch-vzduch [dokončeno]
-- PL-12 raketa vzduch-vzduch [dokončeno]
-- WMD multifunkční zaměřovací podvěs [dokončeno]
-- RKL609 ECM podvěs [dokončeno]
- pylony:
-- AKU-170 pro raketu R-77 na J-11A [dokončeno]
-- PF-12 pro raketu PL-12 [WIP]
* pracují na torpédoborci typu 052C a protilodní střele YJ-62
* dále pracují na tankeru KJ-200 založeném na A-50 od ED
* kolizní model JF-17 je hotový
* indikátory poškození pro každou komponentu
* DM úspěšně integrován do EFM
- zelená: lehké poškození
- modrá: střední poškození
- červená: těžké poškození
- černá: kritické poškození

Tiny updates:
As you may already know, Razbam AV-8B N/A will be out on Nov 29. Our China Asset Pack will also be released on the coming update, in which, J-11A, 052B and 054A will be included for its debut.
Meanwhile, one of our modelers is hard working on the 052C and its anti-ship missile YJ-62.
Besides, to expand the PLAAF units, we decided to make KJ-2000 based on Eagle Dynamic's A-50 model.
We will try our best to make both be included soon.

[He Is back!!] Another modeler has finished the collision model of JF-17, and now moves to the final stages of JF-17 modeling.
For EFM testing and visuliazation purpose, programmers wanted him to make the damage animations for all external components.
However, he refused - he still dares not to see any 'debris' since last 'family event' Mrknutí.
As a concession, he added damage status indicators for each damage component.
Different color of the ball represents different damage level:
1. green: light damage;
2. blue: moderate damage;
3. red: heavy damage;
4. black: critical damage;
And damage model (DM) now has been successfully integrated into our EFM.

.... (silently) we will definitely add the damage animation at the end Mrknutí

Thanks, and enjoy your weekend.

i.imgur.com/niCdNe3.png

i.imgur.com/KQ3dGZC.png

i.imgur.com/rwnpC5C.jpg

i.imgur.com/aigR4Nq.jpg

i.imgur.com/BGQwcLQ.jpg

i.imgur.com/VSjFm19.jpg

i.imgur.com/JSFfnlm.jpg
Upravil/a Aces_Wild dne 26-11-2017 15:12
 
Aces_Wild
DCS World: AV-8B Night Attack Harrier II

Jabbers se tentokrát podíval na skiny, vylepšení HUDu a exploze raket.

Quick demonstration of the Liveries for the AV-8B N/A Harrier II, the HUD and Cockpit glass improvements, and some rather sweet explosions, explosions are always fun :)

YouTube Video




**************************************************************************************************************

104th_Maverick pak nabízí ukázku tankování paliva za letu.

DISCLAIMER: This is an early access preview copy of the module and does not necessarily reflect what will be released when the module is launched into early access for everyone.

YouTube Video



Upravil/a Aces_Wild dne 27-11-2017 13:59
 
Fiks
Tomorrow, November 28, the DCS site, technical services and online game will be unavailable due to technical maintenance.

Neskutečná a sqvělá vlastnost všech her který potřebujou pro svou
správnou (někdy)funkci aktivní net.Haleluja CoolCoolCool
 
Aces_Wild
Eagle Dynamics/Belsimtek F/A-18C Hornet

Wags nabízí další trochu informací k Hornetu.

Let’s talk a little about sensors…

A key aspect of the Hornet early access release will be the air-to-air radar modes that consist of Range While Search (RWS), Single Target Track (STT), Latent Track While Scan (LTWS), and the Air Combat Maneuvering Mode of Boresight Acq (, Vertical Acq (VACQ), Wide Acq (WACQ), and Long Range Automatic Acq (AACQ). A lot of our efforts are now devoted to this.

Attached is an image just showing a symbol test. Several items are quite incorrect (it’s just a symbol test), so please don’t get too wrapped around the axle on this.

Once that is complete and the Early Access version of the Hornet has been released, we’ll be using the air-to-ground radar technology we’ve been developing over the past few years to create the A/G modes of the AN/APG-73 radar we are simulating. Our goal is to create the most realistic simulation of an A/G radar ever done for a game. This will be in addition to including the remaining A/A radar modes and functions.

Upon wrapping up the APG-73, we’ll move on to the ATFLIR, and at that time, develop a new and improved FLIR technology to provide the best and most realistic simulation of such a sensor.
You may also note in the image that we’ve been working on the lighting system for the IFEI. In fact, the panel was modified.

As for the Hornet start up video, we are just waiting on one critical item to be resolved with the caution and advisory system. The AV-8B will have the limelight to itself this weekend, but I hope to the Hornet start up video to you the week after… finally.

i.imgur.com/QOM0MPk.jpg
 
Aces_Wild
Wags se rozepsal ohledně vývoje DCS 2.5 a DCS WWII. Kde byli, kde jsou a kde plánují být.
Nebudu překládat celé, pouze krátký výtažek.

Něco málo k minulosti ED a co se chystá:
* když roku 1995 vydali jejich prvotinu, Su-27 Flanker 1.0, bylo jich v týmu 7
* po 27 letech mají kolem 80 interních programátorů, umělců, manažerů, testerů a producentů
* dále mají 18 partnerů a třetí strany, které krom vlastních modulů spolupracují i na interních projektech
* v roce 2005 se objevuje první Advanced Flight Model (AFM) - Su-25T
* v roce 2008, resp. 2009, se objevuje první Professional Flight Model (PFM) - Ka-50 Black Shark, resp. A-10C Warthog
* pro letadlo typu A-10C trvá vytvořit PFM obvykle 3 roky
* získat povolení/licenci (od výrobce a vlády) k tvorbě letadla může zabrat spoustu času, pro Ka-50 a A-10C to trvalo 2 roky!
* konečně podepsali nezbytné smlouvy a Hornet se tak může začít prodávat, už jsou prý blízko k nabídnutí předprodeje
* po Hornetu mají k internímu vývoji nachystaný moderní bojový letoun a vrtulník
* třetí strany - AV-8B Night Attack S/VTOL, F-14 Tomcat, JF-17, F-4E Phantom II, Mi-24P Hind, Bo-105 a další
* za 27 let interně vytvořili 5 generací grafického enginu
* zkoušeli jiné enginy (MSFS, OSG a další), ale vždy se vrátili k vlastnímu internímu řešení kvůli potřebě vyrenderovat prostředí, které vypadá a funguje skvěle od 1 metru do 50 000 metrů, věří, že v tomto je jejich engine unikátní a silný
* po 8 letech vývoje mají velmi stabilní grafický engine poháněný DX11, s technologií Deferred Shading a s Physical Based Rendering (PBR)
* upravují jejich engine pro podporu Vulkan API
* mají v plánu vypustit 2.5 v následujících týdnech

Ohledně WWII:
* The Fighter Collection (TFC), zásadní partner ED, s jednou z největších privátních sbírek druhoválečných letadel, požaduje již celkem dlouho po ED WWII letadlo, takže nemůžeme svého partnera ignorovat
* společně souhlasí, že WWII scéna je velmi zajímavá, TFC podporuje WWII od samého začátku
* tým pracující na WWII není týmem pracujícím na F/A-18C
* velmi je překvapil fakt, že investice vs generovaný zisk je pro WWII excelentní - P-51D je dvakrát efektivnější než A-10C

Zdroj: A letter from Eagle Dynamics - 28 November 2017
Upravil/a Aces_Wild dne 28-11-2017 19:09
 
CSL1_Talbot
No konecneMrknutí
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
 
petsild
Jestli Vulkan API bude nasazen Šklebící se tak určitě ne hned v 2.5 nebo jo?
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
AJaromir
Hmmm, zajímavá zpráva. Jestli plánují VULKAN API (ten je proslavený hlavně díky novému DOOMovi, The Talos Principle a Star Citizen a díky podpoře všech aktuálně nejpoužívanějších operačních systémů), tak to bude ještě velmi zajímavé.
 
Rapier
Aces_Wild napsal:
* velmi je překvapil fakt, že investice vs generovaný zisk je pro WWII excelentní - P-51D je dvakrát efektivnější než A-10C
Zdroj: A letter from Eagle Dynamics - 28 November 2017


To v ED objevili Ameriku ne?! Přece naprosto každý min. tuší, že WW2 je, byla a vždy bude mnohem populárnější než moderna, o WW1 ani nemluvě. Proč mě to nepřekvapuje. Stačí se podívat do historie kolik vniklo WW2 leteckých simulátorů jen na PC vs moderna a jak si vedli finančně. Na to potřebovali 20+ let? Úsměv Nemluvě o faktu, že udělat WW2 éro bude vždy jednodušší než moderní éro nacpané elektronikou.
Jen málo simulátorů moderny v historii PC překonalo prodeje WW2 simulátorů. Možná tak DID EF-2000 v roce 1995.
 
Hoper
Aces_Wilde, díky za výcuc.


A nedá mi to si nerýpnout do Wagse:

Aces_Wild napsal:

* po 27 letech mají kolem 80 interních programátorů, umělců, manažerů, testerů a producentů
* po 8 letech vývoje mají velmi stabilní grafický engine poháněný DX11, s technologií Deferred Shading a s Physical Based Rendering (PBR)


* se obávám, že z těch 80ti bude umělců, managorů a producentů 70 a testerů 3. Hádejte, kolik programátorů...
* ani po 27 letech, natož po těch 8, nejsou schopni udělat fléry a kouře tak, aby nezabíjely FPS.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
LesniHU
Hoper napsal:

Aces_Wilde, díky za výcuc.


A nedá mi to si nerýpnout do Wagse:

Aces_Wild napsal:

* po 27 letech mají kolem 80 interních programátorů, umělců, manažerů, testerů a producentů
* po 8 letech vývoje mají velmi stabilní grafický engine poháněný DX11, s technologií Deferred Shading a s Physical Based Rendering (PBR)


* se obávám, že z těch 80ti bude umělců, managorů a producentů 70 a testerů 3. Hádejte, kolik programátorů...
* ani po 27 letech, natož po těch 8, nejsou schopni udělat fléry a kouře tak, aby nezabíjely FPS.
Pocet jsi asi odhadl velmi presne, myslim. Spis bych rekl, ze po tolika letech maji stale engine, kde jsou stromy jen vizualni efekt. A maji stale system, ktery nema zadnou podporu kampane na persistentnim bojisti...
 
magot
Stromy jsou kolizní Lesníku. Na 1.5 neber ohled, je to mrtvej engine.
 
Aces_Wild
Rapier napsal:
To v ED objevili Ameriku ne?! Přece naprosto každý min. tuší, že WW2 je, byla a vždy bude mnohem populárnější než moderna, o WW1 ani nemluvě. Proč mě to nepřekvapuje. Stačí se podívat do historie kolik vniklo WW2 leteckých simulátorů jen na PC vs moderna a jak si vedli finančně. Na to potřebovali 20+ let? Úsměv Nemluvě o faktu, že udělat WW2 éro bude vždy jednodušší než moderní éro nacpané elektronikou.
Jen málo simulátorů moderny v historii PC překonalo prodeje WW2 simulátorů. Možná tak DID EF-2000 v roce 1995.

Jestli objevili Ameriku netuším, stejně tak si nejsem jistý, že WWII scéna je finančně úspěšnější. Tak si tak namátkou zavzpomínám nad Sturmovik sérií, která byla tak finančně úspěšná, že 1946 přebral Daidalos Team, Cliffs of Dover Team Fusion a u stávající Battle of Something si každý druhý měsíc Jason neodpustí připomenout, že nemá dost peněz. Prostě pouze s překvapením zjistili, že na jednomotorovém druhoválečném letadle, kde jsou náklady kolem 150000$ a vývoj trvá 2-3 roky, se dá skončit v plusu. Když k tomu připočteme v podstatě nulový WWII obsah, neodpovídající planeset, neodladěná mapa, pak to překvapením je i pro mě.
Pro ED není DCS hlavním zdrojem příjmů, tím je TBS a armádní zakázky a ty nejsou na WWII obsahu postaveny.
 
Aces_Wild
Starforce půjde dříve či později do háje. Konečně!
Z komentářů na ED FB:

i.imgur.com/JXHTAZI.png
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,721,583 návštěv