May 05 2024 13:12:51
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Rumcajs
Na tom videu není nic moc zajímavého. V tý druhý části - tedy v přehrávaném záznamu je vidět, že třeba ten olejový chladič s přibývajícím časem otevíral. Pozici výstupních žaluzií si úplně netroufám hodnotit. Má tam málo pohledů, kdy by to šlo smysluplně vidět. Jinak Lavočka samozřejmě nějaký čas vydrží, než se přehřeje. Pokud vstupoval do souboje s vychlazeným motorem, mohl nějaký čas vydržet s jen lehce pootevřenýma žaluziema.
Výkonově to bylo taky v pořádku, je to vidět hnedka zkraje kdy byli nad 2000m a ta Lavočka se v tom stoupání nechytala. Mezek ujížděl dost rychle.
Spíš bych řekl, že zde byl rozdíl pilotů. Že ten Lavočkinista uměl o něco víc než Mezounista. Stačí si do toho pekáčku vlízt a zkusit lítat online. On se člověk pak strašně rád vrátí do čehokoli, kde se píše Bf. Tohle platí dost univerzálně snad s vyjímkou Jak 1b, který je v mnoha směrech rovnocenný soupeř. Ale ani zde to není přímo jednoduché.

edit: A ještě jeden postřeh. Na youtube má k tomu komentář a píše, že ten Lavočkin dojel na to, že mu došel benzín. Jednalo se tedy o klasické duelisty, co lítaj s minimem paliva v nádržích. I v rámci BOSka je tohle zábava už hodně nereálná. Letové vlastnosti jsou vahou hodně ovlivněny. Kdyby byly letadla někde kolem poloviny nádrže, kde se běžně souboje odehrávají, pokud to tedy má být hra alespoň trochu na WW2, tak by to taky vypadalo jinak. Ten Lavočkin by asi nedokázal tak dlouho vzdorovat. Opět doporučuju si to zkusit. Když je letadlo na běžné provozní váze, tyhle divy se s tím dělat nedají. To Befko tedy taky lítalo na benzínové páry.
Upravil/a Rumcajs dne 18-03-2017 08:38
Non est specifica
 
CSW_3IAP_Wolf
Video o ničem...nevím co tím chtěl dotyčný říct,že La-5 je OP?Šklebící seNení nad to, si to s La-5 vyzkoušet.Mrknutí
 
lochness
Zatim zadne reakce na obrazky spitu?
Neco mi tam vizualne nesedi, ale nedokazu popsat co (hvezdu nemyslim). Co znalci elegance spita, je vse ok?
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
1stCL_Fucida
lochness napsal:

Zatim zadne reakce na obrazky spitu?
Neco mi tam vizualne nesedi, ale nedokazu popsat co (hvezdu nemyslim). Co znalci elegance spita, je vse ok?


Kromě té dost nepovedené textury mim 3D model přijde naprosto v pořádku.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Druindin
Na rychlej pohled ten překryt kabiny podle fotek má nějaky tenky rámečky a aj ta bublina mi přijde dost vysoká.
 
TozziFan
Kdy mají vypustit spita, ví se už?
 
310_cibule
V červnu.

Ale protože A5 stihli s předstihem oproti plánu https://stormbird...a-session/, mohl by i spit být dřív.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
606_Druindin napsal:

Na rychlej pohled ten překryt kabiny podle fotek má nějaky tenky rámečky a aj ta bublina mi přijde dost vysoká.

jo kabina, tvůrce asi použil špatnej blueprint. Zbytek vypadá ok.
 
Strangy
Pánové, chci se zeptat, ta kariéra co se chystá bude jen pro Kubáň, nebo bude později i pro BOS a BOM?
 
310_cibule
Pro všechny, tedy i pro BoS a BoM.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
hybca
nevím kam to napsat, tak prudím do obecného vlákna...nevíte někdo jak, kde a co nastavit, aby se mi při letu respektive při manévrech pilot jakoby kýval a nebyl staticky upoutaný v sedadle? Vím, že ve starém Ilovi to byla nějaká kombinace dvou tlačítek (zkušení opraví ale Shift+F1), kdy se pilot vycentroval u Befek přesně do zaměřovače/do středu kokpitu a pak byl statický/uvolněný dle náklonu éra. Ve videu YouTube Video


se pilot hezky kynklá při manévrech, čehož nevím jak dosáhnout. Přece to nemůže být jen tím, že má hráč nastavený opentrack/Tir do maximální citlivosti...to jsem totiž zkoušel co nejcitlivěji nastavit, ale stále má pilot hlavu pevnou a pouze se citlivěji rozhlíží (sebemenší pohyb mojí hlavy s klipem se promítne do rozhlížení ve hře), nikoli, že by v manévrech "ujel zaměřovač" a až v ideální poloze rovného letu najel kříž. Nemáte s tím někdo zkušenost? Případně zda je někde v nastavení ve hře kolonka s nějakou kombinací tlačítek, kde by se dal pilot zafixovat v sedačce a opět uvolnit?
i.ibb.co/X77nbn3/banner2.jpg

i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
 
Aces_Wild
Developer Diary 153

Ve zkratce:
* ve věku 95 let zemřel Stepan Anastasovich Mikoyan
* implementace VR jde podle plánu
* rozhodli si vzít extra čas na ladění FM - zlepšit reakci letadel na směrovce (více v odkazu)
* upravovat se budou všechna letadla aktuálně ve hře
1. Flight stick movements along the roll axis required to compensate for the roll drift during slide reduced significantly;
2. While a strong rudder input is given, aircraft will tend to 'plow in' while making a barrel roll;
3. Flat turns are now possible almost at any speeds, including near stall situations (ailerons input is enough to keep the aircraft level and the flat turn itself becomes more effective);
4. Forward slip results in more drag - it is possible to use this maneuver to reduce speed and descend more effectively while landing, for example;
5. Aircraft became more stable in the airflow, parasitic oscillations are reduced;
6. Aircraft became more stable during takeoff and landing runs;
7. Aircraft airflow modeling improved at critical flight modes (stall and spin). Stall became more apparent and results in more severe loss of control than before. Recovering from a spin requires more aggressive and confident actions.
8. Aerodynamic hinge moments affect pilot's ability to control flight stick and pedals more. It takes more time to overcome these moments at higher speeds;
9. Bf 109 F-2/F-4/G-2/G-4: roll axis controls became significantly heavier at high flight speeds;
10. Bf 109 F-2/F-4/G-2/G-4: pitch balance and elevator trim effectiveness corrected;
11. Bf 109 F-2/F-4/G-2/G-4: pedal load slightly corrected for the entire speeds range;
12. Ju 87 D-3: propeller backwash affects the aircraft much more severely, requiring increased rudder input during takeoff run;
13. Ju 87 D-3: pitch balance corrected, resulting in less elevator trim effectiveness;
14. MiG-3 series 24: pitch balance corrected, resulting in less elevator trim effectiveness;
15. LaGG-3 series 29: pedal load slightly corrected for the entire speeds range;
16. LaGG-3 series 29: pitch balance corrected, resulting in less elevator trim effectiveness;
17. Yak-1 series 69/127: flight stick load neutral position along the roll axis corrected for non-FFB devices;
18. Yak-1 series 69/127: flight stick load slightly corrected for entire speeds range;
19. Yak-1 series 69/127: pitch balance corrected, resulting in less elevator trim effectiveness.
* další úpravy budou oznámeny per letadlo
* na závěr obrázky IL-2 mod. 1943 (více v odkazu)
 
Rumcajs
Tak fajn, zas jedna z kontroverzí BOSka snad bude vyřešena. Podezřelost implementace směrovky byla na místě od začátku a zcela jistě pochází z ROFka. Jenže v ROFku ty lítací hadraplány není jak smysluplně hodnotit, protože jsou to vesměs originální konstrukce, u kterých byl spíš zázrak, že to vůbec letí, takže se roztodivnosti dají čekat. Jen nikdo nemá jasno, jak se to má skutečně projevovat. U letadel z WW2 už ale roztodivnosti této kategorie přijdou divné.

Hezký je v tom DD ten návod na chápání připravovaných změn. Vlastně předělaj dost slušně FM všech letadel. Takže se ty letadla budou ponovu chovat dost jinak než doposud. Ale to se nesmí chápat tak, že to doposud bylo blbě. To ne. Je to jen evoluce a doposud je to taky dobře. Ale ponovu to bude přesnější. Nějak mi přijde tento návod zbytečný. Rozumný člověk ví, jak to je a netřeba žádného výkladu. Člověk, co se v tom nevyzná, tomu je to jedno, hlavně že to střílí. A zbylé procento lidí, kteří by ten výrok byli ochotni akceptovat či dokonce bránit, těch je málo. Schválně, najde se tu někdo takový?
Non est specifica
 
310_cibule
Jo. Mně to upřesnění přijde smysluplné a oceňuji, že tímto způsobem komunikují.

P.S. Nevím, jak tady, ale na oficiálním fóru se takových, na než se ptáš, najde plno. Ale fakt je, že tam chodí lidé ze zemí, kde se smysluplná diskuse (třeba na akademické půdě) pěstuje přeci jen o něco déle.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
606_JuLB
Súhlas. Konečne ohlásená zmena FM. Asi tak druhá Pff

Predsa len sa našla vôľa pochopiť, že warbirdy sa pohybujú trocha rýchlejšie než papieraky ww1, stabilizačný účinok má aj trup za ťažiskom a krídelká v páde (uplave) nemôžu fungovať.
 
Rumcajs
310_cibule napsal:

Jo. Mně to upřesnění přijde smysluplné a oceňuji, že tímto způsobem komunikují.

P.S. Nevím, jak tady, ale na oficiálním fóru se takových, na než se ptáš, najde plno. Ale fakt je, že tam chodí lidé ze zemí, kde se smysluplná diskuse (třeba na akademické půdě) pěstuje přeci jen o něco déle.
Tedy nevím, na ofiko fóru se rozhodně nepěstuje akademická diskuze. Jsou vyjímky, to jo, ale obecně platí, že se tam vedou ty samé řeči a provozují ty samé postupy jako zde. Taky jsem si všiml, že banány za styl diskuze jsou tam mnohem častější než tady. Vlastně ani nevím, kdy kdo tady dostal banána za nějaké to soustavné porušování pravidel diskuze. Na ofiko fóru dostal banána už leckdo. Klasika je průserář Kwiatek. Další klasika je Crump, který to po sérii dočasných banů dotáhl snad na doživotí. Asi se vůbec neshodneme na tom, že by byly nějaké země nějak významně nad úrovní naší zemičky. Jako sorry, žil jsem rok v Londýně a dospěl tam k závěru, že si s klukama ušatýma z Anglie nemáme vůbec co vyčítat. Nic. Jistě že se najdou detaily, co člověk může obdivovat, ale to platí oboustranně. Ve finále je to nula od nuly pošlá. Pohled turisty na týdenním pobytě může být jiný, ale žít tam? Když člověk do toho začne vidět trochu komplexněji, dostane z toho rozum.

Na ten návod jsem poukázal ne kvůli tomu, že bych nechápal chyby v FM. Ani nijak nebrojím proti jejich existenci, chyba se stane, s tím se nic nenadělá. Ale ten návod na chápání je podle mě právě znak země, kde se diskuze tak moc nevede a kde se návody k chápání staly normou. Hlavně sám od sebe nemyslet, že?
Non est specifica
 
magot
Hmmm ještě doladit hadraplánový DM a bude se to podobat pseudo-simulaci. Ale v to nevěřím, to není tolik vidět na to se vyserou ..
 
310_cibule
Nepsal jsem nic o tom, že by se na tamním fóru vedla akademická diskuse. Psal jsem, že se tam najdou lidé, kteří necítí permanentní potřebu druhé neustále kritizovat, hledat hnidy, ukazovat, jak to ti druzí dělají špatně.

Co se týče předmětu této debaty, mám za to, že 1C se neustále snaží tento sim vylepšit, aniž by museli nějak zásadně revidovat dosažené. Jsem rád, že to dělají (a to i přesto, že jim určitá část lidí pořád říká, že to dělají blbě).

A jen drobnost. Nebudeš jediný, kdo část života strávil jinde než v zemi, kde se narodil. A zkušenost pak zhusta dokládá, že se dá o poznání častěji v některých zemích narazit na člověka, který dokáže druhé ocenit a ne jim jen pořád říkat, že to dělají blbě. I když pravda je, že i zkušenosti mohou být různé.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
AH_Kraken
Úsměv Hele Rumcajs. Co "Rozumný člověk který ví, jak to je a netřeba žádného výkladu." má dělat, když "to nesmí chápat tak, že to doposud bylo blbě.", přestože to doposud úplně blbě bylo?
Tomu "co se v tom nevyzná, tomu je to jedno, hlavně že to střílí." Ale co my? Úsměv
 
CSW_Cassius Chaerea
310_cibule napsal:(a to i přesto, že jim určitá část lidí pořád říká, že to dělají blbě).
Vede mě to k zamyšlení, jestli jsem jimi dosud zbytečně neopovrhoval a nekřivdil jim. Pak jsem si ale vzpomněl, kolik už jsem jim nasypal prachů a co z toho mám a štve mně to mnohem více než obrázek mé imaginární lodě ve Star Citizen na kterou se furt dokážu těšit...Ty lidi to dělají tak blbě, že je zachraňuje jen to, že široko daleko není nic lepšího a to bohužel nikoli jejich zásluhou.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

34,819,702 návštěv