May 18 2024 20:36:22
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
RH_Killer
Neříkám, že by mě vadilo jak se to letadlo chová. Ten přístup Rusů je ale děsnej. Musím udělat salto online a až potom zjistit že je něco jinak? To je trošku blbý.
 
clone9cz
Takže to ještě není hotový ? Nemělo by se na novej typ A3 každej patch přeškolovat, když do toho pořád hrabou ?
 
http://www.wwii-illusion.net
310_cibule
Hoši, hoši... 1C reflektuje všechny možné připomínky komunity, neustále pracuje na vylepšování a vy si furt stěžujete. Kdyby to nedělali, stěžovali byste si jakbysmet.

Málokdo má fokáče v ruce jako Fučida, ale nikdy jsem tady nečetl žádné jeho pofňukávání na dané téma. No, nic, vím, že dostanu za uši. Zasloužím si to :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Rumcajs
Cibuláku a kterého konkrétního Fokáče má Fučidoj v ruce? Toho z 2.007, či 2.008 či některého jiného? Bo víme, jsou to celkem jiná stvoření.
Non est specifica
 
magot
Nemaj prachy na testery, z vývoje to spadne přímo k vám vy si to otestujete, sice budete prskat ale nakonec to celý nějak dopadne.
A lidi z vývoje si budou moct koupit i chleba a sůl k večeři ..
 
RH_Killer
310_cibule napsal:

Hoši, hoši... 1C reflektuje všechny možné připomínky komunity, neustále pracuje na vylepšování a vy si furt stěžujete. Kdyby to nedělali, stěžovali byste si jakbysmet.

Málokdo má fokáče v ruce jako Fučida, ale nikdy jsem tady nečetl žádné jeho pofňukávání na dané téma. No, nic, vím, že dostanu za uši. Zasloužím si to :-)

Máš to nějaký popletený. Nikdo nefňuká o tom, jak fokáč lítá. Jde o to, že o tý úpravě nikde pokaždý nenapíšou ani prd. Velká sláva byla, když to bylo naopak.
 
RH_Killer
Rumcajs napsal:

Cibuláku a kterého konkrétního Fokáče má Fučidoj v ruce? Toho z 2.007, či 2.008 či některého jiného? Bo víme, jsou to celkem jiná stvoření.

Všechny, jen některý by nikdy luftwaffe nechtěla do výzbroje.
 
310_cibule
1stCL_Fucida napsal:
A pokud opravdu stažená je, tak jen naprosto nepatrně.


Cool Okamžitě mi zavolejte ředitele! Jak to, že jsem nebyl informován!?!?!?!

Tak jo, jdu dělat něco smysluplného. Třeba někde prudit Šklebící se Sorry, to jsem si nemohl odpustit.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
RH_Killer
Hele, když někde napíše pilot FW, ale ten co to lítá v reálu, že je to nepředvídatelná koza, tak to budu respektovat. Pak ho tu předhazuj jako modlu. Tady je to pokaždý v normě, dobrý, perfektní, ale jsou to jen tlachy. Jak tohle můžu tvrdit o pokaždý jiným stroji? Tím ale neříkám, že by mě ten současnej FW nějak vadil.
 
310_cibule
Jak dlouho zhruba létáš simulátory? Kolik hodin na nich tak můžeš mít? A kolik odborných studií či publikací jsi napsal o FW 190? Jen tak pro zajímavost?
Upravil/a 310_cibule dne 02-03-2017 15:20
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
Killer napsal:

Hele, když někde napíše pilot FW, ale ten co to lítá v reálu, že je to nepředvídatelná koza, tak to budu respektovat. Pak ho tu předhazuj jako modlu. Tady je to pokaždý v normě, dobrý, perfektní, ale jsou to jen tlachy. Jak tohle můžu tvrdit o pokaždý jiným stroji? Tím ale neříkám, že by mě ten současnej FW nějak vadil.


Imho snad každý reálný test Fw 190 mluví o tom, že Focke-Wulf v zatáčkách nevaruje před odtržením. Že tohle přichází náhle a bez varování. Ze současných pilotů Fw 190 se o tohle nikdo nepokouší a létají s ním jako s dopravákem Úsměv.

Současný letový model bude dle mého názoru ještě revidován. Předpokládám drobné dolaďování součinitele odporu s úhlem náběhu směrem k "zhoršení" vlastností. Taky mi vadí, že log změn je nekompletní. Ale co jsem prováděl nějaká měření, tak je to vážně na hraně měřitelnosti. Ještě se chci zaměřit na zmíněné, jestli zasáhli do téhle oblasti poláry.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
RH_Killer
Fuči, já se chtěl původně jen zeptat jestli je tam změna, nebo už blbnu. Nechci a ani nemůžu hodnotit co je, nebo není špatně. Když už ale jsme u toho fokáče (nebo i jiných), co si myslíš o chování na zemi při pojíždění? Fakt to chtělo pořád dělat takovej balet? Popsal to někdo?
 
1stCL_Fucida
Po dnešním měření ti řeknu s vetší pravděpodobností, jestli něco změnili nebo jen (nejen ty Úsměv) blbneš.

Při pojíždění v reálu se jezdí jen zlomkem rychlostí, které používáme my. Obecně vzato letadla s odemčenou ostruhou nepřekračují rychlost pomalého klusu (10 km/h). My tady často projíždíme 30 - 50 km/h a lítáme v tom jak hadr na holi. Při startu letadla je situace úplně jiná, tam ti vítr z vrtule stabilizuje celé éro a většinou máš i tu zamykatelnou ostruhu. Proto je dojezd po přistání zpravidla složitější, než start (pokud tedy ostruha zamykatelná není). Bohatě je to popsáno v jednom Messerschmittově životopisu v souvislosti s mnoha nehodami na 109 E (před zavedením zámku).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
clone9cz
Dle mě bylo těch přehmatů s change logem tolik, včetně proti tvrzení, že už nikomu nikdo nic.

Nakonec by to mohlo dopadnout tak, že ušetřili nebo spotřebovali kus výkonu na grafice a FM by se mohl jen počítat v jiných cyklech za sekundu, což by následně mělo buď pozitivní nebo negativní vliv na vstup z joye, který by trpěl rozdílnou odchylkou při interpolaci.

Killere, jestli by LW jedno letadlo chtěla nebo nechtěla není podstatné. Pokud by byly splněny zadávací podmínky, tak by ho dostala. Pokud ne, tak by dostala asi to nejhodnější (nikoliv nejdražší), ale určitě by umělo vybrat standardní vývrtku.
 
http://www.wwii-illusion.net
Rumcajs
Ať je to jak chce, stávající FW je prima. Nejsa expert to vnímám jen takhle pocitově. Jestli to zapadá do toho, co jsem četl. A tohle zapadá. To jak FW šlo brát u huby v 2.007, bylo skutečně podezřele moc hezké.
Některé ty předchozí patche ale byly hodně roztodivné. Bývalo, že FW skoro odmítal zatočit. Padal do té slavné invertované vývrtky při pokusu o pomyšlení na potlačení. Ale taky byl patch, kde ho přehnali směrem k dobru a pak ho zas ladili dolu. Aby ve finále přišli na to, že ho maj úplně špatně a že ho předělají. Což se nakonec stalo, aby ho hned následně ještě upravili.
Zkrátka FW v BOSku měl asi nejdivočejší historii ze všech těch lítadel. Nicméně třeba Jak prošel taky sadou revizí, aby ho odnaučili ten vis na vrtuli a magické klapky. Bf 109 bylo taky často upravovaný a ještě dozná revizi stability. P40 taky úplně neplní představy lidí, co se v tom vyznají. Bf 110 a papírová křídla byl taky příběh hodný zpracování nějakou jihoamerickou telenovelou. Přistání s Peškou taky bývala větší švanda. A tak dál.
Jen FW má holt tu čest být nejvíc kontroverzní, nejčastěji upravovaný s největšíma výkyvama ode zdi ke zdi a navrch je to letadlo, na které se reaguje hodně citlivě. Kdyby takhle dováděli třeba s Išákem, asi by to tolik diskuzí nerozpoutalo.
Non est specifica
 
clone9cz
Pilot Išaku přece zmrznul v 10km, ten už nic nenapíše.
 
http://www.wwii-illusion.net
CSW_Cassius Chaerea
clone9cz napsal:

Pilot Išaku přece zmrznul v 10km, ten už nic nenapíše.
Každý člověk v oboru sovětského vysokého létání ví, že piloti Išaku byli pro výškové lety vybavováni dvěma lahvemi (jednou hlavní a druhou záložní) stoličné vodky. Problémy s válečnou výrobou a logistikou nastávaly až s koncem zimy roku 1942, kdy byly pilotní lahve často doplňovány méně kvalitní kořalkou s nižším obsahem alkoholu, který nedokázal dostatečně prokrvit sovětské piloty.
 
Mira
Cassius Chaerea napsal:

.. kdy byly pilotní lahve často doplňovány méně kvalitní kořalkou s nižším obsahem alkoholu, který nedokázal dostatečně prokrvit sovětské piloty.


Prostě jim to ti závistivci na zemi ředili Úsměv
 
Rumcajs
Vy si z toho děláte prdel. Ale táta před lety dělal ve výpočetním středisku, kam dostali z Ruska nový počítač. To bylo ještě v dobách, kdy počítač zabíral jednu až dvě velké místnosti a procesor byla jedna velká skříň. No a na čištění pozlacených kontaktů dostávali ze Sojuzu asi 99% líh v barelech. No a ten počítač prý ten líh nikdy neviděl. Všechno se tak nějak vychlastalo dřív, než to doputovalo k těm nešťastným kontaktům. Ale to bylo v pohodě, protože kluci byli tvořiví a tak vynalezli v zájmu záchrany toho bohatsví sbírku alternativních postupů, jak udržet kontakty a počítač v chodu.
Non est specifica
 
1stCL_Fucida
Tak jsem dnes udělal další srovnávací měření A-3 a panika není na místě. Měření rozdílů výkonů proběhlo obdobně, naměřené výsledky jsou odpovídající. Jestli lze letadlo nějak významně jinak utrhnout, než v předchozím patchi, to si netroufnu tvrdit. Pocitově chci napsat ano, ale ten rozdíl je tak malý, že to může být jen ten pocit.

Plochou ustálenou zatáčku (@280 - 290 km/h) na maximálním výkonu ten A-3 dává pořád +/- stejně (tzn. dle hmotnosti 20 - 22 vteřin), dle sovětských testů odpovídá. Stoupavost také přesně odpovídá tabulkovým hodnotám, tedy alespoň do 4 km, výše jsem neměřil. Maximální rychlost jsem neměřil vůbec.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,904,779 návštěv