March 29 2024 05:43:19
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Rebarbora 5/1941
Kukuloo
Otto na tejto akcii radiomajaky nebudu. Do buducna by som s nimi ratal.
Letka_13/Kukulo
 
CSAF_Fellyn
Jaké jsou poznatky ze včerejšího zátěžového testu? Bohužel jsem se nemohl zúčastnit.
 
Kukuloo
- ucast cca 40 pilotov, dost dobre si myslim
- technicke trable vacsiny pilotov vyriesene, zostalo par co sme im nevedeli poradit
- modra strana narazila na viacerych letiskach (Bf-109F-1, E-7/B, Bf-110D) na problemy pri respawne. Chybal jeden typ stroja na zasobovacom letisku Ruan (Bf-109F-1). Tozzifan trable odstranil a pri poslednom teste sa neukazali
- cervena strana hlasila na konci testu ze boli Tozzifanom odstranene problemy (co si pamatam respawn v mori, nake auto co robilo trable ako staticky objekt sa tiez vyriesilo)
- mechanizmus priratavania a odratavania lietadiel fungoval
- piloti z cudzojaz&cnych letiek sa pytali na interpretaciu pravidiel, takze ich citali a snazili sa im rozumiet


Zvazujeme zapnut naky vietor, ale to bude potrebovat testy

Zvazujeme prihlasovat sa na server po letkach, nie vsetci naraz.
Letka_13/Kukulo
 
magot
Kukuloo napsal:
Zvazujeme zapnut naky vietor, ale to bude potrebovat testy

Proč?
 
Kukuloo
Navrh jedneho zahranicneho pilota, ze ked je blbe pocasie, tak zvycajne fuka Úsměv
Letka_13/Kukulo
 
magot
Jo vítr ok, jen proč testy, vítr normálně funguje bez problémů
 
magot
Dnes na serveru bylo oblačnost zhruba 1/5, čili vůbec ne pro operaci Rebarbora, včera to bylo ok, proč se to přerubalo?
[img]https://s25.postimg.org/uv40xzn4f/grab0179.jpg[/img] is not a valid Image.
 
TozziFan
Na testovacím serveru jsou tři verze počasí.
 
606_hayes
nemozem letiet Smutný ak je za mn anahradnik tak mu uvolnujem miesto.
mrzi ma to
 
http://606.klikej.org/news.php
Kukuloo
Rgr. No problem
Letka_13/Kukulo
 
Kukuloo
Pani, pri diskusii o Rebarbore vyslo najavo, ze som zabudol vymedzit bojisko Rebarbory, byt sme sa pri priprave akcie o tom rozpravali a stanovili sme pokial ma zmysel lietat. Teda akesi hranice, za ktore ked preletite proste nenajdete ciele, ale zakazovat to nebudeme. Ospravedlnujem sa, nebol to umysel. Rebarboru sme nechceli roztiahnut na celu mapu. Sustredte sa na nizsie vyznaceny vysek mapy (doplnim aj do prveho prispevku):

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/23424124/Rebarbora%20(1)/BojiskoRebarbory.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Kukuloo dne 28-12-2016 01:48
Letka_13/Kukulo
 
CSAF_Fellyn
CSAF_mar117117 bohužel odešel na věčnost zdroj, čili nastoupíme v pěti. Pokud by tedy ještě někdo měl zájem letět s námi Bofíky, uvolnilo se místo.
 
Kukuloo
Kurna, to je pech. OK, berieme na vedomie.
Letka_13/Kukulo
 
Kukuloo
Ocakavame Vas gentlemani! Vyděšený
4.bp.blogspot.com/-TORIbMS9oX0/VgqZHlmpAUI/AAAAAAAAUUg/zTW-4s3Dkcs/s1600/1Grislawski.jpg
Letka_13/Kukulo
 
ZVP_ALEX
Jo, jo, užhttps://www.youtu...ifgf9kBpMU
 
magot
Pěkný to bylo, aneb největší nepřítel FAA bylo RAF Šklebící se
[img]https://s25.postimg.org/y4wot1wb3/grab0185.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/kci9xf5jj/grab0187.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/552ad2dov/grab0193.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/8py5wai8f/grab0195.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/6y9sf4o9b/grab0197.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/naf8r4d73/grab0203.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/x907dlmmn/grab0213.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/vih6c453j/grab0215.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/e6lf4f0zz/grab0217.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/vl5ncoy4v/grab0221.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/wbydih0i7/grab0225.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/40ctlfglr/grab0231.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 29-12-2016 01:24
 
magot
Hlášení za 217sqn FAA Beaufortů

Rozdělili jsme se na tři dvojice první - Já+Matylda, druhá - Veikso+batoh a třetí - Luky a Sidewinder.
První dvojice měla za cíl průzkum bojem v oblasti Le Havre, druhá v oblasti Caen a třetí Cherbourg.

Hned na začátku po té co všichni odstartovali, tak jsem zjistil že už není volný Beaufort na našem polo-ostrovním letišti.
Tak jsem zabil půl hodiny přelétáváním nového stroje ze záložní letiště zatímco Matylda kroužil a čekal než přiletím ...
Po příletu celý šťastný že jsem naložil dvěstěpadesátky jsem zapomněl natankovat tak jsem letěl s palivem 40%, Matylda prozatím vyplácal kroužením 25% paliva, takže to bylo kouzelný ...
Po té co jsme se zformovali jsme nasadily kurz Le Havre, bezpečně uvnitř oblak. Po příletu nad francii jsme zjistili že v té oblasti bylo leda velké hovno ... a při návratu z vnitrozemí jsem spatřil LW letiště se zaparkovanýma He-111ctkama. Matylda se někde ztratil a letěl k tamějšímu přístavu ... Vysypal jsem brambory na 111tky zasáhl jednu, kýblwágen a zbořil hangár.
Pak srovnal Beauforta na domovské letiště, nastavil super úsporný let a šel zalejvat kaktusy, mezitím se letadlo vychýlilo z kurzu a letělo na výpary směr New York asi 35 min.
Když jsem uzřel tu hrůzu srovnal kurz na UK a na další výpary (to už palivoměr nic neukazoval) srovnal domů. Kupodivu jsem domů doletěl ale dva otravný bifteky mě začli škrábat po zádech. Jeden jsem zadním dvojčetem rozkouřil a druhý mě načnul natolik že jsem okamžitě nouzově přistál a přežil.

Druhý let jsem naložil čtyři pětikila čekal 10 min. + návrat Matyldy + dalších 10min když přistál bez podvozku aniž by si toho všiml tak rozflákal letadlo.
Když jsme s Matyldou vzlétly druhý let, tavili jsme to na plnej korek aby jsme stihli časovej limit serveru.
Cestou Matyldovi pocuchala nervy stodevítka a já byl od té doby jak na trní a když mě přiletěl vyprovodit spit, tak jsme ho preventivně rozkouřil zadním dvojčetem páč jsem měl halucinace že má hranatý křídla, načeš se ukázalo že byly zakulacený Úsměv

Ani jsme se nevzpamatovali po tragikomické scénce a už jsme se řítili do pekla přístavu Cherbourg, kde se to jen rojilo 109tkama.
Těsně nad hladinou jsem si vybíral cíl zatímco Matylda úspěšně zasáhl a potopil torpédoborec, mě se zadařilo zasáhnout nákl. loď u břehu a tři nádrže rafinérie.
Smrt byla takřka jistá, tak jsem ani neutíkal do mraků jako Matylda a zrovna jsem se pustil do jedné 109tky mým jedním neohroženým kulometem ráže 7.7mm.
Kupodivu se mě podařilo ještě jednu stoděvku rozčmoudit než mě poslali definitivně do pekla.
A to je konec téhle pohádky.
Upravil/a magot dne 29-12-2016 02:28
 
veikso
1. let nad Cherbourg, tam mě v 2000 ft rozdýmil těžký flak, tak jsem šel k hladině, trefil křižník na vjezdu do přístavu dvěma 250 lb bombama do trupu a křídlem do stěžně.

2. let nad Caen. Nad Francií jsme potkali nízko nad zemí dvojici Ju 88 letících v protikurzu, pozdravili se kukulometma a letěli si po svých. Nad letištěm jsme se dostali do plaby lehkého flaku, Sida sestřelili, já nárokuji po bombovém útoku 2x He 111 na zemi zničené a 2 Ju 88 nebo He 111 pravděpodobně zničené. Flak mi rozdýmil a zastavil levý motor a na ten zbylý jsem se vlekl domů ve 100 ft asi 50 minut. Při přistání jsem Beauforta rozbil, ale přežil. Pak jsem si dal v kantýně wizoura a dvě piva bez pěny a šel předvádět nad letiště WAAFkám zakázanou akrobacii v Tiger Mothu.

[img]http://imgway.cz/v/5Y4.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Kukuloo
STATISTIKY:
http://www.letkao...page_id=16
Letka_13/Kukulo
 
CSAF_Faintingh
Hlásenie za 252nd Sqn.

Vzlietali sme s oneskorením asi 30 minút kvôli trablom jedného z našich pilotov, ktorý sa nevedel napojiť (berme to tak, že mu nechcel nahodiť motor a iný bofík nebol natankovaný Smejko ). Let kurzom 180, dve dvojice, vedúca v zložení CSAF_Tistar a CSAF_Pauliuk, druhá dvojica CSAF_Faintingh a CSAF_Fellyn. Nad morom sme to otočili na kurz 270 a po chvíli zas na juh. Leteli sme tesne pod mrakmi a hladali lode, ale nič sme nevideli. Asi po 30-40 minútach letu sme zbadali pobrežie a v priebehu piatich sekúnd aj nemcov. Okamžite sme stúpali do mrakov a točili preč, ale už to bolo jedno, lebo nás videli. Formácia stavaná na hladanie lodí sa okamžite rozpadla a každý sám za seba sme unikali kurzom 0, i keď pravdupovediac ja som sa tam ešte snažil kryť Tistara, ktorý medzitým zbadal loď a zaútočil na ňu, pričom si nárokuje jej zničenie. (nikto iný z letky ju nevidel, ale v štatistikách je, takže to musela byť pravda Perfekt )
Následne už naozaj každý sám za seba sme leteli na sever, za každým bofíkom minimálne jedno bfko. Zamňa sa povesil na max 150 metrov jeden nemec a kropil do mňa jednu dávku za druhou, už som to pomaly balil, predsa bofík nemôže vydržať tak veľa... omyl, on to vydržal a nie len môj. Tistarovi vyradili jeden motor a musel pristáť do mora niekde v kanáli, nikto ho už nikdy nevidel Smejko . Paulimu z lietadla urobili ementál, stratil aj jednu výškovku a smerovku. Fellyn vyviazol s lahkým poškodením, zväčša v okolí kokpitu. Ja som mal lietadlo na rešeto, ale podivuhodne všetko fungovalo v najlepšom poriadku. Jak sme tak leteli na sever, zistili sme, že sme všetci blízko seba (okrem Tistara, ten sa vtedy tesne nad morom snažil letieť s jedným motorm) a že za paulim je stále jedno bfko. Tak sme sa k nemu s Fellynom zlietli, bfko sme odohnali, pričom dostal pár rán, ale bolo to max lahké poškodenie, a leteli sme domov. Dokopy sme mali dva bofíky, lebo z môjho aj Paulieho lietadla chýbala asi polovica plechu Smejko Domov sme dorazili bez ďalšej újmy a pristáli sme všetci na základni, ja bez jednej podvozkovej nohy, Pauli na motory, ale prežili sme.
Druhý let sme štartovali nad Le Havre, cestou sme zbadali letisko s jedným zničeným hangárom, chceli sme tam zaletieť, ale Tistar nám to nepovolil, predsalen sme išli na lode. Potom sme zistili, že v Le Havre neni ani prd makový, tak sme točili nad Caen, keď nás prepadol osamelý messerschimt, Fellyn mu poslal dávku čelne do kokpita a sunul sa k moru, Tistar sa však prerátal s manévrovaním a skončil v mori tiež. Zvyšok sme nabrali kurz nad pobrežím ku Carrentanu, chceli sme ničiť príležitostné ciele a zrazu sa príležitostne objavilo letisko Smejko Zaútočili sme, spravili sme tri prielety, zlikvidovali 4 bfka, dva flaky a dve sanitky. Akonáhle sme točili sever, zlietli sa na nás Emily a zlikvidovali ma náhodnou ranou do kokpitu, Pauli išiel vzápätí dole tiež a jedine Fellyn pokračoval v lete. Čoskoro mu prišli na pomoc Spitfiry a on sa šťastne vrátil domov.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,600,035 návštěv