April 19 2024 07:40:04
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
hybca
Mira napsal:

Opravte mne pokud se mýlím, ale ta G6 na tom bude výkonově stejně jako G4 ?


Miro, bohužel nebude. Byť má větší číslo, taková logika zde neplatí. Bude to naopak nejhorší befko (nepočítám emila a F-2) co do rychlosti. Díky boulím by měla ztrácet výrazně přes 10 ne-li až k 20 km/h. Jak to bude ve hře je otázka, ale historicky by měla být výkonnostně výrazně horší. Co se týká zbraní, tak velmi očekávám účinnost 30mm. Nicméně ještě více mě zajímá účinnost těch třináctek. Neumím si dost dobře představit, že by německá zbraň byla lehce účinnější či alespoň srovnatelně účinná jako ruský UB, a to i díky tomu, že budeme mít na éru hned dvě takové zbraně Šklebící se
i.ibb.co/X77nbn3/banner2.jpg

i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
 
CSW_Cassius Chaerea
hybca napsal:

Mira napsal:

Opravte mne pokud se mýlím, ale ta G6 na tom bude výkonově stejně jako G4 ?


Miro, bohužel nebude. Byť má větší číslo, taková logika zde neplatí. Bude to naopak nejhorší befko (nepočítám emila a F-2) co do rychlosti.
Proč by mělo být? Novej šturmovik je taky rychlejší, než jeho starší jednomístné varianty.
 
hybca
Cassius Chaerea napsal:

Proč by mělo být? Novej šturmovik je taky rychlejší, než jeho starší jednomístné varianty.


Opět opakuji...jak to bude ve hře nevím, ale pokud se bavíme o historické věrnosti, pak by G-6 měla být horší. Jestli platí u šturmoviků, že čím vyšší číslo, tím rychlejší, pak ok, nehádám se, na šturmy nejsem kovaný. Jestli to navíc odpovídá reálu, tím spíše s tím nemám problém. Nicméně v případě G-6 by mělo jít o nejpomalejší befko.
i.ibb.co/X77nbn3/banner2.jpg

i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
 
1stCL_Fucida
No tak aby někdo odpověděl Mírovi na dotaz Úsměv

Cassius naráží na to, že model pozdního Šturma je zprzněný a že tedy jistého není nic. A v tom má pravdu. Hybča zdůrazňuje fakt, že G-6 na tom výkonostně nemohl být lépe, než stávající implementace G-4 a v tom má také (naštěstí jen částečně) pravdu.

Reálné Bf 109 G-6 představovaly (včetně své víceméně subverze G-14) nejrozšířenější a nejdéle vyráběnou variantu Bf 109, přičemž ve výrobě byla od první poloviny roku 1943 až do konce války, tedy dva roky. Za tu dobu prošla několika evolučními stádii a jen těžko lze porovnávat první kusy z dubna 1943 těmi z dubna 1945. Stroj začínal s cca 1370 koníky vzletového výkonu, plnicím tlakem 1,35 ATA a 2600 otáčkami a končil se 1700 koníky, plnicím tlakem 1,7 ATA a 2800 otáčkami. Začínal s 20 mm kanonem a končil s téměř standardizovaným 30 mm kanonem. Začínal s pancéřovou deskou a bohatým rámováním a končil se skleněným pancířem a mnohem rozumnějším překrytem Erla Haube. Začínal jako celokovová konstrukce s nízkou směrovkou a končil jako smíšená konstrukce se směrovkou vysokou. Krom derivátů s motory DB 605 A a AM tady existovaly i výškové varianty s motory DB 605 AS a ASM.

Tím chci říct, že tohle letadlo mělo delší historii, než cokoliv jiného u Luftwaffe a bude tedy záležet, co nám Jason nadělí a co vše na něm půjde modifikovat.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Mira
Tak si pojdme trochu zaspekulovat. Seriová výroba La5FN byla zahájena v dubnu 1943 ( Triumf a tragédie str. 153 )Ještě však s původním trupem a krytem kabiny. Nový trup a nový překryt se začal montovat někdy v květnu 1943. Tak očekávám i G6 zhruba z tohoto období. To znamená, že tedy výkonově budem na urovni G4 ?
P.S : Fuči díky za odpověd zde i na SZ..Mrknutí
 
1stCL_Chroustall
1stCL_Fucida napsal:

Tím chci říct, že tohle letadlo mělo delší historii, než cokoliv jiného u Luftwaffe a bude tedy záležet, co nám Jason nadělí a co vše na něm půjde modifikovat.


Já doufám, že bychom ty dva motory a sklěněný kokpit dostat mohli Úsměv
 
Saburo
no jestli dají AM motor do té G-6 tak jim za něj zaplatíme dvakrát, dost dobrej podnikatelskej záměr Šklebící se
podruhé v G-14 v BoBo

u rusáků je možné vše, obzvláště v BoX je to smutné pravidlo, ale to MW snad do G-6 nedají...

p.s. G-6 musí být horší než G-4 při stejném režimu motoru
 
TomCZ
Ahoj, omlouvám se za možná hloupý dotaz. Našel jsme ve skříni starý MS ForceFeedback joystick a zavzpomínal na původní IL2, nainstaloval jsem ho a zjistil jsem, že na současném PC to vypadá jako Minecraft a tak jsem koupil zatím BoF deluxe. Trošku jsem zápasil s nastavením kláves a ovládání, ale nakonec to nějak funguje, postupně se rozkoukávám.

Chtěl bych se zeptat:
1) Jelikož ale mé dvě dětičky chtějí létat taky, chci se zeptat, jde v rámci jedné licence na jednom PC (koupeno přes Steam), mít třeba tři profily/piloty ?

2) Jak jo to s klapkami ? V původní IL2 byly tři pre-set nastavení Take Off / Combat / Landing, tady se to vysouvá postupně, najdu někde, co čemu asi tak odpovídá ? Ve starém IL2 jsme ještě někde otvíral u BF chladič, tady jsme nějak nenašel. Úsměv
 
1stCL_Punkey
TomCZ napsal:

Ahoj, omlouvám se za možná hloupý dotaz. Našel jsme ve skříni starý MS ForceFeedback joystick a zavzpomínal na původní IL2, nainstaloval jsem ho a zjistil jsem, že na současném PC to vypadá jako Minecraft a tak jsem koupil zatím BoF deluxe. Trošku jsem zápasil s nastavením kláves a ovládání, ale nakonec to nějak funguje, postupně se rozkoukávám.

Chtěl bych se zeptat:
1) Jelikož ale mé dvě dětičky chtějí létat taky, chci se zeptat, jde v rámci jedné licence na jednom PC (koupeno přes Steam), mít třeba tři profily/piloty ?

2) Jak jo to s klapkami ? V původní IL2 byly tři pre-set nastavení Take Off / Combat / Landing, tady se to vysouvá postupně, najdu někde, co čemu asi tak odpovídá ? Ve starém IL2 jsme ještě někde otvíral u BF chladič, tady jsme nějak nenašel. Úsměv


Ahoj,

1) co se týče profilů, nevím, spíš ne. Přejmenovat nick si můžeš pro online létání.

2) každé letadlo má režim klapek, plnícího tlaku, náběhu listů vrtule, chladičů apod. jiný. V tomto manuálu bys měl vše podstatné najít https://drive.goo...JVWGc/view
 
Mira
Tak tohle už se fakt musí hlásit..ne že nejmenovaní jedinci od 1stCL létají na WoL za červenou stranu, ale navíc ještě úspěšně decimují řady LW Úsměv
 
Baron
TomCZ napsal:
...Chtěl bych se zeptat:
1) Jelikož ale mé dvě dětičky chtějí létat taky, chci se zeptat, jde v rámci jedné licence na jednom PC (koupeno přes Steam), mít třeba tři profily/piloty ?

2) Jak jo to s klapkami ? V původní IL2 byly tři pre-set nastavení Take Off / Combat / Landing, tady se to vysouvá postupně, najdu někde, co čemu asi tak odpovídá ? Ve starém IL2 jsme ještě někde otvíral u BF chladič, tady jsme nějak nenašel. Úsměv


1. Zatiaľ nie, pripravuje sa do budúcnosti so zmenou prihlasovacieho klienta, malo by to byť niečo na spôsob starého HypperLobby). Platiť bude pravdepodobne iba pre MP, v SP zostane zachované klient-nick. Zatiaľ ale nepadlo konečné rozhodnutie.

2. V IL-2 sú tri spôsoby ovladania klapiek:
- polohový (napr. Fw-190)
- plynulý (napr. Bf-109, LaGG-3)
- nastaviteľný uhol klapiek (napr. Mig-3)

Treba pozrieť v nastaveniach priradenie klapiek, niektoré sú na osu, niektoré iba na klávesy.
Upravil/a Baron dne 29-11-2017 10:09
Hals - und Beinbruch!
 
Tapi
Další povedený manuál, který obsahuje většinu letadel BoX,
lze stáhnout zde:
https://forum.il2...ick-guide/
 
1stCL_Fucida
Mira napsal:

Tak si pojdme trochu zaspekulovat. Seriová výroba La5FN byla zahájena v dubnu 1943 ( Triumf a tragédie str. 153 )Ještě však s původním trupem a krytem kabiny. Nový trup a nový překryt se začal montovat někdy v květnu 1943. Tak očekávám i G6 zhruba z tohoto období. To znamená, že tedy výkonově budem na urovni G4 ?
P.S : Fuči díky za odpověd zde i na SZ..Mrknutí


Nz Úsměv.

Ona ta G-4 odpovídá pozdější variantě spíše z druhé poloviny roku 1943, kdy došlo k opětovnému povolení vyšších plnicích tlaků. Pokud by Bf 109 G-6 byla z nějakého března či dubna 1943, pak by byla podstatně slabší nejen než současná G-4, ale i než G-2. Právě G-2 používá nižší plnicí tlak a G-4 vyšší.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tapi
Vypadá to, že studio 1C-777 asi někde přišlo k dotacím - Petrovič (jejich hlavní SW inženýr) dal včera na fórum oznámení, že hledají dalšího člověka na tuto pozici.
https://forum.il2...ty-nad-fm/

Ještě před dvěma týdny se přitom Jason nechal slyšet, že nemají personální kapacity na sw úpravy... Tak uvidíme, každopádně IMHO pozitivní zpráva. Teď jen doufejme že někoho schopného seženou Mrknutí
 
Mira
A dokonce nabízí bezplatné obědy, čaj a kafe. Tak ti už musí být opravdu ve vatě Úsměv
 
Baron
Zabudol si na parkovacie miesto zdarma Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
Ajvn
Ono mi to celé v poslední době připadá jako sci-fi román.
 
Hot_Dog
Tak jako sci-fi román to muže vypadat, ale důležitý je, že oni ho pak docela plněj... Zejména časově, když něco řeknou, tak to plus mínus dodržej, někdy o něco pozdějš, jindy zas dřív... A myslim, že v týhle 14-denní branži je to něco naprosto nevídaného, minimálně za posledních 10 let... Asi sme jim už holt poslali dost těch emerikánschejch doláčůŠklebící se
 
Ajvn
To by bylo fajn.
Za posledních 10 let vývoj BoX vleče jak...
Tuší někdo kdy to překopou na nový engine?
Jo za čtr...
 
Rumcajs
ajvne a jsi si jist, že mluvíš o BoX? BoX totiž není na světě 10 let. Vydání BoS bylo 20 listopadu 2014. Tedy před třema rokama. Od tý doby vydali ještě Moskvu a na spadnutí je Kubáň, která už je pro předplatitele vlastně skoro celá k dispozici.
Na jaký nový engine by to měli překopávat? Stále jedou na tom svém Digital Nature enginu a zjevně ho nehodlají měnit. Taky proč by to dělali?
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,720,170 návštěv