August 17 2018 13:12:07
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,601
· Nejnovější pilot: Leonell
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS World 2017
AJaromir
Porovnání 1.5 vs 2.5 v zimě:
YouTube Video



Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
magot
www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/e12/rapier_fsa_launcher_5.jpg
 
Aces_Wild
Rumcajs napsal:

A jak je udělaná? Docela by mě zajímalo, jak to je ztvárněný. Máš k tomu nějaký informace?

Nemám tušení jak přesně to mají namodelované. Ono najít nějaké kloudné informace jak co mají, není nijak jednoduché. Asi si hlídají know-how. Úsměv Každopádně ta informace je přímo od Dmitryje "Yo-Yo" Moskalenka, šéfinženýra v ED.
Můžu nabídnout historii FM, něco navíc o SFM/AFM/PFM, jaké jsou rozdíly, apod.
A mimochodem, věděli jste, že v ED pracovali dva lidé, kteří dnes tvoří pro 1C Game Studios/777 Studios? Úsměv


LesniHU napsal:
2% je krasne cislo vyjadreno v procentech, ale treba zrovna priznivci druhovalecnych simulaci te za dvouprocentni rozdil maximalek sezerou. Vsechno je relativni.

Ty % ale nejsou pouze FM, to je odchylka celkové simulace modulu. Což je podstatný rozdíl.
Belsimtek je s Mi-8 na nějakých 2,7% s tím, že přesněji to u stávající generace PC moc dobře nelze. Navíc se prý bude těžko hledat pilot a stroj, kde by si mohli vyzkoušet "nestandardní postupy" správy motorů, aby ty plameny byly namodelovány přesně... Úsměv
Upravil/a Aces_Wild dne 14-02-2018 14:32
 
Aces_Wild
2018-02-14 HOTFIX 3

* Updated several missions of UH-1H Argo Campaign.
* Updated several missions of A-10C The Enemy Within Campaign.
* MP anticheat. Speed relative explosion power is clamped to 500 m/s.
* Controlled Ground units can pass through tunnel wall. Fixed.
* Fixed issue with ground AI when given stop and resume triggers returns to previous WP instead of continuing the route.
* UH-1H UN Campaign mission 2 trigger will working.
* Fixed ME error me_map_window.lua in dynamic weather panel.
* Sea waves animation will be works correctly from inside some cockpits.
* Multiple flights starting on a FARP at the same time will not spawn on a player.
* Tanker will be fill external tanks of aircraft.
* B-17G ball turret will fire.
* B-17G will attack enemy at second approach.
* UH-1H: Fixed issue with barometric altimeters when atmospheric pressure below limit.
* AI Radio. Fixed error in wMessage::buildSpeechQ appearing in some conditions.



DCS AV-8B N/A by RAZBAM

* Corrected empty fuel tank definition
* Cockpit model improvements
* External model improvements
* Added EHSD Moving Map (Work-in-Progress)
* Added TPOD laser ranging
* Updated TPOD TDC movements
* Updated TPOD target transfer
* Corrected aircraft basic empty weight (slightly too low before)
* Corrected aircraft basic empty roll inertia (too high before, creating incorrect roll response)
* Corrected combat rating not allowed when nozzles not aft or gear down
* Corrected very high altitude engine performance (>35000ft, was insufficient before)



DCS M-2000C by RAZBAM

* Improved pitch responsiveness
* Improved AP responsiveness and control
* Improved extreme angle of attack behavior
* Improved engine malfunction modeling during in-flow loss
* Controls indicator now also shows trim position (previously only shown during AP engagement)
* Removed innacurate altitude limitations for AP engagement
* Corrected nature of trim control sensitivity to be relative to framerate
* Corrected nature of AP heading and trim control sensitivity to be relative to framerate
* Corrected helmet visor animation and reversal between external and cockpit view
* Corrected direction of trim indicator in controls indicator
* Corrected innacurate pitch moment with airbrake deployment
 
Aces_Wild
RAZBAM Simulations MiG-19P

Eagle Dynamics na svých FB stránkách sdílel obrázky MiG-19 od RAZBAM. Na tom by asi nebylo nic zvláštního, kdyby...
Today we have an image of the MiG-19 cockpit from RAZBAM. This will be a great and interesting module showing the evolution of MiG aircraft between the MiG-15 and MiG-21. It will also serve as a great adversary for the upcoming F-4E Phantom II by Belsimtek. These aircraft meeting up over the Golan will be amazing.

i.imgur.com/SxjkKgX.png

A teď MiG-19P:
i.imgur.com/pg35Qml.jpg

i.imgur.com/wy39jUp.jpg

i.imgur.com/wqD1RYc.jpg

i.imgur.com/nwJT6bi.jpg

i.imgur.com/kPyAIDl.jpg

i.imgur.com/JWRIhcw.jpg

i.imgur.com/DeCDFmq.jpg
 
magot
tzn že by tam mohla být i severní část Israele s letištěm Ramat David, původní základnou RAF, taky Haifa by mohla být a kus moře .. Tzn šli by dělat i nějaký protiponorkový akce z WWII krom trubko válek
 
Baron
Aces_Wild napsal:

...A mimochodem, věděli jste, že v ED pracovali dva lidé, kteří dnes tvoří pro 1C Game Studios/777 Studios? Úsměv


Jj. Petrovic vytvoril pre DCS letove modely pre FC3 a A-10C ak si dobre pamatam. ten druhy je tusim Mehovushka.


Aces_Wild napsal:

RAZBAM Simulations MiG-19P

Eagle Dynamics na svých FB stránkách sdílel obrázky MiG-19 od RAZBAM. Na tom by asi nebylo nic zvláštního, kdyby...
Today we have an image of the MiG-19 cockpit from RAZBAM. This will be a great and interesting module showing the evolution of MiG aircraft between the MiG-15 and MiG-21. It will also serve as a great adversary for the upcoming F-4E Phantom II by Belsimtek. These aircraft meeting up over the Golan will be amazing.

i.imgur.com/SxjkKgX.png


Izraelsko-arabske vojny? ...a kua... Zacinam setrit na Fantoma a mapu... no, aj na toho Miga Úsměv

... to by sme sa mohli dockat aj Kfira, SU-7BM/BMK, Ouragan, Mig-17, MiG-21 prvych serii... pffff, moznosti su obrovske. V konecnom dosledku pri troche fantazie je mozne lietat aj Kurfista ako S-99 proti Spitom Úsměv A s modernou proti Ilsamistom ked uz robia tu Syriu Vyděšený
 
magot
Israel měl i P-51D, B-17ctky, Egypt Spity (Sinaj tam ale asi bohužel nebude) a Sýrie co se týče pozemních jednotek měla i německé panzery IV, to vše v DCS už je ..
Akorát kurfiřt je až moc dobrý na S-199 ale s přihmouřením obou očí ... Úsměv
 
magot
2.5. update
2018-02-14 HOTFIX 3
Updated several missions of UH-1H Argo Campaign.
Updated several missions of A-10C The Enemy Within Campaign.
MP anticheat. Speed relative explosion power is clamped to 500 m/s.
Controlled Ground units can pass through tunnel wall. Fixed.
Fixed issue with ground AI when given stop and resume triggers returns to previous WP instead of continuing the route.
UH-1H UN Campaign mission 2 trigger will working.
Fixed ME error me_map_window.lua in dynamic weather panel.
Sea waves animation will be works correctly from inside some cockpits.
Multiple flights starting on a FARP at the same time will not spawn on a player.
Tanker will be fill external tanks of aircraft.
B-17G ball turret will fire.
B-17G will attack enemy at second approach.
UH-1H: Fixed issue with barometric altimeters when atmospheric pressure below limit.
AI Radio. Fixed error in wMessage::buildSpeechQ appearing in some conditions.

DCS AV-8B N/A by RAZBAM
Corrected empty fuel tank definition
Cockpit model improvements
External model improvements
Added EHSD Moving Map (Work-in-Progress)
Added TPOD laser ranging
Updated TPOD TDC movements
Updated TPOD target transfer
Corrected aircraft basic empty weight (slightly too low before)
Corrected aircraft basic empty roll inertia (too high before, creating incorrect roll response)
Corrected combat rating not allowed when nozzles not aft or gear down
Corrected very high altitude engine performance (>35000ft, was insufficient before)

DCS M-2000C by RAZBAM
Improved pitch responsiveness
Improved AP responsiveness and control
Improved extreme angle of attack behavior
Improved engine malfunction modeling during in-flow loss
Controls indicator now also shows trim position (previously only shown during AP engagement)
Removed innacurate altitude limitations for AP engagement
Corrected nature of trim control sensitivity to be relative to framerate
Corrected nature of AP heading and trim control sensitivity to be relative to framerate
Corrected helmet visor animation and reversal between external and cockpit view
Corrected direction of trim indicator in controls indicator
Corrected innacurate pitch moment with airbrake deployment


další udělátka .. (pro syrskou armádu)
www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/fa4/rapier_fsa_optical_tracker_unit_2.jpg
www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/885/rapier_fsa_launcher_1.jpg
www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/957/rapier_fsa_blindfire_radar_2.jpg
www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/203/land_rover_109_s3_3.jpg
www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/66f/land_rover_109_s3_1.jpg
Upravil/a magot dne 14-02-2018 19:27
 
Baron
magot napsal:

Israel měl i P-51D, B-17ctky, Egypt Spity (Sinaj tam ale asi bohužel nebude) a Sýrie co se týče pozemních jednotek měla i německé panzery IV, to vše v DCS už je ..
Akorát kurfiřt je až moc dobrý na S-199 ale s přihmouřením obou očí ... Úsměv


No ved o tom hovorim Mrknutí Ale radsej by som tam chcel Kfira alebo aspon Mirage 3C a SU-7.
 
magot
.. ještě něco pro IAF/ US NAVY atd ..
Community A-4E: January 2018 Update
Hi everyone!
Tiny update this month: Cockpit lighting.
Thanks to some tips from Cobra847 (thanks!) on the technique, we were finally able to sort out variable intensity cockpit lighting.

A bit of background, though. First, there's a set of white flood lights controlled by a rheostat on right side of the cockpit wall. These floods are quite bright, and there's one on each side, plus two white floods under the front glareshield pointing down over the front console.

Additionally, on the right rear console is a set of interior lighting controls for the instruments and consoles. One rheostat controls the intensity of the instrument backlighting, and a second one controls the intensity of the console lettering backlighting. And finally, there's a 3-position switch to control the intensity of a set of 8 red flood lamps that are enabled whenever the console lettering is being illuminated.

With the 2.5 drop, we still need a bunch of tuning and work, but we thought we could show some in-progress cockpit shots so you can get a feel for what the white and red floods will look like. This was just the floods, not the backlighting, so please excuse the incomplete nature of these systems.

First, the red floods:

i.imgur.com/zYKq26g.png

...and an early shot of the white side floods. In this photo, the glareshield white floods had not yet been implemented:

i.imgur.com/Zjz7AO5.png
Upravil/a magot dne 14-02-2018 23:51
 
Saburo
zas nějaký video na 18ku..
YouTube Video




kdyby radši opravovali chyby kterejma je 2.5 prolezlá...
 
Baron
Je niekde nejaky manual na Harriera? Mam na mysli startovaciu proceduru, zbranove systemy, navigaciu atd.
 
AH_Kraken
manual máš ve hře. Standardně v C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta\Mods\aircraft\AV8BNA\Doc
 
Baron
Dakujem.
 
1stCL_Novotny
medvidek.org/leteckaskola/dcs.jpg
 
AJaromir
Jinak kdo pužívá módy, tak místo JSGME se doporučuje OvGME
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
magot
V čem je rozdíl? Ty DCS mody jsou svou strukturou složek primitivní, tzn. k plné funkčnosti stačí jsgme
 
AJaromir
Nepochopil jsem přesně rozdíl. Prý tam byl nějaký problém s kompatibilitou s 2.5
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
Baron


Nejak som nepochopil - to je reklama alebo co?
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-08-2018 15:22
tady máš Clone screen poníka Šklebící se https://s25.posti.
..001052.jpg
autor jsem já, takže netřeba práva Úsměv

15-08-2018 15:22
tady máš Clone screen poníka Šklebící se https://s25.postim
g.cc/4bj975ykv/Scr
een_170717_001052.
jpg autor jsem já, takže netřeba práva Úsměv

14-08-2018 20:50
alespoň toho Poníka z DCSka jste tam mohli šoupnout Mrknutí

14-08-2018 09:48
Jé, Clone nám dal nový obrázek Úsměv

09-08-2018 11:54
Mageo už Votrava zaříz, resp. změnil na nějakou padesátkově-grafic
koidní srágoru. A starší příspěvky než 2000 byly na Mageu zazálohovány a k nalezení. Teď po zaříznutí už ne Úsměv

06-08-2018 19:50
Hele, pochybuji, že někdy někdo bude ty zapomenuté příspěvky a vlákna číst. Mrknutí

06-08-2018 12:23
Ne. Ale už vás napadlo nepoužívat nekonečný vlákna? Proč myslíte, že na mageu nechávaj jen posledních 2000 postů na vlákno?

05-08-2018 17:09
Není na serveru nějakej vir? Poslední měsíc to jede jak slimák.

27-07-2018 08:32
saldy pm genda ...

16-07-2018 14:15
Díky, není to pro mě, ale pro kolegu, který mi nahlásil, že se sem nemůže registrovat.

9,985,179 návštěv