September 21 2018 21:44:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,606
· Nejnovější pilot: Coffin Corner
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna
BP_Shark_7
..se omlouvám, ..ale jsem to nevydržel ...

malá náhodná (!!) retro vzpomínka
-->http://www.palba....php?t=5093

...letu zdar ..
 
Baron
1stCL_Fucida napsal:

Baron napsal:

Mira napsal:

Tak a tady to máme černý na bílým..add. La5 FN :

Note 4: climb rates and turn times are given for Boosted power.


Vase postrehy ohladne La-5FN som posunul vyvojarom vratane tabuliek.


To by mě zajímalo, jak jsi tu místní diskusi interpretoval, když nedošla do svého konce a tedy konsenzu Úsměv.


Islo mi o technicke udaje ohladne boostu atd. Co z toho budu akceptovat vyvojari je druha vec.
 
Rumcajs
Nebude z toho nic. Tyhle debaty ohledně výkonů a opotřebení a proměnlivé kvality a tak dál a tak dál jsou omleté veskrze dokola. Oni tu nejsou první týden, všechny tyhle argumenty slyšeli už tolikrák, že je znají zpaměti. Už zkraje vývoje BOSka řekli, že jejich přístup je ten, že to modelují podle dostupných zdrojů pro daný typ letadla. Nemodelují individuální žalostný stav toho kterého kusu. To samé platí pro ty motory a plnící tlaky. Sice v průběhu vývoje udělali nějaké přehmaty u FW 190 a P40 a asi i dalších, ale to spíš díky slabší jazykové výbavě. U Lavoček slabší jazyková výbaba nepřipadá v úvahu, takže se asi nedá čekat, že by to hned napoprvé nebylo dost blízko toho, jak to viděj a kde to chtěj mít. Závěr? Lavina bude plnotučná.
 
magot
pls může mi někdo helfnout kdo má MC.202?

prostě jsem definitivně nenašel/ nedořešil ani po tejdnu (!) jak se nastavuje u Macchi water a oil raditor.
Potřeboval bych poradit jak se přesně jmenuje ta "action" v nastavení a zda na to přiřadit osu nebo jen tlačítka (případně oboje)

thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hot_Dog
Ahoj, je to naprosto jednoduchý, v nastavení pod "engine controls" se to jmenuje "Water radiators shutters control axis" a "Oil radiators shutters control axis". Je to uplně stejné jako třeba u yaka, lagga a jiných na osu. Jinak k dotazu pár dní zpátky, mc.202 má skutečně také nastavitelný stabilizátor a nikoliv trim výškovky.
 
magot
Dík, to jsem zkoušel hned z kraje. Koukám že na to reagují pouze osy. (Ale pomohla mě tvá rada zaměřit se kde je problém Mrknutí) V BOS by dost pomohlo kdyby to zakazovalo mapovat tlačítka tak kde mají být jen osy.
Jo na ten nastavitelný stabilizátor jsem si už nastavil. Trochu mě tam mate když dám + nebo - 100% nastavení tak to není na externím modelu stabilizátoru vidět že je nastaven do určitého úhlu. Ale možná jsem slepej .. Úsměv
Upravil/a magot dne 05-03-2018 10:11
 
olda Olde maly
magot napsal:

Enter = online Úsměv


Kuwa, toto ať mě nedělaj. Pak je člověk za blbce. Šklebící se
 
Chroustall
Video P-39
YouTube Video




Čuchám update! Úsměv
Upravil/a Chroustall dne 12-03-2018 16:48
 
Rumcajs
edit: video link už je opravenej, tak jsem to smazal.
 
Rumcajs
Se zdá, že zítra bude nějaký update. Tedy nějaký 3.001. Od 9:00 do 13:00 GMT by měli dělat odstávku master serveru.
 
310_cibule
Takhle rychle po Jasonově připomenutí, že zbývá už jen pár dní, kdy lze BoK předobjednat se slevou? https://forum.il2...eo-inside/. Čekal jsem to až příští týden. Tak to budu muset dnes v noci dojet všechny KDC side questy (hlavní příběh už mám), to bude fuška :-)
www.311raf.com/images/signature/sigsmall_Cibule.jpg
 
Baron
Rumcajs napsal:

Se zdá, že zítra bude nějaký update. Tedy nějaký 3.001. Od 9:00 do 13:00 GMT by měli dělat odstávku master serveru.


Spravne. Zajtra bude vonku Kuban aj s premiovymi masinami.
 
magot
Dojmy z čerstvě zakoupeného BOKu

Mapa Kubáně celkem pěkná, jednoznačně nejhezčí z celýho BOXu, ale teda žádnej zázrak to není ve srovnání s DCS Kavkazem 2.5.
Dohled solidní, FPS stabilně 60 (testováno 24 letadel včetně bombardérů v SP - což online může být jinak).

Řeky jsou odfláknutý jsou v nich vidět ty neúplné "tahy" štetcem a občas, jednolité zalesnění takřka bezničeho široko daleko (ale to je asi nudný Rusko nebo nevím), bez jediné cesty, bez obydlí, bez detailu .. samostatná věc jsou pole. Na těch by se daly hrát šachy! Dost otřesný design na úrovni roku 1999 ..
Přístavy, prázdné, nudné takřka bez ničeho .. no ale když se do nich plácne lodička, tak se to asi bude dát přežít Úsměv
Pobřeží, kopce a útesy celkem pěkně vymodelované .. asi jako v CLODu .. ale hrubší textury. Barvičky někdy až příliš brčál.
Vlny jen v deltách? Jinde na pobřeží ne? Voda jinak ok ..

Fw-190 A5, fakt divný, nejde s tím normálně vzlétnout. Jak se zamyká bohajeho ostruha?
Vzlétnu s tím prostě tak že za to rafnu na 100% plynu, srovnám a jdu rychle nahoru. Než se to posere. Jinak to nejde. To je imho hovadina.

Hs-129, chybí verze B3, je to extra líný, ještě línější než v starým šturmovi. A řekl bych že ačkoli byl v starým šturmovi low-poly kokpit byl o něco hezčí Smutný

Zvuky - otřesný. Externí zvuky jsou nějaký rozbitý, je to něco jako když se k hluchýmu blíží vrtulník. Externí zvuky zbraní vůbec nic ..
Vnitřní zvuky v kokpitu jsou + - v normálu, ale občas mě vypadával "normal" zvuk motoru v Fw-190A5 a byl slyšet jen zvuk "bojového" výkonu.
Zvuk Spitu je jak když letí nějakej vrzající krám, člověk má pocit že se to zadře už v první sekundě letu.

Nějak podivně to renderuje lesy, v zadu ty "jako" stíny, to je jakási hrana vzdáleného lesu.
A to nepočítám že dokreslování vzdálené krajiny tvaru se přeměnuje - vzdálený lod (level of distance) krajiny nemá identický tvar s nejbližím lodem!
To jsem ještě neviděl u žádného simu ... nicméně ani jeden efekt nepůsobí nějak extra rušivým dojmem (narozdíl od DCS při low nastavení kde doskakují stromy)
[img]https://s25.postimg.org/jjvu9tpun/2018_3_13_21_25_8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/k9emm6iof/2018_3_13_21_30_42.jpg[/img] is not a valid Image.
šachy už jsem hrál ale lepší ..
[img]https://s25.postimg.org/4nxb27z0f/2018_3_13_23_32_25.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 14-03-2018 16:24
 
Baron
Ostruhu zamknes pritiahnutim knipla k sebe Úsměv
 
1stCL_SaBot
magot napsal:
šachy už jsem hrál ale lepší ..

si je muzes na Kubani zahrat i v realu Úsměv
https://www.googl...!1e3?hl=cs
 
1stCL_Fucida
Magote, zamykání ostruhy přitažením bylo už ve starým Šturmovi ty ostudo! Úsměv

Stydíš se aspoň? Šklebící se
forum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bos_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bok_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bobp_gold_en.png
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt.
 
Trolicek
magot napsal:

jednolité zalesnění takřka bezničeho široko daleko (ale to je asi nudný Rusko nebo nevím), bez jediné cesty, bez obydlí, bez detailu .. samostatná věc jsou pole. Na těch by se daly hrát šachy! Dost otřesný design na úrovni roku 1999 ..


1stCL_SaBot napsal:

si je muzes na Kubani zahrat i v realu Úsměv
https://www.googl...!1e3?hl=cs


Když si člověk stěžuje, že vývojáři udělali mapu až moc podle skutečnosti....

media.giphy.com/media/nwiJVChM54Zna/giphy.gif
 
Defacto
magot napsal:

Dojmy z čerstvě zakoupeného BOKu

Mapa Kubáně celkem pěkná, jednoznačně nejhezčí z celýho BOXu, ale teda žádnej zázrak to není ve srovnání s DCS Kavkazem 2.5.
Dohled solidní, FPS stabilně 60 (testováno 24 letadel včetně bombardérů v SP - což online může být jinak).

Řeky jsou odfláknutý jsou v nich vidět ty neúplné "tahy" štetcem a občas, jednolité zalesnění takřka bezničeho široko daleko (ale to je asi nudný Rusko nebo nevím), bez jediné cesty, bez obydlí, bez detailu .. samostatná věc jsou pole. Na těch by se daly hrát šachy! Dost otřesný design na úrovni roku 1999 ..
Přístavy, prázdné, nudné takřka bez ničeho .. no ale když se do nich plácne lodička, tak se to asi bude dát přežít Úsměv
Pobřeží, kopce a útesy celkem pěkně vymodelované .. asi jako v CLODu .. ale hrubší textury. Barvičky někdy až příliš brčál.
Vlny jen v deltách? Jinde na pobřeží ne? Voda jinak ok ..

Fw-190 A5, fakt divný, nejde s tím normálně vzlétnout. Jak se zamyká bohajeho ostruha?
Vzlétnu s tím prostě tak že za to rafnu na 100% plynu, srovnám a jdu rychle nahoru. Než se to posere. Jinak to nejde. To je imho hovadina.

Hs-129, chybí verze B3, je to extra líný, ještě línější než v starým šturmovi. A řekl bych že ačkoli byl v starým šturmovi low-poly kokpit byl o něco hezčí Smutný

Zvuky - otřesný. Externí zvuky jsou nějaký rozbitý, je to něco jako když se k hluchýmu blíží vrtulník. Externí zvuky zbraní vůbec nic ..
Vnitřní zvuky v kokpitu jsou + - v normálu, ale občas mě vypadával "normal" zvuk motoru v Fw-190A5 a byl slyšet jen zvuk "bojového" výkonu.
Zvuk Spitu je jak když letí nějakej vrzající krám, člověk má pocit že se to zadře už v první sekundě letu.

Nějak podivně to renderuje lesy, v zadu ty "jako" stíny, to je jakási hrana vzdáleného lesu.
A to nepočítám že dokreslování vzdálené krajiny tvaru se přeměnuje - vzdálený lod (level of distance) krajiny nemá identický tvar s nejbližím lodem!
To jsem ještě neviděl u žádného simu ... nicméně ani jeden efekt nepůsobí nějak extra rušivým dojmem (narozdíl od DCS při low nastavení kde doskakují stromy)
[img]https://s25.postimg.org/jjvu9tpun/2018_3_13_21_25_8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/k9emm6iof/2018_3_13_21_30_42.jpg[/img] is not a valid Image.
šachy už jsem hrál ale lepší ..
[img]https://s25.postimg.org/4nxb27z0f/2018_3_13_23_32_25.jpg[/img] is not a valid Image.


Nevím no. Z mého pohledu je zase mnohem hezčí a realnější kavkaz v BOK a to že o třídu. DCS 2.5 zatím zklamání, zejména díky bídné optimalizaci. Možná je to tím, že hraji ve VR, kde momentálně nemá smysl zapínat deferred shading, nebo stíny, které žerou obrovské množství FPS. Např. výškové rozlišení terénu mi také přijde v DCS horší a to nemluvím o stromech roztoucích před letadlem ze země, hnusných texturách atd.
 
Cassius Chaerea
Defacto ty ještě žiješ?

Co se týká těch šachovnic. Jako jo, ale ne. Strašně mě tam irituje, že šachy vedou přes řeky a cesty jako by se nechumelilo. Sovětskému traktoristovi asi bylo jedno, prostě překážku projel a pokračoval dál v plnění plánu x hektarového pole podle obdélníkové předlohy. Jako mohli se trochu více snažit, aby ty pole kopírovala překážky a jen je tupě nepřekračovala.
 
Rumcajs
Já nevím kucí, ale mě na mapě Kavkazu nejvíc irituje, že mě furt někdo sundavá. Nějaký políčka a řeky ... pchá, to mě nemůže rozhodit.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2018 20:10
S tím rozhodně ne. Ideálně bych volil ASP Explorer, který má jeden z největších doskoků. Jestli vůbec není na prvním místě.

21-09-2018 14:29
Tak já na tu s planetu s jakem teda nepoletím..

20-09-2018 23:50
To je jedna z těch se spešl zbožím? Na tu lítám taky, někdy Úsměv Njn, 3/4 hodiny, no... uděláš si quaffe... protože bez quaffe prostě kosmický pilot nelítá! Šklebící se

20-09-2018 22:30
Byl tam kšeft za půl mega. neber to..

20-09-2018 22:07
No ale tos přece musel vidět už na skenu, ne? Ápropos, na cos na tu planetu potřeboval letět? Šklebící se

20-09-2018 14:12
Jsem po dlouhé době zkusil elite: dangerous

20-09-2018 11:47
jaromíre, nepotřebuješ už pauzu od toho lítání Úsměv

19-09-2018 19:07
Vyhněte se planetě V1090 Herculis C 1 C A. Je to přes 1 000 000 Ls daleko od hyperskoku.

17-09-2018 16:38
Poslední tři ovladače jsou dle mého, to nejlepší co kdy Nvidia vydala.

17-09-2018 13:40
To mi připomíná. Měl bych se mrknout kdy jsem naposled aktualizoval Úsměv

10,101,842 návštěv