May 17 2024 06:05:47
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Aces_Wild
TozziFan napsal:

Kde je teď? Bude v BoX, zase. Poprvé ho museli vypnout kvůli hráčům s AMD. Já si ptáka měřit nepotřebuju. Když jsi spokojenej s AMD, jsem rád.

Já jsem spokojenej s otevřeným funkčním kódem, ne polofunkční proprietární bonzovačkou. Nevím jakou to má souvislost s měřením ptáků...
 
TozziFan
Tak proč jsem taháš nějaký nesmyslný paranoický demagogie o velkým bratru? Mě je fuk, jestli mám otevřený kód nebo něco sleduje moji herní aktivitu. Vždyť o nás už stejně vědí kde co, nebo si myslíš že ne?
 
Aces_Wild
TozziFan napsal:

Tak proč jsem taháš nějaký nesmyslný paranoický demagogie o velkým bratru? Mě je fuk, jestli mám otevřený kód nebo něco sleduje moji herní aktivitu. Vždyť o nás už stejně vědí kde co, nebo si myslíš že ne?

Prosím o citaci, kde tahám nesmyslný paranoický demagogie o velkým bratru. Pouze jsem poukázal, že jistý software od Nvidie má tendence odesílat data bez kontroly uživatele. Tebe to tak rozhicovalo, že si přemýšlel, zda si ho přeměřit a teď sem taháš dokonce velkýho bratra. Snad to nesouvisí...
Tobě to je fuk (proto to komentuješ), mě ne.
 
LEON
Ono už to nefunguje ani v tom PlanetSide 2. S velkou slávou to tam zavedli a před pár lety to zase odstranili...
 
https://www.rcfree.eu
Ajvn
Hoši to všechno je ouplně fuk.
Grafika ve hrách či její vylepšení všeho druhu může být naprosto dokonalá(lé). Na výsledný prožitek to nemá pražádný vliv.
Protože Stejně dříve nebo později do všeho namrdají MLHU.
 
magot
Lépe bych to nevystihl.
 
AJaromir
Jak jsem psal. Tyto technologie aktuálně najdete v posledním Zaklínači, kde vypadají velkolepě. Ale v naprosto drtivé většině jsou uplatňovány pro CGI ve filmech. Jinak existují hry, které jsou na PhysX enginu přímo založeny. Třeba nový Train Sim World pracující na nejnovějším unreal enginu. Ten, kdo má AMD, má místo plynulé hry kvůli fyzice celkem blbou sekačku. Jinak když už jste u toho OpenGPU, tak budoucnost je spíš ve Vulkan API, který jede i na mobilních zařízení. Jinak na Vulkan API jede třeba DooM z roku 2016 nebo The Talos Principle vydaný na konci roku 2014. Jo a jinak Karty Nvidie spadají do standardu OpenCL (Open Computing Language) stejně jako karty AMD.
https://en.wikipe...an_support
Upravil/a AJaromir dne 06-05-2017 19:53
 
alfik
AJaromir napsal:

Jak jsem psal. Tyto technologie aktuálně najdete v posledním Zaklínači, kde vypadají velkolepě. Ale v naprosto drtivé většině jsou uplatňovány pro CGI ve filmech. Jinak existují hry, které jsou na PhysX enginu přímo založeny. Třeba nový Train Sim World pracující na nejnovějším unreal enginu. Ten, kdo má AMD, má místo plynulé hry kvůli fyzice celkem blbou sekačku. Jinak když už jste u toho OpenGPU, tak budoucnost je spíš ve Vulkan API, který jede i na mobilních zařízení. Jinak na Vulkan API jede třeba DooM z roku 2016 nebo The Talos Principle vydaný na konci roku 2014. Jo a jinak Karty Nvidie spadají do standardu OpenCL (Open Computing Language) stejně jako karty AMD.
https://en.wikipe...an_support

1) Většina hráčů si to vypla hned, jak zjistili, že s touto fíčurou vlají divoce (až vichřicovitě) vlasy Geraltovi i uzavřeným místnostech Vyděšený
2) Vě spoustě her je sice krásná grafika, ale jinak stojí za "třináct". A naopak, ve spoustě her s horší grafikou je silný příběh a vysoká hratelnost a vnor do hry. Mohl bych posloužit mnohými příklady od Dwarf fortress až třeba po Andromedu, zhejtěnou na Jůtubu že by si od tvůrců pes kůrku nezobl, ale přitom hru v níž hráči tráví stovky hodin, spokojeně a nadšeně. Sám si odpověz, co je pro tebe lepší. Já osob. preferuji místo grafických vymyšleností immersi, příběh a hratelnost Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Ajvn
Alfíku a jsme u toho. Tohle se týká i těch našich rádoby leteckých simulátorů.
Chtěl bych: SimolátorovostÚsměv co jak nejví to jde.
Super nejlepší a nejkrásnější krafické provedaní.
Příběh, náboj , zábavnou hratelnost.
A k..a žádnou mlhu.

UTOPIE ja vím...
 
Rumcajs
Mlha je boj s limitama technologie. Stávající počítače nemají na to, aby zobrazovaly dost detailně okolí na stovky kilometrů daleko. Kdyby to šlo nějak snadno obelstít, už by to někdo dělal. Jenže to snadno nejde. A mlha je magické řešení, které to udělá smysluplně věrohodné a konzistentní. Aktuálně nic nenasvědčuje tomu, že by nás v této oblasti čekal podstatný pokrok.
Non est specifica
 
Ajvn
Wt jel minimalně 1 rok bez mlhy a moje obstarožní železo stíhalo...
První 2-3 SC ochutnávky zadara byly bez mlhy. A moje obstarožní železo opět stíhalo...
WT s mlhou a bez mlhy jsou: DVĚ NAPROSTO ODLIŠNÉ HRY.
SC s mlhou a bez mlhy jsou: DVĚ NAPROSTO ODLIŠNÉ HRY.
 
AJaromir
Rumcajs, není mlha jako mlha. Pokud je to volumetrická mlha, tak ta taky žere výkon jako ďas. Ale vím, jakou mlhu máš na mysli. Oni jinak tou mlhou i maskují nehezkost terénu.
 
LEON
Taky si myslím, že je "mlha" ve hrách nadužívána. V PlanetSide 2 se dá LOD manuální úpravou konfiguráku oddálit skoro o třetinu bez citelnějšího poklesu FPS a to tam těch hráčů je na serveru o pár řádů víc, než na mapě ve WT. Nebo ať tu mlhu udělají jednoduše volitelnou, kdo má plečku, tak ať si tu mlhu nechá blízko, když mu to obstarožní železo nestíhá vykreslovat, ale ať kvůli tomu netrpí hráči s průměrnými herními PC...
 
https://www.rcfree.eu
AJaromir
Leone, to nemůžou, to by byl čít. Ale jinak je divný, že tohle ještě nikomu nevadilo:
YouTube Video


 
LEON
Čít by to byl, kdyby se spolu s LOD zvětšila dohlednost na pěšáky/tanky/letadla. Ale ta mlha v PlanetSide 2 zakrývá jen nehezké postupné vykreslování terénu, na vzdálenost vykreslování hráčů nemá přenastavení LOD vliv. Max. vzdálenost vykreslení hráčů je tam totiž dynamická a řídí se podle aktuálního počtu hráčů v nejbližším okolí (v době bety se vykreslilo myslím max. 250 hráčů v dohledu, jak je to aktuálně nevím). Takže to, že si posunu jednoduchým přepsáním parametru v konfiguráku horizont terénu trochu dál, abych nelítal v nějaké mlhavé "bublině", ale mohl se v rámci možností terénem i kochat, tím podle mě nikomu neubližuju.
 
https://www.rcfree.eu
Ajvn
Ať je to jak chce.
My jím zaplatíme ve WT co se dá a oni nám na oplátku asi po roce skurví hru hnusným mlžením, rosplizlováním a rozostřováním.

Do SC nasypala partYa NESKUTEČNÉ megouše. A za odměnu? Mlžné sračky. Ne jen trochu mlhy ale hodně.
Zdůrazňuju, že veškeré "Reklamní upoutávky" a zdarma vyzkoušení, během kikstartru v SC a ještě dlouho po něm: BYLY BEZ MLHY!!!!!!
V obou případech nikdo z tvůrců v obou hrách nevysvětlil PROČ tohle skurvení!

Myslete si co chcete, ale ja tohle vnímám jako křivou ránu pod pás.

V případě SC to prostě vůbec nepochopím. Vyjedou ze super ultra vynikajíci grafikou a pak ji spláchnou do hajzlu. Tak proč ta námaha? Mohli ušetřit. A my taky.
 
Zifi
Škoda. Zajímavá diskuse tady bývala
 
Deschain
I gotta say this new IL-2 mod. 43 is a beast. It flies and kills things very nicely. The PTABs are pretty cool too. For Soviet ground pounders this plane will be fun to fly. 4K skins are going to loo great on it too.

Jason


Přesně to sem jako německý stíhač potřeboval Šklebící se dalšího nesmrtelnýho iljušina s pořádnou výzbrojí...
 
Ajvn
Zifáku.
Už Ti někdo oznámil ,že jsi důležitý jako bedna kytu?
A nelži! Neříkej ,že ne
 
petsild
AJaromir napsal:

Leone, to nemůžou, to by byl čít. Ale jinak je divný, že tohle ještě nikomu nevadilo:
YouTube Video



Podobnou aplikaci Sonic Radar dostaneš jako součást ovladače zvukovky pro Asus Gaming základní desky, naštěstí to pak lze odinstalovat.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,890,708 návštěv